Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti G37 Coupe – japonská konkurence pro německou trojku

Na letošní International Auto Show v New Yorku bude světu poprvé představeno Infiniti G37 Coupe. Konkurence pro německou trojku Audi A5, BMW 3 kupé a Mercedes-Benz CLK se blíží!
Zpět na článek
30. 3. 2007 14:12
anonym
30. 3. 2007 14:39
neregistrovaný "M.K."
30. 3. 2007 18:40
neregistrovaný "Pipo"
30. 3. 2007 20:08
neregistrovaný "M.K."
30. 3. 2007 20:09
neregistrovaný "M.K."
30. 3. 2007 15:43
neregistrovaný "misogsk"
30. 3. 2007 16:23
neregistrovaný "Guru"
30. 3. 2007 22:28
neregistrovaný "misogsk"
30. 3. 2007 22:48
neregistrovaný "johnyb"
31. 3. 2007 01:21
31. 3. 2007 15:27
neregistrovaný "M.K."
30. 3. 2007 16:29
neregistrovaný "ze sudet"
30. 3. 2007 16:51
anonym
30. 3. 2007 16:09
neregistrovaný "Guru"
30. 3. 2007 17:03
neregistrovaný "cuisine"
30. 3. 2007 17:18
neregistrovaný "St.Paul"
30. 3. 2007 18:47
neregistrovaný "Pipo"
31. 3. 2007 14:15
neregistrovaný "jan z NY"
31. 3. 2007 15:31
neregistrovaný "M.K."
31. 3. 2007 23:57
neregistrovaný "Well"
1. 4. 2007 10:09
neregistrovaný "M.K."
31. 3. 2007 14:27
neregistrovaný ".."
31. 3. 2007 16:34
neregistrovaný "Vel satis"
30. 3. 2007 23:31
neregistrovaný "Stary_Kostal"
31. 3. 2007 10:37
neregistrovaný "West"
31. 3. 2007 14:07
neregistrovaný "jan z NY"
2. 4. 2007 17:13
anonym
anonym
30. 3. 2007 14:12
charizma
tak tohle je ale ůžasný stroj,mít tak ty peníze,tak bych nezaváhal ani na vteřinu.četl jsem někde,že se vyrovná jízdníma vlastnostma bmw.go infiniti go
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M.K."
30. 3. 2007 14:39
Ina trieda
Neviem preco, ale toto na mna posobi ako cisty sportiak, takze ja by som to velmi s kupeckami odvodenych od klasickych sedanov ako je BMW 3 coupe, alebo Audi A5, ci CLK neporovnaval.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pipo"
30. 3. 2007 18:40
Re: Ina trieda
Pozri si sedan G a uvidis, ze je to konkurenica, kto umi ten umi :-!
neregistrovaný "M.K."
30. 3. 2007 20:08
Re: Ina trieda
Neboj sa, ja poznam celu ich produktovu radu, aj ich sedam G. Ale aj tak je to cosi ine aspon podla mna. Mimochodom, co je to konkurenica? >:D
neregistrovaný "M.K."
30. 3. 2007 20:09
Re: Ina trieda
Neboj sa, ja poznam celu ich produktovu radu, aj ich sedan G. Ale aj tak je to cosi ine aspon podla mna. Mimochodom, co je to konkurenica? >:D
30. 3. 2007 15:12
Vážení páni novináři...
...dávejte si pozor, když používáte kontrolu pravopisu ve Wordu. INFINITI!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misogsk"
30. 3. 2007 15:43
...
Toto ma byt konkurencia nemeckej trojke? Toto nesiaha na paty ani Lexusu. >:D :-!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Guru"
30. 3. 2007 16:23
Re: ...
Lexus jsem měl 5 roků, spokojenost maximální.
Avšak Lexus dnes nemá kupé 330 koní za tuto cenu.
G37 pěkně trefil uzoučkou niku se správnou cenou atd.
Je jisté, že bude mít úspěch (v U.S. ovšemže).
neregistrovaný "misogsk"
30. 3. 2007 22:28
Re: ...
Ale nie v europe, ani keby ho sem dovazali. Ale v USA suhlasim, to je velmi divny narod, takze mobe byt.
Dnes Lexus nema, ale nemyslim, ze budu dlho vyckavat, urcite aj od nich nieco pride a to sa dostane na EU trh. V poslednych rokov s mi velmi pacia Lexusi, no na Nemcov nemaju ani keby co(len moj osobny nazor na dizajn). :-!
neregistrovaný "johnyb"
30. 3. 2007 22:48
Re: ...
G35 je po US velmi rozšířené vozítko, takže podobně spekulovat je nesmysl. To, že do naší secondhandškodakotliny podobné značky necílí, mě nijak nepřekvapuje.
Avatar - nielblack
31. 3. 2007 01:21
Re: ...
Moje rec, uz nejakej rok ziji v USA a musim rict ze se to tu znackama jako Infiniti, Lexus nebo Acura jen hemzi. A ze jsou to srovnatelna auta s BMW , audi nebo MB o tom tu nikdo nepochybuje, protoze narozdil od Ceske kotliny maji s nimi hodne velke zkusenosti.
neregistrovaný "M.K."
31. 3. 2007 15:27
Re: ...
Nic v zlom, ale ja by som Acuru nestaval az tak vysoko, pre mna je to uplne obycajna Honda, ktora ma nijako neoslnuje.
neregistrovaný "ze sudet"
30. 3. 2007 16:29
Re: ...
Německým šmejdům může konkurovat kdeco. Bavíme se o autech a ne o německých kakačkách.
anonym
30. 3. 2007 16:51
Re: ...
tak to pěkně KECÁŠ!!!v usa je např.infiniti ůspěšnější a navíc je v jízdních vlastnostech daleko před tou tvoji pos...toyotou.takže :-!
neregistrovaný "Guru"
30. 3. 2007 16:09
Infinity jsou repráky, auta jsou INFINITI
na to, že reportéři udělali maturitu z ČJ podvodem, jsme si již zvykli (neumí skloňovat),
tentokráte si pletou Hi-Fi (repro) Infinity se značkou Nissanu INFINITI.
Proboha, alespoň na chvíli přestaňte chlastat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - masO
30. 3. 2007 16:16
