Facelift podla ocakavania, uspesny dizajn nebolo dovod menit, len full led svetla tucsonnutne potreboval. A trochu refreshnut infotainment, to aktualne frci. Mohli pridat aj 2.0 tgdi, ale ten by asi aj tak kupovalo minimum ludi.
Okej, kup si skodovku. Faktom vsak je, ze za quashaiom ci ako sa to pise je tucson druhe najlepsie predavane mimoeuropske auto svojej triedy v Europe, takze zakaznici na rozdiel od teba dizajn chvalia.
Tak 4. celkovo ak chces, ale nie je objektivne porovnavat to s autami ktore tu maju domaci trh. Aj tak je to ale asi najuspesnejsi model hyundaiu v Europe a vdaci za to podla mna najma dizajnu, preto nebol dovod ho vyrazne menit.
2.0 t-gdi určitě ne, reálně jsem doufal v atmosférický dvoulitr jako se nedávno objevil v i40, nebo se u Tucsonu prodává na americkém trhu hned ve dvou variantách. Je to škoda. Interier je samozřejmě stejný, jen tam dodali tablet-dá se na to prý zvyknout, fl kosmetický, pozitivum je denní svícení jako součást světel.
no ja by som patril do toho minima, myslim to vazne
ale kedze sa na motorizaciach nic nemeni - nie je dovod menit.
Okrem toho aktualny interier sa mne osobne paci podstatne viac ano ten v FL
Moc se mi nelíbí ta inovovaná grafika světel, bez těch čoček je to takové... takový hmyz-design. I tak ale vypadá Tucson dobře a patří k hezčím SUV.
Interiér... no, přechod od zabudované obrazovky k tabletu není asi úplně nejlepší nápad... ale výdechy u toho původního taky nebyly nic extra... asi by mi to bylo jedno.
Myslím, že snad bude posun v tom zpracování, před fl je Tucson v interiéru docela špatný, ošklivé levné plasty, nic moc sedačky (ty obyčejnější verze). Srovnatelná Sportage byla o třídu lepší.
kie mi uz dlhsiu dobu pridu akoby boli "pred" hyundaiom... uz snad od prveho ceedu... ale ak sa nemylim v hierarchii hyundai-kia by mal byt prave hyundai tym "lepsim" z dvojice ... len akosi im to nejde aj v praxi...
nuz to si len myslis, napr v rokom 2008-2013 vsetky kie co isli smerom na zapad mali hlavne podvozkove casti prave z hyundai lebo tie origo kia boli asi ako skodovka oproti vw. Neviem ako je to teraz.
H ten lepsi samozrejme aj je. Staci pozriet interier. Sportage, kde som nedavno sedel, to bol fakt bakelitak. Interierovo, dizajnovo a aj jazdnymi vlastnostami.
Tucson vs Sportage - fakt nie je o com.
Naprosto přesně tak. Hyundai je a vždy bude alespoň o kousek lepší, protože KIA z něho vychází. Jako značka v koncernu Hyundai je pod ním. Je jím vlastněná. Všechny modely KIA ve všech segmentech vycházejí z jeho modelů a používají veškerou techniku zn. Hyundai. Hierarchie koncernu je jasně nastavena, tudíž výrobky KIA nesmí být celkově lepší než Hyundai. Ať už použitými materiály v interierech, designem, cenou, poměrem nabídka/cena, atd. (alespoň jedním z těchto aspektů).
KIA je taková béčková podznačka Hyundaie, která mu jen rozšiřuje portfolio nabízených výrobků, modelů, designů. Ve skutečnosti je to Hyundai.
Dobře je to vidět třeba na porovnání Genesis G70 a Stinger. Genesis je celkově výrazně na vyšší úrovni. A KIA luxusní segment ani mít nemůže.
Naopak full LED svetlá vyzerajú lepšie, modernejšie. Ak ti tam chýbajú šošovky a pripadá Ti to ako hmyz, tak to potom musíš rovnako hodnotiť trebárs všetky súčasné Audi.
ale ten hmyzí efekt tam trochu je, nie je spôsobený fulledkami, ale dizajnom celého predku, masku viac vykrojili dovnútra a la hmyz a svetlá sú zdvihnuté dohora a tie lemy v nich sú ako tykadlá, predfejsliftový mal nekonfliktnejší predok, ale aj tak vyzerá stále dobre na hjundaj.
