Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai představil skutečného konkurenta Škody Octavia. i30 Fastback je tady!

U současné generace Hyundaie i30 se nepočítá s třídveřovou variantou, místo ní dorazil pětidveřový Fastback. Tohle je opravdový konkurent „krátké“ Škody Octavia!
Zpět na článek
14. 7. 2017 10:39
20. 7. 2017 20:15
13. 7. 2017 14:51
13. 7. 2017 14:55
13. 7. 2017 15:05
13. 7. 2017 15:16
13. 7. 2017 15:22
13. 7. 2017 16:52
13. 7. 2017 17:04
13. 7. 2017 17:33
13. 7. 2017 19:13
14. 7. 2017 08:11
13. 7. 2017 17:54
13. 7. 2017 21:24
14. 7. 2017 20:53
16. 7. 2017 19:15
20. 7. 2017 20:18
13. 7. 2017 15:38
13. 7. 2017 16:03
13. 7. 2017 19:00
13. 7. 2017 15:36
13. 7. 2017 17:05
13. 7. 2017 17:45
14. 7. 2017 10:14
14. 7. 2017 10:52
13. 7. 2017 17:12
14. 7. 2017 08:43
14. 7. 2017 10:15
14. 7. 2017 10:49
14. 7. 2017 11:04
13. 7. 2017 19:58
13. 7. 2017 20:47
13. 7. 2017 23:44
13. 7. 2017 14:54
13. 7. 2017 15:03
13. 7. 2017 15:06
13. 7. 2017 15:30
13. 7. 2017 15:35
13. 7. 2017 15:41
13. 7. 2017 15:17
13. 7. 2017 17:59
14. 7. 2017 10:01
13. 7. 2017 15:32
13. 7. 2017 15:41
13. 7. 2017 15:49
13. 7. 2017 15:52
13. 7. 2017 15:55
13. 7. 2017 18:00
13. 7. 2017 15:57
13. 7. 2017 18:06
11. 9. 2017 13:22
13. 7. 2017 16:07
13. 7. 2017 16:42
13. 7. 2017 17:01
13. 7. 2017 17:04
13. 7. 2017 19:24
11. 9. 2017 13:26
13. 7. 2017 19:41
13. 7. 2017 16:50
13. 7. 2017 16:55
13. 7. 2017 18:05
13. 7. 2017 18:20
13. 7. 2017 18:57
13. 7. 2017 18:26
14. 7. 2017 11:05
13. 7. 2017 22:32
13. 7. 2017 22:37
13. 7. 2017 22:40
13. 7. 2017 23:11
13. 7. 2017 23:34
14. 7. 2017 16:41
14. 7. 2017 01:28
14. 7. 2017 08:49
16. 7. 2017 23:50
13. 7. 2017 14:45
Nevypadá věru zle
;-\
Rozbalit vlákno
6
13. 7. 2017 18:55
Re: Nevypadá věru zle
.... zkrátka liftback jak má být....
Avatar - rokyta.p
13. 7. 2017 22:49
Re: věru zlé
Je to ošklivé, nemravné a vulgární. Stejně jako Putinova slova o Ukrajině. Těm nevěří ani on sám. Toto je stejné. Lež kryje lež a tento vzhledově “povislý brambor” příliš inovací nebo pozitiv nepřináší. Hodně štěstí majitelům křivého ( křiváckeho) Háčka.
Avatar - JDM
14. 7. 2017 10:39
Re: věru zlé
Jen jestli ty při pohledu do trenek taky nevidíš povislej brambor
14. 7. 2017 20:51
Re: věru zlé
Spíš bych ho otipoval na "nalajnováno" :-)
20. 7. 2017 20:15
Re: věru zlé
Od usvědčenejch podvodníků z vw a spol. to sedí >:D
16. 7. 2017 19:12
Re: věru zlé
Nesrovnatelně hezčí než liftback. :yes:
Avatar - chetoos
13. 7. 2017 14:51
Nádhera
No jsem zvědav, zda Fastback I30 zatopí Octavii a alespoň trochu ukrojí z koláčů prodeje a tak trochu zahanbí kraksnu Octavii. Vypadá I30 moc dobře a líbí se mi více než klasický hatchback, navíc bude určitě i dobře jezdit.
Rozbalit vlákno
31
13. 7. 2017 14:55
Re: Nádhera
Teda mně se to nelíbí vůbec, přitom hatchback neni špatnej. Beztvarej napařenej asijskej knedlík, pěkně macatej. A když si vemu, že todle jsou lichotivý promo fotky, nechci si to moc představovat naživo a v základu.
Avatar - nalimer
13. 7. 2017 15:05
Re: Nádhera
Ono Škoda už dávno nie je český "buřt" ale nemecká klobása.
Je na tebe, čo si kúpiš. Ak na to máš.
13. 7. 2017 15:16
Re: Nádhera
A mě vždycky přišlo, že se základama má problém hlavně Škodovka. Hyundai mi přijde mnohem méně odlišný při porovnání základ vs. full.
13. 7. 2017 15:22
Re: Nádhera
Hyundai děkuji nechci, možná to auto bude dobré možná výborné ale vadí mi ta značka.
Avatar - bystron
13. 7. 2017 16:52
Re: Nádhera
Hoovnaj je leda pro majitele se zánětem na mozku. Tyto pseudoauta přispívají nespokojenosti. Jsou totiž často spojovány s debilitou. Podezření na Hoovnaj debilis obvykle lékař vysloví v extrémních případech 8-s 8-s 8-s
Avatar - _Karel_
13. 7. 2017 17:04
Re: Nádhera
Jestli jsou ta auta často spojována s debilitou, pak budeš asi prodejce.
Co to sem proboha leze za lidi!
13. 7. 2017 19:13
Re: Nádhera
A to se ještě najdou další individua která mu dají plus a tobě mínus. A mně určite taky.
14. 7. 2017 08:11
Re: Nádhera
Veřejně :yes:
Úroveň nízká.
Avatar - Floyd
13. 7. 2017 17:54
Re: Nádhera
Za to ty jsi letadlo, že jo? V Bohnicích dneska propouštěli či co, že sem vlezlo toto individuum?!
Avatar - xjara
13. 7. 2017 21:24
Re: Nádhera
No vidis, ja to mam zas presne stejne se Skodou a celym vw. I kdyby delali dobra auta, stejne bych je nechtel.
20. 7. 2017 20:18
Re: Nádhera
Tak se přidám. I já.
13. 7. 2017 15:38
Re: Nádhera
Tak ono promo fotky umi nejlepe vw, takze to dle nich nesmis posuzovat. Auta koncernu vw vypadaji ve skutecnosti o tridu hure. Zato treba u Hyunadie je tomu dle meho naopak. Hatch nebo jejich"lift"-back na fotkach nevypada nejak zazracne, takovy bych rekl prumer, mozna lepsi prumer, ale co jsem to videl nedavno na silnici tak jsem byl hodne prekvapen. Nehcla jsem se predjet, abych videl za vsech pozic a musim rici, ze to bylo opravdu hodne povedeny. Na rozdil od koncernu vw to nevypadalo jako zaostale socko auto, kde se tuzingove ladi jen svetla a umisteni LED deniho sviceni.
13. 7. 2017 16:03
Re: Nádhera
tomu cos napsal neveris ani sam :-)
13. 7. 2017 19:00
Re: Nádhera
VW právě moc promo fotky nepoužívá. Bývají to vizualizace. Ty statické nebývají nic moc, nebývají moc přirozené (a když neměli grafici dobrý den, tak třeba zapomněli paprsek na disku, pedály atp. :-) )
13. 7. 2017 15:36
Re: Nádhera
Ze bude urcite dobre jezdit, na to jsi prisel prisimte jak? To nebyla silna stranka zadnyho H/K a na kraksnu Octavii se kouka s odstupem. Jako ve vsem ostatnim. Jedine cim muze konkutovat je cena, Octu/Golf si proste zaplatis. Jo, kdyby jsi rekl ze bude mit urcite gumovy rizeni, ze motor nepojede na udany parametry nebo ze bude mit do oci bijici lacinej interier - pak bych to chapal. To u H/K je standardem. Dobre jizdni vlastnosti ale ne. Pokud ti tedy nevyhovuje ridit gumovy knedlik na pneumatikach, pak bys mohl byt spokojen. Nekdo to povazuje za komfort.