Re: Infinity jsou repráky, auta jsou INFINITI
Aby ses ne***.. :no:
neregistrovaný "cuisine"
30. 3. 2007 17:03
hmmmm
no pěkné .. s odcházející generací jsem se svezl a velmi příjemný zážitek ... mylsím si že pokud jej bude nějaký indivindi dovozce tu propagovat že byx s tím mohl mít úspěch :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "St.Paul"
30. 3. 2007 17:18
Konkurencia?
O akej nemeckej konkurencii sa tu bavíme? Nemci budú potrebovať ešte 100 rokov, aby sa designom, technikou a spoľahlivosťou vyrovnali značkám ako Infiniti, alebo Lexus. Pozrite si oficiálne výsledky poruchovosti. Už aj kórejské a talianske autá sú ďaleko vpredu voči nemeckej a francúzskej konkurencii. Hold, páni, časy sa menia. O dielenskom spracovaní, do nedávna výkladnou skriňou nemeckých značiek, ani nehovorím.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pipo"
30. 3. 2007 18:47
Re: Konkurencia?
Zase to neprehanaj. Sice musime uznat, ze design Infinity je niekde inde ale to k vsetkym premiantom ani Lexus, ani nemecke trojicky ani Volvo, Cadilac, Lincoln sa nehrabu na tuto znacku jedine tak SUV od Acury ujdu. To je hlavne co toto auto ma a tym by mohla oslovit konkurenciu lebo svojim designom utoci na emocie a pravdaze jazdne vlasnoti, kvalita a dobre motory no tie benzinove takze k uspechu u nas jej este treba dobry diesel. V Rusku sa us tusim predava tak si pockajem na vysledky tak mu diesel nechyba. Ale aj u nas sa po tych FX len tak zaprasi ked ich dovezu spolosnoti na to zamerane tak uvidime na lexus by sa mohol dotiahnut najme v daka designu ale v konzervativnej Europe to bude nejake roky trvat ;-\
neregistrovaný "jan z NY"
31. 3. 2007 14:15
Re: Konkurencia?
evropa sa na design az tak nediva jak na jizdni vlastnosti a zpracovani interieru. asijske auta byli vzdy super do usa kde se jedzi 80kmh, ale kdyz jsi je chtel v nemecku rozjet na 250 tak se sterace a zrcatka rozpadavali. tyto auta si ani narocni sejchove v saudske arabii nekupuji, kde se podobne jak v D velmi rychle jezdi.
V USA je vsechno na ozdobu, pripomina mi to pracku whirpoll kterou jsem si z prekrasnym designem koupil za 150dollaru jen za 2 roky z plesnivela a zacali preskakovat programy. Sousedi mi hned rekli ze kdyz chci poradne pracky mam koupit nemecke miele, bosch, siemens...
neregistrovaný "M.K."
31. 3. 2007 15:31
Re: Konkurencia?
Miele ma vseobecne vsetky vyrobky prvotriedne, ale aj ta cena... ;-\
neregistrovaný "Well"
31. 3. 2007 23:57
Re: Konkurencia?
Já mám whirpoll už pět let a je jako nová, což se o kolegovo Passatu po dvou letech říci nedá :-! .
neregistrovaný "M.K."
1. 4. 2007 10:09
Re: Konkurencia?
Ide niekedy aj o stastie, aby clovek nenatrafil na nejaky chybny kus, dalej to zalezi aj od majitela, ako s tym zaobchadza. Mimochodom robil som v jednej firme zaoberajucou sa elektronikou a domacimi spotrebicmi a z vlastnej skusenosti mozem napisat, ze nemecke vyrobky patrili medzi to najlepsie. Napriklad chladnicky a mraznicky (mimochodom sa to pise Whirlpool) sa nechytali na Liebherr. U praciek sa mi najviac pozdavali Miele, Electrolux...
neregistrovaný ".."
31. 3. 2007 14:27
Re: Konkurencia?
sedni si do tech aut projed se v BMW M5, M3, mercedes, AMG porsche, audi, maybach presedni si do honda, kia, toyota, hyundai a potom zacni kecat o kvalite zpracovani :)) mezi nimi jsou a i navzdy zustanou roky i kdyz asiate se snazi vsechno prevzit z eu, Vzpominam jen diesel, airbag, abs, esp, prime vztrikovani a nakonec i hybrid je z nemecka, o kopirovanem designu ani nemluvim.
co se tyce statistik poruchovosti tak posledni 2 roky se zase obratili ve prospech EU i kdyz rozdil mezi 1-15 mistem tvori cele 3%. Podivej se kolik aut musela toyota v r. 2006 volat pro spatnou vyrobu do sevisu!! vic jak Renault z fiatem a kia dohromady!!
neregistrovaný "Vel satis"
31. 3. 2007 16:34
Re: Konkurencia?
No ty si mi chytrolínek. Napiš mi, co všechni ještě je z Německa jo? Co třeba turbo, škola designu...a kdo vyhrává poslední deseletí v F1, rally, cross,silnici...
Avatar - Ghostyx
2. 4. 2007 18:52
Re: Konkurencia?
Vcelku souhlas, ale tuhle odnoz Nissanu bych rozhodne nepodcenoval. Co vim, tak Infiniti je dokonce co do kvality na tom lepe nez samotny Lexus a to uz je co rict... :yes: :yes: :yes: Podvozkem napr. se na ne Lexus nechyta jiz radu let ani nahodou... :-!
neregistrovaný "Stary_Kostal"
30. 3. 2007 23:31
Pro me teda zklamani
Po tom, co zverejnili loni na autosalonu v Detroitu G coupe concept, jsem se tesil, ze hned vymenime stare za nove, ale ten rozdil je tak maly, ze si urcite nechame stary typ. Je to trochu zklamani. Chlapci z Nissanu asi vic zamakali na interieru a pridali par koni, ale i 298 koni trha asfalt.

>:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "West"
31. 3. 2007 10:37
4WAS
...není pohon všech kol, nýbrž systém zatáčení všemi čtyřmi! Na spíchnutí týhle aktuality si někdo vzal nesnesitelně horkou jehlu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan z NY"
31. 3. 2007 14:07
,.
precte te si co pise sef nissanu carolin. plan prijit do evropy je uz dlouho jen infinity kvalitativne na evropu nestacil. Co je dobre v USA nestaci v EU kde jsou nejlepsi premiove auta sveta a i nejnarocnejsi trh. Carolin prohlasil ze kvalita interieru a jizdni vlastnosti zatim nestaci, ale ze bude skopojeny kdyz prodaji i 1000 aut rocne! Dohnat Lexus ktery proda 5000 tisic aut bude tezske

ww.spiegel.de/…ll/0,1518,471283


seit April 2005 gibt es eine globale Strategie, und seit 2006 den konkreten Plan, die Autos auch nach Europa zu verkaufen." Allerdings waren sich die Japaner und die Europäer im Nissan-Management schnell einig, dass sie mit der aktuellen Modellpalette wenig Chancen hätten.

Zwar sind Autos wie der Geländewagen FX oder das Coupé GX in den USA echte Schmuckstücke, deren markantes Design auch andernorts Gefallen finden kann. Doch weiß auch Carolin, "dass vor allem bei der Innenraumqualität und beim Fahrverhalten in Europa andere Maßstäbe gelten als in Amerika". Er sei sich sehr wohl bewusst, "dass wir es hier mit den besten Oberklasse-Herstellern der Welt aufnehmen wollen - und zwar in deren eigenem Revier".

Deshalb hat Infiniti das Europa-Debüt so lange hinausgezögert, bis die gesamte Modellpalette von Grund auf erneuert war. Im Mittleren Osten, in Korea und in Russland kann man schon seit ein paar Monaten die US-Modelle kaufen, doch den "schwierigsten Markt der Welt" wollen die Japaner erst in Angriff nehmen, wenn die Autos einen "europäischen Charakter haben".

Außerdem weiß auch Carolin, dass in Europa "ohne einen Diesel nichts geht". Zwar wird es den noch nicht direkt zur Markteinführung geben. "Doch haben wir den Termin so gelegt, dass er sehr bald nach dem Start verfügbar sein wird", sagt der Brite und stellt damit für 2009 einen komfortablen V6 in Aussicht, den Nissan und Renault entwickeln.
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 4. 2007 17:13
interiér
mrknětě se na autoweb tam je vnitřek infiniti ex.to je ale nářez
Rozbalit vlákno
0