Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai zvažuje stavbu automobilky v ČR

Neoficiální informace z několika zdrojů slibují stavbu třetí velké automobilky na českém území. Definitivní rozhodnutí bude známo již za několik dnů...
Zpět na článek
27. 9. 2005 16:54
neregistrovaný "švihák"
27. 9. 2005 17:20
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 9. 2005 17:34
neregistrovaný "švihák"
27. 9. 2005 17:40
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 9. 2005 17:53
neregistrovaný "švihák"
27. 9. 2005 18:15
neregistrovaný "Micek"
27. 9. 2005 22:57
neregistrovaný "Kim-Ir-Sen"
28. 9. 2005 04:55
neregistrovaný "Umierneny"
27. 9. 2005 18:53
neregistrovaný "JOE"
27. 9. 2005 21:06
neregistrovaný "Jirka"
28. 9. 2005 00:28
neregistrovaný "don Pedro"
28. 9. 2005 01:55
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 10:11
neregistrovaný "Micek"
28. 9. 2005 10:43
neregistrovaný "JOE"
28. 9. 2005 11:32
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 11:39
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 11:39
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 15:41
neregistrovaný "Gybby"
28. 9. 2005 02:06
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 10:33
neregistrovaný "JOE"
28. 9. 2005 12:34
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 20:35
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 22:02
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 23:13
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 10:17
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 9. 2005 11:35
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 11:51
neregistrovaný "Jozki."
28. 9. 2005 12:52
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 12:57
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 18:51
neregistrovaný "ZZ"
28. 9. 2005 11:53
neregistrovaný "Gib"
28. 9. 2005 11:58
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 18:55
neregistrovaný "ZZ"
28. 9. 2005 11:56
28. 9. 2005 12:02
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 12:30
28. 9. 2005 12:37
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 12:24
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 12:25
28. 9. 2005 20:40
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 20:54
28. 9. 2005 23:27
neregistrovaný "Michal"
29. 9. 2005 00:04
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 9. 2005 00:35
neregistrovaný "Michal"
29. 9. 2005 15:22
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 22:10
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 9. 2005 10:18
neregistrovaný "mates"
29. 9. 2005 18:42
neregistrovaný "Tamin"
28. 9. 2005 18:52
neregistrovaný "freeman"
28. 9. 2005 22:56
neregistrovaný "IT"
28. 9. 2005 23:31
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 23:38
neregistrovaný "Michal"
29. 9. 2005 08:26
neregistrovaný "anonym"
29. 9. 2005 21:32
neregistrovaný "DoDo"
29. 9. 2005 23:44
neregistrovaný "Michal"
30. 9. 2005 16:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 9. 2005 17:51
neregistrovaný "LENIN"
neregistrovaný "švihák"
27. 9. 2005 16:54
nezaměstnanost
Je to velká příležitost,hlavně ať to zase někdo neskoní třeba drahotama s pozemkama.Severní Morava je dobrá volba,jsm teď pracovně v Šenově a sprací pro lidi je to tu špatný.Automobilka to nespraví,ale hodně lidem pomůže.Paroubku,vem to a budu tě volit!Švihák lidumil.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 9. 2005 17:20
Re: nezaměstnanost
"Paroubku,vem to a budu tě volit!" tak to by byl opravdu lacine ziskany hlas
neregistrovaný "švihák"
27. 9. 2005 17:34
Re: nezaměstnanost
Yaroukh,právě můj hlas rozhodne!
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 9. 2005 17:40
Re: nezaměstnanost
o politice radsi :ox
neregistrovaný "švihák"
27. 9. 2005 17:53
Re: nezaměstnanost
Souhlasím,ale tu továrnu chci třeba i na zahradě!Vzkaz pro pana Lim-Kiu-Sehina:máme tu hezký holky a dobrý pívo!
neregistrovaný "Micek"
27. 9. 2005 18:15
Re: nezaměstnanost
Hmm a myslíš, že pana Lim-Kiu.. to zajímá.. Všichni jásali, jak že se zbavujeme těžkýho průmyslu, zrušili ČKD a teď tu budem vyrábět takový *** jako korejský auta... 8-s 8-s 8-s Du ven blejt... Vem si kýbl!!!
