Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Idiot ve Škodovce neodhadnul vzdálenost. Od nehody jej dělily centimetry!

Z některých situací na silnicích doslova mrazí. Jednu takovou zachytila kamera na silnici ve Skotsku - tady rozhodovaly centimetry!
Zpět na článek
23. 1. 2017 15:13
23. 1. 2017 17:34
23. 1. 2017 15:20
23. 1. 2017 16:26
23. 1. 2017 16:37
23. 1. 2017 17:19
23. 1. 2017 16:48
23. 1. 2017 17:21
23. 1. 2017 20:34
23. 1. 2017 16:58
23. 1. 2017 17:24
23. 1. 2017 17:28
23. 1. 2017 17:32
23. 1. 2017 17:32
23. 1. 2017 20:31
23. 1. 2017 20:30
23. 1. 2017 17:37
23. 1. 2017 22:45
23. 1. 2017 20:23
23. 1. 2017 20:43
23. 1. 2017 22:04
23. 1. 2017 22:24
23. 1. 2017 22:36
24. 1. 2017 09:13
24. 1. 2017 21:35
Avatar - _Karel_
23. 1. 2017 15:13
Vězení
Takových zprodejnéženysynů jezdí po našich silnicích tisíce. Na přdjíždění nepotřebují rezervu, jsou to mistři volantu i matematiky - odhadnou přesně rychlost protijedoucího auta, přesně spočítají vzdálenosti, a velmi těsně předjedou. Oni stovkou, protijedoucí auto stovkou- kdyby se srazili, o nic nejde, ťukanec.
K smrti rád bych se někdy neovládl, dojel je někde na benzínce a obešel jim auto a pařáty s bejsbolkou.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
23. 1. 2017 16:07
Re: Vězení
Když musíš (mít "rychlé křídlo"), tak musíš ("lítat")... ;-)
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 17:34
Re: Vězení
Nejhorší ale není takovýto manévr. Nejděsivější totiž je, co nastane po něm... Nenastane totiž obvykle vůbec NIC.

Normální člověk by měl hnědý trencle, ale u těchto expertů prostě nic. A dál pojede jak * ... Nechápu, takovýhle lidi střílet dřív než sestřelí někoho jiného :-!
Avatar - woody-alien
24. 1. 2017 08:03
Re: Vězení
Tohle je jeden z kategorie "když už jedu, tak tam vlítnu, voni uhnou". O nějakým odhadování vzdálenosti a rychlosti tady není řeč. Naštěstí se mi ještě nestalo, že bych o podobným hovádku nevěděl aspoň chvilku dopředu a tak už během jeho manévru v rámci možností preventivně brzdím a uhýbám. Nikdy nevíš, kam ty trosky po případné srážce poletí.

Stejně tak mě ovšem rozčílí nepřipravené předjíždění. Čerstvá zkušenost z rána. Nejmenovanej naftovej liftback nalepenej na auto před ním a když má konečně volno, tak jeho zrychlení připomíná slavnou Abrhámovu scénu s Velorexem proti autobusu ve Vrchní, prchni. Protože u vocpoda nafťáku přece řadit nemusíš. A navíc nikdo nechce mít vír v nádrži. ;-\
23. 1. 2017 15:20
Nic noveho...
Nic v zlom, ale takychto videi najdete na YT tisice! Moja "oblubena" seria je "vyprzedzacz" na "polskie drogi":
www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2017 15:24
Parádní článek,
Dík.
Pojďme sem dát naše oblíbená videa.. začínám.
[odkaz]
Doporučuju dokoukat do konce, ale důležitý je nic nepřeskočit, má to celkem složitej děj.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
23. 1. 2017 15:54
Re: Parádní článek,
>:-[] :yes:
Avatar - Floyd
23. 1. 2017 17:29
Re: Parádní článek,
Kliknul jsem, pěknej hnus >:D >:D >:D Omlouvám se, ale v polovině jsem usnul, no snad jsem nic podstatného do závěru nepropásl >:D >:D >:D
Jsi borec :yes: :yes: :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
23. 1. 2017 18:03
Re: Parádní článek,
To znám lepší - [odkaz]
Samo musíš vydržet těch 10 hodin, jinak to nemá cenu.
Avatar - Beefcake
23. 1. 2017 20:28
Re: Parádní článek,
Rozmyslam, preco sa dobrovolne nechava YT tymto zasierat.
Avatar - R32
23. 1. 2017 22:31
Re: Parádní článek,
Ale no.. veď to má cez 115.000 pozretí, daj tam niečo čo bude mať viac... >:-[]
Avatar - Beefcake
24. 1. 2017 10:57
Re: Parádní článek,
Jaj pardon, som zabudol, ze dnesna generacia ma ako meradlo pocet kliknuti.
23. 1. 2017 15:34
Normální život
Vźdyť i u nás platí, rychlejší má vždy přednost.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - habanero1
23. 1. 2017 16:26
Vtec kicks in
To by byla škoda rozbít Accord Type-R. Nicméně takových hovádek potká člověk denně bohužel spoustu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JirkaV8
23. 1. 2017 20:34
Re: Vtec kicks in
Nechápu smysl. Kdyby to aspoň natoil redaktor cestou do práce tak beru. Ale na tubě jsou tisíce takových videií. Ještě ten inteligentní text popisující co stejně vidíme. Mi to přijde takový vrchol okurkové sezóny.
23. 1. 2017 16:26
normálka
no jo, vy hned taky naděláte povyku kvůli ničemu :-) :-)

