Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti: Klíčem ke globálnímu úspěchu je „deamerikanizace“

Před 24 lety vzniklo Infiniti jako luxusní americká značka. Teď nastal čas udělat z ní značku globální a kvůli tomu se automobilka musí odchýlit od své dosavadní filozofie.
Zpět na článek
22. 9. 2013 21:06
23. 9. 2013 17:52
Avatar - pelikoš
22. 9. 2013 21:06
infiniti
infiniti jede na vlně zájmu. jako marketingový trhák a ambasador je sebastian vettel.
infiniti dělá krásný auta a pokud celou paletu promění ve stylu nové hvězdy Q50, nezbývá nežli smeknout a říci - bravo infiniti :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2013 23:28
Jinými slovy...
...chceme mít úspěch i v Asii, ale to s aktuálním designem zaměřeným na US trh nelze.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
23. 9. 2013 17:48
Re: Jinými slovy...
nejde jenom o asii,ale i evropa a jižní amerika (hlavně brazílie a argentína).potažmo zlepšit praktičnost...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 9. 2013 01:13
Lex Infinti
Jen aby... aby to nedopadlo jako současné modely Lexusu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
23. 9. 2013 17:50
Re: Lex Infinti
nemyslím si že je na tom lexus úplně špatně a i infiniti vane pozitivní vítr ;-) :-!
Avatar - pelikoš
23. 9. 2013 17:52
jo
a hlavně rozšířit počet zastoupení a dealerů!!! :-)
Rozbalit vlákno
0