Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti nadále nepočítá s osmiválci

Japonská prémiová značka se nechce pouštět do vývoje nových osmiválců a ty stávající nechá pouze dožít.
Zpět na článek
6. 9. 2012 10:01
6. 9. 2012 10:20
6. 9. 2012 10:38
6. 9. 2012 10:58
6. 9. 2012 12:07
6. 9. 2012 12:32
6. 9. 2012 12:51
6. 9. 2012 13:25
6. 9. 2012 13:19
6. 9. 2012 13:26
6. 9. 2012 16:51
6. 9. 2012 16:49
6. 9. 2012 18:41
6. 9. 2012 19:02
6. 9. 2012 23:03
6. 9. 2012 13:20
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2012 08:38
za par rokov bude 6valec vrchol
a trojvalce budu bezne motorizacie aj v strednej triede..... ziadne prekvapenie :yes: , smeruje to k tomu coraz realnejsie...... uz som tu pisal davnejsie ze 12valce urcite coskoro skoncia a zrejme aj 8valce skoncia.... kto sleduje trend a vidi dopredu ten sa necuduje, mercedes uz davnejsie oznamil ze 12valec pre nove S uz nevyvija...... a za par rokov skoncia aj 8valce..... presne ako sa pise v tomto clanku..... , ocakavam ze trojvalce pojdu az po strednu triedu
:yes:

aj nova M3ka uz prejde naspat od 8valca k sestvalcu a aj ine sportove auta casom znizia pocet valcov... pozadovane vykony dosiahnu turbom nie objemom... ten uz bude zbytocny... spolahlivost je uz vedlajsia... podstatne su normy a zisky, ze s tym zakaznik bude chodit dvakrat tak casto do servisu ako inokedy uz nikoho netrapi - ma auto povedzme 400koni? ma , tak kde je problem, ci je to z trojvalca alebo 8 valca je vyrobcom jedno... a ako casto s tym zakaznik pojde do servisu to ich trapi este menej... ved cim menej auta vydrzia tym castejsie sa musia kupovat nove nie? Zisky predsa musia stupat za kazdu cenu, akurat ma to jeden hacik.... TUR cize trvalo udrzatelny rozvoj nasej planety vyzera uplne inak.... toto je cesta do zahuby......
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2012 13:10
Re: za par rokov bude 6valec vrchol
Ano (dle všeho) AUTOmobilový MOTORový VRCHOL v tom "klasickém" pojetí jak ho známe/rádi máme je již ZA námi.. :-| ;-\ 8-s
Avatar - Barrichello
6. 9. 2012 10:01
NO
myslím že v USA a u Jaguaru se ještě nějakou dobu udrží
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ham.
6. 9. 2012 10:20
Re: NO
Neboj, v Evropě taký, a nejenom 8válce. Pokud někdo rezignuje na osmivál tak může rovnou zapomenout na prémii.
6. 9. 2012 10:38
Re: NO
Akorat ne kazdy si to bude moct dovolit, rozhodne ne male automobilky.
Typicky priklad: VW nema vubec problem s opacnym trendem v Audi R8 - od osmivalcu k desetivalcum ;-)
Avatar - Dinar
6. 9. 2012 10:58
Re: NO
Zrovna u toho desetiválce si myslím, že R8 je jeho labutí píseň, příští R8 i RS modely audi od vyšší střední budou jen s osmiválci, a lambo s ním taky nepočítá, nástupce gallarda bude mít osmiválec, vrcholný predátor dvanáctiválec. Ale obecně souhlasím, V8 zůstanou, přeplňované, pro vrcholné varianty modelů automobilové konfekce, u lux. segmentu se sport zaměřením těžko říct, tam je to v poslední době v informacích docela zmatek, ale osmiválce, počítám, jako standardní motorizace zůstanou, i když se nejspíš nějakého astona nebo maserati s turbeným šestiválcem dočkáme. ;-)
Avatar - dicky
6. 9. 2012 12:07
Re: NO
Proste kdo chce normalni auto s normalnim motorem bez turba a nehodla byt omezovan nejakymi blbostmi musi si ho koupit tady u nas ve statech >:D
Jinak opet Viper je s V10 >:D tak jak tradice veli a na spravny viper slusi a corvette bude opet s V8.
Tady se na tradice nekasle a nikdy by se nestalo aby napr shelby melo pod kapotou naftovy motor jakO TO DOPADLO U BMW PRY M X6 VIZ TEST VYSE.
Evropa je proste top
>:-[]
6. 9. 2012 12:32
Re: NO
A co Obamův regulační balíček? Do roku 2025 mají jít auta se spotřebou na 4,3 litry benzínu. Letos je to 8,2. Jak dlouho vám emééérikn tradice vydrží? :-)
Avatar - dicky
6. 9. 2012 12:51
Re: NO
Prosim te prezident a ty jeho predvolebni reci......
