V kategorii mini na českém trhu patří březnové prvenství opět Fiatu Panda, který je letos zatím bez konkurence. Dařilo se ale i jeho stylovějšímu a mladšímu sourozenci.
Ty koksoooo, Ty si tomu daaaal. Uaaaa, sa smejem, strasne sa rehocem. Uplne super, natrel si toooo. Jednoznacneeee. Ty vole, uplne peckaaaaa. Ze kontajner na odpadky. Uaaaaaa!!!!
No vidím že nestárnoucí Panda stále dominuje a 500 má také obrovský úspěch. Bohužel v tabulce už to asi lepší nebude než na 4. místo, ale i tak Bravo. Jinak gratulace i ostatním.
Dle mého jeden z těch nejpovedenějšíchFiatů vůbec. Široká nabídka motorů, výbavy, pohonů, vizuality. Na tohle tu nikdo nemá a právem jí patří první příčky. :-!:yes:
Takhle se dělají ikony. Řekl bych, že jedině u Pandy by si výrobce mohl dovolit pouze půlgenerační inovaci jako Golf. Zajímá mě, jak se budou zákazníci stavět k dvouhrnkům. Pokud to bude fungovat tady, pak není problém u GP.
Dvouválce se tu už rozebíraly několikrát. Panda je poměrně lehké auto, které neváží ani tunu, takže to s ní nějaký velký problém mít nebude. GP už je ale něco jiného.
Psal jsem to tu několikrát, dvouválec do pětistovky ano, díky jeho zvuku z něj udělá opravdu povedené retro. Jízdní výkony snad ale nikdo neočekává oslnivé. Do města to bude motor ok, na dálnici to ale rozhodně nebude.
..hm, jednu máme doma (1.2 60 koníků) už od roku 2004 a má najeto asi 90.000 km převážně po městě a na kratší vzdálenosti. Krom oleje a filtrů jsme letos dávali přední destičky a tyčky stabilizátoru, čeká nás v dohledné době asi zadní díl výfuku (vnější ochranný plášť už je fuč)a rozvodoy. Do autorizovaného servisu už s tím nejezdíme ca 4 roky a je to levnější,..spotřeba ca 6/100 - záleží, zda s tím jede syn nebo manželka >:-[]