neřídil to naši snědí emigranti náááhodou?
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2017 16:37
Koncern
Typický řidič koncernového vozu. To mě nemůže překvapit. Takových řidičů ochcavek jsou tu plné silnice. :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
23. 1. 2017 17:19
Re: Koncern
Ale jen ty jsi letadlo, že? Blbeček s názorem mentála ze školky, jinak to nejde popsat.
Avatar - Jáchym
23. 1. 2017 16:48
OT
Vím že to sem nepatří k tématu, ale přece jen mi to nedá, všimili jste si že už víc než 3 týdny je uplně smazaný blog theophilusechina? A je to o to podivnější, že smazal komplet celý svůj profil i všude na FB, Twitteru atd., ze dne na den bez jakéhokoliv příspěvku, den předtím normálně vydal novou fotomontáž. Nebyl jsem fanda kopírování jeho aut sem, ale on jako takový a jeho blog byl fajn, zajímalo by mě co se stalo

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Floyd
23. 1. 2017 17:21
Re: OT
Asi mu na to přišli. >:D Ale škoda ho, přestože některým zde jeho výtvory nešly pod fousy, mě se jeho práce líbily.
Avatar - Beefcake
23. 1. 2017 20:34
Re: OT
A to je kto ? Nejaka "celebrita" ? Vazne sa pytam.
Avatar - rokyta.p
23. 1. 2017 16:58
nic spešl
Nic spešl mista dost. Zrovna v UK se jezdí ohleduplněji s většími rozestupy. Je třeba rodinu posadit do Gaz Tigr nebo nějaký podobný stroj a počkat až se to “vystřílí samo”.
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2017 17:11
Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
apod.Jedině tak si lze vydělat na chleba.... :-!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Floyd
23. 1. 2017 17:27
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
A cos čekal? Každá reklama, i ta negativní, je reklama. Machala & Co. to dobře vědí a proto než přijde Ženeva, musí se nějak živit a uživit. Že je ten článek úplně o hov.nu je nezajímá, hlavní je naklikat a zobrazit u článku, v článku a všude kolem článku co nejvíce otravné reklamy.
Avatar - _Karel_
23. 1. 2017 17:31
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Přesně! Protože nejvíc peněz od svého chlebodárce dostanou za články s názvem "Idi.ot ve škodovce". Tyhle články si škodovka speciálně objednává, to je ta nejlepší reklama, idi.oti za volanty jejich aut. Neřídíš taky jednu?
Avatar - white label
23. 1. 2017 17:34
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Obávám se, že tvá reakce bude pro něj příliš složitá na to, aby ji pochopil.
Avatar - _Karel_
23. 1. 2017 17:42
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
>:-[] :yes:
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
A teraz " babo raď ".....máš pravdu Ty alebo Floyd?
Avatar - _Karel_
23. 1. 2017 17:56
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Dej vědět, k čemu jsi došel. ;-)

