Diskuse

Nový Opel Insignia GS je jedním z nejlepších aut v segmentu. Má vůbec nějaké mouchy?

23.3.2017

V rámci mezinárodní prezentace v okolí Frankfurtu nad Mohanem jsme vyzkoušeli nový Opel Insignia Grand Sport. Lze mu vytknout máloco, něco ale přece.

 

  • 51 Reagovat !

    foto Jenik3

    Jenik3 23.03.  13:19

    Konecne benzin

    Diky za test benzinoveho motoru :yes:

    Nechapu, proc opel vymenil 1.6 sidi (relativne novy motor) za 1.5?
    250 Nm mi prijde na Insignii malo. Ale je pravda, ze pro labuzniky maji 2.0 se 400 Nm (od 2500 rpm). Mozna pujde ta 1.5 vyladit.
    • 31 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 23.03.  14:17

      « Re: Konecne benzin

      k redukciám objemu motorov na 1.5 sa uchyľujú všetci veľkí hráči asi kvôli daňovému zvýhodneniu v Číne práve do tohto objemu. Tiež bude pre výrobcu výhodnejšie robiť viac výkonných variant z jedného motoru ako vyrábať dva objemy. Bude to motor na také to normálne jazdenie, dostatočný. Kto bude chcieť tlačiť na pilu pôjde vyššie.
      1.6 SIDI je už starší motor s liatinovým blokom a časom ho asi odstavia kvôli emisiám.
      • 30 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 23.03.  14:43

        « Re: Re: Konecne benzin

        Presne tak, lebo Čína. Kto tam chce uspieť (a že Čina dokáže potiahnuť predaje viac, ako ktorákoľvek európska krajina, už zistili mnohé automobilky vrátane Škody), musí sa prispôsobiť ich trhu, vrátane motorizácií do 1500 ccm (ktoré sú poplatkovo/daňovo zvýhodnené). A celkovo trh smeruje k racionalizácii motorov, začal to Ford, pokračuje VW a teraz Opel, t.j. tri benzínové motorizácie: 1,0-1,5-2,0 a jednotlivé výkonové verzie budú podľa potreby riešiť rôznym stupňom preplňovania.
  • 90 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 23.03.  13:22

    Posaz,

    který má p. Mička za volantem insignie si pamatuju ze žigulíka, tam to ale při určité výšce bohužel jinak nešlo, kolena obtočená kolem volantu, šaltpáka ve stehně, ale v autě z roku 2017 mě takový posaz udivuje. Buď tedy v opelu nezvládli ergonomii, volant jde málo přitáhnout, pedály jsou příliš v kabině, nebo p. Mička neumí v autě sedět, každopádně to video je antireklama na správný posaz za volantem.
    • 60 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.03.  13:46

      « Re: Posaz,

      Nechci se nikoho neprávem dotknout, ale prezentér na posledním videu i přes zjevnou výšku sedí normálně. Že by hemoroidy nebo cesta na prezentaci Trabantem? ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto Horst-Fuchs

        Horst Fuchs 23.03.  14:12

        « Re: Re: Posaz,

        Asi tak, navíc si tak uvědomuji, že když sedím na židli, taky jsem opřený maximálně do půlky lopatek. Pak bych se musel poměrmě podivně prohnout a vypadalo by to dost špatně.
        Dále mě zaujala kritika liftbacku jako takového, jestlipak by si někdo dovolil totéž napsat u Škodovky, že tento typ karosérie jednoduše řečeno spojuje nevýhody hatchbacku a kombi?
        • 40 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 23.03.  14:14

          « Re: Re: Re: Posaz,

          Já tedy ten test vnímám jako velmi pozitivní. Možná až zbytečně se trafující do mazdy6, která po FL dořešila největší bolístky ohledně odhlučnění.
          Ale Opelu se evidentně poslední generace podařila.
          • 24 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 23.03.  14:37

            « Re: Re: Re: Re: Posaz,

            ruku na srdce, pořád to v té šestce není ono. Hluk od zadních podběhů tam prostě je (oproti Mondeu či Passatu) pořád o něco vyšší. Při delších cetách to bývá i otravné.
            • 37 Reagovat !

