Diskuse

Hyundai odstartoval výrobu i30 fastback, kolik kusů vyzyvatele Octavie vznikne ještě letos?

15.11.2017

V Nošovicích zahajují výrobu modelu i30 fastback, vznikat bude ve dvou motorových variantách. Třetina z letošní produkce zůstane v České republice.

 

  • 2518 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 15.11.2017  11:03

    no fuj

    Strevecko se otevrelo a spodni stranu zvednute desky zastrikal pekne naredeny H0vnajak 8-s :no: za me NE, dekuji 8-s
    • 199 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 15.11.2017  11:06

      « Re: no fuj

      Předběhl jsi mě ale klidně to napíšu............... fuj to je škaredý! :-)
      /ale interiér ujde, to jo/
      • 1710 Reagovat !

        foto jhamil

        jhamil 15.11.2017  11:15

        « Re: Re: no fuj

        Musím se přidat, že se mi vzhledově taky nelíbí. Jsem zvědavý na reklamní kampan :-). Cena bude jistě taky sebevědomá. Výhodou je, že je z čeho vybírat pokud na to člověk má. Ale co se nelíbí mně, se někomu líbit může.
      • 78 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 15.11.2017  11:26

        « Re: Re: no fuj

        Prave interier mi prijde jako nejslabsi clanek, ten hnustablet je opravdu asi nejlepsi ukazkou toho, jak by to nemelo vypadat.
        Jinak by to chtelo videt nazivo - na normalnich kolech, zastrcenych do podbehu, a s nesnizenym podvozkem...
        Verze N (fakt je to dost pitome pismeno pro hot verze) mi pak k tomu sedne lepe, nez k HB.
        • 90 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 15.11.2017  11:43

          « Re: Re: Re: no fuj

          Seděl jsem v lépe vybavené i30 a bylo to celkem příjemné a dobře spasované. Je fakt, že v základu to působí jako plasťák např. mégane I.
          • 73 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 15.11.2017  11:48

            « Re: Re: Re: Re: no fuj

            Na druhou stranu, v základu je plastové každé auto nižší střední třídy včetně Octavie, Fokusu, Megana (ten se mi snad v základu líbil nejvíce) či Astry.
            • 15 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 15.11.2017  13:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: no fuj

              I vetsina premiovek...
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 15.11.2017  13:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: no fuj

                Jel jsem v základním BMW 1er a 2er a i tak ten interiér byl trochu lepší, než základní mainstream :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 15.11.2017  17:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no fuj

                  Ja jezdim v zakladni X1 a tak bych slovo "trochu" prepsal spis na "neznatelne" ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 15.11.2017  20:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no fuj

                    Tak mne ten holobyt musíš příště ukázat >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto mariachi

                      mariachi 16.11.2017  11:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no fuj

                      Jestli jeste bude, uz ma holka pet let a vali se na inzertnich serverech :-)
        • 00 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 16.11.2017  12:53

          « Re: Re: Re: no fuj

          V čem je N horší než třema M nebo S? >:D
    • 1615 Reagovat !

      foto bystron

      bystron 15.11.2017  11:12

      « Re: no fuj

      Bzundaj šikmé háčko je celkově opravdový hnus !!! :-O
      • 18 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 15.11.2017  11:24

        « Re: Re: no fuj

        to bych tak úplně netvrdil, problematické jsou hlavně ultradebilní reklamy. Pokud jde o tento konkrétní liftback (teda fastback, protože liftback je hatchback), tak ten teda opravdu moc krásy nepobral - dává vzpomenout na designonové kreace Hyundai v 90tý letech... :no:

        A nejen že je to auto ošklivé, působí zezadu i jako 15 let staré...
        • 10 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 15.11.2017  23:01

          « Re: Re: Re: no fuj

          Liftback je hatchback? Odkdy?!?
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 15.11.2017  23:08

            « Re: Re: Re: Re: no fuj

            Od té doby, co Vošický potřeboval i30 jako přímého konkurenta Octavie lb. A protože tehdy liftback neměli, nazvali liftbackem i30 hatchback.
    • 89 Reagovat !

      foto tune-lar

      tune.lar 15.11.2017  11:57

      « Re: no fuj

      Za mne OK, pokud se to bude prodávat je to jen dobře. Ta každodenní šeď olítaných pleček z německa mne už nebaví.
  • 136 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 15.11.2017  11:15

    Působí to na mě

    jako narychlo spíchnutý HB, trochu podobně jako Chevrolet Cruze HB. [odkaz]
  • 34 Reagovat !

    foto jk-81

    jk 81 15.11.2017  11:19

    Proč octavia?

    Když nebudu chtít octavii proč bych chtěl zrovna toto.....? To jiná auta nejsou?
    • 101 Reagovat !

      foto jhamil

      jhamil 15.11.2017  11:28

      « Proč octavia?

      Jsou dva druhy kupců jeden kupuje Škodovku a druhý dá možnost konkurenci. Chtěl bych vědět, jak potenciální kupec Škody bude reagovat na včerejší zdražení. Už z principu by mě to nasralo a šel bych se aspoň kouknout ke konkurenci.
      • 90 Reagovat !

        foto DEVIL

        DEVIL 15.11.2017  11:31

        « Re: Proč octavia?

        ...zajímavé, že o zdražení se na tomto veřejném ŠKODA BLOGU nijak nepíše >:D >:D
      • 13 Reagovat !

        foto rtomas

        rtomas 15.11.2017  11:44

        « Re: Proč octavia?

        Toho druheho druhu kupcov je len nieco vyse 99%.
      • 11 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 15.11.2017  16:20

        « Re: Proč octavia?

        Fandové Subaru kupují Subaru, fandové Fordu kupují Ford. Fandové Škody holt kupují Škodu.
      • 14 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 15.11.2017  23:06

        « Re: Proč octavia?

        A oni o tom nenapsali ani řádek? !? Vždyť tam tolikrát mohlo padnout slovo Škoda >:D >:D >:D Úplně tím promrhali šanci na nejčtenější článek dne >:D >:D >:D

        Co na to Machala? Už si vytáhnul hlavu z MB prd...?
    • 50 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 15.11.2017  11:46

      « Re: Proč octavia?

      tak liftbacků nižší střední třídy zase tak moc opravdu není....
      • 11 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 15.11.2017  13:30

        « Re: Re: Proč octavia?

