No základ asi nic moc. Nicméně se stačí podívat na prodeje současného modelu v ČR, bída a utrpení. To samé platí pro Sorento. Zvedla se rapidně cena a je to neprodejné, 14/8 kusů za leden není žádná hitparáda... Kokodák 578ks, není o čem...
Nvaíc to auto už moooc natáhli do délky.. :no:
Design divný , není to škaredé ani pěkné..a malinké světla , švidrá s přivřenými víčky? >:-[]
Interier mne moc neoslovuje , ale dá se přežít.
Cena KOREJCE asi DEFINITIVNĚ ODEPÍŠE..
Sorento po zdražení se vůbec neprodává..korejec musí stát prostě méně než konkurence.
No jo, minulá generace SF a hlavně Sorenta šla celkem na dračku, jelikož se obě auta dala koupit za zajímavý peníze. Současné generace jsou nad 1mil Kč a to je pro našince u korejskýho auta prostě hodně...
Ikdyž Kokodák je taky mazec, 2.0TSI se ale se rozumnou výbavou do 1mil vejde, kdo chce TOP musí přitlačit...
Ze to vypada jak toi toika co zustala dlouho na slunicku neni podstatne, ale za tu techniku bych se stydel. Asi jako si v dobe mobilu delat telefon, co jsme si delali jako pionyri. Vzit dva kelimky od vlasaku, spojit je provazkem a vsugerovat si, jak provazek prenasi chveni a hlas. JUNDAJ NEBRAT.
Tohle se hodně povedlo... zvenku parádní linky karoserie, maska v rámci celku vyloženě slušivá. Interiér velmi "optmalizovaný" jak pro americký, tak i pro evropský trh. Líbí se mi
Je třeba i v extravaganci rozlišovat. Zatímco u Peugeotu se extravagantní exteriér hodně povedl, tak u Hyundaie je ta extravagance nevzhledná (mírně řečeno) :-)
Já taky ne, extravagance měla být v uvozovkách. Extravagance se stala na tom webu asi novým universálním slovem, někdy je k ní synonymum slovo hezký (Peugeot), někdy zas ošklivý, přeplácaný (Hyundai) :-)
dnes je v mode aj slovicko spektakularny ( obzvlast v terminologii formuly 1 sa s nim zrazu stretavam casto ... ) .... uz len cakam kedy bude pouzite aj v clankoch pri testoch aut... ake maju uzasne az spektakularne jazdne vlastnosti a tak podobne ...
ale zase az tak extravagantny mi P508 nepride... v beznej premavke to bude uplne normalne auto... vid insignia.. na fotkach vizualne delo ... ale v premavke mi prisla nenapadnejaia ako nejaka mazda 6 alebo optima
Vzhledem k tomu, jak tu pořád čtu o tom, že je Hyundai neprodejný, rád bych to uvedl na pravou míru. Nejsem žádný zarytý fanda Hyundai, nicméně po spoustě zkušeností na ně nemůžu vůbec nadávat. A mimochodem, jejich agresivní reklamy mě neskutečně s*rou!
Jsme menší rodinná firma, ve které máme 6 aut, z toho 4 Hyundaie. Ano, DOBROVOLNĚ, jsme si je koupili a ne na leasing ani operák. Máme 2 SantaFečka, i30ku a poslední i40ku. Důvody? Překvapivě, CENA, spolehlivost aut a kladná zkušenost s (minimálním) servisem.
Hyundai mi přijde, že se k prodeji aut staví trochu odlišným způsobem. Zdá se mi, že se až tak nezaměřují na výrobu aut dle zákaznické konfigurace nebo fleetových programů, ale dost prodávají skladová auta. Když se podíváte na jejich oficiální stránky, mají v síti dealerů veliké množství různých aut - skladových i předváděcích - ve všemožných specifikacích. Ale hlavně, za úplně jiné ceny, než je oficiální cena za nové auto. Když jsem viděl, kolik stojí nová i30, zhrozil jsem se, avšak většina jejich aut jde koupit jako skladovka nebo předváděčka s cenou o cca 10-35% levněji. A to je již hodně lákavé!
i40ku, která se koupila několik měsíců zpět, jsem si schválně teď nakonfiguroval za současnou oficiální cenu: 792 000Kč. Koupili jsme ji v zimě od dealera, výroba 12/16, najeto 17tkm. Cena? 429 000Kč. Beru, je to předváděčka a referenční vůz, cena se od 2016 také asi zvedla, ale nebylo co řešit! Za 429 tisíc jsme absolutně nenašli jiné auto v této třídě se srovnatelnou výbavou (navi, park. asistenti, couvací kamera, vyhřívání sedadel, volantu, LEDková světla, 17 kola...)
Je možné, že budete namítat vysokou cenu náhradních dílů. Ano, cena je vyšší, než u Evropanů. Věřím tomu, že cena dokola omílaného filtru pevných částic bude raketa, ale my jsme zatím žádnou závažnou závadu neřešili (kromě nějakých menších oprav za jednotky tisíc korun a jedné odpálené spojky kvůli častému tahání těžkých přívěsů). Ve chvíli, kdy bychom do auta museli začít cpát vysoké částky, potom bych se sakra rozmyslel, jestli další auto bude opět Hyundai.
A nová Santa Fe? Pokud do té doby nezměním názor na H/K, bude stát milion a já budu vědět, že je možné koupit ji za 700-800 tisíc, přemýšlel bych o ní.
1.) Hyundai je auto "jakékoli" jiné
2.) ojeté auto je levnější než nové
Prakticky 3/4 tvého příspěvku jsou o tom, že jsi nakoupil "ojeté" Hynudai a ta auta stála méně, než nová. S tím se nedá než souhlasit, protože tak to bude u všech značek.
