Na letošní International Auto Show v New Yorku bude světu poprvé představeno Infiniti G37 Coupe. Konkurence pro německou trojku Audi A5, BMW 3 kupé a Mercedes-Benz CLK se blíží!
tak tohle je ale ůžasný stroj,mít tak ty peníze,tak bych nezaváhal ani na vteřinu.četl jsem někde,že se vyrovná jízdníma vlastnostma bmw.go infiniti go
Neviem preco, ale toto na mna posobi ako cisty sportiak, takze ja by som to velmi s kupeckami odvodenych od klasickych sedanov ako je BMW 3 coupe, alebo Audi A5, ci CLK neporovnaval.
Lexus jsem měl 5 roků, spokojenost maximální.
Avšak Lexus dnes nemá kupé 330 koní za tuto cenu.
G37 pěkně trefil uzoučkou niku se správnou cenou atd.
Je jisté, že bude mít úspěch (v U.S. ovšemže).
Ale nie v europe, ani keby ho sem dovazali. Ale v USA suhlasim, to je velmi divny narod, takze mobe byt.
Dnes Lexus nema, ale nemyslim, ze budu dlho vyckavat, urcite aj od nich nieco pride a to sa dostane na EU trh. V poslednych rokov s mi velmi pacia Lexusi, no na Nemcov nemaju ani keby co(len moj osobny nazor na dizajn). :-!
G35 je po US velmi rozšířené vozítko, takže podobně spekulovat je nesmysl. To, že do naší secondhandškodakotliny podobné značky necílí, mě nijak nepřekvapuje.
Moje rec, uz nejakej rok ziji v USA a musim rict ze se to tu znackama jako Infiniti, Lexus nebo Acura jen hemzi. A ze jsou to srovnatelna auta s BMW , audi nebo MB o tom tu nikdo nepochybuje, protoze narozdil od Ceske kotliny maji s nimi hodne velke zkusenosti.
na to, že reportéři udělali maturitu z ČJ podvodem, jsme si již zvykli (neumí skloňovat),
tentokráte si pletou Hi-Fi (repro) Infinity se značkou Nissanu INFINITI.
Proboha, alespoň na chvíli přestaňte chlastat.
no pěkné .. s odcházející generací jsem se svezl a velmi příjemný zážitek ... mylsím si že pokud jej bude nějaký indivindi dovozce tu propagovat že byx s tím mohl mít úspěch :yes:
O akej nemeckej konkurencii sa tu bavíme? Nemci budú potrebovať ešte 100 rokov, aby sa designom, technikou a spoľahlivosťou vyrovnali značkám ako Infiniti, alebo Lexus. Pozrite si oficiálne výsledky poruchovosti. Už aj kórejské a talianske autá sú ďaleko vpredu voči nemeckej a francúzskej konkurencii. Hold, páni, časy sa menia. O dielenskom spracovaní, do nedávna výkladnou skriňou nemeckých značiek, ani nehovorím.
Zase to neprehanaj. Sice musime uznat, ze design Infinity je niekde inde ale to k vsetkym premiantom ani Lexus, ani nemecke trojicky ani Volvo, Cadilac, Lincoln sa nehrabu na tuto znacku jedine tak SUV od Acury ujdu. To je hlavne co toto auto ma a tym by mohla oslovit konkurenciu lebo svojim designom utoci na emocie a pravdaze jazdne vlasnoti, kvalita a dobre motory no tie benzinove takze k uspechu u nas jej este treba dobry diesel. V Rusku sa us tusim predava tak si pockajem na vysledky tak mu diesel nechyba. Ale aj u nas sa po tych FX len tak zaprasi ked ich dovezu spolosnoti na to zamerane tak uvidime na lexus by sa mohol dotiahnut najme v daka designu ale v konzervativnej Europe to bude nejake roky trvat ;-\
evropa sa na design az tak nediva jak na jizdni vlastnosti a zpracovani interieru. asijske auta byli vzdy super do usa kde se jedzi 80kmh, ale kdyz jsi je chtel v nemecku rozjet na 250 tak se sterace a zrcatka rozpadavali. tyto auta si ani narocni sejchove v saudske arabii nekupuji, kde se podobne jak v D velmi rychle jezdi.
V USA je vsechno na ozdobu, pripomina mi to pracku whirpoll kterou jsem si z prekrasnym designem koupil za 150dollaru jen za 2 roky z plesnivela a zacali preskakovat programy. Sousedi mi hned rekli ze kdyz chci poradne pracky mam koupit nemecke miele, bosch, siemens...
