1, že se konečně vydali v designu svou vlastní cestou.
2, že u benzínu nelžou v papírových údajích o spotřebě a zrychlení /což v tabulkách nemusí vypadat až tak dobře.
3, že je to celkem pohledné SUV
................. tak teď přijde Vošický a zkur....ví tomu pověst hned v začátku nějakým tupým promo-nápadem. ;-)
Přední maska solidní, celková silueta a zadek trochu horší, ale na to co předváděli dříve, je to furt posun vpřed.
/mínus jsem ti nedal/
- jo už vím co mi ten předek evokuje - Mazdu :-)
Design? Neberte ty drogy, neberte ty drogy, neberte ty drogy. Ale zas to k nim celkem pasuje tak co >:D Technicky novinu neznám, ale ze zkušenosti nelze očekávat nic dobrého :no: Ono vůbec ty Hnujde nebo jak se to čte dneska jsou vlastne takovým zklamáním doby. ;-\ Jako pro sprejery nebo kolotočáře ještě možná dobrý, ale normálního člověka by hanba fackovala, kdyby měl s touto věcí něco společného.
1. Mne to z úvodky evokuje LandCruiser [odkaz] což není úplně zlé, ale jinak to nevypadá špatně.
2. A hlavně, že nejlevnější verze je benzín 4x4, tak možná odtáhnou zákazníky naftě, horší je, že rozdíl mezi nejslabší naftou a tou nejsilnější je v parametrech docela malý.
Jistě, že to bude větší, než soused z Bolky, ujede všem a bude to nejlepší liftback z ČR i když se tu nevyrábí.. >:D
Názor na design ti neberu, ale minulá generace je dodnes hezká. Tato jde cestou prošlapanou Citroenem a ačkoliv výsledek vyznívá mnohem lépe než u Kony, tak se z mého pohledu rozhodně nejedná o líbivý vůz.
Snaha o originalitu za každou cenu jednoduše nezaručuje kvalitu finálního designu.
Chybí mi progresivní evoluce s rozvíjením vlastního designového jazyka. Je to u Hyu ze strany na stranu. S profilem problém nemám, ale čeních je jako designové mnoholeté tápání Mitsubishi.
Uvnitř potěší slušně vypadající a hlavně plnohodnotný HUD, celkem příjemný interiér, jen tablet musel dostat uši a hloupě vypadající ovladače, proč?
Souhlasím s oběma - palubka je pěkná, budíky a volant všechno fajn, ale ten tablet vypadá přesně jako v i30, tedy blbě. Možná je fajn mít tam tlačítka, ale designově se to tam nehodí. Celkově tedy za 2...
Vošický je génius a nikdy se nemýlí.
Hyundai je automobilka s tahem na bránu, sociálně zodpovědná, s příkladným vztahem k zaměstnancům a k životnímu prostředí.
Tak kde je problém?
( ;-) )
Porovnanie bolo hlavne medzi SF a kodjakom, navyse porovnavat s 5008 ktora ma nahon na predok a o pol triedy mensim X-trailom nie je zrovna objektivne.
To cenové srovnání je hodně za čáru. Předpokládám, že je to je vinou přehlédnutí se, protože pokud by to bylo úmyslně.... :no::no::no:
Namátkou srovnání se Škodou Kodiaq:
Na roveň postavený běžný tempomat a adaptivní tempomat. Chybí lane assist, LED světlomety, KESSY. Navíc ve výbaě Active ani nejdou objednat, takže zájemce se musí poohlédnout po vyšší výbavě, aby mohl zaškrtávat.
Jak pravidelný čtenář Vás žádám o zjednání nápravy těchto chyb.
A jaká je odpovídající výbava, když je to srovnání (u všech čtyř aut) základních výbav?
Řekl bych, že tohle dělají pořád stejně, tj. základní výbavy + nějaké nejběžnější prvky výbavy (senzory, tempomat atd.)
Hyundai reprezentuje systém fixních výbav, Kodiaq systém flexibilní. V té tabulce je SantaFe vybavenější, to je fakt. Na druhou stranu, kdo chce třeba prostě 4x4 v naftě a zbytek ho nezajímá, tak je na 960 u Santy vs. 750 u Kodiaqa.