              foto stanly01

              stanly01 23.03.  15:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

              ...ty si aky tragét. Hluk od zadnich podbehu?? Predpokladam ze si pri tom testovani sedel v tom aute :-) Doporucujem cestu Praha - Brno v Superbe a Brno- Praha v Insignii. Nasledne mozes sa zacat vyjadrovat. Inak je to len obycajny hate!!
              • 32 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 23.03.  15:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                Bavíme se o mazdě6... Tragéte ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Radek-89

                Radek_89 23.03.  15:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                Myslím, že řeč je o M6 a ne o Insignii.
              • 01 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 23.03.  15:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                bavím se o Mazdě chlape. V insignii jsem ještě neseděl. Ani v té starší.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 23.03.  15:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                  Je to jedno z aut, kde mě trošku mrzí, že jsem se nedostal k projetí. Ve skladovkách byly fakt pěkné kousky se slevou řádově 40%. To auto nebylo papírově ani designem můj šálek kávy, ale možná bych byl překvapen.
                  • 00 Reagovat !

                    foto skyactive-for-everybody

                    skyactive for everybody 23.03.  15:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                    tak není všem dnům konec ;-) Třeba bude příležitost. Důvody, proč jsem ji nikdy nevyzkoušel, mám podobné, a nejspíš jsem vůči Opelu dlouhou dobu trpěl předsudky. Ale zase musím říct, že dnes se mi design první insignie v kombi jeví nadčasový - v té oplácké tmavě zelené ji to mimořádně sluší.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 23.03.  16:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                      Mně ta zelená jen podtrhuje dojem důchodcovského auta, hlavně u pre-fl verze. Tahle Insi je ale každopádně mnohem víc podle mého gusta.
                      • 00 Reagovat !

                        foto skyactive-for-everybody

                        skyactive for everybody 23.03.  22:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                        No jo, mam pro tmave zelenou slabost... Nejvic asi pro britskou zelenou... Na nove insi se mi libi, jak vyslechli pripominky ke stisnenosti interieru a udelali ho maximalne vzdusnej. Exterierove je vymazlenej a prizpusobenej proti pripadnemu frflani manzelek.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 24.03.  10:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                          Barva je to zajímavá... na E-Type, nebo Bentley. Na normálním autě podle mě nevynikne. Viděl jsem v ní nedávno F-Pace, a ač jsem si říkal, že by to teoreticky mohlo fungovat, tak v reálu vůbec, to auto to totálně zabilo, úplná šedá myš.
                          • 00 Reagovat !

                            foto skyactive-for-everybody

                            skyactive for everybody 24.03.  10:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                            XE nebo odrudy MINI, tam vynikne nejlepe... Zkratka britska ;-) na novou insi se ale vubec nehodi, to je pravda...
                          • 00 Reagovat !

                            foto Skipper

                            Skipper 24.03.  17:18

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                            viz moje galérie - na Clubmanu se mi líbí nejvíc ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Krabatt

              Krabatt 24.03.  05:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

              Naprosto nesouhlasím. Mám čerstvě Mazdu 6 Wagon 2,5L 2017 verze GL a proti VW Passat 2,0TDI je odhlučnění Mazdy 6 o level výš. Uznávám, že srovnávám benzín a naftu, ale obě auta mám k dispozici, takže vím, co říkám. Mazda je v nízkých a středních otáčkách nádherně tichá, motor uslyším jedině když dupnu na plyn. Díval jsem se na izolační materiály kolem dveří, blatníků apod. a je neskutečně, jak tlusté materiály to jsou. S Mazdou 6 modelem 2017 skutečně odstranili nedostatky, které otravovaly dříve. Netvrdím, že se dostali na úroveň prémie, ale kritizovat dnes tohle auto za hlučnost je zcela nefér. A hluk z podběhů??? Nevím, ale asi mám něco z ušima. Zadní podběhy jsou chráněny kobercem, žádné ťukání od kamínků neslyším. Skutečně se zajděte na modelovou řadu GL podívat, protože je zase někde jinde než GJ.
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 24.03.  07:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                Nu, at ti Mazda slouzi klubovy kolego ;-)
                PS
                a ke komentu - jsem rozmazlenej z Mondea, kde je v této kategorii nevídané (neslýchané) ticho, netvrdím tedy, že nemáš pravdu, ale jde to i potišejc...
                • 02 Reagovat !

