Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai vyvíjí konkurenta pro trojkové BMW

Jihokorejské automobilce Hyundai rostou křídla, ve velmi blízké budoucnosti se hodlá postavit samotnému Mnichovu.
Zpět na článek
13. 8. 2013 11:36
13. 8. 2013 12:14
13. 8. 2013 12:07
13. 8. 2013 12:52
13. 8. 2013 13:39
13. 8. 2013 13:44
13. 8. 2013 14:20
13. 8. 2013 14:42
13. 8. 2013 14:48
14. 8. 2013 05:53
13. 8. 2013 14:29
13. 8. 2013 13:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2013 10:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 16:09
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 18:30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 18:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 14:12
13. 8. 2013 14:21
13. 8. 2013 16:11
13. 8. 2013 16:39
13. 8. 2013 16:54
14. 8. 2013 22:45
Avatar - sargis
13. 8. 2013 11:36
Hyundai...
v Europe nema plnohodnotneho konkurenta pre Passat, Mondeo a spol., , kym nedokaze toto, nemusi skusat sa mierit s trojkovou radou a hrat sa na premiovku. Dalsia automobilka, ktora si mysli, ze ked do auta v dlzke 4.6-4.7 metra narve zadny pohon, stane sa bavorackym nemesis...aj ked kopec komentov bude proti tomu, je to fakt...ponuka motorov, komfort ovladania, interier ako na oldies disco, pozornost detailom (preskumajte kvalitu latky na sedadlach ci kobercov v kufri). Pri ich tempe cakam dotiahnutie sa na spicku o takych 8-10/1,5 autogeneracie...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
13. 8. 2013 11:53
Neposmívám se, ale tady to nepůjde
Prémie ta ještě šlape naplno a má tradici. Že se jim to povedlo v mainstreemu pomohla skutečnost korejské píle v kombinaci s evropským přešlapáváním. Kdyby měli třeba Fiat, frantíci, Opel SUV na špičkové úrovni, tak by se ix35 ani zdaleka tak nedařilo. Kdyby měli evropani nové Bravo, nepřetěžkou Astru a frantíci něco na úrovni třeba minulého focuse tak by i30 ani zdaleka tak nešlo.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 12:23
Re: Neposmívám se, ale tady to nepůjde
Máš tam nějak moc "kdyby". Je to tak, jak to je. Nejsem fanda korejského designu, ale zrovna včera jsem koukal do vystaveného proceed. A rozhodně nemám pocit, že by to auto nějak příliš zaostávalo. Za ty prachy, hodně dobrý. Prostě korea evropu dotahuje a brzy dotáhne. Koukni třeba na Kiu Carens. Ta vypadá poměrně dobře. Ve spojení s příznivou cenou to auto bude mít budoucnost...
13. 8. 2013 12:39
Re: Neposmívám se, ale tady to nepůjde
me carens pripada absolutne nemastnej a neslanej, ale to je věc nazoru
ja jezdim skoro denne kolem 2 prodejen kia a každý den maj venku vystaveny aspoň 5 aut a další vzadu na dvore k okamzitymu odberu, a to se jedna o maly prodejce ve dvou malych mestech.
v tech samých mestech jezdim kolem prodejcu skodovek a tam vidim jenom pomalovany predvadeci oct, rapid a fabii, nic k okamzitymu odberu tam nemaj.
chci tim rict jen to, ze mi neprijde, ze by se kia nejak moc kupovala a ty vykazovany prodeje je povinne zavazeni novych aut do prodejen ...
Avatar - Stephen
13. 8. 2013 12:51
Re: Neposmívám se, ale tady to nepůjde
Vykázané prodeje jsou auta přihlášená do registru vozidel, takže na značkách. To s auty na dvoře k okamžitému odběru nesouvisí.
Možností proč 2 prodejci škodovky auta na skladě nemají a dva prodejci KIA mají je víc. Já zase jezdím kolem prodejce kde dělají obě značky naráz a od obou mají skladem cca 35 aut. Může v tom hrát roli i ekonomická síla jednotlivých dealerů.
Ale většinou to spíš bude o odlišné filozofii obou značek. Škodovky se většinou "staví" na míru, kdežto KIA má auta v uzavřených paketech a volíš jen barvu. Kromě toho zákazníci Škodovky jsou ochotnější na auto čekat, než kupci KIA - Ti ocení spíš rychlé dodání :-) .
13. 8. 2013 13:41
Re: Neposmívám se, ale tady to nepůjde
je otázka, kdy dealer musí auta zaplatit, třebas kia nechá dealera zaplatit auto teprve když ho prodá. Ono je jedno jestli stojí v Žilině nebo u dealera ve výloze... Nevím, neumím posoudit.
Avatar - Emel
13. 8. 2013 13:28
Re: Neposmívám se, ale tady to nepůjde
Auta u dealerů ti můžou pohnout statistikou jednoho měsíce, ale dlouhodobě to žádný vliv nemá. Ne, tím to nebude, Kia a Hyundai se opravdu prodávají slušně... a proč také ne, takový Ceed SW s benzínovou 1.6 99kW v prostřední výbavě za 350, to je pro rodinu velmi slušná volba.

Co se Carens týče, opět... za dané peníze a v dané třídě tomu je těžko co vytknout.
Avatar - strýček BOB
13. 8. 2013 11:56
Zbývá tak málo...
Přesvědčit kupce BMW k návštěvě prodejny Hyjundai a něco mi napovídá, že tak jednoduché to mít nebudou. >:D >:D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 12:24
Re: Zbývá tak málo...
Rád uvidím aspoň jednoho takhle přesvědčeného! :-!
13. 8. 2013 13:43
Re: Zbývá tak málo...
Ale určitě bude spousta přesvědčených hjůjdajistů, co si budou myslet, že mají BMW... >:D
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 14:08
Re: Zbývá tak málo...
:yes: obráceně to funguje na 300%, to je pravda. :yes:
13. 8. 2013 18:30
Re: Zbývá tak málo...
majitelia oktaviek si uz dnes myslia,ze maju zavodnu premiu :P
14. 8. 2013 05:51
Re: Zbývá tak málo...
Naprosta pravda. Je to tu videt v diskusich. Staci ojeta O2 a co to s majitelem udela... >:-[] V tu ranu ma pocit, ze je to "preeemijovej" jezdec :-!
Avatar - Kjirka
13. 8. 2013 17:00
Re: Zbývá tak málo...
kamarád má IX 55, který skončil leasing. Chce si tedy pořídit X5 a prodejce mu jí na den půjčil. Když to vracel tak prohlásil, že si v tom Hnůjdaji připadá proti BMW jak na žebřiňáku.
13. 8. 2013 18:31
Re: Zbývá tak málo...
nic proti nemu...ale dojst na to,az ked si kupi ix55...+ ešte ne zrovna podarene auto...
13. 8. 2013 18:32
Re: Zbývá tak málo...
IX55 stojí polovinu, nechápu ten komentář... :-(
Avatar - Kjirka
13. 8. 2013 20:35
Re: Zbývá tak málo...
IX 55, jak už ten podařený název napovídá, se snaží být jakousi asijskou alternativou k X5. Přibližně stejný proporce, podobně výkonný turbodiesel, (i když ty koně se tam v elmi obtížně hledaj) některé prvky výbavy, atd. A ve zhruba srovnatelný výbavě rozhodně nestojí polovinu. Nepočítal jsem to přesně, ale IX 55 bylo asi za 1,1 mio a tu X5 mu nabízej za 1,4 mio (se slevou od dealera). Takže v těchhle číslech ten rozdíl není tak dramatický, ovšem kvalitativně je to rozdíl několika světelných let. O co např. míň ten Hnůjdaj jede, než X5, o to spolehlivě víc žere. Takže teď už se ten komentář dá pochopit ?
13. 8. 2013 23:55
Re: Zbývá tak málo...
ešte raz...asi tomu nerozumies,ked si kupis ix55,tak sa nestazuj ze to nie je X5ka...na druhu stranu X5 ma dnes hocjaky predavac cigariet,ci díler bieleho mäsa...co tak Land Rover...? :-!
Ano rozdiel v cene je takmer polovica dnes...ix55 je konciaci model...uz ho nahradil Grand Santa Fe
Avatar - Magnetofon2013
13. 8. 2013 11:56
Hjondee padelky
Hjondee padelky ala Vietnamska trznice. >:D

Kija potrebuje "premiu" tak pre istotu okopiruje BMW, Hjondaii davnejsie uz okopiroval Mercedes.