        Liftback ked sa dobre spravi moze byt celkom pekny (Octavia, alebo Mazda6 ta prva generacia). Ale tento "fastback" je taky akysi cudny. Marne medzi tymi fotkami hladam vonkajsi pohlad, z ktoreho by to bolo aspon znesitelne. Sorry Hyundai, ale toto je cele zle...
        • 00 Reagovat !

          foto majkomm

          majkomm 15.11.2017  13:38

          « Re: Re: Re: Proč octavia?

          Je to kratke, vypada to jak mazda 3 sedan, proste kratke
          • 20 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 15.11.2017  20:08

            « Re: Re: Re: Re: Proč octavia?

            Mazda 3 sedan je nádherné auto, to jsi tedy i30 vysekl hezkou poklonu.
  • 157 Reagovat !

    foto Stefic

    Stefič 15.11.2017  11:34

    Octa vs Hyu

    zrovna tento nadpis článku je zase jeden z těch "klikacích". Ať mi autor článku vysvětlí, proč porovnává dva druhy aut zjevně určené pro úplně odlišné typy lidí. Kouknu na video a jasně vidím, že tohle auto je tak pro někoho mladšího, bez dětí, nepřevážející náklady. Není to auto na dlouhé cestování a podobně.
    Typově se to k Octavii ani nepřibližuje...
    • 41 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 15.11.2017  11:45

      « Re: Octa vs Hyu

      Tak jsou to oba liftbacky nižší střední třídy, přičemž dle reklamy Hyundai je ten jejich fasback určitě nejlepším fastbackem když ne v Galaxii, tak alespoň v Česku. Tak jaké nepřibližuje....
    • 81 Reagovat !

      foto steny007

      steny007 15.11.2017  12:02

      « Re: Octa vs Hyu

      Proč pro někoho mladšího? Proč bez dětí? Proč nepřevážející náklad? Proč ne na dlouhé cestování? Tohle se dá ve videu vyčíst kde? Samozřejmě vše i s ohledem na třídu, např. na převážení palet to auto samozřejmě není >:D Prosím o přesnou stopáž s vysvětlením. :-)
      • 85 Reagovat !

        foto Stefic

        Stefič 15.11.2017  12:28

        « Re: Re: Octa vs Hyu

        průměrně vysoký člověk šmrdlou pleškou střechu, takže dítě v sedačce asi moc komfrtně sedět nebude a navíc to umísťování do sedačky také asi nic moc. Vysoká hrana je také nekomfortní. Z vlastní zkušenosti pro rodinu auto nevhodné. Na zadních sedadlech malý prostor pro nohy. Neříkám špatné, řílám pro rodinu nevhodné. Auto docela pěkné, ale celkem nepraktické
        Tyhle neduhy prostě Octa nemá.
        • 41 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 15.11.2017  12:56

          « Re: Re: Re: Octa vs Hyu

          a odkdy je Octavia nema?
          • 32 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 15.11.2017  13:32

            « Re: Re: Re: Re: Octa vs Hyu

            Od druhe generace.
            • 12 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 15.11.2017  20:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Octa vs Hyu

              Řekni od třetí a bude to vcelku pravdivé. Dvojka byla vzadu a na výšku stejně ubohá, jako jednička.
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 15.11.2017  23:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octa vs Hyu

                Dvojka měla podstatně více místa vzadu na nohy/kolena, podobně jako G4 vs G5/G6.
                • 10 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 16.11.2017  07:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octa vs Hyu

                  Tak vzhledem k tomu, že první novodobá Octavia neměla vzadu prostor pro nohy vůbec žádný, je to slovo "podstatně" vhodné i pro popis průměrné hodnoty.
        • 21 Reagovat !

          foto Martin-Lohe

          Martin Lohe 15.11.2017  21:29

          « Re: Re: Octa vs Hyu

          Hmm. Octa patří do octa. Má jeden fatal neduh. Je to Škoda, budgetová skládanka dohromady neladících dílů. Dyzajn ujde, v rámci koncernový politiky střízlivě ekonomicky usedlé značky, ty auta v poslední generaci vypadaj dobře.
          Tahle nová i30 je ale šmrncovnější. Boční silueta je nápadně podobná jednomu soudobýmu Mercedesu - taky tam má chudák Helmut málo místa na klobouk s pírkem... :-!
  • 1115 Reagovat !

    foto Magister

    Magister 15.11.2017  11:47

    Žádné překvapení

    Hujdaj vyrábí vozy pro nevyspělé východní trhy, ostatně proto se mu u nás daří. Za sebe nevidím důvdo, proč bych měl kupovat nekvalitní korejské vozy...dnes už nejsou ani levné.

    Jinak zezadu nepříliš povedená kopie současného MB C coupé.
    • 125 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 15.11.2017  11:49

      « Re: Žádné překvapení

      Nejsem zastánce Hyundaie, ale z čeho soudíš, že jsou nekvalitní ? Nevšiml jsem si, že by si majitelé posledních generací Hyundai a Kie stěžovali na spolehlivost .....
      • 39 Reagovat !

        foto MauMau

        MauMau 15.11.2017  12:26

        « Re: Re: Žádné překvapení

        V tom to právě spočívá - nevšiml sis. Já mám i30 a jsem pořád v servisu. Tedy mohu zodpovědně říci, že je to na vzhled pěkné, vybavené, ale prvotřídní šmejd. To byla moje nejhorší koupě v životě. :-(
        • 61 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 15.11.2017  12:35

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          Nevšiml, pár známých má taky i30 či ix35 převážně v benzínu a auto si celkem chválí za ty peníze. Jak je auto staré, co máš za problémy ? Na webu se o tom také nepíše a v testech ojetin jsou spíše doporučované, co jsem tak měl možnost číst.
        • 62 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 15.11.2017  13:02

