Řekl bych, že jste si na cestu do Ženevy a na otestování v přirozeném prostředí manažerských sedanů nemohli vybral lépe :-):yes:
Dotaz je nabíledni: "V kterých jiných partiích než v ceně (a pro někoho designu) překonává konkurenci?" (myslím, že by bylo pro úplnost případně vhodné zmínit spolu s D3 i japonského konkurenta Lex GS)
Děkuji za případnou odpověď a přeji bezproblémovou a rychlou >:-[] cestu ;-)
Celkom by ma zaujímal komfort jazdy na extrémnych 20´´ pneu.
BTW tie dvadsiatky tam vyzerajú tak nejak primerane, nechcem vidieť, ako utopené by tam boli najeké bežné 17ky.
Komfort je tak dobrý, jak se jen dá od nizkoprofilových 20palcových pneumatik čekat. Samozřejmě nerovnosti je cítit, ale pohodlí to nijak nesnižuje - koneckonců podvozek verze S je naladěný právě na 20palcová kola. Infiniti má ještě měkčí verzi GT s 18tkami, ale jak se říká, kola dělají auto a 20'' je jistě pohlednější volba.
tak toto je moja srdcovka. akozto pracujuci u nasich zapadnych susedov by som chcel vediet aka je priemerna spotreba pri realnej priemernej rychlosti.
zvycajne sa udava pri 100 a 130. mna by ale vzhladom na povahu auta zaujimala aj pri vyssich rychlostiach ;-)
taktiez by som chcel vediet ci pri manualnom mode pri dosiahnuti obmedzovaca preradi na vyssi stupen alebo podrzi aktualny? celkovo ako sa ten automat chova ;-)
diq
Spotřebu při vyšších rychlostech změříme a vymyslíme způsob, jak dosáhout standardních podmínek, aby výsledek nebyl ovlivněn faktem, že do Ženevy pojedeme plně zatíženým autem.
Motor omezovače nikdy (ani v režimu Sport) nedosáhne, převodovka řadí i v manuálním režimu nahoru sama v takový okamžik, že akcelerace je maximální. Dle mého názoru je to u dieselového motoru rozumné řešení.
Nechci vám brát iluze, ale měřit spotřebu při těchto rychlostech lze objektivně jen velice těžko. Každý m/s větru bude výsledek značně ovlivňovat a zajistěte bezvětří...
presne tak, staci napisat podmienky. ci ste tam boli piati, alebo sofer sam. my si uz z toho vyvodime zavary sami ;-)
inak perfektny kusok na testovanie na rovine je medzi Kassel a Dortmund A44. jazdim tam 2x za mesiac a aj cez den sa da ist 180 na tempomate ;-)