Ide niekedy aj o stastie, aby clovek nenatrafil na nejaky chybny kus, dalej to zalezi aj od majitela, ako s tym zaobchadza. Mimochodom robil som v jednej firme zaoberajucou sa elektronikou a domacimi spotrebicmi a z vlastnej skusenosti mozem napisat, ze nemecke vyrobky patrili medzi to najlepsie. Napriklad chladnicky a mraznicky (mimochodom sa to pise Whirlpool) sa nechytali na Liebherr. U praciek sa mi najviac pozdavali Miele, Electrolux...
sedni si do tech aut projed se v BMW M5, M3, mercedes, AMG porsche, audi, maybach presedni si do honda, kia, toyota, hyundai a potom zacni kecat o kvalite zpracovani :)) mezi nimi jsou a i navzdy zustanou roky i kdyz asiate se snazi vsechno prevzit z eu, Vzpominam jen diesel, airbag, abs, esp, prime vztrikovani a nakonec i hybrid je z nemecka, o kopirovanem designu ani nemluvim.
co se tyce statistik poruchovosti tak posledni 2 roky se zase obratili ve prospech EU i kdyz rozdil mezi 1-15 mistem tvori cele 3%. Podivej se kolik aut musela toyota v r. 2006 volat pro spatnou vyrobu do sevisu!! vic jak Renault z fiatem a kia dohromady!!
No ty si mi chytrolínek. Napiš mi, co všechni ještě je z Německa jo? Co třeba turbo, škola designu...a kdo vyhrává poslední deseletí v F1, rally, cross,silnici...
Vcelku souhlas, ale tuhle odnoz Nissanu bych rozhodne nepodcenoval. Co vim, tak Infiniti je dokonce co do kvality na tom lepe nez samotny Lexus a to uz je co rict... :yes::yes::yes: Podvozkem napr. se na ne Lexus nechyta jiz radu let ani nahodou... :-!
Po tom, co zverejnili loni na autosalonu v Detroitu G coupe concept, jsem se tesil, ze hned vymenime stare za nove, ale ten rozdil je tak maly, ze si urcite nechame stary typ. Je to trochu zklamani. Chlapci z Nissanu asi vic zamakali na interieru a pridali par koni, ale i 298 koni trha asfalt.
precte te si co pise sef nissanu carolin. plan prijit do evropy je uz dlouho jen infinity kvalitativne na evropu nestacil. Co je dobre v USA nestaci v EU kde jsou nejlepsi premiove auta sveta a i nejnarocnejsi trh. Carolin prohlasil ze kvalita interieru a jizdni vlastnosti zatim nestaci, ale ze bude skopojeny kdyz prodaji i 1000 aut rocne! Dohnat Lexus ktery proda 5000 tisic aut bude tezske
seit April 2005 gibt es eine globale Strategie, und seit 2006 den konkreten Plan, die Autos auch nach Europa zu verkaufen." Allerdings waren sich die Japaner und die Europäer im Nissan-Management schnell einig, dass sie mit der aktuellen Modellpalette wenig Chancen hätten.
Zwar sind Autos wie der Geländewagen FX oder das Coupé GX in den USA echte Schmuckstücke, deren markantes Design auch andernorts Gefallen finden kann. Doch weiß auch Carolin, "dass vor allem bei der Innenraumqualität und beim Fahrverhalten in Europa andere Maßstäbe gelten als in Amerika". Er sei sich sehr wohl bewusst, "dass wir es hier mit den besten Oberklasse-Herstellern der Welt aufnehmen wollen - und zwar in deren eigenem Revier".
Deshalb hat Infiniti das Europa-Debüt so lange hinausgezögert, bis die gesamte Modellpalette von Grund auf erneuert war. Im Mittleren Osten, in Korea und in Russland kann man schon seit ein paar Monaten die US-Modelle kaufen, doch den "schwierigsten Markt der Welt" wollen die Japaner erst in Angriff nehmen, wenn die Autos einen "europäischen Charakter haben".
Außerdem weiß auch Carolin, dass in Europa "ohne einen Diesel nichts geht". Zwar wird es den noch nicht direkt zur Markteinführung geben. "Doch haben wir den Termin so gelegt, dass er sehr bald nach dem Start verfügbar sein wird", sagt der Brite und stellt damit für 2009 einen komfortablen V6 in Aussicht, den Nissan und Renault entwickeln.