Negativní reklama má smysl třeba pro Madonu nebo nějakýho neznámýho youtubera, tedy pro někoho, kdo se potřebuje připomenout nebo na sebe upozornit, že existuje.Což rozhodně není případ škodovky v čechách, toliko nejznámější české firmy.
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Nabudúce pridám smajla, aby to hneď bolo jasné. >:D
Avatar - _Karel_
23. 1. 2017 21:26
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Á, sorry! >:D
Avatar - R32
23. 1. 2017 22:41
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Tak ti neviem, ak by som to dostal za (ideálne platenú) úlohu tak by som z toho videjka vedel vybrať nejaké "pozitíva" pre Šáde... EreSa je taká rýchla a tak dobre sedí na ceste, že si môže vodič dovoliť aj takéto kúsky bez ušpinenia spoďárov >:-[] takže aké negatíva tu vidíš ty?? >:D
Avatar - white label
23. 1. 2017 18:00
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Floyd blafuje.., je to redakcí placená roztleskávačka, která reaguje typicky formou trojitých emotikon, dřív totiž roztleskávala pro Adidas. :-O
Avatar - Floyd
24. 1. 2017 19:43
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Myslíš? Zeptej se třeba nicku Ikarlos, ten ti k mému kritizování redakce poví své. Anebo si to vyhledej sám podle mých příspěvků, pokud se ti chce.
Avatar - white label
25. 1. 2017 00:24
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Přečti si to znovu a pokus se zamyslet nad tím s chladnou hlavou...
Avatar - Floyd
25. 1. 2017 21:23
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Právě jsem se vrátil z venku, takže hlava je dostatečně vychlazená, a přesto si stojím za tím co jsem napsal. Zkus tedy totéž, jdi na chvilku ven a pak si to cos napsal ty přečti znovu. A porovnej.
Avatar - white label
25. 1. 2017 00:39
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Avatar - Floyd
24. 1. 2017 16:40
Re: Důležité je mít v článku slova škoda, škodovka
Karle Karle, střílíš slepými. Reagoval jsem na Swifter a měl jsem na mysli pouze a jedině Auto.cz a jeho potřebu vydělat za každou cenu. No a na co Čecháčci zaručeně kliknou, i kdyby to byla sebevětší pitchovina? No přece na článek o Škodovce, ať je v něm napsáno cokoliv. Když to redakce, respektive Machala okoření peprným bleskoidním titulkem třeba jako v tomto případě, je úspěch zaručen. Myšleno pro Auto.cz. A jeho inzertní oddělení si přihřeje polívčičku a obloží takový článek (nejde o to co se v něm píše, ale o to že se v něm několikrát zobrazí slovo Škodovka, to Swifter vystihl dokonale) reklamou všude kam to jen jde. Možná že tyto články i přímo vznikají na popud téhož inzertního oddělení, které také potřebuje reportovat výsledky, rozuměj úspěchy.
Co říkáš na tento úhel pohledu? O chlebodárcích z Boleslavi v něm nebylo a neni ani zmínka. Jo a Škodovku v garáži fakt nemám.