To je Korejska logika. Co mu sa cudovat ked aj dalsie Korejske firmy ako napr. Samsung nelegalne kopiruju Americke a Europske firmy....

Keby Americania nezachrania Juznu Koreu v Korejskej vojne tak dnes je cela Korea KLDR a ziadny Hjondaj, Kija ani Samsunt nexistuju.

Skoda, ze sa USA nerozhodlo inak. :no: USA zachranili Juznu Koreu a ako na znak vdaky Korejci Americanom nekalym bezcolnym importom nicia automobilky, podniky a vyrabaju statisice nezamestnanych v USA (a aj v Europe).

To se vyplati!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stephen
13. 8. 2013 12:54
Re: Hjondee padelky
Moc pěkný blábol. A s kolika korejskými firmami jsi měl fyzicky něco do činění. Jako zaměstnanec, dodavatel, zákazník?
Kdybychom my v Evropě měli 50% houževnatosti a pracovitosti Korejců (nebo asiatů obecně), tak nejsme v takovém ekonomickém marasmu v jakém se nacházíme.
13. 8. 2013 13:15
Re: Hjondee padelky
Ano, jenze "bohuzel" nejsme asiati, co nadelas...
Avatar - Stephen
13. 8. 2013 13:22
Re: Hjondee padelky
Nic. Jen mě štve, když se o ně někdo, bez zjevných znalostí, takhle otírá!
13. 8. 2013 15:24
Re: Hjondee padelky
bohu dík, že nejsme azijati, to by ještě zbývalo :-) korejčíci jsou jen cínoví tupě poslouchající vojáčky :)))
13. 8. 2013 13:52
Re: Hjondee padelky
Tady zas někdo rozumí věcem jak koza petrželi :-) Co to je "nekalý bezcelní import"? To si myslíš, že přijede korejská loď, všechno vyloží a jen tak sama nezaplatí clo, kdežto americká loď v Korei se sama udá a clo zaplati? Probuď se, toto jsou mezistátní dohody a jestli to někdo korejcům trpí, tak k tomu má sakra důvod - korejci vyrábí všechno a zavedením cla by se zdražila většina věcí, proč by to někdo dělal?
13. 8. 2013 12:07
Víc zadokolek?
Jenom dobře.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 12:20
Klííd
To je jen další díl velkohubého seriálu, jak kožená bunda může být i z koženky, kvalitní uzenina ze separátu, nebo kvalitní tričko adidas ze stánku. >:D Jen tak dál, musí se uznat, že promo-oddělení mají korejci kvalitní, skoro tak kvalitní, jako výrobky německé trojky, na kterou pošetile útočí. >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2013 12:32
vstupenka do raje
staci se podivat na stranky hyndai, trba o tomhle modelu [odkaz]
tvrdej, ze to je vstupenka do raje
nevim jestli mam brečet nebo se smat..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Stephen
13. 8. 2013 12:44
Re: vstupenka do raje
Jednu i40 v sedanu ve firmě máme. S motorem 1,7 CRDi to není špatný auto, ale "vstupenka do ráje" to je silné kafe i pro mě! Že je Vošický mozkově zaostalejší a ještě k tomu pořádný prevít, to vím dávno, ale že k tomu ještě zobe bobulky, to jsem netušil ;-) .
13. 8. 2013 13:45
Re: vstupenka do raje
Přesně, není to špatný auto, ale stačí přesednout ke kolegovi do 120d a najednou se není o čem bavit...
Avatar - Emel
13. 8. 2013 14:23
Re: vstupenka do raje
No, se 120d bych to úplně nesrovnával ;-)
Avatar - ORBiTH
13. 8. 2013 12:52
hYundai
Zrovna včera som sa viezol v i40 2013 a teda bez urážky, ale minimálne v interiéri ešte majú Kórejci čo doháňať. Sedan ktorý sa chce profilovať ako ,,alternatíva k prémií" nemôže mať v aute plasty a ich spracovanie a lícovanie na úrovni Octávie I. O mini-sedačkách, krátkych sedákoch (hlavne vzadu) a páchnucej a lacno pôsobiacej textílí ani nebudem diskutovať, to by ,,globálna automobilka" v roku 2013 mala mať dávno zmáknuté.

Motor taktiež nič extra, ale je to ,,len 1.7 CRDi" takže budiš. Nie som testér, sú to skôr subjektívne pocity, ale mňa to auto naozaj sklamalo a jediné výhody vidím v atraktívnom exteriéri, v cene k pomere k výbave a vyváženom podvozku (komfort-tvrdosť). >:D
Rozbalit vlákno
8
13. 8. 2013 13:39
Re: hYundai
Co k tomu říct?
Já vlastním 4 měsíce i30 v zhruba střední výbavě a na problémy se zpracováním interiéru nebo páchnoucí textilie jsem nenarazil ;-)
Osobně jde o slušně zpracované auto s dobrými jízdními vlastnostmi za velmi dobrou cenu. Ostatně proto se Hyundai řadí s několika modely (v čele s i30) mezi TOP10 v prodejích. Škoda prodá pochopitelně mnohem víc, ale to hlavně díky fleet modelům pro firmy, kde u nás válcuje veškerou konkurenci. Proti Škodě nic nemám, ale odradila mě cena, která byla za výbavou podobný model o cca 100000Kč vyšší a to už bylo docela hodně.
Dovolím si pár detailů z kvalitnějších recenzí:
Pavel Janda, AutoForum:
---
Použité materiály působí až na nepříliš často použité hladké plasty kvalitně a vše je slícováno tak, že křupání, vrzání nebo jakýkoli jiný pazvuk uvnitř auta nepoznáte ani při jízdě po kočičích hlavách. Palubní elektronika působí velmi moderně, zejména přístrojová deska a displej palubního počítače, se kterými budete zřejmě „komunikovat” nejčastěji, jsou vizuálně příjemné.
...
To, co činí i30 natolik výjimečnou, je kvalita jízdy
Zcela zásadní vliv na ni má ale podvozek, který si troufnu označit v rámci daných možností za dokonalý.
---
Auto.cz:
S blížícím se vrácením auta jsme totiž dospěli k poznání, že se nám s novou i30 koexistuje tak příjemně, až nás to samotné překvapuje...
komfort odpružení je na výši, hlasitých ran do karoserie se obvykle nedočkáte...
Ale už jen fakt, že i30 snese přísné srovnání s Golfem, zástupcem evropské špičky, je pro Hyundai úspěchem. Obě auta mají vyvážený chod všech ovladačů a kvalitně sestavený interiér, který nevrže. Šéf koncernu VW Martin Winterkorn dokonce loni tvrdil, že i30 má lepší provedení podélného seřizování volantu...
Těsné vítězství Golfu je ale i triumfem Hyundaie. Nová i30 za Golfem v ničem zásadním nezaostala. Moderní atmosférický motor je plnohodnotnou alternativou přeplňovaného TSI. K silným stránkám patří vnitřní prostor a design. Drobné nedostatky pak Hyundai vynahradí příznivější cenovou politikou.
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 13:44
Re: hYundai
no a to je přesně to co píšu níže. O něco horší interiér, jenom atmosférický motor výstřední design za cenu nižší ceny. Takže kompromis. Postav Hyundai na stejnou cenu jako Golf a neprodá se ani jeden
Avatar - strýček BOB
13. 8. 2013 13:55
Re: hYundai
Stále doufám, že tady jednou budu číst podobně obsáhlou zpověď majitele Golfa, ale zatím nic. Zatím zde zoufale objajují svojí volbu majitelé i30 za 250k s rádiem, jak to byla skvělá koupě, že teda ten Golf je drahý a ta záruka...
Avatar - Emel
13. 8. 2013 14:20
Re: hYundai
Možná majitelé Golfa vesměs tak spokojení nejsou? Nebo co z toho vyvozuješ?