Takže chápu, proč kdysi SM přišel s tím, že udělal nějakou tu "verzi SM", která měla reprezentovat nějaký standard třídy, na který se pak všechna auta v rámci možností dovybavila a případné věci navíc se nebraly v potaz. Teoreticky je to zlatá střední cesta... jen pak záleží, jak máš tu verzi postavenou.
Je to novinka v zavedeném segmentu, z mého úhlu pohledu není fér ani to, že se vezmou výbavové stupně novinky a ostatní to musí dorovnat... to vlastně říkáš, že to, jak má Hyundai poskládané výbavy, je ideální a že to je přesně to, co zákazníci chtějí.
Ok, uznávám, asi se tu projevuje moje averze k pevným výbavám, se kterýma mám obvykle problém. Opel je druhý extrém, ale je to ta lepší varianta.
Pokud ale mají v té své verzi navigaci, započítají ji jako příplatek u Santy a Kodiaq ji v Active mít nemůže, pak by měli jít u Kodiaqa o stupeň výš.
S tou navi není co řešit, pokud tam má být, měli jít o stupeň výš... ale nechci moc zabřednout do detailu, to bychom mohli dlouze diskutovat o tom, co má být standard a co ne. 5008 bez 4x4 je z mého pohledu rovnou out.
Za mě teda jeden příklad - plnohodnotný HUD sice asi potěší, ale je dostupný jen pro nejvyšší výbavu v rámci paketu za 70t... tedy nejlevnější auto s HUD je 1.170t, s naftou a manuálem, na 19", s panoramou. Tak tohle mě třeba štve. Chtěl bych HUD, 18", bez panorámy... a dát za to třeba 15t, s libovolným motorem třeba od střední výbavy.
Tady je vidět, co s autem udělá barva. Jak se mi to při představení moc nelíbilo, tak v téhle barvě (alespoň podle obrázků) výborný :yes:
Vnitřku asi není objektivně moc co vyčítat, ale nelíbí se mi.
presne tak .. moja rec.. idealny 2,4gdi benzin a hned aj v 4x4 s 6st automatom ( automat mi k 4 kolke do lahsieho terenu sedi ) .... k tomu seriovo aj rezerva ... sikovna kombinacia ... je jasne ze lacne ako vravis to uz tiez nie ale povedal by som ze vzhladom na velkost vozu a 4x4 aj vykon a nove technologie este akceptovatelna cena... ja len som zvedavy kto da melon za natiahnuteho tigiho ... takze iste da sa to ... ale stejne sa mi sorento paci ovela viac ako santa fe... opat a nadalej je u mna sorento tym "lepsim" aj krajsim z dvojice... a to aj v kabine celkom jasne sorento dominuje .... asi to chce skusit ale sorento alebo kodiaq za mna by boli horucejsou volbou pred tymto santa fe .... nejak mi ta kabina ani exterier tohto santa fe proste uz nereze ... kusok som sklamany obzvlast prave po jeho velmi dizajnovo podarenych predchodcoch .. ale uspech vo svete ho aj nadalej iste neminie.... ved SUV vladnu ;-)
Tak už minulá generace se u nás nijak zvlášť dobře neprodávala. Tahle nová inspirovaná Konou i vzhledem k vysoké ceně a s jistě ještě dementnější reklamou (jak můžeme očekávat od Vóša týmu) také moc úspěšná nebude... Berte to jako můj tip ;-)
No on se Santa neprodává dobře ani v Evropě a to tam nemá dementní reklamy jako v ČR, třeba ta porovnávaná 5008 se prodává násobně lépe. Takže tvůj tip je spíše jistota.