Edit: Zprávu nešlo poslat obratem, nefungovaly zdejší stránky. Ale jakože vůbec. >:D >:D >:D
23. 1. 2017 17:24
Ani ne
Video jsem neviděl a nechci se ho zastávat, ale pokud nedošlo k nehodě tak vzdálenost odhadnul dobře což neznamená, že to není idiot, když couvám do garáže tak mě taky od nehody dělý centimetry a nikdo neřekne, že jsem ji odhadl špatně >:D
Špatně odhadnutá vzdálenost vypadá nějak takto https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
23. 1. 2017 17:28
Re: Ani ne
U garáže tě dělí centimetry od poškrábanýho auta, tady jsou to centimetry od zabití nevinných lidí.
Mmch, najíždíš do garáže stovkou, abys mohl srovnávat rozdíl centimetrů? ;-)
Avatar - white label
23. 1. 2017 17:32
Re: Ani ne
Video si neviděl, ale přesto víš, že to není idiot...
Nehledě na to, že tvůj příměr s couváním do garáže kulhá na obě nohy.
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2017 17:32
Re: Ani ne
Hondu míjel částečně ještě v jejím pruhu, zatímco ona musela uhnout na krajnici, takže neodhadl.
Avatar - Beefcake
23. 1. 2017 20:31
Re: Ani ne
Skoda, ze chlapik v Honde nedal energiu z motora do stitov a gulometov...
Re: Ani ne
Už som na to prišiel. Je to idiot. A ty tiež. Tým pádom by ani jeden z vás nemal mať vodičák.
Avatar - Beefcake
23. 1. 2017 20:30
Re: Ani ne
Cakal som podobne duchaplny "antisystemovy" prispevok, plny falosnej tolerancie, nanajvys ako treti v poradi. Takze som celkom prekvapeny.
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 17:37
Zpráva dne
Na YT je video jednoho blba... Děkujeme redakci za extrémně podnětný článek plný odporných rad a dosud neodhalených tajemství. Jsem poctěn, že jsem měl tu čest se tímto článkem dnes obohatit. Každý rok budu slavit výročí tohoto nezapomenutelného okamžiku >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
23. 1. 2017 22:45
Re: Zpráva dne
Aby bola splnená úloha tak by si mal ísť jednu RS-u rovno objednať, ak budeš mať šťastie kúpiš ešte predfacelift a nie šikmookú "novinku"...
Avatar - holden2
23. 1. 2017 18:17
typicky predstavitel
ridic skodovky je vzdy deb*il a je jedno kde na svete to je.
Rozbalit vlákno
3
23. 1. 2017 20:10
Re: typicky predstavitel
Předběhl jste mě, ano, je to tak.
Avatar - R32
23. 1. 2017 22:48
Re: typicky predstavitel
Hmm, takže aj môj 65 ročný sused s Fabiou 1,2 je deb*il? Sakra sakra, šup s ním na blacklist 8-s >:-[]
Avatar - holden2
24. 1. 2017 11:03
Re: typicky predstavitel
to je de*bil protoze si to koupil
23. 1. 2017 20:23
Každý den
Každodenní česká realita :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2017 20:43
Idiot?
Vážená redakce, nešla by dělat novinářská práce bez takovýchto termínů? Krom toho, že by se našlo mnoho příhodnějších výrazů? Myslíte, že Karel Čapek se uchyloval k takovým slovům?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 22:04
Re: Idiot?
jo, to nazvat stejně autora článku v diskusi, hned máme BAN >:-[]
23. 1. 2017 22:24
Re: Idiot?
Tak schvalne.. "Autor clanku je idiot!"
Tyvoe ja jsem jak Palach.
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 22:36
Re: Idiot?
Takhle je to citace, zase hrdina s bílým praporem co >:D >:-[]
24. 1. 2017 09:13
Re: Idiot?
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Floyd
24. 1. 2017 21:35
Re: Idiot?
Autor článku tušil že něco takového někdo napíše, a proto se o tolik obohacující článek raději ani nepodepsal a schoval se za redakci. Je to srab! >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
23. 1. 2017 21:08
Hoď kameňom čo si bez viny
Podľa väčšiny komentov vyššie mám pocit, že kolegovia diskutéri striktne dodržiavajú všetko v zákone napísané a im sa nič podobné nikdy v živote nestalo. Nechcem toho týpka obhajovať, to čo urobil nebolo v súlade s kostolným poriadkom, ale ruku na srdce nikomu z vás sa podobná situácia nikdy nestala? A na margo článku samotného, toto môže tak vzbudiť vášne na ostrovoch ale nie vo východnej Európe. Zažívam to roky a denne a horšie. Ak by redakcia mala záujem poskytnem záznamy z mojej kamery.
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2017 22:40
Re: Hoď kameňom čo si bez viny
Ne, mně se podobná situade nikdy nestala. Tohle byl řádnej idiot. Jen díky protijedoucímu vozidlu, které přibrzdilo a uklidilo se ke kraji to neskončilo hromadnou smrtí. Neměl šanci to stihnout, dement.
Avatar - wakantanka
24. 1. 2017 13:24
Re: Hoď kameňom čo si bez viny
Tak to ti potom blahoželám, ale veľmi neverím. Kto jazdí veľa a často mimo diaľnic v neznámom prostredí občas vyparatí aj niečo podobné. Možno až nie tak na hrane ako v tomto videu, ale že ten oproti musí trochu pribrzdiť a uhýbať. Prípadne že sa vymerajú všetci traja. Vo východnej európe podľa mňa celkom bežný jav.
24. 1. 2017 09:10
kdyby škodovák měl systém na automatické brzdění před překáž
tak by mu to asi neprošlo....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
24. 1. 2017 21:37
Re: kdyby škodovák měl systém na automatické brzdění před př
>:D >:D >:D Tak tím si to úplně zabil >:D >:D >:D
Avatar - Stewee
24. 1. 2017 13:55
podprahová reklama na Škodu
Tak ako sa všetko točí okolo Škody na tejto stránke, tak aj toto video bol len ďalší počin redakcie, ako podprahovo robiť reklamu na Škodu. Keby to bolo video Renaulta, ktorý to urobí Oplu, tak to tu predsa nebudu dávať. Nezabudli poznamenať že to bola RS verzia (aby bola reklama úplná). Ubohí pseudonovinári platení škodovkou, aby len tam kde sa dá pchali škodovku. Ste fakt tak plytkí a uplatní, že to aj nevidiaci vidí... a poserte sa, aj tak si tu škodovku nekúpim, nech by bola akákoľvek.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Floyd
24. 1. 2017 21:40
Re: podprahová reklama na Škodu
Karel a White Label si zřejmě nasadili slepecké brýle, protože ty to fakt neviděli. Anebo nechtějí vidět a v případě druhého zmiňovaného odvádí pozornost od sebe k druhý. Takže kdo je tady redakční přisluhovač, co white?
Avatar - white label
25. 1. 2017 00:38
Re: podprahová reklama na Škodu
Tak určitě.., ještě si změň nick na Sherlock a budeš komplet... ;-)
Avatar - Stewee
26. 1. 2017 08:31
Re: podprahová reklama na Škodu
nerozumiem, najprv si vyber prst z nosa a potom si premysli, či sa pýtaš mňa alebo white-a... (pravdupovediac, vôbec nerozumiem Tvojmu komentáru, takže, ak patril mne, neviem na neho ani reagovať)
Avatar - Floyd
26. 1. 2017 22:52
Re: podprahová reklama na Škodu
V pohodě. Navázal jsem na tvůj komentář, to ano, ale reakce z něj patřila white labelovi, to s tebou nemělo nic společného. Takže reakce od tebe netřeba. Peace :yes: A white už bude vědět, na co jsem narážel.