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          ja mam i30 a v servisu jsem byl 2x, 2x jsem prehazoval kola, ze zimnich na letni a ted z letnich na zimni >:D i podle ruznych TUV, UAMk a dalsich podobnych statistik jsou posledni generace i30 a Ceed jedny z nejmene poruchovych aut nizsi stredni tridy ;-)

          ja budu po roce pouzivani resit jediny problem, trosku skrivenou listu na strese, a co jsem koukal na auta na parkovisti i jinych znacek co maj stresni listy prilehle a ne klasicke hagusy, tak to nebude problem jen u meho Hyundaie, videl jsem i vetsi skriveni a tedy netesnost listy se strechou na Leonu kombi a 308sw :-!
        • 51 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 15.11.2017  13:05

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          Ani ja som to nezaregistroval. Susedia majú i30 už nejaký čas a maximálna spokojnosť (na rozdiel od Fabie, s ktorou boli v servise neplánovane x-krát). Takže paušalizovanie Tvojej negatívnej skúsenosti rozhodne nie je namieste.
        • 41 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 15.11.2017  16:18

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          2MAU Tak ty máš už deset let Hyundai: >:D

          Tohle jsi napsal:
          Zdar! Také jsem si myslel, že jsem měl zkrátka smůlu a narazil jsem na špatný kus (korejec i30, r.2008, výkon 109k, spotřeba 7l/100km, najeto 43tis km). Ale kdeže. Klepalo mně v posilovači řízení. V servisu mně to opravovali, ale bez úspěchu. Po dlouhých tahanicích mně vyměnili celý posilovač v ceně 80tis.Kč. Bylo to OK. Za rok, stále v záruce to začalo znovu. A to mně řekli, že to není závada, že to je provozní hluk. Tedy servisl řekl - výrobní závada a že až bude posilovač konstrukčně změněn, tak že mně dají vědět. Už mně pomalu končila záruka (2 roky) a tak jsem se opět hlásil o opravu. A dělali ze mně blbce. Že to neklepe v posilovači, ale v kloubu řízení. Tak to vyměnili a klepalo to zas. Poté vyměnili celou hřebenovou převodovku. Zase to klepalo. A že se s tím nedá nic dělat. Inu, byl jsem celý do běla. Ale velice tvrdě na mě kašlali. Mezi tím jsem psal všem funkcionářům HMCZ. S těmi to také nehlo. To jsou amorální šmejdi. Už jsem nevěděl co, tak jsem napsal samotnému prezidentovi Mr. Kenymu Lee, že pokud to nebude opraveno, napíšu do Soulu. Už jsem také zahájil soudní kroky. Ale když jsem zjistil, že jenom jediný dopis coby výzva k odstranění závady stojí 2000Kč a prohlídka soudním znalcem 10tis., tak jsem to vzdal. Ale prezident nařídil opravu. Poslali do servisu hlavního servisního technika HMCZ a ten se kroutil jak had, ale nakonec vyměnil opět posilovač. To jest dalších 80tis. Kč. Celkově stály opravy v záruce 200tis bez práce!!! Potom, již po záruce broušení brzdových kotoučů, bez úspěchu, výměna brzdových kotoučů, výměna konvertoru klimatizace atd. atd. No není náhodný šmejd. To je schmeyd made in Hyundai. A co moje nervy, neustále ježdění do servisu, obrovské finančné ztráty....Ještě pošlu video klepání a foto brzdových kotoučů.
          • 32 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 15.11.2017  16:41

            « Re: Re: Re: Re: Žádné překvapení

            Dlouho jsem neslyšel, že by ještě dnes někdo nechával "brousit kotouče". Doufám, že si při té příležitosti nechal ještě proříznout vzorek na gumách. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 15.11.2017  16:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Žádné překvapení

              Když máš zánovní kotouče a ty se zkroutí, asi je to běžnější řešení, než je vyhodit.

              Ale jinak jsem se gumám zasmál :yes:
          • 22 Reagovat !

            foto MauMau

            MauMau 15.11.2017  17:51

            « Re: Re: Re: Žádné překvapení

            Ano i30 mám 9 a 1/2 roku. Logické by bylo se toho zbavit a koupit si jinou značku. Jenže jsou plné bazary zánovních hyundajů, které nikdo nekoupí. A také prodat někomu takový šmejd a potom mít tahanice se závadami, zkrátka mít i30 je neštěstí. A na jiné auto nemám. A jsem štěstím bez sebe, že mám aspoň kožený volant, který nepouští barvu, jak jsem někde četl. :-(
      • 20 Reagovat !

        foto white-label

        white label 15.11.2017  17:40

        « Re: Re: Žádné překvapení

        I kdyby, tak kvalita a spolehlivost nejsou synonyma... ;-)
    • 91 Reagovat !

      foto majkomm

      majkomm 15.11.2017  12:24

      « Re: Žádné překvapení

      Ty si taky asi zaseknuty niekde v 80tych rokoch ze? Hyundsi predava v amerike, kde taky vw spolok len paberkuje, genesis urcite bude nekvalitne auto... fakt vas to este bavi, psat take blbosti?
    • 26 Reagovat !

      foto MauMau

      MauMau 15.11.2017  12:27

      « Re: Žádné překvapení

      Naprostá pravda. Za tu cenu je to neprodejné a koupí to jenom wůl, jako jsem byl třeba já. Opravdu trpká zkušenost.
    • 80 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 15.11.2017  12:45

      « Re: Žádné překvapení

      Vysvetli to trebárs Nemcom, pre ktorých je i30N lepším autom, ako Civic type R: [odkaz] ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 15.11.2017  14:03

        « Re: Re: Žádné překvapení

        Márna snaha, mustang to nie ne >:D
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 15.11.2017  14:29

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          Máš recht, zabúdam na Magisterovo alter ego. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 15.11.2017  14:36

      « Re: Žádné překvapení

      Mýlíš se. Hyundai vyrábí auta proto aby měli nevyspěli kritici všeho korejského o čem psát.
      • 13 Reagovat !

        foto car

        car 15.11.2017  15:21

        « Re: Re: Žádné překvapení

        ..vy antikoreisti se podívejte jakou máte značku mobilu,televize, monitoru..jééé to je,že?
    • 42 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 15.11.2017  16:23

      « Re: Žádné překvapení

      2Magister, kdybych nevěděl co jsi za šulina, tak bych se nad tvým zdělením i zamyslel. Bohužel ty jsi prašulin, tak jsem se jen lehce pousmál. :no:
      • 01 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 15.11.2017  16:45