neregistrovaný "Kim-Ir-Sen"
27. 9. 2005 22:57
Re: nezaměstnanost
To se zase někdo projevil. Korejská auta jsou možná trochu jiná než evropská (stejně jako třeba americká), ale rozhodně to nejsou ***. Ta auta jsou kvalitativně srovnatelná s evropskými. Ta auta jezdí, brzdí, dopřávají stejný komfort a za lepší cenu. Možná nedosahují špičkových výkonů a jejich podvozky nejsou špičkou, ale upřímně... kdo z nás to potřebuje a kdo znás si kupuje verze na vrcholu nabídky. Já osobně mám auto evropské, ale rozhodně bych "nemachroval" tím, že korejský auta jsou ***. Zajímavé je, že takhle si většinou léčí svoje ego lidé, kteří mají starý vytuněný golfy, který sotva jezdí, teplákovky adidas atp. Značka je pro ně víc než realita, příslušnost k té "správné" značce je jako pro ně stejná jako národní hrdost. A já přeji celému německému automobilovému průmyslu, aby jim konečně korejské vozy natrhli prd.... a jestliže si mi na tom přihřejeme svoji polívčičku... jedině dobře. Hasta La Vista lidové vozy :-!
neregistrovaný "Umierneny"
28. 9. 2005 04:55
Re: nezaměstnanost
Plne suhlasim s panom Kim-Ir-Slamom :-)

Ja osobne kupujem veci na zaklade tazkeho porovnavania pomeru Vykon/Cena. A pod polozkou Vykon vediem uplne zanedbatelnu PodPolozku Znacka! Zavaznost polozky Znacka sa u mna blizi k nule...

Ale chapem ze ini ludia mozu davat aj vyssiu zavaznost polozke Znacka. Kazdy nech si kupi co mu viac sedi... ci jazdi?...
neregistrovaný "JOE"
27. 9. 2005 18:53
Re: nezaměstnanost
Já bych Paroubka nevolil ani kdyby tady nechal postavit 30 nových továren. Je mi z toho STBáka na blití! :-(
neregistrovaný "Jirka"
27. 9. 2005 21:06
Re: nezaměstnanost
Ja jsem si vzdycky pral, aby to Cecham vyslo a prisli dalsi automobilky, bohuzel v poslednich letech se nam nejak vyhybaji a jdou radeji na Slovensko :-( A jestli Paroubek vyhraje volby, tak uz u nas nikdo nic nepostavi...kdo by taky investoval v zemi, kde vladnou komunisti???
neregistrovaný "don Pedro"
28. 9. 2005 00:28
Re: nezaměstnanost
Tož ezli to tu povedou růžovo-rudí, tak se můžem třeba těšiti na auta made in Cuba or KLDR, to pak bude každopádně fičák >:D
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 01:55
Re: nezaměstnanost
Chápu, že lidé, kteří zde kritizují premiéra Paroubka by na jeho místě nejraději viděli laciného a jednoduchého Topolánka a jeho Národní souročenství s modrým ptákem v emblému, ale o tom tato diskuze jistě není. Slovensko bych si za příklad moc nebral. Ano Kia se tam možná staví, ale to je tak asi vše. A s tím investováním ze zahraničí. Koukněte se vážení přátelé jaké byly investice v době Klausových vlád a jaké jsou dnes. Slovensko je stát poloviční velikosti a přesto investice oproti ČR dosahují pouhé jedné čtvrtiny (25 mld. Kč) u nás je to cca. 100 mld. Kč. a například v Polsku 125 mld. Kč. A Polsko je bezpochyby několika násobně větší stát. To jsou čísla, která mluví za vše. Komunisty nemám rád, ale přestárlé pseudoliberáli, kteří nemají relevantní argumenty a žijí v představách, že vše od středu doleva jsou komunistické praktiky také ne...