ved prave.... zda sa ze sa opat zhodneme... ani mne toto santa fe akosi uz nedviha adrenalin a pride mi akoby krok dozadu voci sucasnemu docela paradne strihnutemu kusku ..... a co povedzme sedi na novej mensej kone mi tu uz proste neladi ... rovnako kabina posobi akosi na mna mimo misu vzhladom na dnesne trendy u SUV.... exterier proste mis mas chaos... a interier zase usedly ako v nejkom 10 rocnom kusku od konkurencie .... nuz neviem.. ale staci jediny pohlad na sorento aj jeho kabinu a clovek ma pocit uz skoro premie ale toto? a to som Hyundai bral ako jednicku vo svojom koncerne ale kia je aj tu podla mna lepsia z dvojice ( podobne ako aj v pripade ceedu/i30 alebo ria/i20 aj optimy/i40 )
Nemyslím že by nový Satan Fe byl tak špatný. Ale je tak zbytečně jiný, že opravdu nevím co k tomu Korejce vedlo... Přijde mi to něco jako Renault spáchal s Espacem. Jenže tam se ta snaha dá pochopit vzhledem k trendům segmentu velkých MPV.
Ale posun SUV směrem k velkému MPV či crossoveru prostě nechápu. Navíc přístup na zadní sedadla v 3.řade je prostě naprosto dementní.
mne sa velmi paci outlander... a ten najnovsi hybridny je fakt podla mna super [odkaz] ... aj dojazdovo aj pohodlim a praktickostou.... urcite by som mu dal prednost pred santa fe... len skoda tej cenovky za hybrid ... ta je pre vacsinu asi zlym vtipom ;-\
u mna aj nadalej vedie sorento v tomto segmente stredne vacsich SUV nepremiantov... posobi na mna elegantnejsie a smrncovnejsie jeho karoseria ale aj kabina .... [odkaz]
U mě vedlo stávající Santa Fe. Nové je ale vše jen ne lepší. Odklon od SUV, a materiály spíše horší nebo maximálně srovnatelné se stávající generaci. Bohužel
urcite to bude fajn auto ale tiez sa mi tento smer nejak nezda.... a ani v kabine... ale kolko ludi tolko chuti... za mna asi najkrajsie santa fe bolo v druhej generacii [odkaz] .. skoda ze nejak viac nerozvijali vtedajsi styl .... krasne linie aj kukadla ... velmi pekne proporcie... tento styl by mu slusal aj dnes a podla mna podstatne viac ako toto tamagoci a la kona :*)
Santa Fe se mě zalíbila už od začátku co byla zveřejněna,už delší dobu si chci pořídit Suv a tohle mi opravdu padlo do noty a to se musím přiznat,že jsem ani značku Hyundai neznal.
kolko ludi tolko chuti.... zle auta uz dnes stejne uz nie su .... len pekne a skarede >:D ... ale nie vazne... ak si clovek moze kupit to co ozaj aj chce tak vtedy je to najlepsi scenar.... uz horsie je ked kupujes nieco co skor musis ako chces... vid nasa prva felda... to ozaj nebola laska ale nutnost >:D .. aj ked nakoniec sa nedala nemilovat :*) .... tak ak sa ti paci santa fe nie je o com.... ja by som ale v tejto cenovke uz urcite vyskusal aspon dva tri kusky ... povedzme este kodiaqa... alebo nove CR-V
Když vidím to srovnání ta u mě spíš vede Santa Fe od Hyundae. Celkově Hyundai má poslední dobou navrh o proti Škodovce ta pěkně zaostává a myslím, že budou mít co dělat.
kdyz zde ctu jak nikdo nesnasi hyundai tak si rikam kdo s nima jezdi? Kdyz jedu tak potkavam same SUVcka od hyundaje a male vozy i30 nebo i10 a 20. Uz to neni jako dri ze co druhe auto byla skodovka, ted uz je to vseho chut, takze 100 lidi a je tu 100 nazoru. u nas v ulici je to vlastne stejne 20 aut a z toho je 18 ruznych, jen 2 skodovky. v americe zas vyhralo hyundai kona prestizni cenu nejlepsiho crossoveru, tady se na to stale jen kyda hnuj. Kazdy nema na BMW, ci Mercedes nebo Audi i bezni ridici si chtej svezt zadky v lepsim a tak jdou do Santa fe, Edge, Kodiaq a jinych