        « Re: Re: Žádné překvapení

        Nemůžu si pomoct, prostě se řežu! >:-[] :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 15.11.2017  17:09

        « Re: Re: Žádné překvapení

        >:D
      • 53 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 15.11.2017  17:31

        « Re: Re: Žádné překvapení

        Potrefená husa se ozvala... >:D . Magister má pravdu...na STK vám řeknou totéž, vyhnout se Koreji, ale to mnohým Čechům nevysvětlíš. Hujdaj přece ujede všem a je nejlepší "český" kombík, SUV bla bla bla...stačí si do těch Nošovic zajet a vidět ten jejich závod na vlastní oči.
        • 21 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 15.11.2017  17:39

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          A já si říkal, kde ty perly bereš - tak na STK! Dobrý! >:D :yes:
          A co říkali? Že Hyundaie zlobí žárovky? Nebo že majitelé pozdě mění brzdový desky?
          • 70 Reagovat !

            foto white-label

            white label 15.11.2017  18:11

            « Re: Re: Re: Re: Žádné překvapení

            Jj, na STK mají přehled, tam to žije... >:D
            • 10 Reagovat !

              foto CrankyDude

              CrankyDude 15.11.2017  18:46

              « Re: Re: Re: Re: Žádné překvapení

              >:D >:D >:D
              Otázka: co je "to", co tam žije?
            • 01 Reagovat !

              foto Floyd

              Floyd 15.11.2017  23:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Žádné překvapení

              >:D >:D >:D
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 15.11.2017  18:06

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          Tak aspoň, že ses hned v úvodu reakce (potrefeně) přiznal a navíc to bereš s humorem... :-O :*) >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto CrankyDude

          CrankyDude 16.11.2017  09:50

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          "...do těch Nošovic zajet a vidět ten jejich závod na vlastní oči."
          's tam byl? Co's tam viděl? :-!
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 16.11.2017  11:16

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          To je super, ze mas hned dva nicky a muzes si tak pokecat sam se sebou, ze CheMagistere? 8-s :no:
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 15.11.2017  18:04

        « Re: Re: Žádné překvapení

        Myslíš jako, že je prachatý, prašulin - od prašule/prachy... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 15.11.2017  23:14

        « Re: Re: Žádné překvapení

        Prašulin >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.11.2017  00:52

          « Re: Re: Re: Žádné překvapení

          I ta (automatická) "cenzura" tady funguje divně.
          Šulin jim v redakci zjevně nevadí, ale pr.del, ta tu naopak neprojde!
          >:-[] ;-)

          P.S. Čímž zahajuji soutěž o nejodvážnější dvojsmyslný příspěvek! :*) >:D
  • 50 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 15.11.2017  11:55

    Sebevědomí

    tak oni jsou v Hyundai celkově dost sebevědomí, viz text v článku:
    "Luxusní vůz se sportovním charakterem může díky prostornosti a nízké spotřebě posloužit i jako rodinný automobil,“ avizuje Jae Kyung Cho, viceprezident Hyundai Motor Manufacturing Czech.

    Prvky sportu a luxusu, hm. Nová i30N, sport budiž, ale v tomhle luxus? Ten marketing mají podivně naučený :-)

    Svezl jsem se před 14 dny v nové i30 s nejslabším dieselem. Motor do 1.700 ot./ minutu duněl, takže po městě na 3. RS, ještě lépe na 2. RS. Brzdy to má docela agresivní, odhlučnění od motoru fajn, od kol horší. Motor špatný nebyl, táhl dobře a lineárně, kulisa v pohodě. Sedačky byly na můj vkus úzké, místa všude kolem mě ale jinak docela dost.

    Ani ryba, ani rak. Uvidíme, co luxusní a sportovní fastback.

    • 50 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 15.11.2017  12:02

      « Re: Sebevědomí

      Ani ryba ani rak... které jiné auto podobné ceny a velikosti či pohonu nabídne něco navíc? Jezdí to slušně, jak sám říkáš a co více? :-) Já myslim, že tam asi není prostor k nějakému experimentu.
      • 30 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 15.11.2017  12:12

        « Re: Re: Sebevědomí

        ani ryba, ani rak - mám na to auto "neutrální názor". Něco se mi na něm líbí, něco už méně. Špatné určitě není, to bych napsal na rovinu.
        • 50 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 15.11.2017  12:14

          « Re: Re: Re: Sebevědomí

          Chápu, já spíše narážím na to, že vlastně v mainstreamové nižší středí a cenové hladině i30 se ta auta liší už jen snad konfigurací a drobné rozdíly většina lidí moc nepozná. Když bych někoho ze zdejších mudrců posadil se zavázanýma očima do Oktávky a do i30, tak málokdo pozná rozdíl a to i při jízdě... :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 15.11.2017  12:29

            « Re: Re: Re: Re: Sebevědomí

            S tím se dá souhlasit. Zpracování a jízdní vlastnosti současných Hyundai(ů) nejsou nikterak pod průměrem daných tříd a srovnatelných modelů. Cenově to Hyundai taky "umí", se svými Trikolor a Czech edition apod. verzemi se docela občas podbízí. Nejsem sice cílovka, ale proč ne.
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 15.11.2017  12:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sebevědomí

              Ceny tak nesleduji, příjde mi, že s novou i30 a Tucsonem zezačátku trochu nastřelili a hlavně by pro mne byl zajímavější spíše Ceed a ten se dá sehnat docela zajímavě :-)
    • 30 Reagovat !

      foto white-label

      white label 15.11.2017  18:10

      « Re: Sebevědomí

      Jo, kdyby byl Hjondééé tak dobrý, jako je Vošický sebevědomý, tak je zdaleka nejlepší na světě. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 15.11.2017  20:02

        « Re: Re: Sebevědomí

        Minimálně, pokud ne v celé galaxii :-)
      • 20 Reagovat !

        foto nolinek

        nolinek 16.11.2017  08:45

        « Re: Re: Sebevědomí

        Vošický = opice
      • 10 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 16.11.2017  13:30

        « Re: Re: Sebevědomí

        Já si myslím že je nastrcenej agent ze škodovky...
  • 93 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.11.2017  12:12

    Vřískot díky znaku na kapotě....

    Z úvodní fotky auto nevypadá moc vyváženě, ale na internetu jsou i hezčí fotky. A proč je to tak špatné ? Nová i 30 i přes kontroverzní reklamu v ČR není zlé auto a dokázal to i nedávný srovnávací test s Octavií, kde i přes prohru bylo auto hodnoceno veskrze pozitivně. Na našem trhu mimo Octavie žádný jiný liftback v této třídě není a i sedanů najdeme pramálo, napadá mne snad jen Megane, Corolla či Mazda 3 s Civicem (které jsou i cenou trochu jinde).

    Někdo kombi nechce a HB je pro něj malý, tak proč nenabídnout takové auto. Interiéry jsou už na solidní úrovni, žádný rozpadající se plast, jako u starých korejců, jízda také slušná, prostě normální konkurenceschopné auto... why not ?
    • 20 Reagovat !

      foto R32

      R32 15.11.2017  15:23

      « Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

      Veľmi dobre "triezvo" napísané. Žiaľ na tomto webe má Hyundai snáď status ancikrista (prispieva k tomu samozrejme aj redakcia). Chápem, že mnoho názorov "pokrivila" dementná reklama v CZ médiach no stačí si spraviť trošku nadhľad, prečítať si aj zahraničné weby a testy. Zaujímavé je aj to, že na sesterskú Kiu tu nadáva málokto no na Hyundai :-! pritom ide o jeden koncern s cca rovnakou technikou... Tak ako vlastne, je nahowno len Hyundai či celá kórejská produkcia? Asi to bude vážení o predsudkoch, žiaľ.. 8-s
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 15.11.2017  20:39

        « Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

        A nebo jde právě o tu reklamu. Kia nic podobného nepředvádí. Navíc zvládala stravitelnější vzhled.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 15.11.2017  23:02

          « Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

          Jistě, je to přesně tak.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.11.2017  07:52

          « Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

          Reklama to jistě umocní, ale je tam obrovský předsudek chtě nechtě. Dnes jsem cestou do práce pozoroval auta, viděl jsem nový Tucson ve vyšší výbavě a to auto prostě vypadá dobře, né jako chudý příbuzný, stejně tak nová i30. Dokonce jsem se nachytal, že koukám zálibně na i40 jednoho taxikáře, který tady v okolí parkuje pravidelně. Byla to předfl. verze, černá, vyšší výbava a tmavá kola. To auto zezadu a z boku vypadala dobře, předek je horší, uznávám, ale mezi okolními Škodovkami, BMW, Fordy a Citroeny to auto nevypadalo nijak nepatřičně.

          Chci tím jen říct, že podvědomě spousty lidí Hyundai odsoudí, jen díky značce. A já nejsem asi výjimkou. Postavit někdo přede mne Octavii a i30, tak bezmyšlenkovitě beru Octu. Pak někomu říct, jezdím i30 nezní tak dobře, jako jezdím Octavií.. Přitom ta i30, Tucson, nebo třeba Santa Fe umí udělat docela dost parády a nemusí se stydět.

          Možná je to špatné přirovnání, ale je to asi jako když přijde většina čechů do autobusu, kde budou 2 volná místa. Jedno vedle normální bílé češky, ani né ošklivé, ani né krásné a druhé vedle romky, která bude mladá a sexy, slušně oblečená, voňavá.... 90% si sedne radši k té bílé...

          • 00 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 16.11.2017  13:37

            « Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

            Já bych sedl vedle ty sexy romky >:D a to je to oveckařství není jedinej důvod proč bych si měl vybrat Octavii.. To auto nemá nic navíc, není lepší a ani hezčí než I30.. Jedinej důvod proč si vzít I30 je protože ho nemá každej druhej.. A je mi úplně jedno jestli "jezdím Octavii" ve společnosti zní lépe.. Já když slyším "mám oktávku" tak hned vím že ten člověk radši spotrebak, tuctovy obyčejný auto bez nápadů, každodenní šeď... Nuda... Bohužel pro spoustu lidí sen... Život je kratkej...
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 16.11.2017  15:25

              « Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

              Lžeš si hloupě do kapsy. Oktávka samozřejmě má nějaké plusy proti i30, a vybrat si oktávku neznamená nutně, že jsi ovcí. Naprosto pochopím, že si někdo vybere jiný auto, a i mě by vadilo, že oktávek je všude plná prd.el. Ale že by neměla žádný silný stránky proti i30, to je prostě kec.
              • 00 Reagovat !

                foto JDM

                JDM 16.11.2017  15:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                Pro mě ty stránky jsou banalita. Byt ovci znamená chovat se podle ostatních, podle většiny aby si nevycnival z davu a je fuk jestli je to volba z rozumu. Běžně řidič se spokojí s I30 stejně tak s oktavii ten rozdíl je v detailech který nejsou nijak zásadní... Do kapsy so nelzu protože oktavii nemám a nikdy mít nebudu... Kdyby u nás jezdilo milion I30 tak řeknu jo vybral bych si oktavii.. Pro mě jsou to naprosto srovnatelná obyčejná auta..
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 16.11.2017  16:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                  Já netvrdím, že ti výhody oktávky musí imponovat. Já sem žádnou škodovku taky ještě neměl. Normální člověk si postaví vedle sebe do řady auta co připadají v úvahu a vybere si. A klidně z toho může vypadnout jako nejlepší kup oktávka. A že bych si řekl - nekoupím si ji jenom proto, že ji má každej druhej, i když by mi jinak nejlíp vyhovovala?
                  Se svým Subaru bys možná v jeho domovině byl taky za ovci.
                  Ále, zbytečná debata, Škodovky si holt kupují jen ovce.
                  • 00 Reagovat !

                    foto JDM

                    JDM 16.11.2017  16:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                    Ale to že to auto není vidět na každým rohu může být taky jeden z faktorů při koupi...ze většině lidí v tyhle zemi údajně sedne líp Octavia? Blbost jen prostě nechtějí být za podiviny před ostatními kdyby přijeli domu s H.. Však se podívej v diskuzi, každej skodovak ti řekne že H je krám, hnus, auto pro socky, atd...
                  • 00 Reagovat !