neregistrovaný "Micek"
28. 9. 2005 10:11
Re: nezaměstnanost
;-) :yes:
neregistrovaný "JOE"
28. 9. 2005 10:43
Re: nezaměstnanost
Já si nemyslím, že by výše investic mluvila za vše! Investor se rozhodne vždy podle toho do jaké míry je mu stát schopen "podlézat". Tzn. pozemky za 1 Kč, daňové prázdniny atd. Nejde jen o paroubka, ale o celou ČSSD, která denně dokazuje, že neví kudy kam! Jako příklad mohu uvézt zavedení účtenek nad 50Kč a jejich zrušení po 14. dnech!!! Zemi není možné řídit metodou náhodných pokusů!!! Koministi se díky paroubkovi derou k moci. Laskavě se zamyslete, co tu 50 let prováděli slušným lidem, jak zlomyli celý náš národ!!! Strana měla být zrušena a pohlavárové zavření na Mírově! :-(
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 11:32
Re: nezaměstnanost
8-sCR ma narozdil od Polska i Slovenska tradici (diky Rakousku-Uhersku) jako PRUMYSLOVE ROZVINUTA ZEME; to srovnani je pritrouble, a lacine a jednoduche je, kdyz si to CSSD privlastnuje jako zasluhu - a jednodusi jsou volici, kteri ji to hltaji. Ale rozhodne nejvic me pobavilo to "na miste Paroubka lacineho a jednoducheho Topolanka" :no: Tahle povysenost a zvaneni o modrem ptaku z ust lidi, kteri o ekonomice nemaji paru a pousteji S HRDOSTI do mikrofonu vyroky o ZHOVADILYCH podnikatelych - k smichu.
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 11:39
Re: nezaměstnanost
[podnikatelich]
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 11:39
Re: nezaměstnanost
OMG :-(
neregistrovaný "Gybby"
28. 9. 2005 15:41
Re: nezaměstnanost
hlavně, že soudruzi Paroubkové, Špidlové a Grossové generují dluh, který za krátko vystoupá na 1 bilión Kč. Je vidět, že jsou dobrými hospodáři, když nás okrádají na daních (hlavně na těch nepřímých, viz vysoké ceny benzínu - hádejte, kdo z toho profituje - stát a pak budou před volbama socani řvát, jak dobře hospodaří a přitom nám ty peníze vytáhli z kapes... :-( ...) A až se domluvěji s komačema, radši odejdu někam do Německa, protože tady nedostanu na starý kolena ani důchod a nebude to závislý na tom , kolik je tu automobilek.... :no:
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 02:06
Re: nezaměstnanost
Jste pěkný šprýmař JOE, ale nemáte pravdu. Pan Paroubek nebyl "estébák". Ano Mladá Fronta, Respekt a TV Nova si to možná myslí (nebo spíše chtějí myslet), ale rozhodně to nejsou zdroje, o které by se měl racionálně uvažující člověk opírat. ;-)
neregistrovaný "JOE"
28. 9. 2005 10:33
Re: nezaměstnanost
Ono ani nejde o to, zda byl nebo nebyl STBak. Byl tři roky veden ve spisech a to není normální. Aby mohl vykonávat funkci jakou vykonával musel bejt pěkná "***". To, že mu komunistická ideologie není cizí dokazuje každý den! Dále tu jsou jeho silácké řeči a gesta a mimika nepodobná Hitlerovi nebo Musolinimu. Všichni v této zemi by se měli zamyslet nad tím, co se tu právě děje! Odstup Grosse, odchod Grebeníčka, snaha přesvědčit nás, že ČSSD nás povede ke světlým zítřkům!!! Pánové já Vám garantuji, že kdyby nedej bože ve volbách vyhrála ČSSD a udělala koalici s komunistama, tak jsme pěkně v *. Tiskovým zákonem to začíná, brutálním zdaněním střední a vyšší vrstvy pokračuje a končí to mám strach pomyslet kde! :-( Pro mě z toho plyne jeden závěr, pokud tato situace nastane, balíme si věci a padáme pryč dokud to jen půjde!!!