                  foto Krabatt

                  Krabatt 24.03.  09:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                  Nemohu porovnat, Mondeo neznám a po zkušenosti s Focusem mi žádný Ford nesmí do garáže jednou provždy. :-) Tím nechci říct, že je to špatné auto, ale zkrátka jedna zkušenost mi stačila, byť s modelem z nižší střední.
              • 01 Reagovat !

                foto Redmex

                Redmex 24.03.  08:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                Ako je to s aerodynamickym hlukom pri dialnicnych rychlostiach ~140 a 160 km/h?

                Pre mna osobne je prave toto rezim, kde sa rozdiel medzi dieslom a benzinom zmazava z hladiska hluku a vsetko je len o aerodynamike a odhlucneni.
                • 10 Reagovat !

                  foto Krabatt

                  Krabatt 24.03.  09:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Posaz,

                  V rychlosti 140 km/h na dálnici naprosto v pohodě. Mazda 6 má i trochu upravená zpětná zrcátka a určitě je neupravili jen tak ze srandy. Rychleji jsem s tím zatím nejel, protože se doporučuje tenhle motor prvních cca 1500 km zajíždět. A já nemám najeto ještě ani 1000 km.

                  Každopádně, po dálnici mám za sebou cestu dlouhou asi 200 km a byl jsem spokojen. Podotýkám však, že posledních 8 let jsem jezdil a stále jezdím se samými diesely a to OII Scout 2,0 TDI, OIII 2,0 TDI, VW Passat 2,0 TDI a Superb 3 2,0 TDI. >:D Nejsem tedy rozmazlený z lepších značek a je mi jasné, že Mazda 6 stále může pracovat na zlepšení. Ale ve srovnání zrovna se zmíněným Passatem, se kterým Mazdu 6 střídám, je právě Mazda jako nervové sanatorium. :-) A třeba takové srovnání se starší Mazdou GH v tomto směru vůbec není možné. Já snad asi budu muset udělat fotky těch těsnících materiálů - třeba mezi předními dveřmi a blatníky je tlumící pěna snad 4-5 cm silná.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 24.03.  13:15

          « Re: Re: Re: Posaz,

          Hatchbacku a kombi? Co je na liftbacku z hatchbacku (co nemá kombi)?
  • 57 Reagovat !

    foto V6last-imil

    V6last imil 23.03.  13:31

    Škoda

    Není to Škoda - hlavní výtka
    • 63 Reagovat !

      foto minn1483

      minn1483 23.03.  14:10

      « Re: Škoda

      škody sú na h*vno
      • 35 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 23.03.  14:22

        « Re: Re: Škoda

        Tyhle kecy jsou na h.... Něco k Insignii, nebo jsi si jen přišel veřejně ucvrknout do prádla?
      • 21 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 23.03.  20:20

        « Re: Re: Škoda

        skodovku sem netahej. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovka se nekupuje ale fasuje. skodovkou jezdis protoze musis
  • 11 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 23.03.  13:31

    Úplně tam chybí podladěné dvoulitry

    Třeba nejsilnější malý benzín je nic moc, ale ten dvoulitr 4x4 už bude zase papkat.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.03.  13:48

      « Re: Úplně tam chybí podladěné dvoulitry

      Nejsilnější malý benzín nahrazuje nějakou dřívější 1,8. Oproti ní pak určitě nabídne mnohem víc.
      • 11 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 23.03.  15:33

        « Re: Re: Úplně tam chybí podladěné dvoulitry

        Něco mezi tam rozhodně chybí. Na druhou stranu, 850 za ten dvoulitr je sympatická cena... se světlama 900...
  • 10 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 23.03.  13:36

    První dojmy fajn

    První dojmy fajn. Napsáno pečlivě a s rozmyslem. Všiml jsem si, že místa na nohy je tam požehnaně a řidič si nebude tlouct koleno o žádné výčnělky. Možná trochu zklamání z gumového pocitu z volantu a z automatu - ale ten se může s každou motorizací chovat jinak.
    Nuže, srdce automobilového fandy zaplesalo… Těším se na velkej test a hlavně na reálnou zkušenost
  • 10 Reagovat !

    foto cupra

    cupra 23.03.  13:40

    WTF?

