Nechapem, naco je u maleho auta prevazne do mesta tempomat. Miesto toho tam mohli dat radsej normalny motor. Pretoze jazdit cele dni na sluzobnej ibize s HTP, to teda nebude ziaden pozitok...
Pošťákovi má auto urychlovat a usnadňovat práci, nikoliv aby měl požitek při řízení. Pro tento účel je 1,2HTP plně dostačující.. Měl jsem služebáka Fobii 1,2 HTP a i když jsem zážitek z řízení neměl, svůj účel jako přibližovadlo a nosič drobného nákladu to splnilo.. Vlastní jsem si, samozřejmě, 1,2HTP nekoupil..
otázka je, jestli by se naučili řídit tak složité stroje....koukám, že zdaleka nejsem sám, komu tahle instituce pěkně leží v žaludku a přitom jsme jí vyeliminoval, jak to jen šlo.
Tady si myslím,že bude ten motor dobrý. Pokud se s tím bude popojíždět po městě na rozvážení zásilek,atd. Tedy krátké popojíždění,časté zastavování. Hlavně nejezdit denně po D1 ! Akorát mám obavu z vysokého nájezdu. Ten motor je ideální na nájezd do max.10tis./rok a na to poskakování po městě. Třeba 3km do obchodu,zastavit,potom popojet 2km do prace ...
Auta jsou určena pro obchoďáky a jiné kancelářské úředníky, kteří jezdí po klientech či pobočkách v regionu. Rozváží se tím tak maximálně papír a sponky ;-)
Pokud to bude znamenat, že pošťáci budou doručovat balíky a zásilky a ne pouze vhazovat oznámení o uložení balíku a nezastižení adresáta (i v případě, že adresát je doma a na zásilku čeká), pak to je jedině dobře.. V opačném případě je to zbytečnost a bohatě by jim stačilo kolo/moped/pěškobus..