28. 9. 2005 12:16
Re: nezaměstnanost
Jo, píšeš to správně, to je verze krizová... ale tohle přece nelze dopustit... ať to sbalí směr Kuba nebo Severní Korea oni, ne? P.S Je šílené, Joe, co tu musíme číst od (předpokládám) mladejch lidí. Copak asi udělali pozitivního Pagrošpimanové od roku 1996? Nic. Jo, nic, jen zaneřádili právo. A na pár kriminálních činech, z nichž několik spáchali jejich soukmenovci, rozdělili nenávistně společnost a vytvořili klima jehož základním obsahem je - máš prachy, tak jsi je určitě ukradl a my si na tebe posvitíme lidovou baterkou... Strašné, strašné, strašné. P.S. Ať si zkusí ohlásit živnost, založit obchodní společnost... přihlásit se na střední školu (ale jen na jednu!), pak pochopí - jen klacky pod nohy... a hlavně navyšovat minimální mzdu... jako by za ní někdo chtěl dělat...
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 12:34
Re: nezaměstnanost
(Tak kdyz uz jsme se precijenom rozjeli ... :o) Sakra tezko se smiruju s tim, ze nekdo voli stranu proto, aby se dostal k prachum bohatsiho souseda.; A ZE JE TU TECH LIDI TOLIK! :o/ Lidi proberte se - korupcni jednani jde napric politickym spektrem (takze kdyz si nekdo z volicu CSSD za tohle bere ODS do huby (a sam tomu i veri?), mel by se cervenat az na p... tim spis "po Grossovi"); je to neco, co casem bude mizet, je to dysfuknce, ktera je postihovana zakonem a kterou MIMO JAKOUKOLI DISKUSI trpi i CSSD. (Jestli nekdo napr. veri cemukoli z toho, cim Paroubek okecal hlasovani PROTI vysetrovaci komisi v kauze Unipetrol, pak je neskutecne "cista duse".) Takze co nam zbyde, kdyz si skrteneme to, co zatim bohuzel hyzdi obraz prumerneho ceskeho politika bez ohledu na politickou orientaci? U pravice nam zbyde snaha neprekazet aktivnim, kteri jsou motorem ekonomiky; u levice nam zbyde snaha kupovat si za penize aktivnejsich (a penize jeste nenarozenych obcanu) hlasy tech lenivejsich. Jinymi slovy: Az budou vsichni politici pred zakonem OPRAVDU cisti, socialista bude porad brat a prerozdelovat. (Opravdu si, chlapci, myslite, ze stat s vasimi penezi bude hospodarit lepe nez vy, ze se vam tolik libi to prerozdelovani?) P.S.: Snazil jsem se nebyt osobni. :o)
28. 9. 2005 12:43
Re: nezaměstnanost
...a docela ti to vyšlo ;-) Jo, souhlas. :yes:
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 20:35
Re: nezaměstnanost
Pokud vím, tak podobné projevy mají jiní lidé než Paroubek. Kdopak vymyslel Grosstapo (ano pan Bendl). Jakýpak politik přirovnal propouštění státních zaměstnanců po volbách 2006 k noci dlouhých nožů (ano pan Topolánek). Jakápak strana měla v 2002 ubohou nacionalistickou kampaň (ano ODS). Nedávno se sociolog Keller vyjádřil o tom, že ODS čas od času supluje Le Pinovsky typ strany. Něco na tom bude... Ale ubohé a pokrytecké je tyto vyše uvedené manýry přisuzovat Paroubkovy a ČSSD. Paroubek je profesionál ať se to komu líbí nebo ne a pan Topolánek a jeho prétoriáni nejsou soupeři.
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 22:02
Re: nezaměstnanost
no on ti to dole uz napsal GTI, takze ja se tomu, jak se upinas na jmena a myslenka ti unika, pouze zasmeju: >:D
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 23:13
Re: nezaměstnanost
Problém je v tom, že výše zmíněnými jmény stojí i myšlenky se kterými jsem nesouhlasil, nesouhlasím a souhlasit nebudu. ;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 9. 2005 10:17
Kecy prdy bedary
Hyundai chce postavit fabriku v Polsku, ale potrebuje zatlacit na Polaky ohldne investicni pobidky tak v ramci PR vypustili ostravskou famu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 11:35
OT - Tokyo Motor Show!!!!
A je to tu: Mitsubishi Lancer Evo X - oficialne foto: [odkaz] ///Koncept nastupcu Delica Space Gear): [odkaz] //// Ford Equator: [odkaz] //// a nasledovat by mal aj koncept buducej Corolla (ako Evo-killer)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jozki."