Já nevím co ti na tom přijde zoufalého. Prostě i30 je moderní auto za dobrou cenu, kajmik to nijak neglorifikuje ani nestaví do nějaké plakátové roviny, prostě si za slušné peníze koupil slušné auto... a ano, pokud by Octavia stála o 100k méně, asi by koupil Octavii. To mi přijde jako racionální postoj...
13. 8. 2013 14:42
Re: hYundai
Přesně vystiženo.
Já auto neprožívám jako ukázku mého postavení a neřeším, jestli je lepší nebo reprezentativnější Renault, Fiat, Škoda, Citroen nebo Hyundai.
Pro i30 jsem se rozhodl na základě poměru cena/výkon/záruka a relativně malého počtu kritických příspěvků majitelů na Hyundai foru.
Ostatně právě pro tuto kombinaci má Hyundai až do střední třídy minimálně jedno auto mezi nejprodávanějšími. O tom, že Škoda nabídne ještě o něco víc se nemá cenu bavit, ale bohužel si to nechá podstatně víc zaplatit a na našem trhu podle mě zneužívá svoji pozici. O3 nebo Yeti jsou dle mě pěkné a povedené modely, ale za tu cenu si je prostě nekoupím.
13. 8. 2013 14:48
Re: hYundai
Proč hned napadat?
Spousta lidí co se najde na foru Hyundai má dražší výbavu včetně bezklíčkového startování a i moje verze Parking má slušnou výbavu: parkovací kamera, samostmívací zrcátko, tempomat, vyhřívaná sedadla a volant, všechna okna v elektrice, nasvětlování zatáček...
Jistě jsou i o něco lepší modely u jiných značek, ale rozhodně nejde o nějak propastný rozdíl. Ono je jedině dobře, když si má zákazník z čeho vybrat, ať už podle vlastností/výbavy auta nebo podle finančních možností.
14. 8. 2013 05:53
Re: hYundai
Ty jsi vážně ultra ubožák :-)
13. 8. 2013 14:29
Re: hYundai
Design jako silná stránka.... málem jsem se polil >:D
To už ta KIA je koukatelnější...
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 13:12
konkurent pre BMW3
v clanku sa pise ze pride najskor za tri roky teda niekedy v r 2016... dovtedy korejci este trosku zapracuju a bude to celkom fajn auto ... netreba to vidiet tak cierne ... kto chce bmw si samozrejme nikdy nekupi hyundai alebo pezot alebo toyotu ci vw... tento novy hyundai ma prilakat novych zakaznikov.... ktori chcu nieco nove zaujimave netuctove a pripadne sa im paci aj znacka hyundai ;-) , bmw predsa moze byt v klude
Rozbalit vlákno
9
13. 8. 2013 13:28
Re: konkurent pre BMW3
Hyundai jiste během 3 let zapracuje, ale neverim, ze se bmw bude dloubat v nose a spat na vavrinech
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 13:45
Re: konkurent pre BMW3
to predsa nikto netvrdi ;-)
Avatar - kari.laz
13. 8. 2013 14:33
Re: konkurent pre BMW3
i kdyby se v nose dloubali, tak za tři roky se jim hyudai stejně nepřiblíží.
13. 8. 2013 21:17
Re: konkurent pre BMW3
přesně tak :yes: Kdo by si koupil Hyundai místo BMW? Fakt nevim.. >:D
Avatar - Ham.
13. 8. 2013 21:38
Re: konkurent pre BMW3
V Evropě ten, kdo má málo peněz. Z těch co mají dost peněz málokdo. :-)
Hyundai je zafixován jako levná značka, která za málo peněz nabídne kus auta. Tento pokus ukazuje, že by rádi také lovili mezi majetnější klientelou. To se jim zčásti může podařit třeba v US, kde jsou jistě schopni ukrojit část prodejů Japoncům, ale v Evropě jsou bez šance stejně jako Lexus nebo Infiniti.
13. 8. 2013 22:18
Re: konkurent pre BMW3
Jj tak nějak ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 13:52
Re: konkurent pre BMW3
Jsi přesně oběť jejich PR-oddělení, jen tak mimochodem si vezmou do huby třeba bmw, aby v zápětí dementovali, že vlastně tam nemíří, a hned podsunou, že jsou jen špička v průměru. A takhle v různých variantách to zopakují 100x. Pravdou ale je, že dosahují sotva jen toho průměru, nenabízí více kvality ani techniky než třeba francouzi, a už vůbec ne, než němci.
13. 8. 2013 19:02
Re: konkurent pre BMW3
Myslím, že by ses měl smířit s tím, že K/H je na silnicích čím dál víc. Každý se tady tváří jako milionář a pak aby měl teda prémiovou značku, tak si koupí BMW s 200tis km, které se mu chtě nechtě začne sypat a nakonec ho za pár kaček zase prodá. Takových známých mám milion. A to nejsou úplně chudí lidé, ale na nové bmw stejně nemají a nemá na to prostě 90% obyvatel. Nechci tady vůbec agitovat za dělnickou třídu, to ne, němci samozřejmě mají svou kvalitu, ale už mi příjde směšné opěvování prémiových vozů. Je škoda, pokud se člověk alespoň jednou nesveze v drahém německém autě aby měl srovnání, ale velmi často za to ten cenový rozdíl opravdu nestojí.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 20:38
Re: konkurent pre BMW3
Bože to ses do toho zamotal. Korejci snesou srovnání s francouzy a neprémiovými němci.
Nevšiml jsem si, že bych tu někde předhazoval jakoukoliv ojetinu s 200 tis., to tu podsouváš něco, co si sám přeješ.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 13:22
Vsetko je relativne
Genesis sedan a Equus (modely Hyundai USA), su podla vacsiny zamorskych testov plnohodnotnou konkurenciou modelov nemeckej a japonskej konkurencie.

Rovnaky komfort, rovnaka vybava, v porovnani s Nemcami rovnaka kvalita, hoci ziadny doraz na sportovu jazdu - ale to v luxusnej triede nie je primarna poziadavka.

Ano, Hyundai nie je Mercedes, ale ani nechce byt. Niekomu skratka nesedi trojcipa hviezda a s tym spojeny image.

Takze nepochybujem, ze ked sa do tohto modelu Hyundai pusti, dokaze postavit auto, ktore bude BMW 3 rovnocennym superom.

