V nošovické továrně Hyundaie ve Slezsku postaví každou hodinu 66 aut – ročně 350.000 kusů. Do každého z nich na konci usedne technik a vyrazí na testovací jízdu. Byli jsme u toho.
Tento PR článek, je jen hnusnou reklamou, testováíní aut a jejcih dílů provádí všichni výrobci a nic to nevypovídá o celkové kvalitě značky. Poznáte to podle toho, že nový vůz nemá najeto 0 km, ale 10-15km, které najezdil po polygonu.
-
Kdo si koupí Hyundaye, doživotní ku.da je! D.
Tak to samozřejmě je. Jedině jezdci elitních značek Audi, BMW a Mercedes jsou lidé, kteří ví, jak se správně přesunovat z bodu A do bodu B ;-) . Škůda, Hůdlaj, Fiát, Dáča a ostatní vehikly jsou dobré pro přepravu vepřů a prasnic.
je to jeho este len druhy prispevok tak este sa necudujme.. casom ale iste najde smer k autam .. lebo zatial mu asi ide o nieco ine ... ale provokateri sa casom vyautuju sami ako si tu vsimam ( menovat ale radsej nebudem ) ... ved sami uvidime ako sa vojtovi bude darit aj nadalej a kam si to tu nasmeruje ;-) ..
[odkaz] ale uznajme z boku je to strasna nuda.. cas okolo 10.00 ... doslova holobok.. predosly ceed bol v tomto dalej a snad aj ten prvy bol zboku klinovitejsi a jednoducho krajsi... ach jo..
v case od 16.30 vidiet testovaci polygon... 19 minuta su prave v clanku spominane zafoliovane auta ;-) priznavam ze je to kvoli vtaciemu trusu som netusil ( dobry clanok len za mna kratky ) .. skor kvoli skrabancom som si myslel .. sranda ;-)
PS: o tyzden uz zacina vyroba v land roveri pri nitre ... snad tu o tom tiez nieco bude :yes:
PS: viac takychto clankov z testovania z vyroby a z "nasej oblasti" ... nic proti superrychlym traktorom ani ojetym motorom z audiny... ale taketo clanky mi tu pasuju daleko viac please please :yes::yes::yes:
Dobrá reklama. Když se člověk dozví více, absolvuje exkurzi, změní názor. Průměrný věk chlapů 22 let. Fluktuace zaměstnanců obrovská. Starší to zkrátka nevydrží. Opakovaně podváděli při kontrolách hygieny (zpomalený výrobní pás), než se na to přišlo. Společné hajz...záchody s kamerami, kde jsou vidět nohy atd. Překračovány všechny možné limíity pro práci s rukama nad hlavou... Z pracantů se nikdo ani neusměje a v reálu dělají za cca polovinu, co ve škodovce. Holt někde se reklamní masáž zaplatit musí. Takto vypadá korejský ráj...stačí sledovat zaměstnance, a už člověk cítí, že ta auta nevznikají zrovna s láskou. Viděl jsem i jiné výrobní továrny, včetně automobilek...
Pod Korejci pracovat bych nechtěl.. A to ještě buďme rádi, že tu Zeman nevymodlil čínské investice...to by teprve byla hamka.
A já tam byl na kontrole před pár lety a znám další, kteří mě následovali, včetně té hygieny. Takže bys o těch pokutách a změnách měl vědět. Snad už to tam je pro zaměstnance lepší....ať neplníte ordinace nemocí z povolání.
Víte, že… z továrny vyjíždějí auta s přehuštěnými pneumatika
Víme a měli jsem to možnost ověřit si na vlastní kůži při koupi i20 před 9 roky.
Manželka při cestě domů najednou přestala mluvit protože ji klepaly o sebe zuby. Co je špatně, jsem zjistil až v garáži s tlakoměrem. A byly to právě ty přefoukané kola.
Re: Víte, že… z továrny vyjíždějí auta s přehuštěnými pneuma
S 3 bary dorazil novým autem domů (Ford Focus MY 2016) i kolega z práce. Říkal, že čekal u sportovní edice (Red edition na 18" kolech) tvrdší podvozek, ale prkno ne. Až s měřákem procitl. Zarážející je, že auto s tak přehuštěnými pneu mohlo opustit showroom (Ford v Praze).
Re: Víte, že… z továrny vyjíždějí auta s přehuštěnými pneuma
Zalezi na aute a gumach, ja mam vzadu 2.8, podle tabulky vyrobce je tam snad dokonce 3 nebo 3,2 pro nalozene auto a zadek je krasne vlacny. Dopredu davam 2,5.
Re: Ono to s těmi testy kvality v Nošovicích nebude tak přís
Hovnají nebrat :no: už jen podle ČTK mají pokles 9% což je nebývalé, nové modely evidentně nezabírají a jsou neúspěšné, tak šulibrci zuřivě kopou kolem sebe :no: