třeba tady v česku velkou díru do světa neudělá, stejně jako Lexus, nic proti nim. Nevím, jak si stojí třeba v USA, nebo v Japonsku. Nebude to asi nic moc. Když v článku píši, že chtějí zvýšit prodej z dvou set na pět set tisíc vozů. Ale rozhodně je to značka, která má co nabídnout.
Lexusu se v US daří velmi dobře. Infiniti u nás doplácí podle mého na portfolio, zejména proto, že Infiniti, co by mělo konkurovat ve vyšší střední není zdaleka tak atraktivní, jako konkurence.
infiniti mam pocitze do eu prislo neskor ako lexus... takze aj v tom moze byt trosku problem... europsky zakaznik je dost konzerva... vsak ano.... kdejake nove znacky ho len tak nazaujmu.... takze kto pride neskor ten ma vacsi problem sa presadit... nove infiniti sa mi pacia... a zjednotenie nazvov a oznaceni vidim tiez ako velke plus.... drzim palce :yes:
Tato automobilka neskutečně kopíruje fungující vzory ze světa - příklad: VW - Škoda, Renault - Dacia, KIA Motors - Peter Schreyer, Renault-Nissan - Johan de Nysschen.
ještě že to neudělali a infiniti zůstává. s nastupujícími produkty a s odpovídající sítí není problém dosáhnout požadovaného tržního podílu.
držím palce a pěsti...
Skoda.Mam rad japonske znacky kvoli ich spolahlivosti a nezaujmu zlodejov.Ale..pre europanov su praktickejsie znacky D3.Ani Lexus,ani Infiniti nerobia zaujimave auta pre Europanov,co sa tyka praktickosti.Mat napr. Lexus gs450H kombi verziu s pohonom 4x4 silne do buducnosti nad nim rozmyslam.Spravia Lexus 350awd bez hybridu,co zerie dost .Navyse to je pre nepochopenie limitovane na 190km za hodinu,co pre 98% ludi neni podstatne,ale aj tak.Ked mam uz auto s takym vykonom za take peniaze tak prosim bez obmedzeni.A kupovat niejake mamutie SUV,nie dakujem.
Je to skoda.V tomto segmente lepsie plnia poziadavky Nemci.Kombi 4x4 s vykonnym dieslom co zerie o 30-40% menej.Navyse vela krat o triedu lepsimi dizajnami.
S par Infiniti mam zkusenost... nic moc: interier hruza, jizdni vlastnosti nijak vyjimecne, plejada ruznych skripani, vrzani a mechanickeho hluku byla nadprumerna... snad mozna z venku vypadaji dobre, nektere. Jen to vede k zamysleni, ceho konkurence to ma byt? Cenove (ofiko cenik, neresim realitu) temer k premii, kvalitativne nedosahne ani na VW.
No mé zkušenosti z BMW: BMW 525 můj sen parádní auto, koupeno nové. Za nedlouho jedu pod dálnici brzdím ze 190 na 90 klasika kamion, za 10 KM to samé a ejhle auto nejede tedy jede, ale bez turba, tak volám do BMW a tam mě řekli vy jste hodně brzdil že? A já ani ne popsal jsem situaci a on no to, jste brzdil hodně víte turbo se odpojilo kuli bezpečnosti protože byly přehřáté brzdy a až zchlazenou tak zastavte vypněte motor a uvidíte zda turbo půjde či ne, udělal sem to asi 4 ktat a nic, turbo naskočilo až ráno.Za rok šlo pryč z domu. Pak jsem koupil X5 3.0 benzín bez turba pro jistotu udájne z nezničitelným motorem. Tak si říkám konečně bude snad klid toto je konečně pravé BMW pěkně benzínek a klídek.No jo, ale to takhle vezu pyšně celou rodinu na výlet a když mělo auto nalítané 8.000 km cca tak hotovo automat vyřadil motor chcípnul a volal jsem na BMW tam zase všechna čest se o nás postarali jak se patří odtahovka do 15 minut taxik, hotel, náhradní auto vše v režiji BMW. 80.000 km opět to samé odtah vstřiky.Ve 110.000 km začal cukat automat auto šlo z domu. Další auto X6 bohužel jsem neodolal :-) Ve 34.000 km jedu do křižovatky a auto chcípne z prava dodávka , která se jen tak tak vyhne manželka ječí jak šílená, že BMW už nikdy. Řídicí jednotka ko tak ji vyměnili. V 58.000 Km to samé naštěstí je když jsem se rozjížděl u baráku řídící jednotka ko.Oprava a šlo z domu.Teď infiniti FX 3.0 D najeto 48.000 km v záruce 2 krát řešena závada na handsfree. Jinak servis probíhá následně: obědnáte se den před servisem přijede maník z infiniti předá vám jeho auto většinou Mko odveze si vaše. Druhý den vám vrátí vaše auto a vezme si svoje. Vaše auto je vysáté kuže ošetřená kapalina dolita atd.U BMW se Vás ptají při přejímce auta chcete auto umýt, vysat ja blbec řeknu ano a kůži ošetřit já opět ano dolít kapaliny já můžete. Cena garančka grátis, ale přední brzdy jsou ko plus výše zmíněně. Brzdy stáli 8.000 kč mytí auta myčkou 1.200 ošetření kuže plus vysátí 2.400 dolití kapaliny 480 v a to jsem tam strávil 7 hodin protože náhradní auto neměli.
Závěr si udělejte sami.