Koniec koncov, Genesis coupe je spickove GT, nech si hovori kto co chce. A spickove nie len za tie peniaze.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 13:27
Re: Vsetko je relativne
suhlas... mercedes a bmw mozu byt v klude.... hyundai mieri na novych a inych zakaznikov ktori chcu nieco nove... presne tak... vidim to rovnako... ;-)
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 13:38
Re: Vsetko je relativne
Hyundai nemíří na zákazníky, kteří chtějí něco nového. Co nového ti Hyundai asi nabídne proti ostatním značkám. Absolutně nic. Technologicky stále jen dotahuje konkurenci...
Hyundai je v kategorii "value for money" a nic víc. Velké, relativně kvalitní auto za nížší cenu. Je to pro zákazníky, kteří jsou ochotní udělt kompromis za cenu finanční úspory
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 13:44
Re: Vsetko je relativne
asi sme slovo "noveho" nepochopili spravne ;-) ...
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 13:58
Re: Vsetko je relativne
já slovo nové umím chápat jako slovo nové :-) Ve vztahu k autu je význam spojení "něco nového" poměrně jednoznačný. Nic proti korejcům, ale nového prostě nepřinášejí nic. Když chceš něco opravdu nového, navštiv autosalon BMW nebo Mercedes. Tak ti ukážou novinky...U Hyundaie dodnes nemají ani bixenony. Tak kam se chtějí cpát... 8-s
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 14:09
Re: Vsetko je relativne
bixenony by si kde chcel mat? v i20tke? ci kde? ked budu mat auto ktore ich bude potrebovat tak ich tam daju to sa neboj ;-)
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 14:16
Re: Vsetko je relativne
no ty jsi pytel srandy. Co třeba i40? Píšeš tady o něčem novém. A já ti říkám, že v roce 2013 nemá vlajková loď Hyundai ani to co měl Opel už v roce 2003 >:-[]
Takže nepiš tady o tom, že když bude něco potřbovat, tak je tam dají. No možná je tam dají, ale nejdřív si je musim koupit jako neoriginál a servisu Hyundai mi je tam možná namontojí >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 14:26
Re: Vsetko je relativne
opat slovo nove chapame asi obaja inak ... ;-) , v pohode ... cele som to myslel inak... nemam sa chut hadat ani tahat debatu niekam kde som nechcel .... nove mozeme mysliet aj inak ..... napriklad pojem novy zakaznik neznamena ze je martan .. alebo ufonec... cele som to myslel inak ....

takze sa ospravedlnujem za mensie nedorozumenie ;-)
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 14:32
Re: Vsetko je relativne
jako v poho, já nic ani nikoho nenapadám. Jenom říkám, že každý by měl vědět, kam patří. Cílová skupina H/K je naprosto jasná a jednoznačně vymezená. A nic proti tomu. Jenom je třeba si uvědomit, že "do klubu Alfréde" není to samé jako "do klubu Alfréde". Respektive když si někdo hráje na něco co není, musí si dávat pozor, aby to neskončilo docela velkou srandou. Třeba jako tenhle bombastický titulek :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2013 10:06
Re: Vsetko je relativne
No a napr. VW stale montuje do aut parabolicke svetla namiesto projektorovych, ktore mal Xedos uz v polovici 90. rokov...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 16:09
Re: Vsetko je relativne
Pozri, Veyron neposunul automobilovy priemysel ani o centimeter. Su tam vo velkom nasadene existujuce technologie. 6 palcovy smartphone nie je inovacia.

Prius mal ovela vacsi prinos, tam su pouzite naozaj nove technologie, ktore su navyse dostupne.

Nemecka premiova D3 dodnes nema full-hrybrid, dokonca ani VW nema cim konkurovat hybridom od Hyundai/Kia.

Vsetko je relativne :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 16:20
Re: Vsetko je relativne
asi tak... ;-)

dnes si uz kazdy kupi co chce... slovo imidz je mrtve ;-)
13. 8. 2013 16:32
Re: Vsetko je relativne
To, ze ty na image nedas, opravdu neznamena, ze takovi lide nejsou.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 18:30
Re: Vsetko je relativne
Ano, su to ludia, ktori idu s dobou - inymi slovami, plavu po prude namiesto toho, aby vytvarali nove trendy :-)
Avatar - Emel
13. 8. 2013 16:25
Re: Vsetko je relativne
Sakra chlapi... Bugatti postaví nejrychlejší auto světa a vy se budete ptát, kde to má baterku? Trochu respektu, prosím...

Jistě je fajn vyvíjet nové technologie, na druhou stranu je potřeba také umět posoudit, kdy jsou tyto technologie zralé k uvedení na trh. Respektuji Toyotu a její počiny na poli hybridů, na druhou stranu je pravda, že zatím se dá dost dobře žít i bez toho, pro 95% kupujících není hybrid racionální volba.
13. 8. 2013 17:22
Re: Vsetko je relativne
Nemá full hybrid? BMW má full hybrid, Audi má full hybrid, Mercedes měl delší dobu mild, teď nevím, jestli nové S je první full/ plug-in, nebo jestli už něco mají. I VW má full hybrid. Můžeš tedy ten tvůj výplod nějak osvětlit?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2013 18:36
Re: Vsetko je relativne
Pokial viem ani v jednom aute nie su elektromotor a spalovaci motor sucast jedneho celku s prevodovkou - to je full hybrid.
13. 8. 2013 18:51
Re: Vsetko je relativne
Full hybrid na rozdíl od mild zvládne jet čistě na elektřinu. Nezáleží na tom, kde je elektromotor (klidně tedy může elektromotor hnát jednu nápravu a spalovací druhou, pořád to může být full hybrid). Audi i BMW myslím využívají stavebnice ZF, takže ano, elektromotor je součástí převodovky.

Jak by sis představoval, že to třeba u Audi funguje, když jejich hybrid má pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem? Podobně u BMW. Pokud mají oba hnát jednu nápravu, musíš je nějak skloubit dohromady.
19. 8. 2013 09:12
Re: Vsetko je relativne
Zdá se, že slovo "nové" přece jenom chápu trochu jinak.
Kdyby tam bixenony měli, také by tím nepřinesli nic nového.
Jiné automobilky je už mají, takže taky nic...
13. 8. 2013 17:19
Re: Vsetko je relativne
Navíc konkurence znamená, že se budou přetahovat o stejné zákazníky - budou si konkurovat. Aby to byli konkurenti, tak tam nějaký přesah být musí a pokud možno ne marginální.
Avatar - Emel
13. 8. 2013 13:36
Re: Vsetko je relativne
Genesis je dobré... ale jen za ty peníze. Například dynamika - s 2.0T 157kW má stovku za 8,5s, to není nijak oslnivé - a ne, není to jen tohle jedno číslo. Jediná klika Genesis je ta, že v dané kategorii není moc konkurentů.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 13:56
Re: Vsetko je relativne
genesis coupe nie je male auto..... razvor ma 2820mm .. vazi 1,6 tony..... s manualom dvojlitrove turbo da 100ku za 8 sekund ale napriklad 3,8 V6 tam su uz ine cisla... je to tazke auto robustne ... treba poriadny motor.... a ide to... ;-)
Avatar - Emel
13. 8. 2013 14:13
Re: Vsetko je relativne
No a kdo za to může že BMW 3 v sedanu je při stejném rozvoru o 100kg lehčí a dává stovku o 1.2s rychleji i přesto, že má jen 135kW (oproti 157 kW u Genesis)? A to se bavíme o 320i a ne o 328i...

