Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ibiza FR je první Seatova “Formula Racing”

Seat představil na Bologna Motor Show prvního zástupce sportovní řady FR. Tato dvě písmena nemají nic společného s Francií. Jejich původ je v anglických slovech Formula Racing.
Zpět na článek
5. 12. 2003 14:37
neregistrovaný "HUFUH"
5. 12. 2003 15:03
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 16:07
neregistrovaný "Alex"
5. 12. 2003 18:37
neregistrovaný "ace3"
5. 12. 2003 19:59
neregistrovaný "Niemand"
5. 12. 2003 22:14
neregistrovaný "Whirlwind"
9. 12. 2003 15:31
neregistrovaný "ID"
9. 12. 2003 20:17
neregistrovaný "ace3"
10. 12. 2003 19:24
neregistrovaný "Šumík"
14. 12. 2003 17:30
neregistrovaný "Honza"
10. 12. 2003 17:28
neregistrovaný "Radis"
18. 6. 2005 10:08
neregistrovaný "anonym"
6. 12. 2003 16:54
neregistrovaný "vedeni"
6. 12. 2003 17:34
neregistrovaný "Šumík"
7. 12. 2003 01:32
neregistrovaný "Whirlwind"
7. 12. 2003 15:14
neregistrovaný "reproduktor"
8. 12. 2003 14:52
neregistrovaný "Martin"
9. 12. 2003 19:45
neregistrovaný "mates"
8. 12. 2003 08:42
neregistrovaný "Baldi"
8. 12. 2003 09:58
neregistrovaný "anonym"
8. 12. 2003 13:11
neregistrovaný "Whirlwind"
8. 12. 2003 14:03
neregistrovaný "limach"
9. 12. 2003 16:06
neregistrovaný "Lubo"
11. 12. 2003 10:06
neregistrovaný "limach"
10. 12. 2003 17:25
neregistrovaný "Radis"
11. 12. 2003 10:09
neregistrovaný "limach"
15. 12. 2003 13:40
neregistrovaný "Radis"
17. 12. 2003 09:38
neregistrovaný "limach"
8. 12. 2003 11:50
neregistrovaný "HUFUH"
8. 12. 2003 23:00
neregistrovaný "Sanders"
9. 12. 2003 08:06
neregistrovaný "limach"
10. 12. 2003 19:28
neregistrovaný "Šumík"
11. 12. 2003 10:13
neregistrovaný "limach"
9. 12. 2003 10:01
neregistrovaný "Freedom"
neregistrovaný "HUFUH"
5. 12. 2003 14:37
to je vtip? ;)
ty sesle moc sportovně nevypadaj ;) ... a vubec celá IBIZA posledni generace je podle mě hnus :-/ ... no ale věřim, že se najdou lidi co semnou nesouhlasej ;)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 15:03
Re: to je vtip? ;)
ohledne ty Ibizy souhlas
neregistrovaný "Alex"
5. 12. 2003 16:07
Re: Cupra vypada dobre.
Cupra vypada dobre, ale normalni civil je hnus.
neregistrovaný "ace3"
5. 12. 2003 18:37
Re: Cupra vypada dobre.
Normalni ibiza je hnus, to souhlasim (uz sme 4, pozor na to!) a FR ji o celkem dost vylepsil, ale to delaj jen ty pekny kola a par sportovnich prvku. Takze kdyz se na to auto podivam z beznyho (provozniho) hlediska, tak se o tom furt neda rict ze je to "pekna kara".. A ted trosku neco jinyho: Z A S R A N E J VW proc muze mit IBIZA 1,8t a FABIE ne???? i kdyz na druhy strane by to mohlo bejt dobry znameni.. Ibiza mela 1,9 tdi-pd- 96kw taky jako prvni.......
neregistrovaný "Niemand"
5. 12. 2003 19:59
Re: Cupra vypada dobre.
Ja Vam odpovim. Musite si uvedomit, ze k dnesniku datu je Skoda Auto zarazena v ramci koncernove strategie do segmentu konzervativnich znacek, nabizejicish zakaznikum vysokou uzitnou hodnotu za prijatelny peniz. Tot axiom. Seat je naproti tomu v segmentu znacek se sportovnim image a duchem, ktere se orientuji na rekneme "emocionalneji" zalozenou klientelu. Proto se nedivte, ze Seat ma "lepsi" motory pod kapotou. Osobne si myslim, ze Seat je smejd, ktery v koncernu VW nema co delat, ale to muj osobni nazor. Realita je jina.
neregistrovaný "Whirlwind"
5. 12. 2003 22:14
Re: Cupra vypada dobre.