28. 9. 2005 11:51
Re: OT - Tokyo Motor Show!!!!
To Mitsu je nadherne. Diky. Budu aspon tapety na plochu. :-)
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 12:52
Re: OT - Tokyo Motor Show!!!!
Hlavne aby to boli potom nejake studiove fotky! A aby boli co najviac robene ako nahlady. Nieco taketo ako u AM DBR9, kde vynikne sila a tvar: [odkaz] /// To robil PAN FOTOGRAF! ....by som taketo fotenie u krasnych aut predpisal zakonom! :-) ;-)
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 12:57
Re: OT - Tokyo Motor Show!!!!
eeh....vypadlo mi, ze...ten PAN FOTOGRAF sa vola Rene Staud....
neregistrovaný "ZZ"
28. 9. 2005 18:51
Re: OT - Tokyo Motor Show!!!!
Lancer je vážně super :yes:
neregistrovaný "Gib"
28. 9. 2005 11:53
K tomu Paroubkovi len toto priatelia:
[odkaz]

Toto sme tu uz raz mali, pamatate? Ide z toho naozaj strach! >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 11:58
Re: K tomu Paroubkovi len toto priatelia:
Ja se na to snad radsi ani nebudu koukat. ):o[ A hlasoval bych pro ukonceni tehle debaty nebo presunuti nekam do Auto-café, pokud si mezi sebou chceme udelat jasno ...
28. 9. 2005 12:24
Re: K tomu Paroubkovi len toto priatelia:
Souhlas. Jasno máme, do "café" nejdu ;-) P.S. Rudě vidim, když píšu o rudejch. Co se tedy týče rudejch... pak z nich akceptuju jen Alfu, Ferrari a Vinetoua ;-) :yes: Rudí komanči patří jen k totemu.
neregistrovaný "ZZ"
28. 9. 2005 18:55
Re: K tomu Paroubkovi len toto priatelia:
To je smutný ;-\ :no:
28. 9. 2005 11:56
RUDÁ ZÁŘE
Rudé voliti? - chceš snad strkat hlavu di *? Je to tak prosté. Jsou ti, co staví svůj volební program na nenávisti otevřené. Ať přizná každej majetek nad 10milionů. To je pane něco pro nás, chudáky - kdo má víc než já to přece ukrad´. Tak tvrdě na ně. Jinej zas staví program na nenávisti latentní. Jo, jo, neboj, my ti pomůžem, chudáčku, narvi do nás daně, my ti dáme tisíc na pastelky pro synka a drž hubu. Hlavně plať. A my už to zvládnem... jako třeba zdravotnictví... žádné extras, pěkně do fronty... do lidové fronty... ale s parádníma kecama... a s parádníma strejdama v důchodu co mi půjčej na novej byt, z kterýho vozím děti do soukromý školy tech liberálů... co na tom, vždyť je to jen lidská masa, kterou musíš napojit a nasytit, pokud možno se správnou mírou v půllitru... pak to zvládnem... a ty pracháči?... no ti vydrží vlastně všechno, protože jim můžem pořád tak trochu utahovat opasek (nebo oprátku?)... a to se vám, chudáci líbí, co, jen si to přiznejme... Ty nechceš bejt svobodnej brácho? Ty si nechceš o svejch tvrdě vydělanejch penězích rozhodovat sám? Ty nechceš svobodu rozhodování? Ty nechceš zaplatit z vydělanýho milionu jen 150? nebo možná 170? Víš vůbec jak tě škubou? Ty snad nechceš svůj život řídit sám? Co jsi zač? Stádo? Jeden ze stáda se skloněnou hlavou? Hergot probuď se, vždyť tady ti zatápěj táborák... a ty si ani neuvědomuješ, žes přivázanej ke grilu... P.S. Vůbec nejde ani o Paroubka ani o Topolánka. Jde jen o folosofii pohledu na spravování veřejných věcí. Buď jsi hrdej, silnej, samostatnej jedinec a stát trpíš v minimu, protože to minimum je nezbytné pro tvou svobodu. Nebo jsi stádo, ustrašená ověčka, co má strach, že chleba bude zejtra za 22, a ještě si lžeš do kapsy píseň falše o solidaritě... jakoby ti napravo solidární nebyli. Tak jo, ale pak se nediv, že ten, koho volíš ti pouští žilou víc a víc... otevři oči brácho, nebo ti je brzo někdo převáže rudým šátkem.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 12:02
