Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti zahajuje výrobu nového šestiválce bi-turbo pro Q50 a Q60

Luxusní značka Nissanu je uprostřed rozsáhlé modelové výměny. Její součástí je i příchod nového šestiválce.
Zpět na článek
9. 3. 2016 22:28
9. 3. 2016 22:39
9. 3. 2016 22:51
9. 3. 2016 23:08
9. 3. 2016 23:11
10. 3. 2016 08:05
9. 3. 2016 22:53
9. 3. 2016 22:59
9. 3. 2016 23:31
9. 3. 2016 23:42
10. 3. 2016 08:35
10. 3. 2016 09:28
10. 3. 2016 11:10
10. 3. 2016 11:38
10. 3. 2016 12:02
10. 3. 2016 13:53
10. 3. 2016 14:09
10. 3. 2016 13:55
10. 3. 2016 11:53
10. 3. 2016 12:03
10. 3. 2016 08:49
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 22:28
Hehe
tak teraz neviem ci sa smiat, ci plakat >:D
Hmotnost:
Při započtení turba a mezichladiče se však dostaneme na celkovou hmotnost 220,6 kilogramů.
Fajn, takze V6 tazsia, nez nas V8 4.0 TFSi >:D
O tychto "vychytavkach" :
"...Vyššímu výkonu pomáhá pouze optický snímač otáček, který u silnější verze dokáže rychleji roztočit lopatky turbodmychadla, čímž o 30 % zvyšuje výkon systému přeplňování..."
a
"...Agregát dostal dvě turbodmychadla, a to kvůli hladším a rychlejším reakcím motoru při akceleraci. Turbodíru snižuje také účinný, vodou chlazený mezichladič, který rychle chladí vzduch při jeho přechodu do systému přeplňování..."

- sa ani vyjadrovat neidem >:D
Rozbalit vlákno
19
9. 3. 2016 22:39
Re: Hehe
V Ingolu, Mnich a Stutt už se všichni třesou. Luxusní značka Hnissanu InFlagranti vyhlašuje konkurenční boj! Stejně mocný soupeř, jako Kojota a její luxusní Solar pLEXUS..
V Evropě si to koupí akorát pár ňoumů. :-!
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 22:51
Re: Hehe
Ak som dobre pochopil - ty kopes za Stuttgart...vsak ? :-)
Takze specialne uznanie vasim motorarom - ich V8 4.0 biturbo je este o cosi lahsia ako nasa. Akurat ze nemaju taku pekne plochu krivku krutiaku ako my. ;-)
9. 3. 2016 23:08
Re: Hehe
Nekopu za nikoho. Ty víš, že mám i Audi. Nejradši mám Mercedes, ale moc rád taky Audi a BMW. >:D
Třeba k mýmu autu neměl Stuttgart ani Mnichov alternativní nabídku.
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 23:11
Re: Hehe
Ved jOOOO :-)
A vypada tak, ze ani dlho mat nebudu :-)
10. 3. 2016 08:05
Re: Hehe
ten motor, ale není ze Stuttgartu ale Affalterbachu :-)
jinak souhlas. Ale na životnost obojí jsem zvědavý, protože BMW mělo hodně problémů s podobnou kontrukcí. Je ale fakt, že BMW nikdy (krom legendárních R6 motorů z E30/36 a 46) nemělo motory s takovou životností jako MB.
Co mě trochu překvapuje je, že MB minulý 5,5 V8 biturbo s 700-800Nm pořád dává do těžkých modelů. Mimochodem jeho suchá hmotnost je 204kg.
9. 3. 2016 22:53
Re: Hehe
Ty si ten V8 vazil ked si si tak isty jeho hmotnostou? Vela vyrobcov tlaci marketingove kaleraby, ktore maju k relaite daleko. Obvzlast v pripade VAGu si viem predstavit, ze ten motor vazili snad aj bez hlav, len aby mohli napisat najlahsi V8 na svete.
Dalsia vec je, ze vsetci vieme ako dopadlo ich povestne odlahcovanie retazi a dalsich casti rozovodov.
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 22:59
Re: Hehe
Ty o com tocis ?
Je to motor vyvinuty by Quattro GmbH - teda sportovou diviziou Audi.
Vazi 218 kg s turbami ( vnutri V-cka ) a medzichladicmi ( voda/vzduch na zaciatku V-cka ) preto to bolo dost narocne udrzat ho na takej hmotnosti, ale nasi to dokazali.
A rozvody ?
Tu sa nebavime o nejakej 1.2-ke, alebo co za blbost ta napadla, ktore sa robia pre masove pouzitie a tam ked sa to prezenie s cost-cuttingom, tak je problem. :-!
To sa nehadam a hadam sa uz vo VW poucili.
Tu sa ale bavime o motore, ktory najdes u aut s cenovkou cca 70+ k€ :-!
Takze ver, ze tu nejake rozvody nehraju rolu.
Kludne hladaj po nete, ci vobec je nejaky problem s tymto motorom.
Trochu sa zapotis a dnes to uz asi nestihnes. :-)
9. 3. 2016 23:31
Re: Hehe
No motory sportovych divizii nie len u Audi, ale napriklad aj BMW M patria dlhodobo k najporuchovejsim. To, ze sa tu rozplivas nad spolahlivotou motora ktoreho je po svete par kusov a tazko najdes najaky co ma nalietane 200tisic len dokazuje tvoju naivitu.
Tieto auta tazia len z toho, ze prvy majitel sa toho zbavi este v zaruke. A ten co taketo auto za lacne prachy kupi je prilis nateseny z toho ako "vyhodne" kupil 400-500 konove auto.
Poznam borca co dovliekol jazdenu RS6 a nakoniec bol rad, ze sa toho zbavil. A to pritom nebol nijak stary kus. Ale tak to je dan, za to ze sa to tlaci na limity a vyrobca vie ako dlho to ma fungovat.
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 23:42
Re: Hehe
Dobre, akurat si mi dokazal, ze nema zmysel sa tebou viac zaoberat.
Ja uz som tych motorov mal par k dispozicii a to co tvrdis je blbost.
Problemy boli, ale ine ako si myslis. Tie motory je mozne praveze sponovat este o dost vyssie - vid MTM a ABT a dalsi maloseriovi vyrobcovia, ktori ich pouzivaju vo svojich exkluzivnych modeloch.
4.0 TFSi sa pouziva v slusnom pocte modelov, ktorych sa uz aj slusne mnozstvo predalo. Ale je pravda, ze asi by sa tazko hladal taky, co ma 200+ tkm.
Cas ukaze. Dovtedy nemaj starosti. :-)
Avatar - speedfred
10. 3. 2016 08:35
Re: Hehe
"Neidem"sa nepíše náhodou nejdem? no flame
Avatar - fOE
10. 3. 2016 09:28
Re: Hehe
Naposled kdyz si tu tak plamenne obhajoval nejaky motor od Quattro GmbH jako zazrak zazraku, lehky a s krivkou jako ze snu jsem te nekolika merenima z nemecka, USA a primo od majitelu z ruznych for navrtal, ze minimalne s tou krivkou audi v marketingovych materialech tvrdi neco a realita je pak ponekud jina = horsi (uzsi rozsah max Nm, uzsi rozsah max Kw). Tehda jsme se bavili o 2.5tfsi. Ted prekrocim to ze ted audi par let, no, rekneme ze trochu kreativne pracovalo s emisema coz taky nekteri povazuji za lhani (kdyz ne rovnou podvod), a prejdu rovno k tomu, ze kdyz si audi prikrasli krivky svych motoru, proc by si neprikraslilo i hmotnost (a ted neresim ze stejne tak dobre prikraslena muze byt i hmotnost motoru infiniti)? Duveruj ale proveruj, zvlast veci ktere si clovek nemuze overit bych bral od jakekoliv automobilky vzdy s rezervou. ;-)