Mohl bys prosim te vic priblizit jak to myslis s tim ze "Seat je smejd...." - proste ten konec prispevku. Nejak mi unika smysl. Dik
neregistrovaný "ID"
9. 12. 2003 15:31
Re: Re:
Ibiza je nejhezci auto z tria Fabia/Polo/Ibiza, jen magor si muze koupit Fabii, Polo je predrazene, no Fabie ostatne taky. Pokud tady nekdo vypravi, ze Seat nema v VAG co delat nevi o cem mluvi, Ibiza ma mimochodem vybavu a technicke detaily o kterych si muze Fabie nechat jenom zdat. Co se tyka designu tak Seat je asi o dve tridy dale nez Skoda, v soucasnych i budoucich modelech (napr. Altea vs. nova Octavia). Skoda je proste v koncernu na poslednim miste. Dokladem je napr. 1,8T v Ibize a ne ve Fabii, nebo 1,8T 154 kW v Leonu ne v Octavii, 1,8T 132kW 4x4 v Leonu ne v Octavii RS (tedy 4x4 aby bylo rozumeno), atd. ...
neregistrovaný "ace3"
9. 12. 2003 20:17
Re: Re:
No jo no, vono je to Český tak to hned musis zadupat do zeme, vid? holt doma neni nikdo prorokem.. A kdyz ses tak chytrej tak mi sakra rekni jakyma technickyma vymozenostma se ibiza lisi od fabie, co? Jo a ze je FABIE predrazena jo? Tak to si este asi v zivote nevidel cenik ibizi.. A ze je designem napred jo? to si snad ze me delas srandu ne? Tak vodporny auto jako je ibiza se hleda tezko, protoze ma totalne nevyvazenej design, ze predu uzonkej a ze zadu japonsky uzky svetla kryty pruhlednym plastem ala mazda 6 a siroka *jak tank, tohle vsechno se ti libi? To ze se snazi napodobit alfu a smesne prebira jeji poznavaci prvky? Fabie ma alespon nakej styl, kdezto ibiza je totalne splacana a predrazena kopie alfy a japonskech aut, ktera ma to stesti, ze SEAT patri do sportovni vetve koncernu a tak se do ni cpou lepsi motory a 4x4. A to ze je Seat sracka dokazuje taky fakt, ze jak treba u nas tak v nemecku se prodava SKODOVKA lip nez seat a v zebricku spolehlivosti je taky o peknej kus nad seatem.. A to ze treba Fabie prisla na tyhle podvozkovy platforme jako prvni a musela vsechny svy detsky nemoci vylecit sama, zatimco POLO a IBIZA jen cekali za dverma na to jak fabie dopadne, pak se poucili z jejich nedostatku, odstranili je a strcili ji na trh.. Kdy prisla na trh fabie a kdy ibiza, co? Chtel bych videt toho tvyho seata jak by dopad, kdyby ho vypustili prvniho.. Ale vono je to cesky, tak je to sracka. Este mi rekni ze se ti libi cordoba...! Clovece tys mi teda pekne zkazil naladu! Takovyhle lidi nesnasim, vsadim se ze kdybys bydlel ve spanelsku, tak bys zase pomlouval SEAT...
neregistrovaný "Šumík"
10. 12. 2003 19:24
Re: Re:
Fabie je z trojice Polo, Ibiza, Fabie nejlevnější, i když na český poměry drahá......
neregistrovaný "Honza"
14. 12. 2003 17:30
Re: Re:
SEŠ OPRAVDU IDIOT. Jak můžeš srovnávat embéčko a SEATa? Ten ceník si asi taky moc podrobně neštudoval, protože jak porovnáš výbavy tak zjistíš, že u embéčka doplácíš úplně všechno i zadní popelník za pětset. A co ibiza 1,2 12V 64 PS za 259900,- porovnej cenu ty hňupe!!! A taky asi nevíš kolik se vyrobí seatů a kolik škodovek.
