Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2009: Oživení střední třídy, meziroční nárůst +40 %, Insignia útočí

Opel si může mnout ruce. Insignii se daří nejen v celé západní Evropě, ale také u nás. Prodávaly se ale také modely vyplňují okraje střední třídy.
Zpět na článek
18. 5. 2009 09:31
neregistrovaný "Sumi1982"
18. 5. 2009 09:36
18. 5. 2009 09:57
18. 5. 2009 10:54
18. 5. 2009 11:40
18. 5. 2009 12:37
18. 5. 2009 16:31
18. 5. 2009 19:06
18. 5. 2009 19:34
18. 5. 2009 21:50
18. 5. 2009 20:05
neregistrovaný "Donovan"
18. 5. 2009 22:25
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 5. 2009 23:31
19. 5. 2009 19:20
neregistrovaný "Sumi1982"
18. 5. 2009 09:31
Skvely tah
Insignii drzim palce nech sa jej dari krasne auto :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2009 09:36
Úklid
Všechny čísla u všech aut jsou pěkný. Dokonce i ty, co se pořád vometaj na konci se nějaký prodali. To DPH je jak výprodej elektroniky před Vánocema. Skvěle Opel a nezmar Passat!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Katikakus
18. 5. 2009 09:57
Re: Úklid
Souhlas, stredni trida hezky roste, je videt, ze odstraneni nesmyslnych podminek pro moznost odpoctu DPH prinasi a bude prinaset sve ovoce - narozdil od nesmyslneho srotovneho.
Otazkou je, jak dlouho to vydrzi, v dubnu se uz projevili odkladane firemni nakupy. Insignia urcite :yes: drzim Opelu palce at jim to vydrzi, ale jelikoz je Insignia v Evrope nejprodavanejsi, myslim, ze se neni ceho obavat. Samozrejme take Mondeo a M6 :yes:
Hezky narust ma i Croma, ovsem v absolutnich cislech je to porad nizke cislo.
U Passatu bych vzhledem k vyse uvedenemu cekal vetsi cisla - tady se odlozene nakupy zrejme neprojevili vubec, resp. Passat se prodava porad stejne, prepazky neprepazky. Zklamanim je pro me Laguna a Avensis - oba vozy maji potencial na mnohem lepsi vysledek.
Avatar - white label
18. 5. 2009 10:54
Re: Úklid
Určitý potenciál dnes mají prakticky všichni, ten už sám o sobě nestačí..., rozhodující je přitáhnout "nějak" solventní zákazníky... ;-)
Avatar - KANKUNEN
18. 5. 2009 11:40
Re: Úklid
Laguna potřebuje rychle nový kabát.
Avatar - woody-alien
18. 5. 2009 12:37
Re: Úklid
Podle mě stačí málo. Přední světla. Jak se tím dá úplně změnit vzhled ukázala OII.
18. 5. 2009 19:06
Re: Úklid
Nejprodavanejsi v EU ve stredni tride Insignia neni.
Avatar - Katikakus
18. 5. 2009 19:34
Re: Úklid
Opel Insignia nejprodávanějším modelem střední třídy v Evropě:
[odkaz] :-!
Avatar - woody-alien
18. 5. 2009 21:50
Re: Úklid
Tak se mi to líbí. Jeden odkaz a odchod na párek... :yes:
18. 5. 2009 13:29
benziny v Mazde
Nechapu proc se autor clanku pozastavuje nad tim, ze se sestkovy Mazdy prodavaji hlavne s benzinem. Tyhle auta si kupuji lidi kteri chteji chteji (mimo vsechny standartni veci jako je prostor, kvalita, design atd.) taky pekne svezeni a v tom je benzinova (2.0) Mazda se svoji hmotnosti a fantastickym podvozkem kral tridy. Navic i z ekonomickeho hlediska jsou ve vetsine pripadu dvoulitry bezin i nafta srovnatelny. Volba rozumnych :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - skejpa
18. 5. 2009 16:29
Re: benziny v Mazde
ja tam teda v clanku nevidim zadnou zminku o tom, ze by se prodavala hlavne v benzinu (ikdyz je to pravda a je to pochopitelny).