    Video nenalezeno

    Litujeme, toto video není momentálně k dispozici.
    Děkujeme za pochopení
  • 30 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.03.  14:12

    Odpovede

    Díky Honzo, našiel som odpovede na väčšinu mojich otázok. A keďže ma zaujíma najviac stredný benzín s manuálom, teší ma, že i ACZ potvrdzuje závery anglických testov, že toto je vydarená verzia: kultivovanejší motor a agilnejší podvozok s menším sklonom k nedotáčavosti a lepším riadením ako nafťáky, kdežto benzínový dvojliter je kvôli automatu nie až tak živý a agilný, ako by človek od 260 koní čakal (a manuál k dispozícii nie je). Samozrejme ideálna by bola nejaká motorizácia cca. 1,8 l a 190-200k, ale z daných možností je tá silnejšia 1,5ka asi zlatým stredom.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.03.  14:16

      « Re: Odpovede

      Uvidíš, že bude platit heslo: silnější je lepší. 2,0T 4x4 s OPC vypadá perfektně.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 23.03.  14:37

        « Re: Re: Odpovede

        Jasne, že silnejšie je lepšie, ale nemyslím, že zrovna rodinné auto nutne potrebuje 260 koní. Ako som písal, o niečo viac ako 165k by bolo fajn, ale 260k (notabene povinne s automatom a 4x4) je zbytočný overkill. A fajn bude vyzerať akákoľvek trošku vybavená Insignia (za mňa full LED, 18ky kolesá, červená farba).
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 23.03.  17:41

          « Re: Re: Re: Odpovede

          Řekl bych to tak "jak si jednou čuchneš k 260 koňúm, tak se do nějaké bryčky se 165 oslíky nikdy nevrátíš"... ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto holden2

            holden2 23.03.  20:22

            « Re: Re: Re: Re: Odpovede

            nesmysl. jezdim 390ti a klidne jedu i 90ti.
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 23.03.  20:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odpovede

              Jo, protože víš, že máš doma v garáži 390 plnokrevníků... >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 23.03.  21:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovede

                Ne v garáží, na Playstation...
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 23.03.  21:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovede

                  ...máš doma na playstation.... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 23.03.  14:35

      « Re: Odpovede

      Jsem zvědavej na ten nejsilnější 210 k diesel. Bylo by fajn přesednout z 210 k Mondea do podobně silné motorizace a bezprostředně porovnat jejich projev.
      • 00 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 23.03.  14:51

        « Re: Re: Odpovede

        Já na 125kW s tou 8stupňovou převodovkou a s adaptivním podvozkem...to by byla ideální kombinace ke koupi..
        • 00 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 23.03.  15:43

          « Re: Re: Re: Odpovede

          Já myslím, že to bude ideál na cestování. Ale musím teda dodat ve stylu odpadlíka H/Ksvweta - těším se na ni jak malej kluk...
  • 10 Reagovat !

    foto Seagull

    Seagull 23.03.  14:51

    Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

    Ty ceny se mi zdály tak podezřelý, že jsem se koukl na německý stránky a tam začíná ten nejsilnější benzín na 42.000EUR a to je "krapet" víc než zde uváděných cca 850.
    • 20 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 23.03.  14:52

      « Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

      Němci budou dražší, tady "vládne" Škoda, tak se Insignia musí asi trošku podbízet.
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.03.  14:56

      « Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

      Německá cena nikdy nekopíruje tu českou pouhým přepočtem kurzu.
      • 01 Reagovat !

        foto Seagull

        Seagull 23.03.  16:51

        « Re: Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

        to ano, ale tady je cca 35procent rozdíl - nevěřím tomu, že ty české ceny jsou správně (nebo přesněji, že všechny české ceny jsou správně).
        • 00 Reagovat !