                    foto JDM

                    JDM 16.11.2017  17:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                    Jinak Subaru se v jp není tak dominantní jako u nás škodovka, Subaru nejsou ani pověstný nějakou extra spolehlivosti, jsou drahy, žerou jako tank a přesto jsou to zajímavá auta koncepci a filozofii navíc jezdit s nimi je radost. Což platilo nejvíc 10-20 wet zpátky dneska Octavia 4x4 je naprosto vyrovnaný soupeř z vlastní zkušenosti vím že tenhle poslední haldex je fakt super. Jinak teď mám Mazdu všichni říkali kup si oktávku vykašli se na Mazdu ta ti shnije.. No tak shnije me se libí jezdí pěkně a mám z ní dobrý pocit prostě mě sedí líp než oktavka která je určitě větší, praktičtější úspornější a tak dále...
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 16.11.2017  21:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                      Sorry, ale to je první rozumný příspěvek ! ;-)

                      Já přece nepíšu o tom, že si máš jít koupit oktávku. Jenom to, že ti kdo ji kupují, nejsou automaticky ovce.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 17.11.2017  15:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                      Posledny Haldex nie je zly, ale este tomu nieco chyba.
                      Mozem povedat, ze pri priamom 1vs1 porovnani akceleracie z miesta do kopca na rovnakom velmi smyklavom povrchu Superbu 4x4 nepomohlo ani turbo ani vyrazne lepsie pneu (co ma teda prekvapilo) ani predpokladam mensia hmotnost.
                      Inak sledujte, s cim vsetkym v Subaru pri AWD pracovali uz 17 rokov dozadu: [odkaz] . Je to zaujimave citanie.
                      Nejaky naskok tam bude este dlho.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Johnn

                    Johnn 16.11.2017  20:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                    Normální člověk si postaví vedle sebe do řady auta a vybere si.No tak s tím se dá polemizovat.Ano když kupuji auto tak si to užívám,vybírám,zkouším různé auta.Ovšem ne každý to tak má.
                    Každý zaměstnanec u firmy může koupit auto s fleetovou slevou a tak nějak automaticky na počátku programu se řeklo že Škoda má největší slevy.A proto spousta lidí vůbec nejde vyzkoušet jiná auta,ale prostě vybere z konfigurátoru bez jakékoliv projížďky něco od škodovky,bez přímého srovnání kvalit a cen a žijí v domnění že koupili nejlépe.
                    Nepřijde mi že je to u ostatních značek na našem trhu stejné.
                    Tak možná to tak má být,jako když se kupuje mikrovlnka,nebo trouba,lednice.
                    A Škodovkou se v ČR snad vezl každý,tak asi ví proč ji třeba nechce,ale vím o lidech kteří kritizují auta,ve kterých nikdy ani neseděli.
                    V 1997 jsem měl Accenta a ačkoliv spousta lidí nevědělo jak to auto vypadá,ale vědělo jak je špatné (nakonec se z toho vyklubal solidní držák) a hádej čím ti lidé jezdili. >:D A toto chování se moc nemění.
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 16.11.2017  21:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

                      Ano, nemalá část lidí kupuje auto podobně jako já ledničku. A tam je škodovka celkem jasnou volbou, není se čemu divit. Kde to tak nefunguje? Ve Francii? V Japonsku? Služebáky nemá cenu řešit už vůbec. Tam to dostaneš +- rozkazem.
                      A jaká byla pointa? Jsou lidi ovce, když si - bez zájmu o auta, koupí domácí značku, se servisem na každým rohu, s levnými díly, s malým poklesem ceny a snadným následným prodejem? Proč by si člověk bez zájmu o auta kupoval Subaru nebo Mazdu (řekněme že volby fajnšmekrů)? Mě to přijde jako vcelku logický chování.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 16.11.2017  23:27

              « Re: Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

              Auto je rozhodně v principu spotřební věc, podobně jako třeba televize, pračka, mrazák..., že někdo své auto mezi ostatními spotřebními věcmi výrazně preferuje a má k němu nadstandardní vztah je věc druhá.
              Ale ti, co nákup auta řeší podobně jako ty/já nákup mrazáku, jsou normální, nikoli ovce.
              Mimochodem, kde bereš bohorovnou jistotu, že si kupují primárně záměrně stejná auta, jako většina ostatních? Nebude to spíš naopak tím, že oni tohle většinou vůbec (na rozdíl třeba od tebe/mě) neřeší, je jim tohle prostě jedno a tím pádem jim to logicky nevadí (také na rozdíl od tebe/mě). ;-)
              P.S. Mimochodem, podívej se jak se chovají třeba zákazníci v Koreji, to pro tebe musí být naprosto nehorázné megaovce. >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 16.11.2017  15:46

            « Re: Re: Re: Vřískot díky znaku na kapotě....

            Předsudky ale těžko vysvětlí rozdíl mezi Hyundai a Kia. Panovat budou u obou a přesto jsou reakce velmi odlišné.
  • 26 Reagovat !

    foto cert

    čert 15.11.2017  12:14

    Proti O?

    Mně to spíš přijde proti Rapidu nebo Ibize. S přihmouřením obou očích možná proti slabším Leonům a Golfům. ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 15.11.2017  12:17

      « Re: Proti O?

      Pokud nenadsadí Hyundai cenu, tak v cenovém srovnání určitě :-)
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 15.11.2017  13:02

      « Re: Proti O?

      Priestorovo to má zjavne bližšie Rapidu liftback než Octavii, ako miestom vzadu, tak i v kufri. Ale na rozdiel od Rapidu to nie je koncipované ako lowend, materiálovo, motoricky, výbavou, tam je to plnoprávny mainstream a teda konkurent Octavie. Takže celkovo niečo medzi. Aby to niekto uprednostnil pred Octaviou, tak bude musieť byť lepšia cena (ak teda motiváciou kúpy nebude snaha vymaniť sa z davu Octavií, čo je tiež argument); pri rovnakej cene totiž Octavia vyhráva lepšími úžitkovými vlastnosťami a priestorom.
  • 39 Reagovat !

    foto irij51

    irij51 15.11.2017  12:30

    Jste uboze hloupí

    Již delší dobu uvažuji a dementech kteří zde píšou své příspěvky.
    Naexistují špatná a dobrá auta. Každému vyhovuje něco jiného. Pokud by tyto auta hyundai- byla špatná tak je nikdo nekoupí. Pro někoho je auto za milión levné a pro někoho za 100 litrů drahé. Tak se vzpamatujte. Dementi Papa.
    • 34 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 15.11.2017  13:19

      « Re: Jste uboze hloupí

      Slyšel jsi někdy o spadlejch rozvodech napříč mnoha značkami, sežralejch klapkách v sání, protočenejch pohonech olejových čerpadel, zakarbonovanejch sacích traktech... a ... a ... a :-!