to ale nemeni nic na tom, ze je sestka vynikajici auto a minimálně čtvrtou pozici by si zasloužila i celkově. Treba pak zdejsi konkretni rádobyvšeználci uznaji, že nejen evropske vozy mohou byt velmi vydařené a dobře prodejné. inu kvalita, spolehlivost a technika - lidi si začínají všímat ;) :yes:
Avatar - Katikakus
18. 5. 2009 16:44
Re: benziny v Mazde
Na celkove 4. misto ji chybi dva prodane kousky, neboj pristi mesic tam pravdepdobne uz bude. Jinak kvality Mazdy 6 muze nevidet jenom zaslepeny clovek. Objektivne opravdu patri k tomu nejlepimu co se ve stredni tride da poridit - na prodejich je to ostatne videt :yes:
18. 5. 2009 17:14
Re: benziny v Mazde
Je to napsano v uplne posledni vete, pouze 33,7% novejch sestek je diesel.
Osobne mam s predchozi generaci (dvoulitr nafta) najezdeno celkem dost, porad je to velice dobre auto a to nejsem milovnik nafty :-)
Avatar - woody-alien
18. 5. 2009 21:54
Re: benziny v Mazde
Naprostej souhlas. Šestka je hodně dobrý auto a navíc i dobře vypadá. :yes:
18. 5. 2009 19:10
Re: benziny v Mazde
Fantastickym podvozkem a rizenim kral tridy je Mondeo.
Avatar - skejpa
18. 5. 2009 23:17
Re: benziny v Mazde
leda po šestce :-)
Avatar - kolmar
19. 5. 2009 01:00
Re: benziny v Mazde
Mazda 6 je super kara, a preco idu tak bendziny? Tak nie dlho co v motor cafe bola diskusia a tipek mesto planovaneho dieselu kupil bendzin a preco?? bol neskutocny rozdiel v cene v prospech bendzinu...ani hromada tisic km mesacne by to za cca 4 roky nespravila!!! tak aj toto zohrava svoju rolu...
19. 5. 2009 10:29
Re: benziny v Mazde
presne tak, kdyz se k tomu navic pricte nakladnejsi servis (udrzba chcete-li), tak benzin jednoznacne vitezi :-)
19. 5. 2009 10:42
Re: benziny v Mazde
ten typek som bol mozno ja :-) Mam Mazdu 6 s 2.5 benzinom a rozhodol som sa prenu presne kvoli cene. Rozdiel medzi 2.2 dieslom 185k a 2.5 benzinom 170k bol skoro 8 tisic eur, nehovoriac o tom ze benzin bol skladom a na diesel by som musel cakat, za mesiac a pol mam najazdenych vyse 5000 km a zatial maximalna spokojnost :-) Takze jedine co mozem k tomu dodat je ze Mazda 6 :yes:
19. 5. 2009 11:12
Re: benziny v Mazde
gratuluju ;-) :yes:
Avatar - kolmar
19. 5. 2009 22:59
Re: benziny v Mazde
Zdravim, tak nie mozno...ale urcite si to bol ty :-) , Zatial spokojnost?? tak nic ine som ani necakal... este pridaj par tis. a potom ju ukaz na moje.auto.cz :-!
18. 5. 2009 17:42
VÝSTŘEDNÍ ČÍSLA
Tak konečně tabulka pravdy. BRAVW... vlastně, moment, rozeberme to popořadě.

Tak především Delta. Myslím, že v tabulkové konkurenci se našla dokonale se Sonatou. Dokonce bych řekl že i naturel majitelů bude tak nějak velmi blízký... Inu což, čo bolo, to bolo, těrazky som masírkou...

Alfa... 8 (slovy: osm) kousků... jistě zaslouženě. Naproti tomu, německá prémiová trojka ve vysokých dvojciferných číslech. Jistě. Nebo je tu snad někdo, kdo by nechtěl trojkové BMW? Není, akorát se to stydí přiznat i sám sobě...

Fantastického čísla dosáhla Mazda 6, tady je to na hluboké zamyšlení... "kdepak asi soudruzi z konkurence udělali chybu?" Pozvedám varovně prstík, tohle v kolébce nejlepších aut světa snad zapotřebí není... No, 98 kousků, to je porce. Porce o to hodna ocenění, že se jedná v převážné většíně o vozidla ve vlastnictví občanů, nikoli podnikatelských subjektů.

Co dále mám psát? To, co píši už pátým rokem - BRAVWO Apoštol. Úspěchy Passatu jsou neuvěřitelné. Vím, všechno je to uplacené zednářsko-latifundisticko-buržoazně velkopansklou klikou, ale i tak... 270 je 270. Komu čest, tomu čest. Současně je na horních místech potěšitelné, že Superb není nikde nad vodami, ale že musí a muset bude ještě tvrdě bojovat o své místo.

Závěrem ještě jednou cituji klasika - "A tak to ma byt".

Číslem měsíce je - 98. Jo, tohle si prostě Mazda zaslouží. Důvody jsou pro mne nepochopitelné, leč v zájmu objektivity nelze jinak.
Rozbalit vlákno
7
18. 5. 2009 18:00
Re: VÝSTŘEDNÍ ČÍSLA
Taky zacnu poporadku ;-) :yes:

V Korei ovlada stredni tridu Hyundai Sonata - u nas Superb. Neni co dodat, uvazujici clovek pochopi kam mirim.