Vidím to rovnako, tá maska samotná predtým vyzerala o chlp lepšie, ale stále sa to dá akceptovať; zase svetlá pôsobia modernejšie, takže je to vo výsledku +/- rovnaké.
Ale Schreyer nedizajnoval Tucsona. On to len zastresuje. Preto vravim, ze u Hyu je za dizajn zodpovedny Thomas Buerkle. Genesis ma na starosti Donckerwolke a ten pravdepodobne o par rokov nahradi na trone Schreyera.
Ono je u těch teamů vždycky otázka, kdo co reálně vymyslí, kdo to nakreslí, schválí a tak. Když byly nějaké teasery, tak o Tucsonu nejvíc mluvil Schreyer, viz třeba [odkaz] nebo [odkaz] a důraz kladl na přední masku, která je myslím jeho dílem... aplikace single-frame u Hyundai je docela jasně patrná třeba na minulé generaci i30.
V tom druhém rozhovoru se říká, že design je primárně produktem evropského designového centra a interiér byl z US... tož možná je to dílek skládačky pro ty, kterým přišel interiér laciný :-)
Nj. Schreyer je prezidentom celeho Hyu/Kia koncernu pre dizajn. Donckerwolke ma na starosti Genesis a luxusnejsie Hyundaie a zaroven pravdepodobne nahradi Schreyera na najvyssej pozicii (ten pojde zachvilu do dochodku). Bezne Hyundaie ma na starosti Buerkle a europske Kie ma na starosti Gregory Guillaume. Schreyer robi prevazne uz len supervizora. Aspon z roznych clankov som to tak pochopil. Ale je mozne, ze je to aj inak :-)
Já se nechci vydávat za experta na design H&K, pro mě je to okrajové téma. Vnímám tu podobu mezi Hyundai a Audi o které se tu mluví... a vnímal jsem přerod přední masky u i30 a i40, kdy se z dělené masky stala maska jednoduchá velká šestiúhelníková. Protože ten samý proces proběhl o pár let dřív u Audi pod Schreyerovou taktovkou, tak si to i u Hyu spojuju s jeho osobou. Nakolik to ale reálně byl jeho nápad... to nevím.
Supervizor může mít klidně zásadní vliv... stačí, že jednou za měsíc přijede, přišpendlí na zeď fotku nové Audiny a řekne "trošku víc takhle". Ale to jsou samozřejmě opět jen takové náměty k zamyšlení, vůbec netvrdím že to tak je.
Ale ved jasne. Ani ja nie som expert na dizajn Hyu/Kia. Len zo vsetkych moznych clankov, co som o nich cital mi to dalo takyto obraz. Ale ako vravim, moze to byt vsetko inak. Do vnutra nevidime.
No ano... já jsem se i u Audi nechal slyšet, že mi jejich přístup "více hran, větší tlama, více agresivity" není úplně po chuti a třeba u A5 si cením nenásilné elegance minulé generace víc, než dynamiky nástupce... i když nástupce vypadá moderněji.
Souhlas, jako posun k lepšímu to nevidím, nevýrazná LED optika dovede být na škodu (možná už vím, co mi to připomnělo: F-Type). Na druhou stranu při letmém seznámení s Tucsonem mi uvnitř připadal laciný, třeba se interiér posune lepším směrem.
tie stredove konzoly vsetkych novych hyundaiov sa mi moc nepacia ... ale naopak taka kabina sportagu alebo sorenta za mna nema chybu ... PS: len dufam ze sportage po facelifte to tiez nejako nepokasle
Ten tvoj "o level inde" Sportage by mal práve absolvovať facelift čím skôr a to hlavne zvonku. Tými svetlami ala žaba sa netrafili do vkusu zákazníkovi.
asi išlo len o nový impulz pre nákup, lebo vizuálne si nepolepšil, ale ani nebolo treba, lebo tuson sa im fakt vydaril na prvú dobrú. Osobne nechápem, tú poschodovú palubku v suv, je to jak v dodávke, minule ma tu niekto presviedčal, že u vysokého suv to inak nejde a potom príde nový tuareg a vidno, že to ide, keď sa chce a vie.