          foto Jan-Micka-Auto-cz-

          Jan Mička (Auto.cz) 23.03.  17:46

          « Re: Re: Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

          Dobrý den,

          český ceník Opelu Insignia ještě není na webu, ale pokud mi do SZ napíšete svůj mail, rád vám ho pošlu ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Seagull

            Seagull 23.03.  19:38

            « Re: Re: Re: Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

            Dobrý den,
            děkuji, to není třeba. Já Vám tedy budu věřit, ačkoli se mi nechce věřit vlastním očím. Oproti německé ceně je rozdíl enormní (a chápu a vím, že to nefunguje jako přímý přepočet nikdy), ale ten rozdíl, ten rozdíl...je prostě ohromný.
            I v porovnání s obdobně výkonnou konkurencí (jako např Mondeo, Passat) je ta cena za 191kW verzi neuvěřitelná. Pokud se to ukáže jako pravda, tak si myslím, že vím, co letos budu kupovat. Děkuji Vám.
            • 00 Reagovat !

              foto pallas

              pallas 26.03.  09:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

              V Nemecku sú oficálne ceny áut tak premrštené, že ich v reále nikto neplatí, ale handrkujú sa s predajcom o zľavu. Alebo rovno kúpia "grauimport" kde nie sú výnimkou aj 25% zľavy oproti katalógovej cene, a to u úplnej novinky na trhu (tak sa napr. predávali VW Up a Citigo).
              • 00 Reagovat !

                foto Dem

                Dem 04.06.  19:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

                Koncem kvetna byla u Opla akce Bleskovy tyden, dostal jsem slevu 23% na novou Insigniu 2T z ceny Konfiguratora. Netusil jsem ze by takove slevy vubec na auta existovali. A za stejnou cenu nic podobneho nenajdes, fakt
        • 00 Reagovat !

          foto cudzinec11

          cudzinec11 23.03.  22:12

          « Re: Re: Re: Kde asi udělali soudruzi z auto.cz chybu

          Lenze v DE su nadhodene ceny a potom akoze velke zlavy, takze realne to bude o tisicku-dve-max. tri drahsie ako tu...
  • 11 Reagovat !

    foto d-arrow

    d_arrow 23.03.  18:59

    Dizajn

    Dizajnovo je toto auto krasne, velmi podarene ciste a dynamicke linie. Jedina vec, ktora je podla mna poriadny "fail" je rozsekane zadne okno na 3 casti dvoma stlpikmi. Vyzera to velmi lacno a taketo riesenie, trebarz z dovodu tuhosti karoserie a bezpecnosti, sa k autu tejto triedy absolutne nehodi. Bez tmavych skiel to bude vyzerat este horsie, nehovoriac o stiahnutom okne :no:
    • 10 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 23.03.  20:36

      « Re: Dizajn

      Souhlasím, že je to hrůza. Na druhou stranu na současný Opel to ještě docela ujde. Většina ostatních oplích C a D sloupků dopadla ještě daleko hůř.
  • 20 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 23.03.  21:03

    at tak či tak

    děkujeme za první dojmy, pěkně a podrobně sepsáno, za mě :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto Blatouch

    Blatouch 23.03.  21:18

    Das Auto, der Konzern

    Konecne to neni das Auto von der Konzern - takze normalni fajn auto.
  • 01 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 23.03.  21:21

    Foto

    Pěkně sepsané dojmy :yes:
    Jen mě překvapuje, že jste nezvládli udělat nějaké fotky?
  • 00 Reagovat !

    foto Tomas136

    Tomas136 23.03.  21:43

    Oficiálně: Insignia OPC nebude

    Podle informací z Opelu Cz se s verzí OPC nepočítá. Nahradí ji verze GSI, s motorem 2.0T, předběžně se s ní počítá pro modelový rok 2018, ale možná bude i později. Výkon a další parametry zatím nejsou známy. V6 je minulostí.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 23.03.  22:05

      « Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

      Zajímavé... přitom v konfigurátoru jsou doplňky OPC Line...
      • 00 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 23.03.  22:57

        « Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

        Z OPC bych asi volil jen interierove doplnky... Cili volant a budiky... Pro sestivalce se holt chodi k D3 nebo k Lexusum...
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 24.03.  08:06

          « Re: Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

          A ani tam to už není zdaleka tak jednoduché. Zkus si teď koupit do Céčka naftovej šestiválec. ;-) Možná až ho začne Renault vyrábět.... :-! :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 24.03.  10:57

          « Re: Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

          nebo do USA >:D
      • 00 Reagovat !

        foto cupra

        cupra 23.03.  23:09

        « Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

        OPC bude zřejmě 2018, jaký bude motor stále není jasné. V6 opravdu nemusí být nebo jen pro určité trhy jako je Austrálie. Ale to se uvidí.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 24.03.  13:35

        « Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

        Že nabídnou bodykit, vůbec neznamená, že bude i plnohodnotné.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 24.03.  14:01

          « Re: Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

          To sice chápu, ale pokud zůstávají u značky OPC, bylo by poněkud zvláštní pak nazvat top GSI... ono se to taky může lišit podle trhu.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 24.03.  16:10

            « Re: Re: Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

            Že případně nebude Insignia OPC, neznamená, že opustí označení OPC, zruší/ přejmenují tu divizi a nebude třeba Astra OPC. Asi jako Polo má R-Line paket, ale vrcholem je GTI. OPC by tedy zůstalo vrcholem, pořád by se po něm mohly jmenovat doplňky, jen by nebyla žádná Insignia OPC. Opel používal GSi v minulosti, takže by šlo o oprášení staršího označení, a pak by platilo, že GSi < OPC. Pointou by asi bylo, že to nebude tak extrémní, jak by se od OPC čekalo.
    • 00 Reagovat !

      foto Jan-Micka-Auto-cz-

      Jan Mička (Auto.cz) 24.03.  08:01

      « Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

      Dobrý den,

      zajímavé info, díky za něj. Ještě před odletem z prezentace nám tiskový mluvčí potvrdil pouze to, že bude silnější verze, ale neprozradil motor a jestli se bude jmenovat OPC.
      • 00 Reagovat !

        foto Tomas136

        Tomas136 24.03.  13:51

        « Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

        Ještě jsem zapomněl dodat, že ve verzi GSI bude nabízena i motorizace 2.0 BiTurbo diesel.
        • 10 Reagovat !

          foto Ironhide027

          Ironhide027 24.03.  19:39

          « Re: Re: Oficiálně: Insignia OPC nebude

          Zdravím,

          České zastoupení Opelu ví bohužel kulový, už jsem se o tom přesvědčil několikrát,

          o tom biturbu máte pravdu, ale u prodejců už je v nabídce teď, 2.0 BiTurbo 154kW, zatím pouze se 4x4 a AT8, je zatím brán jako TOP, více méně na úrovni benzínu 191kW (upravený motor z Astry OPC, dle němců), ale myslím za vyšší cenu a není nijak jinak označen, než normální verze.

          V6 pro OPC je opravdu bohužel minulostí (mne to ohromě štve, těšil jsem se na něj).

          Jezdím teď s biturbem 143kW, ale v astře a jsem tedy na to nové biturbo zvědavý, nicméně přemýšlím nad přechodem k benzínu :-)
  • 20 Reagovat !

    foto AUDIRS6

    AUDIRS6 23.03.  23:39

    interier

    estelen idem citat, ale ked sa divam na fotky interieru, odpadavam ! :-! :yes:

    az audinacky cisty, s peknymi chromovanymi detailami na spravnych miestach, asi najlepsie zakomponovany displej multimedialneho systemu s vyduchmi ventilacie...Proste odpadavam !
    Takze ide to aj bez "draheho systemu vysuvania" a len pricapenia tabletu na pristrojovku ! :-)
    Zdravim panov v Ingolstadte s ich vyhovorkami ohladom A4/A5 ! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 24.03.  23:19

      « Re: interier

      no aj Pežó 508 to ma podobne zakomponované. Tam je interiér fajn.
  • 10 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubaq 24.03.  05:42

    Díky!