neregistrovaný "Radis"
10. 12. 2003 17:28
Re: Re:
Souhlas. Mam novou cordobu a proste to nema chybu. Apropo muzu porovnavat s italy, protože jsem fiata vlastnil - takové malé tamagogoči.Horší byla jenom stará stodvacítka... A rozhodne bych neměnil.
neregistrovaný "anonym"
18. 6. 2005 10:08
Re: Re:
Ibiza FR je docela excelenti hot hatch, ma slusny motor a taky cenu!!Je pravda Skoda Seatu nesaha ani po limec rafku.
neregistrovaný "vedeni"
6. 12. 2003 16:54
bez titulku
Slovni ekvilibristika auto dopredu nepopozene. Omsela osumnactistovka ve "formuli" (v nejmesim vykonu!), uhlak v "RS", kurna! To sou sportaky!Nechce VW vstopit do F1? Navrhuji motor 1.9 TDI. Jinak - SEATy sou takovy smejdy jako ty nase. Takova spanelska skodovka. Kazdopadne Alfa z toho nikdy nebude, i kdyz maj jejich designera kterej chudacek nemuze prijit na nic jinyho, nez kopirovat alfacky zadni lampy. VW do zumpy!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Šumík"
6. 12. 2003 17:34
Co máte proti Seatům???????
Seaty jsou náhodou pěkný auta (Ibiza, Cordoba, León a zvlášť Altea).....Mám takovej pocit že prostě budete nenávidět cokoliv od VW, i když budou výrábět krásný auta....
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Whirlwind"
7. 12. 2003 01:32
Re: Co máte proti Seatům???????
ale jo, jenze postav vedle sebe na ulici Ibizu a 147-ku. Kdyz je vidis vedle sebe, tak bych jedno z nich z prominutim pozvracel.
neregistrovaný "reproduktor"
7. 12. 2003 15:14
Re: Co máte proti Seatům???????
A co teprve odporný Toledo vedle jedinečné 156-ky?
neregistrovaný "Martin"
8. 12. 2003 14:52
Re: Co máte proti Seatům???????
mame stale doma 146 a Leona, oba fungle, Leon je super vozenie, ta alfa stala na servise a opravach asi 50% jej hodnoty, klepe, bucha, katastrofa.(60 tis k, Leon 100tis km)
Takze Cuore Sprtivo je ti na *, ak mas mat doma nefunkcny vrak. 156 je detto,ma ju priatel, starsie modely, to je "no comment". Taliani vedia nakreslit, len vo vyrobe sa to vzdy nejako posaha. Na dizajne sa vozi tazko, lepsie je funkcne auto. Znami mal 11 ks Alfa Romeo a smial sa mi, ked som kupoval prvu.
neregistrovaný "mates"
9. 12. 2003 19:45
Re: Co máte proti Seatům???????
Kdyz je Alfa takovej srot, tak proc jich Tvuj znamy koupil 11?
neregistrovaný "Baldi"
8. 12. 2003 08:42
Re: Co máte proti Seatům???????
147 je nádherná, ale je to o tiedu väčšie auto ako Ibiza a navyše si porovnaj ceny. To by sme mohli potom porovnávať 206 cc s Nissanom 350Z. Okrem toho si myslím, že SEAT má z celého bežného VW najmenej sprofanovaný imidž, narozdiel od Golfov, Octavíí a Passatov.
neregistrovaný "anonym"
8. 12. 2003 09:58
Re: Co máte proti Seatům???????
Jo 147 se dá porovnávat s Leonem. Ale i tam je to někde jinde. A cena už je skoro srovnatelná. Jo bylo by to dobrý, takovej tým F1 Minardi VW 1,9 TDi PD...
neregistrovaný "Whirlwind"
8. 12. 2003 13:11
Re: Co máte proti Seatům???????
To je sice hezky, ale rec byla jenom o designu. A Ibiza je okopirovana 147. Zrovna jako 607 a 166. Kdyz ty dva kopiraky vidim samotny, tak o nich reknu ze jsou pekny, ale beda jim kdyz se potkaji spolecne - to po nich ani nesteknu. Protoze smyslnost detaliu u Alficky je uplne na jiny urovni, zvlast proti Ibize- ta je takova nedomrla.
neregistrovaný "limach"
8. 12. 2003 14:03
Re: Co máte proti Seatům???????