A design? Malem jsem vyprskl smichy. Jak parodie na "velke" Mercedesy. S rozmery nizsi stredni, naroubovane na HB to bude vylozene smesne, je i na fotce, nechci radsi videt real ktery neni v topu.

Octavii to neukroji nic. V cenovych hladinach, kde si konkuruji, uz jsou karty rozdany, i30 je dobra protivaha do +-400 tisic, tedy zakladnim social Octaviim a tahle podivnost uz nic nezmeni. Ja teda moc novych i30 nepotkavam. Ale tak to je subjektivni..
Avatar - lamal
13. 7. 2017 17:05
Re: Nádhera
Odkedy je octavia vzor jazdnych vlastnosti ? vzdy to bol tak max priemer, vo svojej 3 generacii je to po jazdnej stranke chap spojenie jazdn. vlastnosti a komfortu ozaj bieda, ved to ma v zadu vlečku, to je ten naskok ? kde? taka i40 jazdi daleko lepsie... a jej podvozkovy setup tomu aj napoveda

>:D
13. 7. 2017 17:45
Re: Nádhera
I40 je o tridu vyse.. a nemyslim, ze bys ji dal prednost oproti Superbu.

I30 multilink ma a je ji to k nicemu, jede to jak ocucany bonbon. Octavia nejede spatne a nemyslim, ze je to prumer. Ze vzadu mlati je chyba. Jenze to tak uplne jizdni vlastnosti nejsou. Jizdni vlastnosti jsou naprosto ok, horsi je komfort. Jenze je x aut, ktere na tom nejsou o nic lepe, treba i hure, jen se o nich proste nemluvi, nevi.

Navic jak znamo, je trochu rozdil v ohlucneni a tlumeni u 1.6tdi za 420 nebo kolik ted stoji a 2.0TDI za 500 a vic.

Ten priserny komfort je takova trochu chimera, jako vyplne dveri. Ani jedno neni tak hrozne, ale je to jedine, za conse da chytit a kritizovat. Tedy naboje pro zamindrakovane skoda hatery jako jsi ty, kteri stejne jako ty jezdi povetsinou v 20 let stare jebce do ktere bych se stydel i sednout.
Avatar - lamal
14. 7. 2017 10:14
Re: Nádhera
presne tak to mlatenie od zadnej napravy je des,... prenos razov, hluk a drnca .. aj na 65kovom profile... mame vo firme 1,4tsi 7dsg + 2.0tdi + 1.6tdi a ziadne pokroky v tlmeni zadnej napravy sa nekonaju, akurat velkost diskov hra rolu vtedy su aj ine tlmice a samo cim mensie tym je to lepsie...

na dnesnu dobu a aj na uroven tlmenia nerovnosti kt nastolila octa 2gen je 3ka vyrazny krok spat a je jedno, ze lepsie zataca alebo kvoli tvrdemu setupu kt kompenzuje jednoduche napravy jazdi isto, je to bieda a za etalon to povazovat nemozes... keby bola komfortna tak zas nejazdi dobre... holt velkost auta, razvor a vlecka v zadu to je si vyberies jedno alebo druhe...
Avatar - JDM
14. 7. 2017 10:52
Re: Nádhera
Multilink škoda nepotřebuje jezdí skvěle i bez něj nechápu proč je jiné auta mají když jezdí stejně nahouby, někde jsem četl že škodovka bude dávat jen 3 kola protože skodovce to stačí jen amatéři dávají 4 kola. Holt škoda je dal a to dost. Ale má ji soused takže není na vyber.
13. 7. 2017 17:07
Re: Nádhera
Design je otázkou osobního vkusu - někdo rád ostré rovné hrany, někdo zas křivky - proto říkat, že vypadá směšně, je pouze tvůj názor a nikoliv fakt. Neříkám, že mě se bůhvíjak líbí, ale vlastním kiu cee'd a z mého pohledu jsou kiy designově povedené, obzvlášť nová Optima. Každému se líbí něco. Btw, co se reklam Hundaje týče, jsou zbytečně agresivní (připomínají mi naše politiky před volbami) a už jen kvuli tomu bych si od nich auto nekoupil.
Nicméně to co říkáš o motoru, řízení nebo interiéru je kravina...interiéry současných Kií jsou zpracováním i designem na dobré úrovni, na řízení si nemůžu stěžovat (ba naopak můžu chválit perfektní víceprvkovou zadní nápravu, o které si Octávia může nechat zdát) no a motor mi vyhovuje perfektně (jsem klidný řidič, tudíž atmosféra plně vyhovuje klidnějším charakterem, skvělou odezvou plynu a plynulým chodem spojky, spotřebu mám dlouhodobě jen pár deci nad oficiálním údajem).
Avatar - lamal
13. 7. 2017 17:12
Re: Nádhera
myslim, ze mu to uplne zbytocne vysvetlujes, je to iba taky jednoduchsi troll... na sofistikovanu debatu nema, nicomu sa nerozumie iba si niekde precital, ze ti korejci mali vzdy gumove riadenie, plastovy interier a ich motory netahaju... to naopak koncern je na papieri vzdy o 2kroky vpred >:D 8-s
14. 7. 2017 08:43
Re: Nádhera
Jen pro pořádek, Octavia víceprvek (také) má.
Avatar - lamal
14. 7. 2017 10:15
Re: Nádhera
jasne v 4x4 alebo RS pripadne s 1.8tsi ...vsetko take dost okrajove verzie... aby 2.0tdi mala vlecku to je fakt pruser
14. 7. 2017 10:49
Re: Nádhera
Jde mi o to, že je nesmysl psát, že si Octavia může nechat zdát o víceprvku.
Octavia není nic víc než klasický mainstream a tam nevidím nejměnší důvod mluvit o vlečce jako o průseru. Záleží na naladění. Někteří výrobci si mysleli, že vlečka není průser ani ve třídě HH a ta auta také fungovala. Ani víceprvek nemusí zaručovat podvozkovou dokonalost.
Avatar - lamal
14. 7. 2017 11:04
Re: Nádhera
s tym suhlasim, ale octavia 2,0tdi nieco stoji a je to vela... je to velke auto relativne ziaden lacny kompakt
13. 7. 2017 19:58
Re: Nádhera
Už současnou I30 kupuje víc fyzických osob než Octávii a tohle ten poměr proti Octavii určitě ještě navýší. Je pěkná, což OIII taky. Cena bude minimálně 15% ve prospěch I30.
13. 7. 2017 20:47
Re: Nádhera
Milý Jokee,

Dacie Logan nebo i10 se proda soukromym osobam velka vetsina, ti lide tobtedy kupuji svobodne, jelikoz se jedna o skvela auta, ze. BMW, Audi, Mercedes tam je pomer desitky kusu na firmu a jednotky soukromnikum. Jsou to holt pekace, ktere se nekupuji ale fasuji. Jeste hure na tom jsou auta jako Ferrari, Lamborghiny, Bentley, tam ve statistikach nenajdes ani jeden prodej soukrome osobe. To uz proste musi lidem opravdu nutit.

I30 v prumerne cene 350 tisic s docela vysokym pomerem prodeje soukromym osobam je podle vyse uvedeneho velice slusnym autem.

Doufam, ze jsi pochopil, ze soukrome prodeje neznamenaji nic nez to, ze zamestnanci na draha auta nemaji penize a nejsou ani cilova skupina drazsich aut. To jsou bohatsi lide a firmy. A kdyz kouknes na cenu obstojne Oktavie s 1.4TSI nebo 2.0TDi a nejakou trochou vybavy, dojdes k tomu, ze Octavie neni dostupne auto pro vetsinu populace, coz jsou zamestnanci. Na co budou davat pres 500 tisic za Oktavku, kdyz za 350 muzou mit take auto od konkurence, ktere jim naprosto staci. Bezni lide nesypou statisice z rukavu.

Soukrome vs firemni prodeje vubec neres, navic pod "na firmu" se schova leccos od zivnostniku pres podnikatele, make stredni velke firmy, fleety i auto pana reditele. Nemluve o registracich na dealera a leasingovky. I pres to ale zkus ta procenta prepocitat na absolutni cisla a moc nedam za to, ze i tem soukromnikum se tech predrazenych Oktavii proda vic.
13. 7. 2017 23:44
Re: Nádhera
Zkusme se zamyslet, která strategie, prodej soukromníkům nebo prodej firmám, je pro automobilku u nás asi výhodnější. Prodej firmě: každé 3-4 roky se prodá nové auto, během té doby pravidelný značkový servis a po těch 3-4 letech, kdy to má najeto obvykle přes 100 000 km a končí jako ojetina u soukromníků, pokračuje aspoň nějaký prodej originálních náhradních dílů. Prodej soukromníkovi: nové auto si koupí tak jednou za 5-10 let, přičemž loajalita ke značce při obměně je daleko nižší, stejně jako díky mnohem nižšímu nájezdu km potřeba auto servisovat a samozřejmě i prodej ND. No a když se podívám na prodeje a ziskovost škodovky, tak mi to tak nějak do sebe zapadá...
13. 7. 2017 14:54
Jejda, vidláci
budou mít dilema!!! >:D
Hlavně bacha, strupi, co má o deci větší kufr, jestli ócéřko nebo tenhle pytel hnoje.
JInak se vám tam při marný cestě do Chorvatska vejde vo řízek a lahváč míň.
>:-[] >:D :-! :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - iudex
13. 7. 2017 15:07
Re: Jejda, vidláci
Ak je u Teba človek, ktorý ocení väčší a praktickejší kufor a zároveň nechce/nepotrebuje kombi, vidlák, tak si tam zaraď i mňa. Rízky síce v kufri nenosím, ale je fajn vedieť dať do kufra menší bicykel. Ja naopak tento typ karosérie považujem za ideálny kompromis praktickosti a elegancie (to neznamená, že to automaticky platí aj na i30).
Avatar - Verny_2013
13. 7. 2017 15:29
Re: Jejda, vidláci
Taky jsem dosud nevěděl že jsem vlastně vidlák, Když jezdím 16 let v Oktávce. Ale upřímně, mě je to úplně jedno co si ten jouda myslí. Já jsem s liftbackem naprosto spokojený.
Avatar - _Karel_
13. 7. 2017 16:08
Re: Jejda, vidláci
Vidláci jsou u Fostka ti, co si kupují relativně levný auta. Takový auta, jaký by si majitel R8 v životě nekoupil. Je to velkej kluk.
13. 7. 2017 17:51
Re: Jejda, vidláci
Chvostek může jezdit i v Bentley a bude na něj platit otřepané: I když nosí župan je to pořád křupan. ;-)
Avatar - wakantanka
13. 7. 2017 21:33
Re: Jejda, vidláci
Mne pripomina svojim prejavom casto Bohusa z Kuvahosi ... Toz su bohac? Su !!! :-)
Avatar - Ozzman
14. 7. 2017 11:34
Re: Jejda, vidláci
Lehce tě poupravím, jelikož tuto diskuzi jsem s ním jednou absolvoval. Na to, že je majitel R8 a všech aut o kterých mluví bych si nevsadil a i on sám to pojal na mé dotazy "lišácky", když napsal, že těmi auty jezdí >:D >:-[] Takže..... on sám je vidlák odněkud z maloměsta, tak si tam příjde jako král a tak se chová i tady na diskuzi, tak ho nechme :-)
Avatar - zaplosak
13. 7. 2017 15:24
Re: Jejda, vidláci
sám se chováš jako ocas - tak co tu žvaníš o vidlácích.... >:D
13. 7. 2017 15:32
Re: Jejda, vidláci
Dat do toho motor z N divizie, tak ma pocitaj medzi vidlakov. >:-[] Vlastne by stacilo aj okolo 200 koni.

Aktualna ponuka s vrcholom na 140 konoch je trochu bieda, aj ked chapem zameranie na to najpredavanejsie
13. 7. 2017 15:38
Re: Jejda, vidláci
200 korejskych koni. Je dobre to zminit ;)
13. 7. 2017 16:39
Re: Jejda, vidláci
Tak na rodinny povoz by stacilo aj 200 koni. Aj s 20 stratenymi by to islo rozumne :-)
Dlzka 4.5m je pre mna taky rozumny kompromis pre rodinu. Uz sa tam normalne vojdu 4 a sucasne to ma aj pouzitelny kufor s rozumnym pristupom (lift / fast back) a ako nizsia stredna to nestoji vela, co sa vzdy hodi.

Na zabavne auto by to chcelo viac. Podla Autoexpress chcu v 2019 uviest N verziu s cca 300 konmi a agresivnejsim designom, tak to nemusi byt marne. Som hlavne zvedavy ako to bude vyzerat nazivo
Avatar - bystron
13. 7. 2017 16:58
Re: Jejda, vidláci
200 Korean pony = 42 kW >:D
Avatar - fOE
13. 7. 2017 15:36
Re: Jejda, vidláci
Noblesa ti vskutku nechybi, hlavne vsechny kupujici prakticka rodinna auta nazvat vidlaky. :yes:
13. 7. 2017 17:53
Re: Jejda, vidláci
Noblesu pochytil u pana prezidenta. ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2017 23:27
Re: Jejda, vidláci
Pro vidláka každý vidlák...
Avatar - iudex
13. 7. 2017 15:03
Áno i nie
Ako priaznivec liftbackov dávam samozrejme palec hore, už len za samotnú koncepciu karosérie, ktorá je v triede výnimočná (okrem Octavie mi iný lift ani nenapadá). V zásade to nevyzerá zle, ale ani to vo mne nebudí úplné nadšenie. Opticky to pôsobí príliš krátke, akoby dizajnéri chceli pokračovať s líniami zadnej časti ďalej, ale boli následne prinútení zmestiť sa do nejakých rozmerov; nejakých 10 cm naviac by elegancii pridalo. Síce chvályhodne rozbili masu veka kufra výraznou odtrhovou hranou, nad zadným kolesom je ale dosť hmoty.
A druhá drobná výhrada je k motorom, ak už auto pritvrdili, znížili podvozok a ladili na Ringu, tak by so chcelo aj niečo silnejšie než len 1,4ku so 140k.
Rozbalit vlákno
8
13. 7. 2017 15:06
Re: Áno i nie
vidím to rovnako, aj keď myslím, že ten ring je len marketing a 90 % bude 140 koníkov stačiť. Celkom dobrá a osobitá ponuka v triede.
13. 7. 2017 15:30
Re: Áno i nie
Myslim, ze casom sa este ponuka motorov rozsiri. Maju aj preplnovanu 1.6-tku a na jednom nemenovanom nemeckom portali som cital aj spekulaciu o novom preplnanom dvojlitri.
13. 7. 2017 15:35
Re: Áno i nie
Mně připomíná trochu Mitsubishi Lancera, ale tohle je hezčí a s lepšíma proporcema.
Avatar - fOE
13. 7. 2017 15:41
Re: Áno i nie
Souhlasim, presne toto me napadlo pri pohledu na obrazek. "Chci byt jako oktavie, ale nakonec jsem tam nedorostl." Skoda, k sedanovitemu zevnejsku co oktavii tak slusi tomu tady chybi tech 10-15cm o kterych pises.
Dalsi vec ktera me z fotek (a doufam ze se pletu) desi je vyska / velikost patych dveri. Zdaji se mi byt dost vysoko, dost uzke, jestli pak kufr bude "krasne" hluboky tak to bude radost neco vetsi/tezsi nakladat.

Celkove od toho velky uspech necekam. :-|
13. 7. 2017 16:08
Re: Áno i nie
Podobny vystrelek jako kdysi Fabia sedan. Na silnici to dost mozna nikdy neuvidis.

Ano, Octavia je "sedan" se vsim vsudy, tedy tak pusobi. A pusobi jako dospele, seriozni auto. Tohle je opak. Neni tomu daleko slovo kyc.

Ano, Hyundai ma konecne protivahu Octavii. Uz ted muzeme konstatovat, ze se nepovedla :-)
Re: Áno i nie
Bude se to dobře prodávat zákazníkům, kteří už ví, že jejich francouzský vůz je šunt.
13. 7. 2017 19:51
Re: Áno i nie
Ha ha, to jste pobavil, nikdy bych svého Francouze za Korejce nevyměnil.
Avatar - speedfred
13. 7. 2017 23:02
Re: Áno i nie
ty si tu asi nový
13. 7. 2017 15:12
spíš líbí než nelíbí
moje dojmy: zepředu vypadá jako nové mazdy (takže výborně). zezadu se mi taky hodně líbí. zboku je to nějaký oteklý bawor :-)
Rozbalit vlákno
1
13. 7. 2017 17:56
Re: spíš líbí než nelíbí
Myslíš GT?
13. 7. 2017 15:17
Líbí
Mě se to líbí hodně a to nejsem žádný Hyundai-fanboy .Vůbec sem netušil, že planujou třetí karosářskou variantu. Musím říct, že i hatch i kombi se mi designově zezadu vlastně líbí víc než zepředu. U této 3-varianto to není jinak. Vypadá to moderně a proporčně. Plus 10-12cm kufru se hodí. Mám krátkého golfa a vim, ze ty centimetry v kufru proste obcas chybi, zvlast s detma. Jestli se 5-dveře budou vyklápět jako u Okty i se sklem, tak to je paráda, jestli jako u sedanu, tak už to tak praktické není. Akorát z tech fotek mi pripada, že zadní světla zas halogeny (nebo minimalne z casti), doufal sem ze doba uz pokrocila a od nizsi stredni vys uz bude LED u novinek bezna zalezitost.
Rozbalit vlákno
2
13. 7. 2017 17:59
Re: Líbí
Zadní světla halogeny? Nerozumím.
Avatar - Blue Sun
14. 7. 2017 10:01
Re: Líbí
Asi myslel prostě klasické žárovky. Halogen nebo heligón, vždyť je to skoro totéž.
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2017 15:25
Dva liftbacky, není to moc?
Vypadá jako taková...hrouda plechu. Akorát jednu věc opravdu chválím, přední nárazník je o 100 % lepší než ten původní s prapodivnými tvary. Kéž by ho začali dávat na všechny verze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zaplosak
13. 7. 2017 15:27
konkurence pro octávku?
Octávka podle mě nemá nárok v ničem... ;-)
Rozbalit vlákno
2
13. 7. 2017 15:43
Re: konkurence pro octávku?
Neprekona vubec v nicem. Motor, podvozek, interier, za me i exterier, vybava. Ve vsem je Octa lepsi. Bohuzel, ale logicky, si to necha zaplatit.

Jinak 140 koni z korejce to pojede asi podobne jako 1.0 TSI :-)
13. 7. 2017 16:38
Re: konkurence pro octávku?
Možná ani to. A vůbec, má to kouli aspoň za pířplatek? Jak budeš tahat brambory?
13. 7. 2017 15:32
Líbí
Líbí, ale kombi se mi líbí víc, to je opravdu nádherné. :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2017 15:41
Fastback
Půjdu proti proudu, ale mně se to nelíbí. V této třídě aut to nefunguje a vypadá to podivně.
S nadsázkou svým profilem a trochu i vzhledem zadní části to je zkřížená Lada Priora s BMW X6.

Hatch ok, Combi ok, Fastback na východ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
13. 7. 2017 15:49
Re: Fastback
Alebo GLE Coupé, minimálne to veko kufra.
Avatar - iudex
13. 7. 2017 15:52
OT: i30N
Tak Hyundai už pustil von aj hotheč verziu i30ky: 2,0Turbo v dvoch výkonoch: štandard 184 kW/250k a Performance 202 kW/275k.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
13. 7. 2017 15:55
Re: OT: i30N
Na ACZ už česky:

[odkaz]
Avatar - hijack
13. 7. 2017 15:57
Dizajn ???
Neviem prečo mi fotka 8/8 pripomína C-coupe od MB. Celkovo bočný profil mi však príde ako vypraný v práčke na 90°. Chce to asi osobné stretnutie. Motoricky však veľmi podpriemerne vybavené. Jedna 103 kw verzia to z biedy nevytiahne. Styria dospelí plus plný kufor bude docela záhul aj pre turbo. ;-\
Rozbalit vlákno
3
13. 7. 2017 18:06
Re: Dizajn ???
Do nedávná jsme v této třídě jezdili jednašestky kolem sta koní a všechny jezdily velmi slušně. Teď vám není dost ani stočtyřicet koní. Děti kupte si už konečně první auto stačí v nižší střední kolem sto koní a po první rychlejší jízdě budete spocení až na zadku. Fakt to není Panda z autoškoly.
13. 7. 2017 18:20
Re: Dizajn ???
Tady to ale nejsou kone jake znas, ale korejske. A to jsou chcipaci. Ty starsi atmosfery navic nebyly udusene eko limity a auta byla lehci. Driv 100kw atmo dvoulitr bylo slusne svezeni, dnes to bude zdechle.
Avatar - mariov8
11. 9. 2017 13:22
Re: Dizajn ???
No jo, ale když ta 1,6tka (80kW 145Nm průměr) tahala necelou tunu + náklad tak to bylo někde jinde než dnešních klidně i 1,4t + náklad. To je hned 1,0t 88kW 170Nm bez rezerv a/nebo se musí připlatit za 1,4t 103kW 240Nm.

Je fakt si potřeba i říct, že se dnes jezdí rychleji a tím nemyslím pouze maximální rychlost.

A taky je potřeba si říct, že tohle není model a ani automobilka, profilující se jako jízdní zážitek. Ano, uměl bych si tam představit 1,6t nějakých 132kW, ale dá to podvozek?

Dizajn má pár slabých míst, ale nerad to říkám, je to na poměry třídy hezké auto.
13. 7. 2017 16:07
-
Trochu se uklidnili, ale stále milion a jedna křivka či zlom.
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2017 16:42
Líbí moc
Hodně hodně pěkný. Ta záď připomíná starýho Jaguára XJ, a některý Mercedesy. Dyzajn se povedl. Fastback je nejméně praktická varianta, ale je asi nejhezčí :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
13. 7. 2017 17:01
Re: Líbí moc
Nejméně praktická? Zajímavé.
Avatar - Jopino
13. 7. 2017 17:04
Re: Líbí moc
Taky by mě zajímalo, čím je fastback nepraktický?
13. 7. 2017 19:17
Re: Líbí moc
Auto je dlouhý a na zadních sedadlech málo místa nad hlavou. Hatch využívá prostor lépe a vejde se do kratší mezery.
Avatar - _Karel_
13. 7. 2017 19:24
Re: Líbí moc
Opravdu si nemyslím, že místo nad hlavu má jasnou souvislost s typem karosérie. A ten zbytek - pak je tedy nejpraktičtější auto něco jako Citygo.
Myslím, že většina lidí si pod pojmem "praktické" představí co nejlépe využitelný kufr, a pak tedy lift nebo ideálně kombi.
13. 7. 2017 19:41
Re: Líbí moc
No právě, kombi je dlouhý, ale prostorný. Lift je dlouhej, ale má kufr jako sedan. Nic proti tomu třeba Mondeo je v týhle verzi taky moc pěkný, Laguna taky byla lift...
Prostě jen tolik, že těch tří verzí i30 se mi tahle líbí nejvíc, přestože se s ní bude o něco hůř parkovat.
Avatar - mariov8
11. 9. 2017 13:26
Re: Líbí moc
No právě, a sedan mívá poooodstatně větší kufr než hatchback, do kterého je problém dát i kočár nebo něco jiného delšího. Na skákání po městě pro jednoho - dva samozřejmě není potřeba řešit kufr, ale to znamená, že mám ještě další auto/auta...
To není žádná konkurence
- nemá normální motor, jen jeho zastaralou maketu
- a nemá ani ruční brzdu
:no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jopino
13. 7. 2017 16:50
Líbí
Náhodou, vytvořili z toho celkem koukatelné auto. Nemám s tím zásadní problém, líbí se mi proporce, ta vlnka na kufru a zapasovali do toho dobře i ta světla. Žádné šeredné auto.
Dnes jsem potkal novou i30 v rudé barvě, mělo to nějaké černé doplňky, musím uznat, že to vypadalo zajímavě. Ač s H/K "neuchcávám", vcelku teď designově poskočili dál ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2017 16:55
zadek
ta zadni cast se jim opravdu povedla, skoro si az clovek rika ze tohle neni "levnej" Hyundai :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lamal
13. 7. 2017 17:09
HK si veri, hlavne v tych reklamnych dristoch
Ako, je dobre ze maju love na to, aby to riskli a natlacili sa medzi konkurenciu aj v tomto segmente a urcite to bude po stranke uzitkovych vlastnosti dobre auto...

ale octavii to fakt nezatopi... CZ/SK trh je este stale niekde uplne inde ako si oni predstavuju a myslim, ze im ani nepomozu tie marketingove provokacie
Rozbalit vlákno
3
13. 7. 2017 17:49
Re: HK si veri, hlavne v tych reklamnych dristoch
Nevztahuj to jen na CZ/SK trh. Vzdyt tady a na SK se dohromady tech aut proda jen mala cast. Nezatopi ani v Nemecku, Rakousku a nikde v Evrope. Zvlast ne tam, kde lidi nemaji tak hluboko do kapsy a nemusi az tak resit cenu. Pokud takovy zakaznik sedne do Korejce a pak Octy.. Odjede v Octe. Pokud chce prakticke auto. Pokud to neni priorita,v Golfu.
13. 7. 2017 19:41
Re: HK si veri, hlavne v tych reklamnych dristoch
interier a sedacky octavie su tak tragicke, ze nechapem ako mozes toto vobec napisat... po sadnuti do okty (style) som nechapal, jak vobec za toto mozu chciet tie ceny co chcu...
Avatar - Blue Sun
14. 7. 2017 10:03
Re: HK si veri, hlavne v tych reklamnych dristoch
Jak to může napsat? Vždyť ho to živí, psát takové cancy. Jinak by se mu neprodávaly Octávky...
13. 7. 2017 17:51
autá ok, zastúpenie ko
tak chystajú fastbek a v reklame nazvú heč liftom a hodia ho k oktáfke. Minule som zachytil tú reklamu, kde nazývajú majiteľov škody hlupákmi a hjundéééé najlepším českým autom všech dob. Musím povedať, že bola nechutná, iritačná a u mňa vyvolala dávivý reflex, tam už ani neplatilo, že aj zlá reklama je reklama, lebo vo mne vyvolala averziu na zastúpenie hjundééé, na ich šourúmy, nie na autá samotné, ale nemám chuť prekročiť prah ich arogantného šourúmu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
13. 7. 2017 18:02
Re: autá ok, zastúpenie ko
Přesně tak :yes: . Vidím to naprosto stejně, značka Hyudai je pro mě díky těm úchylným reklamám naprosto nepřijatelná.
16. 7. 2017 19:36
Re: autá ok, zastúpenie ko
Čéče, prober se. Opovrhování značkou na základě nějaké ve světě zcela běžné, lehce provokativní, vtipné, většinou ale naprosto trefné reklamy může brát smrtelně vážně jen úplný, čistokrevný dement. A že jich u nás v Čecháčkostánu je... Naprosto neuvěřitelný.
Avatar - Floyd
13. 7. 2017 18:02
Re: autá ok, zastúpenie ko
Tak už víme, že jsi se poblil. Ok, co tam máš dál?
14. 7. 2017 09:29
Re: autá ok, zastúpenie ko
to je všetko sory, obyčajne takéto veci nevypisujem aj keď sa tu reklama hjunjdaju prepiera, ale pohár mi práve pretiekol 8-s
13. 7. 2017 18:05
Never...
Zaprvé: Předek pěknej, zadek šílenej.

Zadruhé: 103kW jako vrchol je vtip.

Zatřetí: Nepotřebuju, aby vedle mě byl soused z Boleslavi táákhle maličkej, zkrátka marketingová strategie Hjondé se mi hnusí a v jejich autě bych byl viděn skutečně nerad.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - M1chal
13. 7. 2017 18:20
Hjondéé
Jééé, tak to se můžeme těšit na skvělou reklamu >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - vabis
13. 7. 2017 18:57
Re: Hjondéé
Z kramno-vosickeho panoptika bohuzel ani pytliky do vysavace. Mozna tak starou Lantru, ale ty nove nahrazky jsou fakt pro otrle :no:
13. 7. 2017 18:26
Zajímavé...
No, musím uznat, že toto se Hyundai hodně povedlo - to auto vypadá fakt exkluzivně a při slušné ceně nepochybuju o tom, že se bude prodávat velmi dobře. Také benzinový čtyřválec 1,4 l působí velmi slibně. Teď ještě aby to auto taky dobře jezdilo. Zejména s řízením mívají Korejci stále velké potíže...
P.S. Značka Hyundai se mi bohužel naprosto zprotivila svým idiotsky agresivním a nabubřelým českým marketingem, takže bych si od ní nekoupil ani sebelepší auto. 8-s :no:
Rozbalit vlákno
6
13. 7. 2017 19:43
Re: Zajímavé...
Člověče, mě se taky hnusí reklama na bavoráky, ale koupil bych si klidně....mít ty miliony na účtě :-)
13. 7. 2017 19:45
Re: Zajímavé...
Přesně tak nic mi na těch autech nevadí jsou to pěkná auta jako řada jiných. Prostě spoustě lidí je ta značka protivná . Koukáte na televizi pořád Hyundai a její neustálá masáž jak jsou nejlepší . Vše co má na sobě tuto značku ať je to pračka lednička auta cokoli ...pro mě neexistují.
Avatar - JDM
14. 7. 2017 11:05
Re: Zajímavé...
A jiní to nedělají? Mě se zase líbí že mají koule na to pustit se do největšího konkurenta ikdyž za to schytal kritiku ale lidi naštěstí nenakupuji podle toho jestli se jim líbí reklama ale podle toho jestli se jim líbí produkt a Hyundai se prodává a ne špatně takže těch pár lidí bycharů co tvrdí jak kvůli té reklamě by to nekoupili což by to nekoupili ani kdyby taková reklama nebyla je nepolozi. Jen kdyby byl zadarmo to by ti skodovaci stali ve frontě mezi prvnima...
14. 7. 2017 12:31
Re: Zajímavé...
To si myslím že se pletete reklama slouží k tomu aby prodávala produkt, tak že se musí potencionáním zákazníkům líbit a ne se lidem zhnusit. Reklama musí mít nápad vtip pointu a ne být ufňukaná vlezlá a neustále se opakující. Např. reklama na obchod Billa,
tam bych nekoupil ani rohlík .
14. 7. 2017 16:27
Re: Zajímavé...
a skoda promo ti nevadi jo?;) mna teda viac uraza reklama ala autosalon na prime, kde si akoze delaj reportaze po cechach ale cele je to natocene ako reklama na kodiaqa... pripadne vyhry skodu tuna vo vsetkych testoch (ano, mozem naivne verit ze cokolvek skoda postavi proti comukolvek inemu je vzdy lepsie, ale tak nejak tomu verit nejde:)... a samozrejme, len na zaklade reklamy nekupit/kupit auto mi pripada dost prostoduche...
14. 7. 2017 21:23
Re: Zajímavé...
Mícháte jablka s hruškama.
Avatar - praděda7
13. 7. 2017 18:28
Okna do ponorky
ok...až na ty nizoučký okna........ :-!
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2017 18:44
Hyundai zase přehání
Tak konkurent pro Golfa, Rapid spaceback. Pro Octavii ekvivalent jedině I40. Už rozměry ukjazují, že na Octavii nemá (možná na Ovtavii I maximálně a se zavřenýma očima Octavia II).
Rozbalit vlákno
9
Avatar - idam.i
13. 7. 2017 20:29
Re: Hyundai zase přehání
Golf a Octavia nie sú jedná kategória? Si zabil ! :-O
13. 7. 2017 21:12
Re: Hyundai zase přehání
skodovka ma dobry marketing... a on je toho dokazom;)
13. 7. 2017 21:25
Re: Hyundai zase přehání
Tak je pravda, ze treba autosalon Skody zastini i premii, ted jsem byl na garancce na chodove v Mercedesu a kdyz ten dojem porovnam se Skoda autosalonem, design a dojem.. pro Mercedes docela ostuda. Skodovka si tam odprezentuje Superba lip nez Mercedes S 65AMG za 6 mega. A takovy Renault nebo Citroen.. to je ne k smichu ale k placi. Takhle se auta uz asi prodavat nemaji.