Jako dobře, nic proti, za ty peníze je to zajímavé auto, ale technická špička to rozhodně není.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 15:22
Re: Vsetko je relativne
samozrejme ze nie je... ma uz svoje roky.... ale s poriadnym motorom to ide dobre ... ;-)

chce to uz novu generaciu lahsiu zivsiu a krajsiu... ale to sa este nacakame asi ;-)
Avatar - Emel
13. 8. 2013 15:27
Re: Vsetko je relativne
Ide to dobře vzhledem k tomu kolik to stojí. I s pořádným motorem (3.8V6) je to dle recenzí takové rozpačité...
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 13:59
Re: Vsetko je relativne
Právě včera jsem za jedním jel a říkal si, jak tohle auto během dvou sezon rychle zestárlo, zevšednělo a ztratilo na původní atraktivitě. Passat B6 je hezčí, o pár let starší A5 je hezčí, mustang je hezčí, ............ a tak by se dalo pokračovat.
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 14:05
Re: Vsetko je relativne
trefa...Můžeme tady nadávat na bezpohlavnost koncernových aut, ale vezmi jednoduchý příklad. Když vyjelo i40, tak se mi fakt líbílo. Ta kára byla v mých očích naprosto bombastická. Po chvíli už méně a když vidím dneska tu debilní vlnku pro denní svícení a celkové rozplizlou boční linii, chce se mi smát.
A teď se podívej na 15 let starou OI. Uráží tě? Je ti to auto směšné? Mě ne, vypadá pořád dobře a rozhodně žádný z jejích tvarů nepodléhá nějak extrémně změně designových trendů.
Hyundai zestárne za dvě sezony...Ostatně jako všechno extravagantní
Avatar - tune.lar
13. 8. 2013 23:11
Re: Vsetko je relativne
krabice bude vždy vypadat jako krabice, lepší tvar již nevznikne. Vždy bude krabice vypadat jako krabice.
14. 8. 2013 07:46
Re: Vsetko je relativne
Auto tě může srazit,porazit na silnici,ale jak tě může kterékoliv auto samo o sobě urážet?
Zastarávání.Co je hezké ,moderní,tak se samozřejmě časem nezošklivý,pouze zevšední,stejně tak jako se z moderních věcí stává samozřejmost.Naproti tomu stará věc nikdy už více nezestárne.Ošklivá,už více ošklivá nebude.
Octávia (Rapid) zamrzli desingem někde na přelomu 80-90 let.Takže už více zestárnout nemohou.A jsou lidé,kteří toto vyžadují.Ptoti vkusu nemůže nikdo nic namítat.Moje máma,ktreré je pře 70 let také odmítá třeba novou kuchyň a chce tam mít to své staré vybavení.Nechce změnu,zřejmě i k lepšímu,ale stačí jí to,tak proč ne?
13. 8. 2013 13:59
Hyundai neni auto natož konkurence čemukoliv
opravdu směšné!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 14:10
Re: Hyundai neni auto natož konkurence čemukoliv
"Flame" se musí aspoň trochu zabalit. :-)
Avatar - vabis
13. 8. 2013 14:12
pacienti
>:D >:D >:D neblbnětě, mám tu kávu, nerad bych se polil >:D >:D >:D

Jo Bmw, stejně jako si zdejší burzovní bunda v letních teniskách a PET lahví hrála na prozměnu Ferrari: [odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
13. 8. 2013 14:21
Re: pacienti
Vůbec nechápu co chceš tou fotkou říct... to má jako řídit v pohorách aby byl in?
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 14:24
Re: pacienti
chcel sa vysmiat znacke hyundai... nic ine.... robi to stale ;-)

pritom vzdy je to len a len o ludoch... ktori soferuju
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 14:23
Re: pacienti
myslim ze problem v tomto pripade bol medzi sedackou a volantom ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 14:35
Re: pacienti
Půjčenému autu na tachometr nehleď! :-!
13. 8. 2013 14:53
Hyundai konkurencia
Podla mna tento koncept vyzerá celkom konkurencie schopný ... :yes: design je odvážny no moderný a pekne vyvážený, ano viem je to zatial len koncept, vela sa toho moze zmenit k lepsiemu ale aj k horsiemu vid. Honda Civic Tourer :no:
Podla mna to moze byt velmi pekné autííčko samozrejme nie prémiovej značky akoo sú Bmw, Mercedes, Audi atď.
Tieto nemecke značky maju jasných a stálich zákazníkov ale ktovie, možne je všetko ... >:-[] poznam prípad ktorý vlastnil Bmw raz, len raz viac o tom nechce pocuť .
všade sú výnimky a myslím si že ak to auto bude Kvalitne urobené s dôrazom na detaily može byť z toho pekný kúsok za dobré peniaze :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 15:01
Re: Hyundai konkurencia
No možné je všechno...Takhle bych to neřekl. Možné je ledaco. Je možné, že ti spadne B737 na barák, je možné se tvoje dcera nechá zbouchnout domorodcem z pobřeží slonoviny, je možné, že se tvůj pes naučí mluvit...Ale rozhodně není možné, že se Hyundai bude někdy seriozně poměřovat s BMW >:-[]
Avatar - Emel
13. 8. 2013 15:03
Re: Hyundai konkurencia
Ještě před 20 lety bys tvrdil totéž o Audi...
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 15:15
Re: Hyundai konkurencia
mne sa zda ze z tych tvojich prirovnani je to s tym hyundaiom asi najviac pravdepodobne a realne mozne ;-)
13. 8. 2013 15:32
Re: Hyundai konkurencia
prepáč, ale task istý by som si v tomto nebol ...
Robia pokroky a velké za krátký čas.
kvalitatívne a technicky sa to moze o 10 rokov kludne porovnávať, je jasne ze image značky ako taký nebude nikdy na úrovni BMW .
ale zober si ako porovnavaju H i30 teraz s VW golf s ktorým si dnes už možu " podať ruky " pretože su na rovnakej technickej, a kvalitativnej úrovni ... !
Južná korea je predsa len vyspelejšia ako mnoho EU štátov ... takžee... ;-)
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 15:39
Re: Hyundai konkurencia
máš pravdu v tom, že konkurenci stále dohánějí. Ale zatím se jim nepodařilo dohonit ani o mnoho méně vyspělé značky. Ostatně je to také o profilu firmy. Buď chceš vyrábět masovku nebo exklizivní zboží. Oboje moc nejde dohromady. A business Hyundaie je založený na masovce.
Myslíš, že H za mega půjde na odbyt? Těžko. Zákazník mající mega na auto už bude mít i těch 200k navíc a raději si to BMW koupí. Třeba i v horší výbavě. Tady ale už hraje roli image a ten je sakra důležitý.
Nedokážu srovnat Golfa s i30, ale podívej se na toho Golfa pozorněji. Rozhodně si nehraje na luxus. Je to prostě lidové vozítko. Ve článku výše se ale bavíme o exklusivitě. A na tu H nemá ani technicky ani technologicky.
19. 8. 2013 09:18
Re: Hyundai konkurencia
Není až tak úplně pravda. Takový Citröen dělá i lowendovou 301, i relativně stylovou řadu DS. Neříkám, že je to tak správně nebo špatně, ale jen, že by Hyundai nebyl první, kdo tuhle cestu zkouší.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 15:41
Re: Hyundai konkurencia
uz teraz je mnoho znaciek kvalitativne a technologicky velmi podobnych a nie su velke rozdiely ci uz ide o premiu nepremiu male velke auta.... dnes je to uz jedno... nie su uz zle auta... vsetko je to velmi podobne ..... hlavnu ulohu a rozdiel robi len image..... a tradicia znacky lenze nova mlada generacia ludi tej uz imidz a tradicia az tak netrha zily a kupia si co sa im paci.... a nemaju problem kupit si hociake auto.... nie su viazani na mercedes alebo bmw alebo na toyotu .... je to o ludoch.... kto chce si kupi co chce... lancia ma tiez tradiciu a kde je dnes ze? na pokraji krachu.... vsetko je to o ludoch a o tom co sa komu paci... ja s tym nemam problem... kludne by som si hyundai kupil a nehanbil sa za neho... a verim ze nie som sam
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 15:46
Re: Hyundai konkurencia
částečně máš pravdu...Když budeš chtít porovnat Škodu a VW, dojdeš k závěru, že něco má lepší VW a něco Škoda. Pak bude nejspíš rozhodovat image a cena.
Problém je v tom, že pokud do stejného srovnání postavím H/K vs koncern, tak H/K je ve všech parametrech o něco horší. Ne třeba o moc, ale vždy bude horší. Postav vedle sebe i40 a Passata.
Chápu, že ti je H/K blízká a nic proti tomu, ale objektivně musíš uznat, že jediný parametr, kde je i40 lepší je cena. Technika, vzhled, image, nabídka motorů, doplňková výbava...všude i40 prohrává. Takže co ti zbyde? Že i40 si koupí ten co nemá na Passata
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 15:56
Re: Hyundai konkurencia
ano i40 este co to na passata straca ale i30 v nizsej strednej triede sa uz viacej dotiahla .... a aj nova i10 bude v miniautach jedno z najlepsich a predpokladam ze aj o rok ked pride nova i20tka tak bude jedno z naj malych aut... i40 sa mozno dotiahne az v dalsej generacii nejde to hned v tejto triede je predsa len trosku treba viacej zapracovat ako v mensich autach.... ale pojde to.... dalsia generacia i40 uz moze byt vaznejsi super aj pre passar... nechajme sa prekvapit ;-)
13. 8. 2013 16:29
Re: Hyundai konkurencia
No, Toppere, je tu jeden problém. Zatímco u malých aut a nižší střední třídy hraje hlavní roli užitná hodnota vzhledem k ceně, u vyšších tříd vstupuje do hry podstatně větší měrou image. Věř tomu, že i kdyby nástupce i40 byl ve všech ohledech lepší než BMW3, tak ho v očích velké části zákazníků nepřekoná právě kvůli image. A image se mění jen velmi těžko. Takže zatímco Hyundai klidně může v roce 2016 představit auto, které se v objektivních parametrech trojkové řadě vyrovná, v očích zákazníků se trojce vyrovná tak kdovíkolikátá generace v roce 2030, a to by Hyundai musel dramaticky přehodnotit svůj výrobní program ve spodku nabídky (zrušit i10, i20 nebo představit stylové a dražší náhrady). Nemálo (ale pozor, neříkám všichni) zákazníků si kupuje BMW, protože je to BMW, ne protože je to dobré auto. Ostatně i můj kamarád má jeden sen, koupit si BMW 5. Je mu jedno jaká generace, jak bude vypadat aktuální model, až bude mít peníze, v podstatě i motor, prostě chce BMW 5... protože prostě BMW 5.
Avatar - dal
13. 8. 2013 16:40
Re: Hyundai konkurencia
Jako značka Hyundai s BMW soupeřit nebude, spíš bude vytvořena luxusní divize po vzoru Lexusu nebo Infiniti.
13. 8. 2013 16:54
Re: Hyundai konkurencia
Případně může být vytvořena levná značka a z Hyundai udělat něco exkluzivnějšího. Každopádně změna image Hyundai na úroveň BMW by i v takovém případě vyžadovala minimálně 20 let, ale spíše ještě mnohem více. S nynější strukturou a zaměřením výrobního programu se to nepodaří nikdy (ledaže by BMW začalo vyrábět opravdu low-cost auta).
Avatar - idam.i
13. 8. 2013 16:58
Re: Hyundai konkurencia
Mino21 toho tvojho kamaráta,čo túži po BMW 5 v lubovolnom,hlavne ,aby to bolo BMW ,mi je úprimne lúto! :-(
Avatar - dal
13. 8. 2013 16:30
Re: Hyundai konkurencia
Tak postav Santa-Fe proti jakémukoliv SUV koncernu a zjistíš, že nemají zatím Němci (mimo nabídky motorů a individualizace) odpověď. Teď se bavím jen jak je auto postavené, jak jezdí, co nabízí a v jaké je ceně.
13. 8. 2013 17:45
Re: Hyundai konkurencia
Zajímavá výzva, ale... díky kritériu ceny můžeme zapomenout na Audi a Porsche, takže nám zůstane Škoda a VW. S Touaregem ho asi také nechceš poměřovat, takže to tvé libovolné je Yeti a Tiguan. Tedy úplně jiná třída. Správně proti němu patří Touareg, tak se klidně rozpovídej, v čem je Santa Fe lepší.
Avatar - Ham.
13. 8. 2013 17:47
Re: Hyundai konkurencia
Jj, Touareg, Cayenne, Q5 nebo Q7 vypadají vedle Santy doslova jako chudí příbuzní. >:D
13. 8. 2013 16:11
GARÁŽOVÝ POKER
Berme věci takové jaké jsou, nikoliv takové, jaké by je někteří chtěli mít... Pravda je taková, že každý (každý) majitel hojandé by z fleku směnil svojí "koprémiovku" za bavoráka. Neexistuje však ani jeden majitel BMW, který by dobrovolně směnil svůj klenot za hojandé. No a o tom to bylo, o tom to je, a o tom to samozřejmě i bude.

Jo jo, to je ti ta "předražená prémiová plečka" dobrá, když jde o to se vymezit. Vymezuj se však výhradně vůči těm... horším. Neboť jak známo, karty jsou rozdané, nepleť si proto kulového kluka s kulovým králem...

Přece znáš tu větu, že jsou v podstatě jen dva druhy majitelů aut: Jeden druh jezdí daná auta proto, že je jezdit chce, no a druhý jezdí daná auta proto, že je jezdit... musí. Teď už jde jenom o to, zda patříš mezi garážové volnomyšlenkáře, nebo jsi profesionální tmář. Ale já vím, to nejtěžší je udržet "poker-face" před vlastní garáží... Tak, držím palec, ať ti lícní tik neutrhne před tou garáží ucho...

BRAVO BMW :yes: :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Stefič
13. 8. 2013 16:26
Re: GARÁŽOVÝ POKER
jojo, jak jsem psal...Každý by měl vědět, kam patří. Vždyť není ostudou, že na prémiové věci prostě nemám. Je ale ostudou, když levné věci za ty prémiové vydávám...

