Infiniti : v Evropě nemáme velké prodeje v plánu
Šéf aliance Renault-Nissan, Carlos Ghosn, poskytl magazínu Automotive News na právě probíhajícím autosalonu v Tokiu rozhovor, týkající se vstupu automobilky Infiniti (prémiová odnož společnosti Nissan) do Evropy.
Podle Ghosna není uvedení automobilky na evropské trhy nikterak komplikovanou záležitostí. Není prý třeba nikterak obměňovat portfolio výrobků, jednoduše se do Evropy přivezou modely, prodávané nyní v USA, Číně či Rusku. Vstup Infiniti bude poměrně bezproblémový i z toho důvodu, že japonským prémiovým vozům „prošlapal cestičku“ svými vozy Lexus. To, pochopitelně, Ghosn ale nezmiňuje.
Infiniti se v Evropě má zaměřit spíše na kvalitu než na kvantitu. Musí prý být vnímáno jako značka na samém vrcholu toho, co je na starém kontinentu v prémiovém segmentu k dostání. Primárními cíly je budování vysokého image, rentabilita a spokojenost zákazníka.
Příští rok vstoupí Infiniti oficiálně do Evropy. Jeho šance na ukousnutí si velkého dílu prodejního koláče v prémiovém segmentu jsou poměrně malé a pravděpodobně se v prodejních číslech bude moci porovnávat pouze s Lexusem. Jak ale řekl Ghosn, Infiniti nehledá v Evropě velké prodeje. Nezní to ale spíše jen jako výmluva?