Korejská automobilka zveřejnila cenovky jednotlivých variant modelu i30 kombi. V nabídce jsou čtyři pohonné jednotky, přičemž ta nejsilnější ve dvou výkonnostních provedeních.
Nepřebírejte od Hjondé CZ tu jejich trapnou hru na liftback a označujte i30 hatch korektně. 8-s
Jinak v Best of Czech (nové označení pro Czech Edition) dává tradičně největší smysl. Dobrou zprávou je zařazení 1.4 T-GDI do akční nabídky, u hatche zase vypadl. S ostatními motorizacemi je to horší, 1.4 MPI je dost neadekvátní a 1.0 T do kombi?
Pro BoC končí příplatky paketem Club, vyrábí se na sklad. U předchozí generace pak bylo možné leccos nechat dodělat u dealera, tady nevím. Ale mně osobně tahle výbava vyhovuje.
Jinak proč ne 1.0 T? No, najdi si libovolnou diskusi pod Octavií 1.0 TSI (klidně i liftback...ten opravdový), tam najdeš argumentů stovky. >:-[] ...Přecejen je to úplně nový motor a právě tady dostane největší záhul.
1.0T do kombi pro rozvážné řidiče, klidně, on když si někdo kupuje kombi, tak to neznamená, že v tom každý den vozí cihly na stavbu. Pro mnohé je to o komfortu pro občasný převoz většího nákladu za malinký příplatek.
Problém 1.0T je ten, že je mizerná, a to i na poměry litrových tříválců a proto je akční nabídka pro hatch (nikoliv liftback) celkově víceméně nezajímavá.
Naproti tomu akční nabídka s 1.4T, která má v ceně i paket Club + další výbava je velmi zajímavá nabídka.
Standardní cena modelů je ovšem poněkud s ohledem na konkurenční akční nabídky poněkud drahá (Astra ST Smile, akční Focus Kombi za cenu HB...).
dosť kritizujem škodu, ale ani model i30 by som nezakúpil.
na môj vkus zle spracovaný interiér. kvalita sedákov, ťažká orientácia v prístrojovej doske.
má pekný exteriér, ale ten je len pre krásu očí.
na druhú, model touran a santa fe sú konkurenčné z môjho pohľadu.
Byl jsem se dnes na i30 podivat a naopak si myslim, ze interier je v tomhle aute hezky. Byl jsem v Koline, byla tam k videni Octavia a Focus hned vedle. Ani jedno mi neprislo uvnitr vyznamne hezci (Focus dokonce o dost horsi.) Narazil jsem na jediny problem - chci automatickou klimatizaci a to znamenalo zmenit vybavu a cena se vysplhala na 500000 !
Tohle auto bohuzel trpi na reklamni oddeleni - nejsem zadny nacek, abych si kupoval tricolor, best of czech nebo co jeste vymysli. Take reklama proti Skodovce mi neprisla eticka. Svoji image s Hyundai kvuli tomuhle nehodlam spojovat. Bohuzel, auto samotne za to nemuze.
Jj, není to špatný. Ale spíš bych přihodil ještě 22t za Focus kombi 1.5 EB Titanium. Nebo 14t za ST-Line. Mně se nová i30 zrovna moc nelíbí....a ujíždět všem nakonec taky nepotřebuju. ;-)
Stokrát opakovaná lež už se stala pravdou. Na Novinkách píšou takto: "Tuzemský importér Hyundai začal prodávat model i30 v praktičtější karosářské verzi kombi. Nejlevnější verze stojí v akci 385 tisíc, proti liftbacku je cenový rozdíl 45 tisíc korun." Původně (článek zveřejnili dřív než auto.cz) měli ten LIFTBACK i v titulku, ale v jejich předělávání jsou stejně zběhlí jako tady. ;-)
Něco podobného jsem čekal. :-)
Definován nebo ne, přinejmenším by bylo hezké, kdyby novináři jenom kvůli marketingové kampani Hjondééé nerozporovali svoje vlastní články, pane experte.
[odkaz]
[odkaz]
Lift je podkategorií hatche, která ale není celosvětově tak zažitá a ustálená, a tak se pro něj často používá tradičnější označení. Ovšem naopak to může udělat jen hňup z důvodu snahy útočit na konkurenci a oblbovat zákazníky. Ještě u takového Civicu budiž, ale i30 nemá s liftbackem společného nic.
