když už se "inspirujete" cizími články, naučte se je alespoň překládat. U té 2cv jste jaksi nepostřehli, že je to 4x4 bimoto, každý motor pohání jednu nápravu, jsou tam dvě převodovky, celkový výkon 100ps.
Chtěl bych vidět těch vašich 100ps z předválečného dvouválce.
Normálně ho Citroën vyráběl a jmenoval se Sahara. Výkon každého motoru byl 12 koní, potom 13 a poslední kusy už měly celých 14 koní každý. Aby se dostali na těch 50 koní, tak to si museli do motorů docela hrábnout.
Rok 1988? a start Tatra 815 8x8, tehdy ještě doprovodné kamiony měli startovní čísla a musely jet na čas. Takže vlastně největší závoˇdák. ˇRíkalo se jí TotalTatra
Větší exoty mezi trucky měl DeRooy a jejich DAFy. Jednak ten dvoukabinový a pak ty slavné Turbotwiny, v 88 s tím předejl na poušti Vatanena v jeho Peugeotu rychlostí 210 km/h a Vatanane prý vzteky mlátil do volantu a nadával. Výkon přes 1000 koní a dva motory no. DeRooy byl borec.
Dokud neodstoupili kvůli tragické havárii druhého vozu, tak byl DeRooy celkově pátý ze všech aut a akmionů dohromady. Naprosto famozní.