K Passatu dve slova - tradice a kvalita. Tradice je tu diky nasi postkomunisticke zemi kde bylo (opet tradicni) zavidet nemecky mluvicim sousedum jejich v nasich ocich dokonale passaty. Inu, v porovnani co jsme tu meli my to i docela chapu :-) Objektivne receno je passat velice kvalitni auto takze si tuto tradici drzi, kdo si koupi, neprohloupi.

Treti misto Mondeo, klasika, jeden z nejlepsich, ne-li nejlepsi, pominu-li premiovky.

K Mazde sem se vyjadril uz nahore, pro lidi co radi ridi a nemaji na BMW jasna volba: kvalitni, technicky vyspela, skvele jezdici, obratna, lehka (nizka spotreba a emise), proste moje favoritka :-)

Na zaver bych pro uvazujici o tehle tride vypichl Accord, Avensis, Legacy (v nafte!) a samozrejme Insignia :yes:
18. 5. 2009 18:54
Re: VÝSTŘEDNÍ ČÍSLA
Ti co radi ridi, sahaji i po Mondeu, tak bych to neprehanel s tim uspechem Mazdy6 a az vubec pasavanim fantastickym podvozkem na krale tridy, tam je kupu let Mondeo. Celoevropsky na Mondeo Mazda rozhodne nema. V podstate ani v CR. ;-)
Avatar - skejpa
18. 5. 2009 20:56
Re: VÝSTŘEDNÍ ČÍSLA
a pak ses probudil s rukou v nocniku :-) :no:
Avatar - kolmar
19. 5. 2009 01:05
Re: VÝSTŘEDNÍ ČÍSLA
>:D >:D :yes: ak uz vyhlasenie mazdy 6 v nemeckych periodikach za kralovnu zataciek moze niekto ignorovat tak uz fakt neviem... hoci je fakt ze ma podvozok z rovnakej platformy ako mondeo...no nastavenie a vaha este vzdy "trosku" zohraje svoju rolu
19. 5. 2009 10:33
Re: VÝSTŘEDNÍ ČÍSLA
Jasne, Mondeo jezdi tak skvele, skoro nejlip, ale je oproti Mazde o nezanedbatelnych par kilo tezsi coz se jasne projevuje na hbitosti a pocitu z lehkosti s jakou jezdi ;-)
neregistrovaný "Donovan"
18. 5. 2009 20:05
Re: GTI, ty prevíte,
já jsem měl z těch Alfích osmi kousků upřímnou radost, tak mi jí takhle nekaž ;-)
Avatar - woody-alien
18. 5. 2009 22:01
Re: GTI, ty prevíte,
Solidní zhodnocení. Jen bych dodal, že já bych tedy to upísklé, vevnitř celkem malé trojkové BMW i s těmi zatracenými runflaty chtěl a nestydím se to přiznat. :-)

Je ale fakt, že se tu ve střední sešla vybraná společnost... :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 5. 2009 22:25
Jako vždy...
... některé výroky místních mě nepřekvapují.

Jak může někdo chtít (samozřejmě kromě vedení automobilky) po Deltě, aby lámala prodejní rekordy, nebo se umísťovala v tabulkách prodejnosti v předních příčkách? Toto auto bylo postaveno jako zcela individualistický model. Neříkám, že je technicky či mechanicky lepší než konkurence, ale stylem, potažmo aurou vozu, je zcela suverénní a dokáže okouzlit či si zcela podmanit člověka (znám takové případy a vůbec se jim nedivím).
Rozbalit vlákno
5
18. 5. 2009 22:59
Re: Jako vždy...
Chceš říct, že Delta byla vyrobena proto aby se blbě prodávala? >:D Myslím, že ne. Inženýrům z Lancie jistě nešlo o to aby si Deltu koupilo jen pár lidí. Ano je to zvláštní auto, které po designové stránce nemá podobného, ale asi je to i na škodu. Lancia udělala chybu. Dříve značka která drtila konkurenci ve světě rally a dnes? Kdyby Lancia zůstala u sportovních vozu jako byla Delta HF Turbo jistě by se prodávala líp.
Avatar - Ham.
18. 5. 2009 23:31
Re: Jako vždy...
To je docela nesmysl, auta střední třídy se vyrábějí právě proto aby rekordy lámala nebo se alespoň slušně prodávala, všechno jiné je pitomost. Na krásu a auru a podobné věci si mohou hrát výrobci s vysokou prestiží ve zcela jiných segmentech kteří prodají pár kusů za neskutečný peníz jako Ferrari, Aston, Porsche. Do této společnosti ovšem Lancia nepatří ani náhodou.
19. 5. 2009 16:25
Re: Jako vždy...
Jasně. A proč vlastně nějací zoufalci tak složitě vyrábí a nechávají dvacet let zrát koňak X.O., když se levné vodky vypije mnohem víc? A proč to nezabalí, když jsou v tabulkách prodejů lihovin (počítaných na litry ročně) skoro poslední? To je divných věcí na tom světě... ;-)