Tvůj příspěvek vypadá jak placená reklama, docela by mě zajímalo, jestli má někdo podobnou zkušenost. To že dostaneš předváděčku (ojetý auto) se slušnou cenou je normální všude, navíc pokud ji bereš na IČO a na úvěr.
Moje zkušenost je, že jsem si nechal spočítat Tucsona 1.6T-GDI 4x2 a vyšel ceníkově nad 650tis a sleva na IČO a úvěr byla asi 50tis. Jen ze zvědavosti, jaký jsou u téhle korejské značky podmínky ;-) Pravda je to cca půl roku...
ja na i30 dostal slevu 100 tisic, druha sada kol zdarma, u cenikoveho za 420 tisic, a to jsem kupoval soukrome "na obcanku", bez uveru, dealeri Hyundai maj zrejme vetsi odmeny za prodane kusy nez u konkurence a tak se snazej vic
jinak firemne polepenych Hyundaiu zacinam potkavat celkem hodne, to s emuze obratit behem par let
Oni se snaží z jiného důvodu (nebo i z jiného důvodu). Smlouva s automobilkou je pro dealera lehce řečeno "drsná". Dealer musí odebrat (a prodat) předem dané množství vozů. Ty vozy nakoupí od automobilky za určitou cenu. Může je ale prodat za cenu nižší. Rozdíl mezi těmito cenami automobilka vrátí dealerovi formou dobropisu. Tady je ale jeden háček. Vrátí mu to, pokud splní předem daný počet prodaných vozů. Jinak má prodejce smůlu. Paradoxně se tím pádem může stát, že dealer prodá auto se ztrátou (tím splní celkový počet prodaných vozů) a automobilka dobropisuje.
jako majitel i30 zatim muzu potvrdit, i ta cenova politika je zajimave super
ted na konci zivota soucasne i40 me ji nabidli se slevou 350 tisic (nove auto, dealer objednal pred koncem vyroby 15 aut a nabizi je se slevou 350k), auto s cenou tesne pod 900tisici cenikove nabidli za 530 tisic, sice jsem nevzal, ale uvidim v budoucnu, nove auto chci kupovat za 2-3 roky, tak jsem zvedav so v te dobe bude k maji a za jake ceny :-)
i40 voči konkurencii neprodejna je a hlavne celé to má jeden háčik... bohužial stále nieje na konci životného cyklu a žiadna výroba nekončí a ešte tak dva roky končiť nebude...
i40 dostane len nové motory vzhľadom na novú emisnú normu a s tým znovu aj mierny facelift, ktorý bude obsahovať asi aj pár technologických srandičiek súčasnej doby. Aby i40 nepôsobila až tak na prvý pohľad ako dinosaurus v dobe modernej... toť vše
skôr si myslím, že je zaujímavá informácia, že v sieti je pár dvojlitrových benzínových i40 a to je isto omnoho zaujímavejšie ako 1,7 nafta
to že nakúpil dealer 15ks i40 súvisí skôr s tým, že proste musel... podmienk dealerov si myslým, že už sú dosť na verejnosti známa vec... teda, ak sa to dá nazvať podmienkami... každpádne, nakúpil 15ks pretože na tento model sú naviazané prakticky všetky bonusy. pokial i40 nepredá, tak si ich nakúpi na seba. a prakticky každá predaná i40 je darovaná = predaná do velkej straty pre dealera len aby toto auto niekomu predal a to si potvrdil aj ty sám tou cenou, za ktorú ti to ponúkali.
inak to rozhodne neni zlé auto, ale skôr problém segmentu aj medzi konkurenciou
Dúfam, že po vzore Hyundai , začnú všetci výrobcovia dávat na správne miesto, do správnej výšky svetlomety na svojich truck SUV-čkách.
Zabíjal by som dizajnérov, ked na červenú na semaforoch mi svietia také mestské hovadské nakladiaky typu X5 a spol, svojimi LED-Laser delami do zadneho okna.
Alebo, že by sa normovači zdohádali a zmenili predpisy - normy ?!
kusok zboku "neforemne" az tazkopadne ale asi to bude priestranne ... predna maska by snad mohla byt aj kusok mensia.... zadne svetla klasika unisex... ale ako celok vcelku originalne auto.... ten predok to vlastne zachranil ... interier chvalim... aj displej a jeho implementaciu do palubovky.... vyzera to relativne prirodzene a "nedolepene" co je fajn.... priznavam ze sorento sa mi aj tak paci viac .... ale inak dizajn santa fe chvalim a vidiet tu pokrok aj zlepsenie voci predchodcovi ( hoc na sorento to za mna kasnou ani kabinou nadalej nestaci )
Designér SF je ten typ, co nedosáhne na Nastěnku, tak to vrzne do Baby Jagy. A přitom Tucson je tvarově povedený vůz. Tohle je jako jeho menší "Komatický" bratr. :no:;-)
druha generacia santa fe ( po facelifte ) je podla mna dizajnovo dodnes najzdarilejsia ... a neposobila ani nijak nafuknuto [odkaz] ... obzvlast v nejakej ciernej farbe alebo bordovej farbe vyzera dodnes ukazkovo...
PS: na druhej strane som ale rad ze nove santa fe nie je len zmensenina tucsona... v tomto hyundaiu palec hore za originalitu ... :-) .. ale aj tak.. sorento je z tejto dvojice za mna nadalej tym lepsim a akymsi stihlejsim a tvarovo krajsim kuskom [odkaz] .. bezchybna vizaz :yes: