Seoul Motor Show je letos předposledním z oficiálních autosalónů zařazených do elitní skupiny mezinárodní organizace výrobců automobilů OICA a díky specifickým podmínkám korejského trhu je na této výstavě vždy hodně slyšet hlavně o domácích výrobcích automobilů. Autosalón začíná 20. listopadu a potrvá do 29. listopadu 2002.
Pro automobilku Hyundai je mezinárodní autosalón v korejském Soulu nejvýznamnější akcí tohoto roku a proto mezi 21 vystavenými automobily najdeme, na největším stánku výstavy, několik zajímavých novinek. Studie HCD-7 (na snímcích) využívající platformu modelu Coupé se stala automobilem, ve kterém korejský výrobce zkouší technologie blízké budoucnosti jako například inteligentní adaptivní tempovat, elektroniku pro noční vidění a také, v Kalifornském studiu vyvinutý, čtyřapůllitrový zážehový motor V8. Velký objem motoru není to jediné, čím chce v budoucnu Hyundai překvapit. Podobně jako několik dalších výrobců jinde ve světě i v Korei myslí na potřebu náhrady spalovacího motoru v automobilu a již nyní bude k vidění SUV Santa Fe s pohonem na palivové články. Blíže současnosti je montáž aktivního podvozku, jehož zavedením Hyundai slibuje zlepšit jízdní vlastnosti a komfort s relativně nízkými náklady.
Technologickou úroveň reprezentuje Hyundai velkosériovou výrobou motorů s variabilním časováním ventilů (motory řad Alfa a Beta) a tak technologie, dříve dostupná jen pro výkonné sportovní a luxusní automobily přináší vyšší výkon, točivý moment a nižší spotřebu i do běžných automobilů.