Lift podkategorií hatche?A to jsi vzal kde? V obou odkazech v předchozím komentu je lift porovnáván se sedanem. Z něhož tedy vychází,jen má výklopné víko včetně skla pro lepší přístup do zavazadlového prostoru.
Nikoliv tedy podkategorie hatche, ale sedanu.A nebo plně samostatná kategorie.
Těžko může být lift podkategorií sedanu, kde jde o úplně jinak řešenou karoserii (i v tom článku na novinkách je liftback označen jako dvouprostorový, tedy prostor pro posádku a zavazadla je společný, zatímco sedan je samozřejmě tříprostorový). Liftback je hatchback s pozvolně klesajícím zadním sklem a prodlouženou zádí v horizontální rovině.
[odkaz]
Od sedanu k liftbacku není daleko, to by jsi mohl vědět. Sedan bude tužší, kvůli pevnému zadnímu oknu,rámu.Ale v odkazech popisy sedí.
I u sedanů někdy sklopíš zadní opěradla a máš dvouprostorovou karoserii.A pak to není sedan,nebo co? :-!
Tříprostorová koncepce nemá co dělat se sklápěním sedaček. Ono je možná lepší si najít i jiné zdroje než novinky.cz. A jakkoli netvrdím, že wikipedia je tím nejpřesnějším, tohle je v ní řečeno dobře: [odkaz]
Ano Woody dal zdroj nejen novinky ale i Auto.cz.;-) .
Tříprostorová koncepce byla třeba Škoda 1000, 100, 120, .. tři striktně oddělené prostory.Motor,posádka,zavazadla,to je definice sedanů.
Jenže pokud sklopíš sedadla (mimo jiné i Fabia sedan) máš oddělené prostory už jen dva.A neodpověděl jsi na Superb twindoor,čili prezentovaný jako lift/sedan dle tebe neslučitelné.Tak kdo lže?Lhala snad Škoda?
Liftback,sedan se zkrátka prolíná.A mnohé sedany jsou si z profilu podobné s liftbacky.Nikdy si je ovšem nespleteš s hatchbacky. Body type [odkaz] .Pak kdo v tom má bordel, v obchodních třídách,ale i v karoseriích.
podla mna je ceed kombi aj optima kombi v pohode... a aj tento kombik nie je skaredy... len je kusok uz taky "minimalisticky" .... razom je to take prisne vseto strihnute ako manazerske sako a.... kdezto poredosla i30 kombik bola ako taka outdoorova bunda do dazda ... neviem...
i30 kombi měří na délku 4585 mm, naše stará Zafira pouze 4317 mm. Přitom je uvnitř nesrovnatelně větší ve všech směrech a má možnost 7 míst. Ostuda, že o skoro 30 cm delší auto neposkytne uvnitř trochu víc prostoru. Nedokážu pochopit že s dnešními počítači a pokročilým 3D modelováním nedokážou konstruktéři z obestavěné plochy auta dostat víc. To potom chce člověk auto z roku 2004 vyměnit za nějaké nové a ono to nejde, protože vše co je dnes na trhu je horší, k tomu s podivnými motory a otravnými asistenty...
a aj prave preto ludia dnes utekaju k SUVeckam uz...take ASX je daleko priestrannejsim vozom ako i30 kombik ( to sa vsadim ) a pritom je podstatne kratsie takze aj v meste uz daleko sikovnejsie ako nejake natiahnute nizke megakombiky ..
PS: a mozno aj taky captur bude priestrannejsi ako astra... a nosit kubiky vzduchu dnes uz tiez zacina byt out... zvlast ked dnesna rodina uz zvacsa ma maximalne jedno/dve deti...
Tak zas u kombi sa hraje na kufor, asx ma o dost mensi, ze ano - raketo zrovnanie vobec nedava zmysel... a zafira by som tipoval ze ziska na priestore vdaka inym bezpecnostnym normam, ktore musela plnit alebo je proste len lepsie navrhnuta;)
A co rozvor? Zafira je MPV přeci... kdyby to bylo jak ty říkaš, stačilo by vyrábět 2- 3 auta a zybtwk by nemusel být.Marketing a velikost z venku, o tom to je.Potřeby lidí jsou různé a nelze vyhovět sem.