Hyundai nyní na londýnském Piccadilly Circus
Hyundai má diodový billboard na slavném Piccadilly Circus v Londýně. Reklama zobrazuje současný slogan jihokorejské automobilky znějící New Thinking. New Possibilities (Nové myšlení. Nové možnosti). Na stejném místě byla dosud reklama na firmu Sanyo, a to už od roku 1978.
Reklamní plocha je velká 116 m2, Hyundai odhaduje, že reklamu ročně zhlédne zhruba 56 milionů lidí. Mezi nimi jsou jak Londýňané, tak návštěvníci hlavního města Velké Británie. Příští rok se navíc v Londýně konají olympijské hry, které sem přivedou ještě více turistů.
Množství lidí, kteří Piccadilly Circus denně navštíví, je hlavním důvodem, proč si zde Hyundai reklamu pronajalo. Šanci prezentovat na Piccadilly Circus svůj produkt je minimální, za posledních 100 let tu svojí reklamu mělo jen 50 firem.
Reklama firmy Sanyo byla tvořena studenými katodovými trubicemi, Hyundai však přešel k billboardu s vysokým rozlišeným, který je tvořen diodami.
Světelné reklamy se na Piccadilly Circus poprvé objevily v roce 1908, první reklamu zde měla společnost Perrier. Nejdéle se tu prezentuje Coca-Cola, a to už od roku 1955. Reklamní plochy se na Piccadilly Circus rozkládají na 718 m2.
Prodeje jihokorejské automobilky v posledních letech významně rostou, Hyundai však oslovuje další zákazníky. Vedle nové reklamy v centru Londýna se Hyundai prezentuje i na newyorském Times Square, v následujících letech chce Hyundai umístit své billboardy na dalších atraktivních místech.
Hyundai je také automobilovým partnerem FIFA, příští rok tak bude sponzorem fotbalového mistrovství Evropy, které se bude konat v Polsku a na Ukrajině.
Hyundai patří v současné době k největším automobilovým inzerentům na českém trhu.