Jinak ten marketing nejak nevidim. Skodovek je tu hodne a kazdy si je osaha. Naopak, Hyundai je JEN marketing. Produkty za nim zaostavaji. Porad si na neco hraje, radi se kam nema atd.. pritom je jen stupinek nad Dacii.
13. 7. 2017 21:50
Re: Hyundai zase přehání
ta argumentacna sila ma odzbrojila:)) skodovku si kazdy osaha takze to neni marketing... all right
Avatar - idam.i
13. 7. 2017 23:07
Re: Hyundai zase přehání
Keď niekoho presvedčíš,že autá z rovnakej kategórie,niektorí ľudia vnímajú rozdielne.To je vynikajúci marketing. :yes:
Pre mňa,za mňa,nech si každý osaháva čo chce.
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2017 23:37
Re: Hyundai zase přehání
Tak to bych zase neřekl. Ono je právě smutné, že produkty se jinak docela vyšvihly, ale marketing jejich image diskredituje. Aneb Hyundai = levárna, arogance...
Avatar - idam.i
14. 7. 2017 00:02
Re: Hyundai zase přehání
Tento problém u nás nemáme.
16. 11. 2017 08:45
Re: Hyundai zase přehání
Ano, menežment Hyundai je levárna a arogance. Platí to jak o HMCZ, tak o HMMC. :-(
Avatar - Ozzman
14. 7. 2017 11:30
Re: Hyundai zase přehání
>:D Ty musíš mít ten svůj svět strašně smutnej. Škodovka je nejprémiovější, to víš že jo... běž se třeba podívat do Autodružstvo Praha ... to je panečku autosalon prémiovky...

Ty asi nechápeš, že i když mají nařízenu nějakou firmení strategii a dizajn, tak né vždy a hned to upraví... Pak se zajeď podívat třeba do Renaultu na Zličín, tam je moderní autosalon.
13. 7. 2017 21:50
Kdo Hyundai v ČR nezažil, ten neví.
Což o to, H dělá hezké a dá se říct i spolehlivé auta. Bohužel to už neplatí u dalších službách v rámci servisu, kdy je záruční oprava provedena až po pohrůžce předání věci právníkem, kdy u jiné vady přejímací technik v rámci úspor nákladů opakovaně během 3 garančních prohlídek (plus návštěvy mimo ně) nechce uznat vadu, kterou po ukončení záruky "garážista" zjistí po zvednutí auta na zvedáku po 5 minutách a odstraní ihned po dodání ND.

Před H jsem míval opakovaně škodovky a takovéto chování jsem nikdy nezažil a jakékoliv jednání se servisem bylo vždy přímé a vedené snahou mi vyhovět popřípadě snahou domluvit se na přijatelném řešení.

Takže Hyundai už NIKDY ne. To raději znovu tu škodovku, opla, nebo japonce. Jen ne Hyundai. :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - JirkaV8
14. 7. 2017 00:51
Re: Kdo Hyundai v ČR nezažil, ten neví.
Kdyby čojka nebo inspektorát práce ty nošovice zavřeli, udělali by lépe. Šrot tu nechceme. :no:
16. 11. 2017 08:37
Re: Kdo Hyundai v ČR nezažil, ten neví.
A tady ti bl bečci kvákají, jak je hnůjdai nejlepší značka na světě. Fabia je také šmejd, ale je spousta jiných značek ne?
16. 11. 2017 08:44
Re: Kdo Hyundai v ČR nezažil, ten neví.
Naprostá pravda. Já už jsem oslovil právníka, že se budu soudit. Když jsem ale zjistil, co by mě to stálo, tak jsem to vzdal. Kvalitu vozů Hyundai velmi snižuje právě skutečnost, že HMCZ jejich klient nezajímá, ba s ním pohrdají. Toto je daleko větší problém, než samo auto. A říkám to stejné. Raději Renaulta než Hyundai. :-(
Avatar - pumpkin
13. 7. 2017 22:06
Skúsenosť s novou i30
Mám teraz novú i30 kombi a teda klobúk dole pred Hyundaiom. Teraz si už úplne vážne dovolím tvrdiť, že sa dotiahli na koncern VW. Je síce pravda, že za 26-tisíc by som sa asi pozeral inde, ale perfektný progres. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2017 07:30
Re: Skúsenosť s novou i30
Tekvica si kúpila Hnújdé. Vivat! Ako som napísal včera - super auto pre doterajších majitelov rendlíka. :-)
Avatar - pumpkin
14. 7. 2017 14:33
Re: Skúsenosť s novou i30
Nekúpil, musíš čítať s porozumením.
14. 7. 2017 08:51
Re: Skúsenosť s novou i30
Dotáhli na koncern ???
16. 11. 2017 08:40
Re: Skúsenosť s novou i30
Hlavně že seš šťastný člověk. Na vzhled je to auto velmi pěkné, ale kvalita žádná. H zvyšuje prodej tím, že si to prodejci prodávají mezi sebou. Až takto klesla ta značka.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2017 22:32
pekne
musim povedat ze takyto kusok som od hyundaia necakal zvlast ked zvazim ze v tejto triede maju este aj elantru.... moc dobre to vykryvaju a este ked pride sportova N verzia tak nizsiu strednu budu mat velmi pekne obsadenu....

nova i30 sa mi nazivo paci... ocenujem hrany a ladne elegantne linie.. voci predchodcovi je to podstatne serioznejsi dizajn a dlhotrvacnejsi... a tento fastback podla mna raz v buducnosti este moze byt ziadanym aj ako jazdeny atraktivny a dostupny kusok pre mladych ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Twingo
13. 7. 2017 22:37
Re: pekne
Elantra se v ČR neprodává takže hierarchie značky zůstává neposkvrněná :-|

I přes to že je i30 fastback docela hezká (podle fotek), může se lehce stát ža se za chvíli okouká
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2017 22:40
Re: pekne
ja viem.. vy elantru nemate ani napriklad rio sedan.. ale my ano.. a ja ju u nas obcas vidim ... je to pekny kusok zvlast v nejakej takej svetlej bezovej velmi elegantne auto ako stvorene pre nejakeho toho otca rodiny ktory chce povedzme kusok aj vyniknut a mat nieco elegantne pritom spolahlive s dostojnymi proporciami ale zrovna vacsieho passata alebo mondeo uz fakt nepotrebuje
Avatar - idam.i
13. 7. 2017 23:11
Re: pekne
Vcelku s tebou súhlasím. ;-)
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2017 23:34
Re: pekne
kupovane v KE? ;-) ... par ich vidim ale len obcas... aspon mas neokukane auto ;-)
Avatar - idam.i
14. 7. 2017 16:41
Re: pekne
Kúpené v KE,ale jazdené na opačnom konci republiky.Potreboval som auto do konca roka a predajca si poplietol motor. 8-s :no:
Avatar - Twingo
13. 7. 2017 22:32
Neustálá přetvářka Hyundai
Ta reklamní kampaň kde se pořád a dokola omývá jak je Hyundai lepší než Škoda mě už docela nudí a obtěžuje. Aby si jí spíš H. neuškodil. Nedala by se ta reklama na i30 kdy tam H. říka, že je nová i30 liftback kavlifikovat jako klamání spotřebitele?
Každopádně pokud bych chtel jít uplně do detailů tak Octavia je liftback ale i30 fastback (porovnání to ale nevadí), nicméně pokud chce Hyundai dohánět Škodovku v karosářských variantách tak to musí ještě trochu zapracovat (Scaut, kombi RS).
Mmimochodem opravdu nechápu proč se fastback který bude převážně plnit roli rodiného auta testuje na Nürburgringu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2017 22:37
Re: Neustálá přetvářka Hyundai
v zelenom pekle uz testuje pomaly kazdy dnes.. od kolobezky po nakladaky... a ked netestujes v zelenom pekle ako by si ani nebol... je to nejaka nova mania s tym nic nespravime ... a logiku tu nehladaj ;-)
Avatar - speedfred
13. 7. 2017 23:09
Re: Neustálá přetvářka Hyundai
mania nie,ale legenda.
ja tam zajtra asi vyrazím na trip a dám 2-3 kolečká.
dovi,dopo
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2017 23:36
Re: Neustálá přetvářka Hyundai
legenda hovori ze ak tam raz zacnes kruzit nebudes vediet prestat ;-)

hlavne bacha [odkaz] ... ak pojdes tak zelam pekny zazitok ;-) :yes:
Avatar - speedfred
14. 7. 2017 23:22
Re: Neustálá přetvářka Hyundai
vďaka,je to tu fajn vsetko okolo
14. 7. 2017 13:20
Re: Neustálá přetvářka Hyundai
Fastback je to těžko. Ten se přeci vyznačuje tím, že linie (plynule) klesá až prakticky do konce, do odtrhové hrany, pokud tam tedy vůbec je (na starých autech ta linka šla až "k zemi"). Ta by správně měla představovat konec auta. Na zadcích tak můžeš vidět negativní sklon.

Při pohledu na profil tohohle je jasné, že to nesplňuje. Ale když nazývají hatchback liftbackem, proč nenazývat liftback fastbackem. Zní to líp.
13. 7. 2017 23:57
Vladimire, vyslyseli te!
Vladimire, tvoje prosby byly vyslyseny, konecne se muzes postavit Octavii. Jenom jeste by sme chteli videt ten kufr, jak vypada a jak se to cele vyklapi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
14. 7. 2017 01:28
Divné auto..
Snad z boku vypadá celkem dobře , předek nic moc..design hjodaj...a zadek hnusný korejský paskvil.
Jsem zvědavý jakou antireklamu zase v ČR korejci vypotí.. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
14. 7. 2017 09:05
Re: Divné auto..
jj reklama evidentně funguje....osobně se mi to sice přiči, ale pořad lepši než to nejen mistni protěžovani těch nemastnych, neslanych šupliku z mlade boleslavi. Už tak jsou pro mě škodovky dosti nezajimava auta a tim jak se o nich všude možně piše a to i v člancich, ktere nejsou zdanlivě pro ně určene, tak se mi přiči ještě vic.
Avatar - JiVi
14. 7. 2017 08:49
Rapid
Takže vlastně spíš slušný konkurent Rapidu :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2017 09:51
Nerozumien debate...
Nerozumiem celej tejto debate :-( Az zacinam mam pocit, ze v Cesku mate nejaky komplex zo znacky Hundai. Ja jazdim na tom, co sa mne paci, co mi vyhovuje, bez toho, aby mi niekto hovoril co je lepsie a co horsie... Nerozumiem potrebe cokolvek hanit/chvalit, len aby som mam osobny pocit, ze mam to najlepsie. Vazeni, riesite tu auto v tiede " presunovadlo ", a je uplne jedno, ci to je octavia alebo i30... Vzdy sa najviac diskutuje u tychto obycajnych aut. Pri skvelych autach, diskusia velmi slaba.
Hlavne, este nikto z vas v tom aute ani nesedel, nedal 1000km trip, aby mohol odhalit komfort podvozku, sedadla, celkovu jazdu. Skusobna 30 min jazda vam nic nepovie o aute. Doporucujem objednat auto na vikend, preverit a nasledne sa rozhodnut co vyhovuje vasej poziadavke. Pekny den :-)
;-) ;-)
Rozbalit vlákno
5
14. 7. 2017 10:11
Re: Nerozumien debate...
To není o nějakém komplexu. To je o tom, jak se české zastoupení zachovalo ke svým dealerům a jejich businessu a v návaznosti na to jak se tito prodejci chovali ke svým zákazníkům. Řekl bych, že to je čistě české specifikum.
14. 7. 2017 11:13
Re: Nerozumien debate...
ved prave v tom kontexte nepojdem kupit auto tam, kde mi nevyhovuju sluzby, ci sposob komunikacie... Vzdy je to o konkretnych ludoch.
Avatar - idam.i
14. 7. 2017 11:40
Re: Nerozumien debate...
Všade sú ľudia schopní a aj tí druhí.Otázka je na koho narazíš.
No kampaň H je v ČR desná,to je fakt. :no:
Napriek tomu značku ako takú neodsudzujem.Treba naozaj vyskúšať a potom si urobiť názor.
14. 7. 2017 16:23
Re: Nerozumien debate...
o com hovoris? moj dealer H sa ku mne chova stale rovnako slusne... a to viem ze mal s vedenim tiez problem...
14. 7. 2017 16:30
Re: Nerozumien debate...
tak najme sa vytesovat z ktorejkolvek primernej plechovky (skoda, hyundai,vw, dopln lubovolne) ake je to nadauto proti ostatnym priemernym plechovkam je uplne smiesne... vsetko su to spotrebky, jeden je lepsi v tom, druhy v onom ale niektore zufale
existencie nasli zmysel zivota v tej ktorej plechovici:)
Avatar - Beefcake
16. 7. 2017 23:50
H
Tento fastback/liftback vyzera uplne paradne. A video z prezentacie to len potvrdilo.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0