A jaktože vlastně pořád ještě nezkrachovali dovozci kaviáru, když se sekané prokazatelně prodá (na váhu) asi 358 tisíc krát víc?
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 14:49
Re: Jako vždy...
Jo, je to v podstatě taková kusovka, exkluzivitka, bouchá se to spolu s Maserati na jedné dílně, Luigi a Carlo rozebírají Brava a Giovanni s Pietrem pak obšívají jejich palbuky kůží a lepí na kastli znáčky Lancie. Stihnou tak pět kousků ročně, prostě stylovka, je na tom dvě stě procent marže, to Lancii stačí, rozhodně úspěšný projekt, ostatně jeho manažer dělal před tím na cromě, tak má na co navazovat. :-) ;-)
19. 5. 2009 20:05
Re: Jako vždy...
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ham.
18. 5. 2009 23:41
V Evropě Insignia útočí
ale tady to zatím moc přesvědčivě nevypadá, u automobilky a modelu který by si měl dělat nárok na srovnání s nejlepšími je místo až za ošklivkou supem, staříkem pašíkem, čadíkem mondíkem, šestou fintilkou a premiovkou čtyřkruhou docela propadák.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
18. 5. 2009 23:55
Re: V Evropě Insignia útočí
Přesně tak, u mně to taky zdaleka "nesmrdí" budoucím prvním místem...myslím, že méně místa "vzadu" se ve střední třídě, právě v ČR zrovna dvakrát neodpouští...
19. 5. 2009 10:09
Re: V Evropě Insignia útočí
Myslím, že největším problémem Insignie u nás je její znak na kapotě. U nás prostě Oply nejedou. Nevím čím, asi nemají v ČR vybudovanou takovou tradici :-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 10:47
Re: V Evropě Insignia útočí
Přiznávám dobrovolně, že těmito "předsudky" částečně trpím
např. také já... ;-)
Avatar - woody-alien
19. 5. 2009 13:10
Re: V Evropě Insignia útočí
Což částečně vysvětluje i nedobrou pozici (u nás) Astry mezi kompakty. Pro mě celkem překvapivé, myslel bych že lidi budou vnímat spíš "německost" značky než kolísavou kvalitu z před pár let, kterou měl beztak kdekdo. :-!
Avatar - white label
19. 5. 2009 20:49
Re: V Evropě Insignia útočí
Třeba já osobně na té značce moc žádnou "německost" nevnímám...Vyrábí se taky v Německu, ale patří pod GM už hrozně dlouho, je to něco jako Ford...ale i toho Forda bych většinou jako auto bral určitě spíš než Opla...
Mám i osobní zkušenosti s kvalitou Opla např. z období Calibry, která se třeba s kvalitou tehdejšího Corrada nedala absolutně srovnat...viklající se sedadla apod.

P.S. Shodou okolností se oba mí dědové shodovali v názoru "nebrat" Opla...jeden měl (před komančema) Aero 50, druhý dokonce Oldsmobile, který mu komanči znárodnili
i s fabrikou...
Tehdy se prý říkávalo: "Hopla, koupil jsem si Opla...",
ale to hopla nebylo vyjádření radosti, nýbrž unáhlenosti...
To jsem od nich slyšel jako hodně malý kluk...
19. 5. 2009 20:59
Re: V Evropě Insignia útočí
Já bych si Opela taky nikdy nekoupil. Nevim úplně proč, ale možná jen proto, když jsem jezdil Praha-Brno před 10 lety 3-4 týdně, tak největší blbci byli řidiči s 1.4 Astra clasic a Vectra v takový tý megalíný naftě v levym pruhu. Zase v době Calibry to byl můj favorit, ale vyhrála AR155.
Avatar - white label
19. 5. 2009 21:42
Re: V Evropě Insignia útočí
Myslím žes tenkrát vybral docela dobře... o něco menší zlo...
;-)
Avatar - woody-alien
19. 5. 2009 23:36
Re: V Evropě Insignia útočí
Nějak mi ta odpověď popojela dolů, pardon... 8-s
19. 5. 2009 19:20
sophiina volba
složitá volba šťastných - Accord (tourer) x Avensis x Legacy ???
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
19. 5. 2009 23:35
sophiina volba
Ale jo, já kromě Omegy žádným Opelem nejezdil. Jen se divím, že je vůči němu taková předpojatost. Klidně tu frčej frantíci a korejci, ale Opel s prokazatelně dobrejma (jinak řečeno už vychytanejma) autama jako Corsa, Astra nebo Zafira nic moc.
Rozbalit vlákno
0