Ááááá, nejlepší SUV všech dob, jen je škoda, že ta předražená tradice proti Hnujdaji vypadá jak kosmická loď. O Audi, nebo třeba Range Roveru ani nemluvě.
>:-[]
Přesně. Ač je to silně individuální, design Tucsona je opravdu líbivější než u Karotky a v určitých barvách mne i dnes (dlouho po jeho premiéře) donutí k ohlédnutí kvůli opravdu vyváženému designu karoserie. Je mi líto té hloupé reklamy, která v Česku více škodí než prodává. V NL se jich prohání docela hodně a majitelé si libují v malých úpravách (disky kol, zrcátka apod.). Jakožto fanouška automobilů mne ta zabedněnost docela mrzí. Tucson je hezké auto a ani i30 fastback nevypadá špatně. Docela je mi líto i lidí z Nošovic...
Jo, asi jako vtip: “H0vnajista dá do dírky CD a zmáčkne knoflík. Po chvíli je v místnosti cítit fakt šíleny smrad. Co to deláš? Ptá se H0vnajistova žena. Maruna, chtěla jsi, abych donesl vypalovačku na CD. Tak tady ju máš” >:-[]
suhlasim... ta stredova konzola za mna teda nic moc... eclipse cross sportage alebo CX5 su su stratka inde aj ked ano.. su to aj kusok novsie kusky .... a pride mi ze aj masku chladica mal predchodca k danej kasni lepsie tvarovanu a zapasovanu ... tato "spicata" mu tu akosi uz nepasuje... je to akoby kusok taky "nasilny" facelift" lebo .. lebo sa to dnes tak nosi po tych par rokoch hoc nebolo co menit... to mas jak s faceliftom druheho punta...kde tiez vizaulne nebolo co menit ale aj tak do neho museli sprtat... ;-)
Je to hnusný a plastový, takový bez nápadu. Vrcholem je ten rádoby displej na středu, kterej má boky z lesklýho plastu. Ten lesklej plast není prakticky nikde v interiéru a bum - daj ho rovnou doprostřed na ten tablet. Ten samotnej vypadá taky naprosto příšerně, je to hrůza. A toho úžasnýho prostoru ve dveřních kapsách! >:D Design těch tlačítek na zamykání auta zevnitř, ovládání zrcátek apod. je tragickej taky, zaseklo se to někde na začátku 90. let.
ten tablet je priserny o tom bez debaty ... ale ono cela stredova konzole je kdesi na urovni meganu z r 2008 ... pritom si zoberme kde je sportage alebo CX5 ... su akoby o level dalej
ale ved nie... clanok je ok.... inak myslis ze ja sa tu clanku o facelifte hybridneho outlanderu pre rok 2019 ktory bol v zeneve dockam? pritom tam neslo len o par novych plastov ale dostal aj komplet novy motor .... treba si proste zvyknut ze o istych znackach tu asi toho moc nenajdeme... rovnako aj co sa testov tyka... dodnes tu nenajdes test lancera s 1,6tkou hoc sa predaval dlhe roky.... a napriklad novy eclipse cross ktory je na trhu uz dva mesiace tiez stale nic... uplne ze nezajem..... testovanie ho zatial obchadza statocne ale cakal som to ... ono asi skor otestuju odchadzajuci beetle... alebo klasika outbacka s cvt ... uz po tretikrat tie iste kusky len s inou farbou kasne ... uvidis...
Každý má jiný vkus, mě se zase nelíbí ta krabicová verze od škodovky, všechny jejich SUV jsou odporný krabice, tady si aspoň korejci dali záležet na zaoblení hran a celkově design působí luxusně. Kdybych měl pár zbytečných tisíc, tak do toho krasavce jdu, jelikož si v plný palbě koupím to co u škodovky si koupím v základu.
...jsem se projížděl po areálu HMC v Nošovicích a koukal jsem na maskované Tucsony a říkal si, že brzo bude facelift a jestli je nevyfotit... a ejhle bych přišel s křížkem po funuse >:D