Moje řeč. Taková Cordoba např. nevypadá špatně, ale je to jen jeden z mnoha Alfaklonů. Sice je to levnější auto, ale ne zase o tolik, aby byla vevnitř tak strašně nepovedená, nudná a laciná. Prostě typický výtvor od "jedinečného, neomylného", ale zejména našimi motoristickými férovými novináři neustále vychvalovaného a protěžovaného koncernu VW. Já svoji sériovou 147-ku nepotřebuji ničím dodělávat a přidávat jí nějaké další přívlastky (RS, Sport, atd.), protože té krásy a sportovního flairu má zkrátka dost. To jsem ji ale holku vychválil.
To Whirlwind: máš Alfu, kdyžtak jakou? Jsem rád, že se nás za ty krasavice bije víc.
neregistrovaný "Lubo"
9. 12. 2003 16:06
Re: Co máte proti Seatům???????
Alfa Romeo je krasne ale poruchove auto pracuji v servise a mam spousty znamych u konkurence a Alfa je krasne nestesti. Italska auta jsou krasna ale chtelo by to nemeckou preciznost.Omlouvam se jestli jsem nekomu urazil Alfa (starosti) Romeo
neregistrovaný "limach"
11. 12. 2003 10:06
Re: Co máte proti Seatům???????
A proč pořád jen německou preciznost? Proboha chlapi přiznejte to konečně! Japonci jsou oproti Němcům už mnohem dál co do preciznosti, kvality i spolehlivosti. Ostatně všechny dostupné testy, průzkumy a ankety to jen potvrzují. A na rozdíl od Germánů se Japončíci naučili dělat auta i krásná. Stačí srovnat poslední výtvory. Na jedné straně paráda Mazda 3 a 6 nebo Nissany na straně druhé beznápadité nic typu Golf, P(r)assat a Touran. Proč dnes vůbec kupovat německé auto? Buď budu kupovat rozumem a pak jedině Japonce, nebo srdcem a tedy jedině frantíka nebo špageťáka. Já volil druhou možnost a koupil Alfu. Ale budiž, každý má svůj vkus. A zase ta známá písnička. "Známý má známého...". Můj mechanik v originál Alfa servisu mi mezi čtyřma očima řekl, že např. 147-ky jsou od prodeje (3 roky) v pohodě. Nic extra "starostlivého". Á propos: např. "precizní a dokonalý" VW Golf skončil v posledním ADAC průzkumu spolehlivosti 10 míst za Alfou. Ale to přece není nic, čemu by se dalo věřit, že? A ještě něco. Jízdu s Alfou si každý rád užívá a zákonitě tato auta dostávají víc zabrat než než jízdy TDI Golfem typu do supermarketu a zpět.
P.S.: Kde děláte? V servise koncernu VW nebo u jiných neznačkových "odborníků" (omlouvám se poctivým mechanikům), kteří mi před pár lety opravovali Škodovku, která v zimě nestartovala tak, že se pak na ní rozsypaly i další věci?
neregistrovaný "Radis"
10. 12. 2003 17:25
Re: Co máte proti Seatům???????
Tak se ty obdivovateli talianů podívej do posledních statistik poruchovosti. Ta 147 která je nej, je nejporuchovější kára široko daleko. Je to o prioritách. Hlavně když máš image......- a holou *.
neregistrovaný "limach"
11. 12. 2003 10:09
Re: Co máte proti Seatům???????
Můžu dostat jmého toho průzkumu spolehlivosti? A kde bych to našel? Snažím se o to i já. Nebo je to jenom připitomělý kec bez důkazů. Ale fakt, rád bych to, už kvůli sobě, někde našel a podíval se. Můžu tu informaci dostat? Jsem zvědavý.
neregistrovaný "Radis"
15. 12. 2003 13:40
Re: Co máte proti Seatům???????
každoročně stanovovaný žebříček spolehlivosti aut německého výzkumného ústavu TUV. V podstatě každý kdo operuje se spolehlivostí se odkazuje naně. Metodika je vcelku vymakaná, ale s tím se seznam sám. Např. časopis Svět motorů vydal kompletní opis žebříčků v letošním ročníku někdy začátkem roku. Auta jsou roztříděna v kat. podle stáří (3 r., 5 r., apod) a s nejčastějším výskytem závad podle závažnosti. Podle mne je to docela objektivní zdroj a dá se určité věci z něho vystopovat. Třeba to proč favority a feldy jsou poslední a před nimi se napodiv vyskytují "skvělé alfy". Ale to je na posouzení každého konkrétního člověka.
neregistrovaný "limach"
17. 12. 2003 09:38
Re: Co máte proti Seatům???????
