Infiniti M35 Hybrid: Premiéra v Ženevě, na trh za rok
Jedná se o první sériový hybridní model značky Infiniti vůbec. Poháněcí soustavu tvoří zážehový agregát V6 objemu 3,5 l a elektromotor o výkonu 50 kW (68 k) a točivém momentu 270 Nm, který je napájen lithiovými bateriemi.
Celý systém, který Infiniti nazývá Direct Response Hybrid, je vybaven dvěma spojkami, z nichž první se nachází mezi atmosférickým agregátem s vnitřním spalováním a elektromotorem. Tato konstrukce snižuje mechanické ztráty a zvyšuje účinnost elektrické pohonné jednotky. Ta může pomáhat v činnosti svému zážehovému kolegovi, ale je schopna vozidlo pohánět i sama, případně slouží jako generátor.
Baterie s kapacitou 1,3 kWh se mohou dobíjet při brzdění. Elektromotor i články akumulátorů jsou umístěny u převodovky, čímž se ušetřilo 30 kg hmotnosti. Technickou novinku v podobě hybridního pohonu tohoto druhu si značka Infiniti vyzkoušela na konceptu Essence, který se objevil v Ženevě právě před rokem.
Sedmistupňová samočinná převodovka ASC (Adaptive Shift Control) postrádá měnič točivého momentu a pohání zadní kola. Sedan Infiniti série M byl postaven na platformě FM (Front-Midship) a ač má své dvojče v podobě Nissanu Fuga, je určen zejména pro Evropu a namířen hlavně proti německé konkurenci.
Novinkou v bezpečnostních systémech tohoto vozu je Blind Spot Intervention (BSI), tedy monitorování slepých úhlů. Toto zařízení varuje před vozidlem jedoucím v souběžném pruhu, dokáže ale také aktivně zabránit změně jízdního pruhu, která by vedla ke kolizi. Kromě toho automobil nabídne například klimatizaci s vůní Forest Air.
Zatímco prodej série M startuje v západní Evropě letos v září, hybridní verze doplní celou řadu až na jaře příštího roku.