Jinak jasne ted mame nejakej limit co nejaky chytrak vypotil ale myslis si ze nejprodavanejsi vuz ve staTech tedy F -150 ma spotrebu 8.2?
I ten nejslabsi V 8 co se prodava jezdi za vasich 12-14 litru a nikoho to nezajima.
Co se pise a realita to jsou uplne odlisne veci vyrabi se co se prodava a co lide preferuji a vyhovuje jim to a ty jejich predvolebni reci a normy vymyslene buhvi kym jsou vyrobcum tak rikajic ukradene.
6. 9. 2012 13:25
Re: NO
8,2 by měla být průměrná spotřeba na nějakém vzorku aut, F -150, jakožto nejprodávanější model, je snad zahrnut taky. Nevím, jak se regulace zavádějí v júúesej, ale první vlna by měla dorazit v 2017. Jinak vláda a automobilky mají vzájemnou dohodu, zavazující automobilky snížit do roku 2016 průměrnou spotřebu nějakého reprezentativního vzorku aut (takže ne každého, jak si asi nepochopil) na 6,6 na sto. Přepočti si, kolik to je v mpg :-)
Avatar - Barrichello
6. 9. 2012 13:19
Re: NO
Minimálně pickupy o ten V8 nepřijdou, protože ho zatím nic nedokáže nahradit. Za 1,0 Ecoboostem neutáhněš 3tunovej přívěs :o)))
Avatar - Lonestarstate
6. 9. 2012 16:51
Re: NO
Ono se stačí podívat k libovolnýmu jezeru v USA na parkoviště... nikdo si tam nepřitáhne ten člun na přívěsu připojenýmu k Focusu nebo Sparku >:D leda by měl lodičku na dálkový ovládání. >:-[]
6. 9. 2012 16:49
Re: NO
Já ti nevím. Co jsem slyšel, tak počítají s evolucí V10 pro Lamborghini. Ale máš pravdu, v těch informacích je zmatek.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2012 18:41
Re: NO
Já slyšela že "naprostou většinu" nabídky víceválcových motorů napříč VŠEMI značkami pokryjí (xy verzemi) V8 4.0 TFSi
Avatar - Ham.
6. 9. 2012 19:02
Re: NO
BMW, MB, Jag, Aston, Ferrari, VW ti všichni budou mít 8válce ještě hodně dlouho.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2012 23:03
Re: NO
Ferrari (nebo Aston) samozřejmě ano (i když i u Ferrari si již dali patent na "jen" 6ti válec) - mám na mysli "běžné prémiové" vozy střední a vyšší střední třídy - tam se nad V8 již "smráká".
"Zasvěcení" v tom měli jasno již před desetiletím (nebo také možná i dříve :-) ), to že to dnes bylo "vypuštěno" ofic mezi "lid" naznačuje že to stím "hodně dlouho" spíš NEbude "tak žhavé" ;-)
PS: To že i v "dobách blahobytu" a (ještě) velkých prodejů velkých motorů byly některé V8 prodělečné je skutečnost kterou nějak "nechcete slyšet" :-)
VW (myslím celý koncern) teď "pokryje" co to jen jde novým (a dle všeho ne špatným) V8 4.0 TFSi a na žádný další nový motor se asi spíš NE"těšte" - uvidíme jestli nějak využijí/použijí motory od Porsche..
PPS: Ať se to vám líbí či ne (mně tedy moc NEeee) tak V8 již velmi brzy zůstanou JEN ve "speciálních modelech" za "speciální ceny" = dojde (no ono vlastně "již dochází") k "downsizing(u)" i v počtu válců - od R4 z kterých se stanou R3 po V8 z kterých bude R/V 6 - nebo "ještě jinak" = "lepším" motorem (pro "vyvolené") bude brzy "pouhý" 6tiválec - VĚŘTE mi ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2012 13:20
Re: NO
Tak to se tedy BOJÍM (na žádný další "velký vývoj" to ZROVNA TAK (jako šéf Infiniti) NEvidím - spíš "dožívání" se stávajícími motory..
..které budou i prodeji "čím dál vzácnější" (dnes "zaplevelují" i VYŠŠí střední 2litrové 4válečky - navíc NAFTOVÉ) a prodeje "lepších" vozů (kde to bez 8mi válců opravdu NEjde) jsou "zcelaOKRAJové"
PS: A to že vývoj víceválcovým motorů je TAK drahý, že i v minulých letech byl v mnoha případech PRODĚLEČNÝ jsem tu již zmiňovala (a na základě info staré alespoň 10 let..
.."luxus" bude již brzy "jen" 6ti válec