Já na rozdíl od jiných těmto statistikám důvěřuji. Takže je pravidelně vyhledávám, čtu a hodnotím. Kritéria hodnocení samozřejmě znám taky. Není třeba mě poučovat. Hrozně by mě zajímalo (nezpochybňuji), kde byla v těchto statistikách Alfa 147, protože já ji zatím viděl jen v německé statistice spokojenosti zákazníků (ta jistě může být ovlivněna sympatiemi a antipatiemi majitelů aut) v časopise Auto-Motor a Sport před zhruba 2 měsíci, kde byla na 3. místě, např. daleko a daleko před německými Wageny. Ve statistikách TÜV a ADAC se, podle mě, zatím ještě neobjevila, protože jich dosud za cca 2,5 roku výroby nebyl prodán dostatečně vysoký počet. Asi se budu muset podívat přímo na jejich webové stránky. V těchto statistikách byly zatím jen starší Alfy a 156-ka, která, mimo jiné, o deset příček porazila Golf IV. Opět uvádím, že italská auta jistě nejsou a asi nikdy nebudou příkladem spolehlivosti. Á propos, v jakém "skvělém autě" jezdíte Vy? Díval jsem se zpět a myslím, že v Cordobě, že. Takže to s tou "holou *" mám brát vážně? Nebo se popadat za břicho? Zrovna od Vás mě ty kecy o spolehlivosti docela rozesmály. Právě dnes si můj kamarád z práce hořce stěžoval na zoufalý podvozek u své Cordoby 1.9 SDI. To jen tak mimochodem.
neregistrovaný "HUFUH"
8. 12. 2003 11:50
Re: Co máte proti Seatům???????
ja tvrdil, ze se mi nelibi IBIZA ... LEON i TOLEDO se mi zdaj vzhledove dobry
neregistrovaný "Sanders"
8. 12. 2003 23:00
156 GTA
Hej HEJ hej...Tady dalsi Alfickar...156 forever!!! Alfy jsou nejkrasnejsi...vzdy byly a vzdy budou!!! A Kdo mluvi o nespolehlivosti, nebo spatnemu zpracovani, nejspis se o svuj vuz nikdy nestaral a chova se k nemu jen jako k e kusu hadru-slouzicimu nenavidenemu dopravnimu prostredku-a presne na to s primourenym okem jen tak tak staci produkty VW...kdo se chce za volantem i pobavit, musi jezdit v Italii!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "limach"
9. 12. 2003 08:06
Re: 156 GTA
Přesně tak to říkám i já. Když se o Itala dobře staráte (je to prostě nutnost), tak se vám za to odvděčí. Před svou 147-kou jsem měl tři Fiaty a asi bych do Alfy šel těžko, kdybych s nimi měl nějaké větší problémy.
neregistrovaný "Šumík"
10. 12. 2003 19:28
Re: 156 GTA
Auto od koncernu VW alespoň nemusíš každý víkend opečovávat ve vyhřátý garáži, stačí jezdit na pravidelný prohlídky. Nic proti Alfe, maj originální design,ale ale ta spolehlivost, to je bída....
neregistrovaný "limach"
11. 12. 2003 10:13
Re: 156 GTA
Napsal jsem někde, že ho "opečovávám každý víkend"? Dobře se o auto starat, znamená právě ty pravidelné garanční prohlídky, dát mu jen to, co potřebuje, nic víc a nic míň. Jo a ještě k němu nebýt bezohledný. Já ho teda v garáži mám, ale to hlavně kvůli parchantům, kteří by ho rádi očesali nebo kvůli bezohledným magorům, co otevírají na sídlišti dveře zastavením a vedle stojící auto.
neregistrovaný "Freedom"
9. 12. 2003 10:01
Ital
JJ Ital v 50tis první infarkt .
Rozbalit vlákno
0