      Slyšel jsi někdy, jak se prodejce kroutí jako had, pokud chce někdo závady řešit v záruce?

      Jsi jako malé dítě. Ty to sice nepochopíš, ale já jsem si alespoň ulevil, když už jsem ten dement.
      • 20 Reagovat !

        foto R32

        R32 15.11.2017  15:31

        « Re: Re: Jste uboze hloupí

        V tomto aspekte vyznieva dosť zvláštne fakt, že práve kórejské autá netrpia žiadnymi chronickými vadami ktoré by boli o nich známe. Niežeby nechodili do servisu ale prúsery ako TSI, VTi alebo DSG sa u kórejcov akosi nevyskytujú... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto gil54

          gil54 15.11.2017  15:59

          « Re: Re: Re: Jste uboze hloupí

          Trpí-li či netrpí H/K chronickými chorobami není v tomto případě ta podstatná věc. Reagoval jsem hlavně na sdělení, že "neexistují špatná a dobrá auta" a hlavně na zbytečně důvěrné oslovení "Dementi Papa."

          Existují dobrá a špatná auta a existují dobré a špatné prodejně servisní sítě, kam já třeba řadím i reklamu. Myslel jsem si, že to všichni víme.

          Nehodnotím zde teď H nebo H/K proti zbytku světa. Jen na vysvětlenou pro tebe, jestli mi rozumíš.
          • 00 Reagovat !

            foto R32

            R32 15.11.2017  16:13

            « Re: Re: Re: Re: Jste uboze hloupí

            S tým, že existujú dobré a zlé súhlasím na 100% o servisoch to platí detto. Reklama je iná kapitola, nakoľko reklama dokáže predať aj totálne nezmysly (napr. teleshoping) v prípade áut dokážu ľuďom vmasírovať do hlavičiek kadečo, a že zrovna koncern je v tomto smere majster o tom hádam nebudeme ani diskutovať... >:D
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 15.11.2017  20:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jste uboze hloupí

              Tak to jsem na ty jejich "masážní" reklamy zvědavý. Mně spíš přijde, že kolikrát neříkají vůbec nic. Když už, tak to spíš udělá okolí a prodejce.
              • 00 Reagovat !

                foto R32

                R32 15.11.2017  21:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jste uboze hloupí

                Napadlo ma teraz tak narýchlo "Dlohočakávaný motor 1,0TSI" 8-s Neznalý si pomyslí, že na tento klenot hádam fakt všetci čakajú v poradovníku...
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 15.11.2017  23:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jste uboze hloupí

                  Já jsem u nás žádnou reklamní kampaň VW s heslem "Dlohočakávaný motor 1,0TSI" nezaregistroval.
                  • 00 Reagovat !

                    foto R32

                    R32 16.11.2017  07:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jste uboze hloupí

                    Nebola na VW ale na Škodu...
  • 44 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 15.11.2017  12:33

    Dizajn

    Dizajn je skutočne tragický, interiér asi robil niekto na dohodu popri práci a displej domontovali dodatočne, až keď bolo ostatné hotové...
    Zvonku je to opäť na zaplakanie, keď to takto pôjde ďalej, tak zo skiel nakoniec ostane len 10 cm pás vo výške očí vodiča. Ten nepomer medzi plochou plechu a skla je otrasný.
    Prednú časť už úplne prekombinovali, veľkoplošná čelná mriežka je jednoducho hnusná. Už od radosti asi nevedia, kde by vymysleli nejakú novú hranu... No a tie hmlovky (viď posledná fotka), to je čisté šialenstvo. To vyzerá, akoby ich tam na výtvarke dorábal čínsky školák...
    Zadná časť žiaľ kopíruje dobu. Zadok je rovnaký ako na X ďalších autách, ležaté svetlá a výrazné prelisy, tam sa bude fajn usádzať blato a iný bordel z cesty.
    Najprv som chcel pochváliť, že sa konečne trochu vrátili k pôvodnej koncepcie Accentu, ale toto je vážne hnusné.
    • 11 Reagovat !

      foto mozgog

      mozgog 15.11.2017  23:19

      « Re: Dizajn

      Na fotkách vypadá jako jedna z nejhezčích novinek ... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 16.11.2017  07:32

        « Re: Re: Dizajn

        Na prvý pohľad áno. Na druhý a ďalšie už ani trochu.
  • 59 Reagovat !

    foto zewlak

    zewlak 15.11.2017  12:38

    D47

    Už asi měsíc fastback jezdi na D47 a musím uznat, že to je pěkné auto. Dokonce tady po Slezsku a Severní Moravě jezdí i Nko po okreskach a testují ho i na rozbitých silnicích.
    • 48 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 15.11.2017  13:35

      « Hyundai

      Hyundai a aj Kia dnes uz vyrabaju kvalitne auta a v tej cenovej hladine su uplneOK. a vyrovnane s konkurenciou Oktavia ma vacsi kufor to ano... ale ja mam napr. 540l kufor a okrem vzduchu tam prenasam este raz za tyzden mozno tak 4 nakupne tasky...
      • 13 Reagovat !

        foto Josef-1

        Josef 1 15.11.2017  14:35

        « Kufr ???

        Ale 1x ročně se Ti ten větší kufr (na paštiky, piva) do Chorvatska hodí???

        Píšu z vlastní zkušenosti.
        • 11 Reagovat !

          foto Atlis

          Atlis 15.11.2017  14:41

          « Re: Kufr ???

          To musíš do toho Chorvátska nosiť v kufri strašne veľa konzerv a rezňov...
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 15.11.2017  14:46

            « Re: Re: Kufr ???

            Já mám občas se na dovolenou ve 2 narvat do kufru Mondea.... a řízky nevozíme >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 15.11.2017  20:14

              « Re: Re: Re: Kufr ???

