šance pro Toyotu konečně po x letech marných pokusů vyhrát 24h LM. Teď ještě postavit auto co dojede do cíle a modlit se aby do LMP1 nevstoupil nějaký jiný borec.
jak do LMP1 přijde mnoho nových značek a už nikdo jí neopustí.....a zatím nepřišel nikdo a Porsche zdrhlo, takže tam zbyla jen nespolehlivá Toyota. Příště vyhrají LMP2 pokud LMP1 vůbec nezruší >:D >:D >:D
kdy WEC v prototypech nejezdily tovární týmy, už tu byly a rozhodně to nebyla nuda, naopak, závody byly vyrovnanější a zajímavější. Je to šance pro top privátní týmy, pravidla na příští rok pro LMP1 budou znamenat levnější auta, mělo by to být vyrovnanější, více závodění. ;-)
Snad se vrací Peugeot, ale zlevnění by LMP1 jen prospělo. Rozpočtové stropy fungovat nebudou a jsem za nejvyšší kategorii více otevřenou, nesešněrovanou regulemi.
Nemyslím, že se do P1 Peugeot vrátí, tím spíš BMW, o kterém se taky spekulovalo, odchod Porsche by ale mohl znamenat revizi pravidel pro 2020, aby se kategorie opravdu více otevřela. Uvidíme, pár privátních, Ginetta, Manor se na 2018 chystá, ale podstatné pro to, jestli P1 vůbec přežije budou nakonec pravidla P1 pro 2020.
co si ACO začal hrát na ekologickou organizaci a protlačil do pravidel debilní hybridy a měření spotřeby energie, jde celé LMP1 do kopru. Pro továrny je to drahé a pro běžnou výrobu nezajímavé. Pro soukromníky je to ku..vsky drahé, takže raději jedou druhou ligu, jen o 1. místo za továrnami. Podle mě to zabalí i Toyota, protože kdyby vyhráli, každý řekne, že to měli ložené. A kdyby se jim to vysypalo jako letos, bude to nebetyčná ostuda, že je uštvali soukromníci s druhořadou technikou.