Re: RUDÁ ZÁŘE
Hlavne to PS je vystizny. :yes:
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 12:37
Re: RUDÁ ZÁŘE
;-)
neregistrovaný "Marko"
28. 9. 2005 12:24
Re: RUDÁ ZÁŘE
:yes: :yes: ...ja len iba tolko, ze vysvetlovat podobne veci narodu asi nema zmysel. Vacsina naroda je totiz to stado. Nemaju velke sny, nemaju nijaku ochotu na sebe denne tvrdo makat, a nechcu mat nijake problemy. Chcu klud, lacne potraviny, dementnu zabavu v TV, raz do roka dovolenku v Chorvatsku, v praci sa nepretrhnut a vzdelavat sa uz vobec nie, a v cakat na najblizsi piatok aby sa mohli ist vecer zabavit (rozumej pripit)a na vsetko a vsetkych sa stazovat. A takto v poklude prezit cely zivot. Bez nejakych snov a snahy na ne dosiahnut (podotykam, ze poctivo). Proste idealne zombioticky zivot!
28. 9. 2005 12:25
Re: RUDÁ ZÁŘE
Jo, přesně. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 20:40
Re: RUDÁ ZÁŘE
Ano jde o filosofii. Někdy je však dobré přemýšlet v kontextu ;-)
28. 9. 2005 20:54
Re: RUDÁ ZÁŘE
V jakém kontextu myslíš? V kontextu ohlupování lidí způsobem nepřijatelným pro rozumně uvažujícího člověka? Není vůbec rozhodné, jestli považuju nynějšího premiéra za odborně totálně prázdnou nulu nebo ne, či pro tebe je to profesionál (tedy, Michale, žasnu nad tvými ideály) a rovněž tak, co pro mě jako pro člověka znamená Topolánek. Jde o tu filosofii, o názor na spravování společnosti. A tedy v tomto kontextu budu vždycky obhajovat jedince, jeho svobodu, jeho právo rozhodovat o sobě v co nejvyšší míře, proti komunouideálům (ne)rovnosti, (ne)volnosti a (ne)bratrství. Nemusíš mít za lidskej vzor Topolánka (proč taky?), ale měl bys vědět, kdo ti stojí na krku a ještě ti k tomu gratuluje. Dejcháš ještě, nebo už jen sípeš?
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 23:27
Re: RUDÁ ZÁŘE
Jsem pragmatik a realista. Ideály máme asi každý, o tom nejsou pochyby. Ano ČSSD mi je nejblíže, ale velmi rád si vyslechnu cizí názory, ale pokud za nimi stojí racionální argumenty. Mám rád fakta, ale né přihlouplé emoce (viz. Paroubek=Hitler, ČSSD=Komunisti, vše od středu doleva=Stalinistické manýry atd.) , které tuto celou diskuzi směrem výše doprovází. Tim bych asi vše ukončil
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 9. 2005 00:04
Re: RUDÁ ZÁŘE
Sam jsi tu zadny racionalni argument proc "CSSD ano" nenapsal; prestoze argumentu proc NE tu padlo nekolik - ty je proste odmitas videt. (Ale jak jinak muze skoncit obhajovani principu "aktivnim brat, pasivnim davat"? :o)
neregistrovaný "Michal"
29. 9. 2005 00:35
Re: RUDÁ ZÁŘE
Argumentovat mohu, ale né na nějaké nechutné emocionální výlevy, které žádnými pravdivými a racionálními argumenty nejsou. Těmto "argumentům" neze argumentovat, ale je možné na ně maximálně reagovat. Ale obraťme list. Co takhle se bavit o autech? :-) Tu politiku bych nechal na jindy, co? Pa ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 9. 2005 15:22
Re: RUDÁ ZÁŘE
inu jak jinak
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 9. 2005 22:10
Re: RUDÁ ZÁŘE
Tobe vazne nevadi pomysleni, ze si nekdo postavil business na tom, ze slibi mene schopne a vice line vetsine, ze kdyz ho zvoli, rozdeli jim to, o co stahne pracovitejsi mensinu, a jeste jim nadava do zhovadilcu? Mas zaludek pro tohle hlasovat? Tobe vadi princip "kazdemu podle jeho zasluh"?
neregistrovaný "mates"
29. 9. 2005 10:18
Re: RUDÁ ZÁŘE
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tamin"
29. 9. 2005 18:42
Re: RUDÁ ZÁŘE
komunisti už vymýraj a vždycky když jsou velký vedra tak má KSČM míň a míň voličů.Problém je spíš u neonacistů, kterejch je čím dál víc a různejch sociálních anarchistů a podobný verbeži.Jinak hezky napsáno.Ty jsi měl ze slohu vžydy za jedna, co?
neregistrovaný "freeman"
28. 9. 2005 18:52
Morava
Môj typ je, že to postavia okolo Ostravy. Hlavne pre blískoť Žiliny. A tam je KIA.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IT"
28. 9. 2005 22:56
bez titulku
Teda,jestli si někdo myslí že ano,tak teda ne!My si republiku rozvracet nedáme!Strana a vláda to s vámi myslí dobře a jestli si myslíte že ne,tak s vámi po bolševicku zatočíme,to si pište.I internet upravíme tiskovým zákonem.My se staráme o vaše blaho a vy to jen stále zpochybňujete.O co vám jde?No o co?Plivnout hořkou slinou na poklidnou práci pracujících?Tak to teda,soudruzi,to teda ne,to ne.To ku*va ne!To jsme si neřekli!Tu automobilku tu postaví třeba Marťani,třeba Marťani,to si pište!A jestli nechcete aby tu byl RAJ,tak to máte teda smůlu,RAJ tu bude a sním i jeho pořádek.Soudruzi,říkám vám to podobré,ne*erte mně,opravdu ne!RAJ tu prostě bude ať se vám to líbí nebo nelíbí. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 23:31
Re: bez titulku
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Michal"
28. 9. 2005 23:38
Re: bez titulku
To jsou ty emoce. Než něco napíšete použijte CNS. Jestli ze sebe někdo udělal hlupáka, tak to byl autor tohoto textu. Čtěte Marca Aurelia, ale nevím jestli ho bude správně interpretovat... :-!
neregistrovaný "anonym"
29. 9. 2005 08:26
Re: bez titulku
Mladý muži,ten RAJ tu bude,ať se vám to líbí nebo nelíbí a já nechápu, co se vám na tom nelíbí. :-! :yes: Nebo mi upíráte právo mít upřímnou radost z toho,že tu bude RAJ?To si ve svém věku a za vše,co jsem pro blaho společnosti za 25 let vysokoškolské a vysoce kvalifikované práce odvedl,trošičku nezasloužím.Opravdu ne.Takže se shodněme,že RAJ tu bude a že si jej mnozí i přejeme.Je to tak nepochopitelné?Tečka. :-!
neregistrovaný "DoDo"
29. 9. 2005 21:32
To jsou zase keci!!!!!
Kokám, že tady řada vejrů nepotřebuje novou fabriku, ale potřebuje zpět tuneláře aby fabriky znova rozkradli a uzavřeli. Jako to bylo v devadesátých letech za vlády ODS.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Michal"
29. 9. 2005 23:44
Re: To jsou zase keci!!!!!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 9. 2005 16:13
Re: To jsou zase keci!!!!!
Přesně tak příteli DoDo. Běž pět internacionálu na celoevropský sjezd sociálních demokratů. Ano! I tam se zpívá "Poslední bitva vzplála..." A pak můžeš vymýšlet jak to zaonačit, aby si dostal z vězení přítele tuneláře Ivo Svobodu. >:-[] :no: :no: :no:
neregistrovaný "LENIN"
30. 9. 2005 17:51
Re: To jsou zase keci!!!!!
mimochodem - kecy jsou s tvrdym Y8-s, a chlapci - co vy víte jak bylo za komoušů....Necháváte si jenom vymývat mozky televizí, reality TV, vyhulenýma a víte kulový !!!