              To bych snad ani nechtěl vidět... nebo jo? Zatím se mi ve dvou nepodařilo zaskládat ani kufr Clia kombi pod roletu, natož po střechu.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 15.11.2017  20:25

                « Re: Re: Re: Re: Kufr ???

                S jídlem roste chuť.... proč si balit jeden kufr, když se vejdou 4 >:D Chápeš? >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 16.11.2017  07:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Kufr ???

                  Asi jo, asi chápu. Ale já to beru vždycky jako výzvu, minimalizovat potřebné věci.
        • 00 Reagovat !

          foto Londonbridge

          Londonbridge 15.11.2017  14:57

          « Re: Kufr ???

          Do Chorvatska uz nejazdim z Londyna je to autom daleko ale jazdieval som volakedy davno este s Daewoom Nexia ta mala aspon slusny kufor...
    • 21 Reagovat !

      foto qp

      qp 15.11.2017  15:37

      « Re: D47

      Jo, celkem pravidelně je potkávám mezi Fůlnekem a Odrami. Jednou jsem dokonce potkal kolonu... Nejprve se mi zepředu zdála divná, taková jiná a až u 3. stejného auta jsem zjistil, že to není klasický HB ale LB. Jinak na cestě vypadá parádně.
  • 26 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 15.11.2017  16:21

    Bude i verze N

    Jinak pánové , mám info že i tohle bude ve verzi N. Takže pecka.... :yes:
  • 65 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 15.11.2017  17:21

    D

    Dizajnovo parada, hlavne exterier.
    • 51 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 15.11.2017  17:24

      « Re: D

      Tak to jsme oba asi v menšině. Pro mě je to o 100% hezčí, než HB.
      • 22 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 15.11.2017  18:18

        « Re: Re: D

        To auto vypadá velice dobře, má šmrnc. Osobně mi moc neladí ten přidaný displej, u všech aut mi to připadá jako dodělávka z nouze. Každopádně pokud bych se měl vrátit k placatýmu autu, tohle bych si na víkend půjčil na vyzkoušení.
        • 42 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 15.11.2017  18:24

          « Re: Re: Re: D

          U i30 hb všichni jásali, jakej je to fešák, a já si říkal, kde nechali oči. Teď si říkám - pěkný auto, a všichni (no, všichni ne) píšou, jakej hnus.
          • 44 Reagovat !

            foto JirkaX

            JirkaX 15.11.2017  18:46

            « Re: Re: Re: Re: D

            Mne by zajímalo, čím ti kritici píšící o sračkách, komolící jméno značky (a ne jenom této) vlastně jezdí. Možná bychom se hodně divili. Žel, nemáme tu možnost se to dozvědět.
          • 05 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 15.11.2017  18:52

            « Re: Re: Re: Re: D

          • 10 Reagovat !

            foto qp

            qp 15.11.2017  20:36

            « Re: Re: Re: Re: D

            HB je hodně pěknej a to i s odstupem času, ale LB je ještě dosaženější. Detaily jako lehce pozměněné ledky a tak mu dodávají šmrnc a originalitu od již tak známého modelu. Podle ně je nejhorší kombi, které je opticky prohlé jako rádoby CLS shooting break (osobě nejhezčí kombík), ale zadek celkově mi nesedí a zároveň je na to prohnutí krátký.
          • 51 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 15.11.2017  20:47

            « Re: Re: Re: Re: D

            No mě taky připadá tenhle lift dotaženější než hatch, ale Octu bych za tohle ani omylem nevymenil ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.11.2017  06:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: D

              To chápu, klesl by ti společenský status >:D
              • 10 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 16.11.2017  19:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: D

                vole >:D To je věc, která je mi asi úplně jedno. Navíc Octávku používám leta jako služebák, toho času s pořadovým číslem 6 a doma mám, jak asi víš, Peugeoty ;-)

                Octávka je prostě dotaženější, má lepší užitné vlastnosti, kombinaci motorů, výbav a doplňků, je prostornější a hlavně líp komunikuje k zákazníkovi. i30 není úplně špatný auto. S předchozí generací mám delší zkušenost, cca měcíc, kdy běžně najedu kolem 3500km. Nicméně to byla TOP výbavová verze s 1.6GDI a automatem. Novou jsem si prolezl a nijak mě neoslovila, tj ani jsem zkušební jízdu nechtěl...
  • 00 Reagovat !

    foto ALLSTONE

    ALLSTONE 22.11.2017  10:07

    Ve skutečnosti hezké.

    Včera jsem je viděl na návěsech, jak je vezli z Nošovic směrem do Polska. Mi se to auto líbí,škoda jen,že nedělají veselejší lakování.. Pokud ponechají 5 letou záruku, no limit km a přijatelnou cenu,bude jich jezdit hodně..si myslím..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Rusko utužuje blokaci internetu. Kdo zveřejní odkaz na zakázaný web, zaplatí tučnou pokutu

Rusko utužuje blokaci internetu. Kdo zveřejní odkaz…

Ruskou sněmovnou (Státní duma) prošel nový zákon (TASS v ruštině), který zkomplikuje život tamním vyhledávačům.…

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Nač kupovat na dovolenou drahé kufry! Pasažér vlaku z pražského hlavního nádraží si zavazadlo udělal z běžné…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Jižní Korea - Mexiko 1:2. Chicharito 50. gólem přiblížil postup

Jižní Korea - Mexiko 1:2. Chicharito 50. gólem…

Fotbalisté Mexika ve druhém utkání na mistrovství světa porazili Jižní Koreu 2:1. Ve skupině F navázali na…

 

Reflex.cz

Chystáte se na dovolenou do Švýcarska? Tady je 12 švýcarských unikátů a důvodů, proč je navštívit

Chystáte se na dovolenou do Švýcarska? Tady je 12…

Co se vám vybaví, když se řekne Švýcarsko? Matterhorn, čokoláda, hodinky, nebo snad sýry? Tahle malá, neutralitu…

Unikátní fotogalerie: Kočky sjeté kočičím kokainem vykouzlí úsměv každému

Unikátní fotogalerie: Kočky sjeté kočičím kokainem…

Jestli jste milovníci domácích mazlíčků, svéhlavých a inteligentních koček, pak musíte znát tuto rostlinu: šantu…