    Pane Mičko, děkuji Vám za tenhle nápad s položenými otázkami a jejich zodpovězením v podrobném a čtivém textu!
    Dozvěděl jsem se vlastně všechno, co mě zajímá. Teď už jen vlastní dojmy, až se Insignia objeví u dealerů.
    Jenom si dovolím připomenout ještě jenu nezodpovězenou otázku: nejsilnější diesel je v ceníku jen s MT. Kombinace 125 kW + 8AT nebude v ČR nabízena? V Maďareském ceníku uvedena je....
    • 00 Reagovat !

      foto emmerityx

      emmerityx 24.03.  07:25

      « Re: Díky!

      I já děkuji za zodpovězení dotazu - Bose.
    • 00 Reagovat !

      foto Jan-Micka-Auto-cz-

      Jan Mička (Auto.cz) 24.03.  07:59

      « Re: Díky!

      Dobrý den,

      děkuji za připomínku. Že se nabízí nafta i s automatem, jsem zjistil až na prezentaci, zatím ale k této verzi nemáme technická data. Příplatek oproti manuálu je 40.000 Kč, k verzi s manuálem se pak dá ještě připlatit 50.000 Kč za čtyřkolku.
  • 00 Reagovat !

    foto petr164

    petr164 24.03.  10:20

    Dobré, ale

    Nová Insignia rozhodně stojí za úvahu již z důvodu neobvykle poctivě odvedené konstrukční práce v Rüsselheimu. Co mně ale vadí je trvale chabá motorařina GM/Europe. Opel se nedokáže oprostit od toho, co by zabilo Saab dříve než se tak stalo - od "kurvítkových" motorů, které prostě nevydrží. Obdobné to je s osmikvaltovými automaty - oproti pětikvaltům (u mne Aisin) mají téměř dvojnásobný počet přeřazení - co to udělá s životností řadící mechaniky, nechť si každý zodpoví sám. Patnáctistovka v tomto provedení je prostě málo, chybí prvek aktivní bezpečnosti. Obávám se, že Peugeot s benzíňáky mnoho nenadělá, sám má od devadesátých let dost problém.
  • 02 Reagovat !

    foto Lojza11

    Lojza11 26.03.  12:43

    ceny aut

    Aby Insignia byla prodejna, tak jakmile vejdu ve showroomu, sleva 25%. Kdo bude zadonit, dostane mozna i vice. Minula generace Insignie suverenne auto stredni tridy na kterem byla nejvetsi sleva ve fleetu.
  • 00 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 27.03.  08:16

    Hm.

    Pěkné auto, stejně jako předchozí Insignia. Ale tohle má nahradit (tedy být novou generací) Commodore? Bůhvíjestli to vůbec bude mít aspoň V6...

    A tady se koukám nedá koupit normální motor bez AWD... No hnus. I když tu stejně asi většina z nich bude metat saze.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Školačku Lindu (16) našli mezi hrdlořezy ISIS: Nejspíš ji čeká soud

Školačku Lindu (16) našli mezi hrdlořezy ISIS:…

V severoiráckém městě Mosulu osvobozeném z rukou radikálů z organizace Islámský stát (IS) našly vládní jednotky…

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Zvířata mají mnohem blíže k lidem, než si někteří myslí. Nejsou to sice žádní fotomodelové, i tak ale umí…

 

iSport.cz

Král Froome si pojistil triumf na Tour de France, o bronzu rozhodla vteřina

Král Froome si pojistil triumf na Tour de France, o…

Britský cyklista Chris Froome si v časovce prakticky pojistil čtvrtý triumf na Tour de France v kariéře, když…

Lafata není podhrot, tupé kraje i jalový Janko. Pět věcí, které trápí Spartu

Lafata není podhrot, tupé kraje i jalový Janko. Pět…

Co Spartě ve čtvrteční generálce proti Vitesse Arnhem (1:1) fungovalo? Popravdě řečeno – prakticky nic.…

 

Reflex.cz

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji zkopala a škrtila. Incident řeší policie

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji…

V úterý tu ještě nebyla ani noha, ve středu už bylo celkem plno. Řeč je o koupališti Divoká Šárka,v jehož…

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Uhlobaron Ptáček v Cimrmanově hře Vizionář přijímá informaci, že by mu někdo mohl vzít důl, s krajní nedůvěrou.…