Proč to řešit jednoduše (tyčí s kloubem), když to jde složitě, že? >:D >:D >:D:no::no::no: To ovšem platí nejen pro řízení, ale i pro elektrickou parkovací brzdu. Už by si v automobilkách konečně měli uvědomit, že ne vždy je nahrazení mechaniky elektronikou tou správnou cestou a že jsou jisté mechanické ovládací prvky, které jsou nedotknuntelné!
to je prave ta dnesna "skazena doba" kde za kazdu cenu kazdy musi robit nieco inak ako je rokmi overene a osvedcene len aby sme boli cool aj za cenu toho ze to bude nespolahlive a nesikovne, ale toto plati to nielen pre auta ale aj pre ludi. Nehovoriac o tom ze elektronika ( na rozdiel od poctivej mechaniky ) je ovela nachylnejsia na poruchy a drahsia na opravy.
velmi dobre si to napisal, su iste mechanicke prvky v aute ktore su proste nedotknutelne, toto by malo byt nejako zvyraznene, skvele napisane :yes::yes::yes::yes::yes:
"Nehovoriac o tom ze elektronika ( na rozdiel od poctivej mechaniky ) je ovela nachylnejsia na poruchy a drahsia na opravy."
To je prostě pitomost. Všechno se dá zvorat, všechno se dá udělat pořádně. Problém elektroniky je, že bývá mnohem složitější než mechanika. Přitom menší a lehčí, proto se používá. Viděl jsi někdy mechanický počítač?
Elektronické parkovací brzdy mají své výhody. Takže jen tak nezmizí.
Přesně tak. Elektronika dává větší možnosti. Infiniti jsou holt první, kdo to zavádí, tak si musí vyžrat dětské nemoci. To je úděl průkopníků.
Koneckonců, nikomu ten systém nenutí, dělají i klasické mechanické řízení.
23 aut nie je tragedia, ale vrha to zle svetlo na model, ktory planovali mat ako prelomovy.
Pre hybrid je vsak tento system povinny, mechanicke riadenie "neni k mani".