Jo a nepiš do nadpisu POKE*. Myslí si to, že je to spam
13. 8. 2013 16:33
Re: GARÁŽOVÝ POKER
Jo, četl jsem tě nahoře. :yes:
Tak proto mi to neustále hlásilo spam, díky :-)
Avatar - idam.i
13. 8. 2013 17:01
Re: GARÁŽOVÝ POKER
Páni,kto z Vás si pamätá,ked Lexus uvádzal svoj prvý model na trh v USA..To bolo vtipných poznámok.A teraz mnoho z nich sníva o Lexuse a v pohode akceptuje Toyotu.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 17:11
Re: GARÁŽOVÝ POKER
Pokud vím tak již modelem LS v ´86 si vysloužil "ostruhy", do nikoho se nestrefoval, sám nabízel alternativu podloženou kvalitou. Nesliboval luxus za cenu láce. Už tehdy to bylo něco za něco.
Avatar - idam.i
13. 8. 2013 17:23
Re: GARÁŽOVÝ POKER
Bral od každého,čo bolo dobré a pridali k tomu čosi svoje.Nečítal si príbeh ako poslali do USA študentov a tý sa vypytovali ,čo si predstavuju,že musí dobre auto obsahovať.Nie je hanba učiť sa od lepších.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 16:31
Re: GARÁŽOVÝ POKER
Dobrý postřeh, dnes se dá souhlasit. :-! :yes:
Avatar - dal
13. 8. 2013 16:46
Re: GARÁŽOVÝ POKER
To platí pro všechny mainstreamové značky.
13. 8. 2013 16:59
Re: GARÁŽOVÝ POKER
Berme věci takové jaké jsou a současně se dívejme do budoucna. Snad si ani GTI nemyslí, že management v Hyundaii tvrdí, že jejich auto budou konkurovat BMW za rok, dva...., že? Tohle je o snech a budoucích úspěších a garantuji všem, že Korejci budou makat a ten sen si budou chtít splnit. V Asii se na toto slyší - vize, sny - docela hutný motor nejen pro běžné pracovníky. Když se člověk zběžně podívá na Hyundai (nejen na Hyundai motors) tak i po rozpadu je to stále hodně finančně mocná skupina dělající od elektroniky přes auta až po torpedoborce.
13. 8. 2013 23:02
Re: GARÁŽOVÝ POKER
Ano, dá se říct, že máš pravdu. V této (tak trochu zabedněné) společnosti těžko bude někdo přecházet od bmw, jak lehce pejorativně píšeš, k "hojandé". Zatím, podotýkám zatím, se skutečně nechytá, ale co není, může být!
Osobně, raději taky šáhnu po bmw. Je však třeba si uvědomit, za jak krátkou dobu své existence se dotáhl "hojandé" na kvalitativní úroveň evropských automobilek, jak rychle se kvalitě učí. Docela závratné tempo, nemyslíš?
Nějak si nepamatuji, že by evropské značky nasadily tak závratné tempo v kvalitativním skoku. Spíše šlo o velmi dlouhodobé postupné zlepšování a i přesto je najednou hyundai vnímán jako značka, která bez problémů zatápí zavedeným evropským značkám. Co si pamatuji, ta asi před 12-15 lety (moment jenom 15 lety!!!) byli hyundai a kia vnímány, jako korejské krámy, které se po měsíci užívání rozpadají.
A ejhle, najednou, za tak krátkou dobu, zle zatápějí opelu, ranaultu, peugeotu, škodě a dotahují "evropského lídra" vw.
Věřím, že naši generaci to nepotká. Ale nedivil bych se, že už generace mých dětí, a když né dětí, tak vnoučat bude hyundai vnímat zcela jinak, třeba právě prémiově a bmw bude jen jedna z mnoha značek.
Věř mi, že mě to vůbec netěší. Jsem ale realista. Vzhledem k tomu, jak se však poslední dobou prodávají "prémiové značky", že už si je může dovolit pomalu kde kdo (i když jen v základní výbavě) a stává se z nich v podstatě masová záležitost. Nebude tedy zřejmě takový problém etablovat masovou korejskou značku mezi prémii.
Učí se zatraceně rychle kluci jedni korejský!

Jinak máš v třetím odstavci úplnou pravdu! Rád bych jezdil volnomyšlenkářsky lexus gs, dobrá, třeba i is. Bohužel mi zaměstnavatel ve své zabedněnosti neumožní nic jiného, než tmářského pašíka :-|
Avatar - Glaukos
13. 8. 2013 16:39
BTW: YETI
Vůbec to sem nepatří, ale tohle je "nová" šKODA YETI

[odkaz]