Ostatne v tomhle byla strasne zabavna minula generace D3 kde M3, C63 AMG i RS4 vsechny pry meli ten nejlehci V8 ve tride. :-) A ja jim to v duchu hesla "neverim mereni ktere jsem si nezfalsoval sam" i budu verit. :-)
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2016 11:10
Re: Hehe
OK, idem obvolat tych 3och znamych servismanov a poprosim ich, ze ak budu niekomu menit olej, alebo brzdove platnicky, nech dotycnemu vyhodia von motor, ze si ho potrebujem koli tebe odvazit... ;-)
Avatar - speedfred
10. 3. 2016 11:38
Re: Hehe
namiesto toho aby sme sa tešili v tejto dobe z dalšieho poriadneho motora,tak už je tu porovnávanie "pindíkov" >:-[] >:-[] kto má lepší,kratší,ťažší
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2016 12:02
Re: Hehe
No pokial pani z Nissanu / Infinity neurobili nejaku zasadnu konstrukcnu chybu, tak ta mnou porovnavana V8 by mala byt oproti V6 dlhsia >:D
OK, ale ved sranda musi byt, noooo... :-)
Avatar - pelikoš
10. 3. 2016 13:55
Re: Hehe
přesně s pořádným motorem a ke všemu vypadá nádherně..
Avatar - fOE
10. 3. 2016 11:53
Re: Hehe
No to by mel ten nekdo radost. >:D
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 08:49
Komiks
Místo toho, aby japáni férově přiznali, že sice vyrobili úspornější motor, ale včetně příslušenství o 10 kg těžší, tak kalí vodu.

A Bureš tradičně neví co plácá. O technice má psát p. Dusil, to bychom se snad nedočkali takových "perel". Toto je fakt FAIL, i automobilový analfabet jaksi vycítí, že jsou v článku hlouposti.
Rozbalit vlákno
0