takže čekám brzy článek o novince Škody, jak je tady zyvkem
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2013 16:46
Re: BTW: YETI
spíš FC stávajícího modelu
Avatar - Glaukos
13. 8. 2013 16:54
Re: BTW: YETI
proto ty uvozovky
13. 8. 2013 19:02
..ale oni to dokážou!
Hned v úvodu říkám, že nejsem žádný fanda Hyundai, ale jako výrobce aut ho respektuji a mám k tomu několik důvodů. Pročetl jsem si celou diskuzi a občas se musím smát naivitě některých názorů a zejména zúženému pohledu malého čecháčka z malé země, který si vůbec neuvědomuje že existuje i okolní svět. Automobilka Hyundai byla založena v roce 1974, v roce 2010 byla čtvrtým největším výrobcem aut na světě a druhým největším v Asii. Má první zkušenost s Hyundai byla Lantra z roku 1992 - měli jsme ji doma a jejím hlavním problémem byla kvalita zpracování, zlobila elektronika a motor sice jel jako z praku, ale kouřil. Na druhou stranu auto bylo na tu dobu hezké, maximálně vybavené s velmi dobrým výkonem a naše slavná Škodovka jako výrobce se stoletou historií v té době vyráběla Favorita 135L a přesednutí z Favorita do Hyundai, které vyrábělo auta pouhých 18let bylo jako výměna babety za auto! Ve srovnání se západní konkurencí byla problém ta kvalita a spolehlivost, nikoliv samotná technika a velkou výhodou cena. Dneska znám pár současných majitelů Hyundai a všichni jsou spokojený a dva z nich už mají druhou generaci Santa-Fé a nedají na to auto dopustit a to jeden z nich jezdil dříve v Mercedesech, pak si jednou koupil novej VW, kde se mu podělalo co mohlo až skončil u Hyundai a manželce koupil taky jeden Hyundai. Já osobně jsem se náhodou svezl v předváděčce i30 a i když jsem k tomu autu měl předem dost pohrdavý dojem, tak mě to auto strašně pozitivně překvapilo po všech stránkách a když mi pak řekli cenu.. vážně bych doporučoval všem co si chtějí koupit VW nebo Škodovku aby si na týden půjčili Hyundai a i když si třeba nakonec koupí VW za mnohem více peněz, tak už určitě tou značkou pohrdat nebudou a věřím, že to mnohé z nich i zlomí. Loni jsem byl na jedné akce od časopisu Faster v Sosnové a měli tam na testu Genesis Coupé. Jsem jim říkal - vypadá už vcelku slušně, ale ty výkony na to co je v tom za motor nic moc...mě docela uzemnili - hmm, to jsme si taky říkali, ale už ho máme v redakci měsíc a ještě z žádným autem jsme si nezažili tolik zábavy jako s tímhle, zítra ho máme vracet, a vůbec se nám nechce a pak celý odpoledne jezdilo v Sosnové bokem >:D no ale k věci - konkurent pro BMW 3 - Čechách asi těžko - spíš pro Škodovku - vybavené auto, silný motor a pohon zadních kol za cenu Škodovky - kdo to nabízí??? Co Amerika - tam Hyundai nikdo nepohrdá, naprosto běžné auto, možná víc než běžné, tam po něm může klidně sáhnout místo BMW a v Asii... on ten titulek je možná blbě napsán, ale když si dneska chci koupit zadokolku a nemám na mercedes nebo BMW a Žigulíka už mi taky nevyráběj, tak moc na výběr nemám, tak proč ne Hyundai za slušnou cenu... Řekl bych, že BMW může být relativně v klidu, bát by se ale měli spíš jiní, protože ta značka se v Evropě teprve zabydluje.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 19:23
Re: ..ale oni to dokážou!
v podstate si povedal vsetko.... je zbytocne pisat dookola 100 krat ze doba sa uz zmenila a huyndai uz nie je ziadne Becko vo svete aut.... mnohi su sice stale mimo a ziju vo vlastnom svete zvlast starsie rocniky stale ziju kdesi v predstave ze hyundai je na urovni ich stareho favorita z r 1993 ale to s tym mi mladsi nic nespravime... nastastie svet patri mladym a buducim generaciam a tie uz hyundai vnimaju chvalabohu inak ;-) ... stale viac sa hyundaiu dari.... aj v europe... po 7 mesiacoch tohto roka je napriklad hyundai druha najpredavanejsia znacka aut v rakusku ktora vytlacila z 2 miesta skodovku.... vcelku zaujimave nie? Ze by boli rakusania taki chudobni a hlupi a kupovali sunty na urovni favorita? Asi nie ;-) , ono su ti korejci uz uplne inde ako boli kedysi.... a mozno je dobre ze mnohi si to neuvedomuju.. o to ucinnejsie prekvapia a vsetkych a o to viac prekvapia konkurenciu a vytazia z toho :yes:
13. 8. 2013 20:01
Re: ..ale oni to dokážou!
No tak oni zdejší diskusní kapitáni automotive takto diskutují stále,strkajíce hlavu do písku.Stejné to tu bylo při nástupu CEED a i30.Mohli se už poučit.
Jenže když se bere schopnost automobilky podle bixenonů,které stejně každá automobilka nakupuje a podobných prkotin,není se čemu divit.Celkem by mě zajímalo,proč Evropská města nakupují auta s palivovými články právě od Hyundai a ne od někoho jiného.Toto už je technologický náskok,tedy toto nabízí i Honda,ale to je vše.
Prohlášení ,že chtějí zvyšovat neustále kvalitu a konkurovat prémii je dobrá pro zákazníky.Určitě lepší než velkohubá prohlášení o kvantitativních cílech,které zákazníkům nic nepřinášejí.
Čím větší tlačenice v prémii (kvalitnější auta) ,tím větší kvalita pro zákazníka. :yes:
13. 8. 2013 21:42
Re: ..ale oni to dokážou!
K tvoji poslední větě. Jelikož je pořád drtivá většina Evropanů pořád vlastenecká, tak evropské automobilky mohou být realitivně v klidu (samozřejmě nemyslím aby usnuli na vavřínech). Pokud se ještě více neprohloubí krize nebo nadále nepotrvá, tak Korejci v Evropě nemají už kam moc růst.
13. 8. 2013 22:27
Re: ..ale oni to dokážou!
no já si myslím pravý opak a ono to s tím vlastenectvím nebude tak horký, protože některé tradiční evropské automobilky skomírají a brzo možná ani nedosáhnou té kvality co korejci - bohužel a hodně evropských zemí ani vlastní automobilku jako my nemají. Pořád si je nutné uvědomit, jak velký hráč na světovém trhu třeba takový Hyundai je. Takový Fiat býval tuším jeden z největších hráčů v Evropě - ne-li dokonce největší a dneska nemá co nabídnou, je tu Škoda, VW, Audi, BMW a Mercedes, ale kdybych se dneska při koupi nového auta chtěl pohybovat v nižší cenové relaci, tak než třeba Renault, tak raději toho Hyundaie, nebo si mám snad raději koupit Samsunga s logem Renault? - no i když v evropě vlastně neznáma auta Samsung se v Asii asi prodávají jak na běžícím páse a když někdo něčeho dělá hodně a hodně vydělává, tak může dát hodně peněz do vývoje a do nových technologií a nevidím tak důvod, proč by pak ty slabší evropské značky nepřeválcovali. A oni toho ty Korejci a Číňani dělají tak strašně moc, že se nám o tom tady v Evropě ani nezdá a jestli jste viděli Top gear, kde ukazovali jaké dělali číňani před pěti roky tříkolky, co dělají dnes, tak se za dalších 5let opravdu můžeme divit.
13. 8. 2013 20:21
Zase je to len o penezich...
Kto ma na BMW a chce ho pojde a kupi si ho. Kto ma na S Classe nepojde do Lexusu atd. Kazdy trh si najde svojich kupcov ktory si budu branit svoje kupene auticko. ked na nas Daewoo vyrukovalo s Nexiov, Esperom, a Tikom tak to ludia kupovali ako banany za komunistov. Co na tom ze to malo 1.5L motor a karoseriu ako tatrovka vnutry plastova spust a kvalita dnesnych Cinskych aut. Dnes sa uz nikto nesmeje na Korejcanoch Samsung zrasu prechcal Sony Nokiu a vsetky velke zapadne firmy. To iste bude aj s autami treba si len otvorit oci pozriet sa do minulosti preniest do pritomnosti a zamysliet nad buducnostou.... >:D Doba Ceskych zlatych ruk je davno prec JAWA , CZ,TATRA,LIAZ atd. to je uz davna minulost . Ked nas zasypu Cinania autami za 5000 EUR tak hold budu toho zase plne ulice a nic s tym nedaleme . Cena laka aj ked kvalita sa flaka >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - idam.i
13. 8. 2013 20:52
Re: Zase je to len o penezich...
Nemám z toho radosť,ale je to realita.Kto pred tým zatvára oči,bude prekvapený.Už som to spomínal viackrát.Pamätám si na časy,keď sa borci rehotali z Japonských áut.Nikdy nebudú mať na osvedčené nemecké značky,ako je Opel apod.tvrdili.Dnes to vykrikuje o Kórei a pár rokov budú o Číne.Nemôžem povedať,že ma to teší,ale je to proste tak.
13. 8. 2013 20:38
Dôležití sú i tí či tu nie sú : ).
Nie všetci autá prežívajú tak aby sa išli povzdelávať či podiskutovať na takýchto fórach ...

Sú zákazníci, ktorý berú auto ako spotrebný tovar a medzi kúpou kosačky a auta nevidia zásadný rozdiel. Pozrú parametre, cenu, trochu poskúšajú a berú či idú ďalej ...

Tým nejaká "prémia" nič nehovorí i keď na ňu majú ... kúpia to čo si myslia, že je dobré a nie čo si myslí sused (napr. GTI >:D ).

Tí bez problémov siahnu na také vozidlo ....a takých zákazníkov je v celku dosť ....
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 22:45
Emocie
To je pravda vo velkej miere je to vsetko len spotrebny tovar a chvalabohu dnes uz nemusime do Tuzexov a vyberat z 5 druhov aut. samozrejme potom tam mozu byt zapletene aj emocie a chut pomachrovat pred okolim ze aky velky bohac som ked teraz jazdim na novej A8 atd. To je normalna ludska povaha a preto su potom aj prispevky plne emocii a kazdy si zubami nechtami brani ten svoj plechacik a kazde zle slovo na jeho najlepsie auticko berie s urazkou az do kosti...Dnes vsetky nove auta vydrzia bez poruch dobu leasingu to je 3 alebo 4 roky ak nahodou nieco odite je to v zaruke, potom je to uz jedno nech to spravuje Franta alebo kto chce. Z minulosti sa zit neda staci sa pozriet na niekedy najvacsieho vyrobcu mobilov Nokiu. Ked som mal svoju prvu Nokiu tak som ani nesnival ze Samsung a I Phone ju takto vycvicia...To iste sa deje s autami len trosku pomalsie. Smiat sa dnes z Korejskych aut moze dnes len velky hlupak ... :-!
Rozbalit vlákno
0