Obchvat denně ucpanej, od jižňáku přes lanovej most a dál kamionová apokalypsa, u ořechu denně havárky a kolony. D5 na příjezdu/výjezdu rozrytá, D1 na příjezdu/výjezdu rozrytá.
Z okruhu je postavená čtvrtina, jako světový unikát jen dva pruhy v každém směru.
A voni testujou chytrou dálnici.
HOVADA, POSTAVTE NAPŘED TY NORMÁLNÍ!!!!!!
Přesně. Vzhledem k tomu, že má ČR v dálniční a obchvatové infrastruktuře tak 40-50 let zpoždění za západní Evropou jsou podobné zprávy opravdovým výsměchem našim těžce zkoušeným řidičům!!! 8-s8-s8-s:no:
Nemám rád lidi, co to házej na socialismus.
Za tohle už teď komouši určitě nemůžou.
Smiř se s tím.
japonsko a Německo byly po válce rozmlácený na kaši a do dvaceti let byly znovu průmyslovými velmocemi.
My tady 30 let od komoušů máme furt tuhle blbou výmluvu.
Za tohle = že doteď nejsou obchvaty měst a aspoň páteřní dálniční síť = pochopitelně můžou komunisti! Kdo asi jinej? :-)
Bohužel nejsme v poválečný době = abysme zvládli to co Německo a Japonsko. Sme v době kde všude okolo sou nesrovnatelně dál = to je ekonomicky zcela jiná situace.
Podceňuješ vlivy života v socialismu = kdy většina lidí žila zcela vytržená z reality života na planetě. Je 30 let po ekonomickym krachu komunistickýho bloku od Aše po Kamčatku = a podívej se i tady na ACZ na trvající vliv na myšlení
Jak sem napsal = kdo po tom co předved může jít a zvolit Dolínka nebo Ťoka?
Japonci žili vytrhnutý z reality až do konca 19. storočia. Potom 50 rokov konfliktov. A ešte v sedemdesiatych rokoch mali zakázané vyvíjať niektoré technológie. 30 rokov potom už boli svetová špička v mnohých oboroch.
U nás 30 rokov po socíku nevidieť nič. Pritom tá generácia vytrhnutá z reality je už dávno na dôchodkoch. Ale ľahšie je vyhovárať sa ako makať. O 50 rokov to stále bude vina socíku, lebo ako výhovorka sa to osvedčilo.
V tom že generace vytržená z reality je dávno v důchodu = se bohužel tvrdě mýlíš. U nás je důchodce prezident předseda vlády i šéf Senátu = 3 nejvyšší představitelé státu :-)
Sociologové za naprosto pomatenou generaci = označujou i lidi vyrůstající a rozum pobírající až po revoluci = do konce života budou hledat něco co už nikdy existovat nebude = tu divnou dobu kdy byly eště socialistický jistoty ale už mohli cokoli. Generace lidí který se sice za socíku eště narodili = ale už z něj nic nebo nic moc nepamatujou
Zatim furt platí = že průměrnej čech, slovák prostě obyvatel postsovětský zóny = furt eště myslí jinak než průměrnej rakušan, švýcar, dán..
Lehčí je samozřejmě vyhovárať ako makať = ale podmínky pro to tu furt eště nejsou srovnatelný = s tim Rakouskem atd.
Tady u nás třeba všechno vlastní jeden slovenskej komunistickej estébák dneska oligarcha = a vydělává na nás asi tak 1 a půl miliardy korun měsíčně = asi 60 000 000€
Podla tvojho škatuľkovania, by som mal čakať na istoty, ale rozhodol som sa makať. Pri mojej profesii zarobim 1/2 toho čo by som bral v Rakusku, ale dom som postavil za tretinu a zákonnú ma auto mam za 100 miesto Rakúskych 600. Takže áno podmienky nie sú rovnaké. Ale nevidel som, že by Nemci v práci lamentovali, že nezarobia toľko ako Švajčiar a že za tie prachy sa na to môže.
No a to, že sú politicky skorumpovaný ma motivuje ešte viac, lebo viem, že socialisticke istoty nebudú a musím sa postarať aj o to ako žiť, keď už nebudem vládať. Ale väčšina si zapáli cigaretku sadne ku pivku a poď ho lamentovať ako nám je tu kvôli socíku zle a v ďalších voľbách zvolí toho, čo mu sľuby istoty bez práce.
Nevim jak si vymyslel moje škatulkování = a už vůbec ne že nemáš makat 8-s
V mojí profesi nezarobim ani polovinu co by sem vydělal v Rakousku = podmínky nejsou ani vzdáleně rovnaké. Nemám na mysli výdělky = ty se od revoluce o 1000% zlepšily a jednou třeba budou zase na úrovni toho Rakouska. Ale stát a všechno související zatim nefunguje = jako třeba v tom Švýcarsku
Ale dost lidí je = jak popisuješ = evidentně jak na Slovensku tak tady = společná socialistická minulost se nedá zapřít :-)
Nevim jestli víš = ale celý společný odbodbí od 1918 Slovensko dohánělo Česko = od osamostatnění se to dost změnilo a to co nešlo předchozích 74 let se velmi výrazně mění :yes:
Jj práce radního pro dopravu Dolínka = je znát :yes: >:D
HOVADA sou lidi který ho za odměnu loni na podzim zvolili do PS = to sou věci který fakt nechápu :-|
Další HOVADA sou lidi co zvolili člena mafie co tu drží monopol na výstavbu dálnic = šéfem ministra dopravy ;-)
Ale souhlas = na to že ta část okruhu je eště docela nová = a už totálně v háji = to je fakt brzy. No měly tam bejt 3 pruhy = za tu víc jak miliardu za kilometr co tenhle kousek dálnice stál = fakt smutný
Prosím, vysvětli mi, co zmůže pražský radní na silnicích, které nejsou v území jeho kraje? Celý vnější okruh Prahy má jít mimo území a tedy i mimo vliv HMP.
Ale pro kopnutí si do někoho je ti vše dobré, co? Jak uboze české, jak trapně moderní...
Buď v klidu, SOC-DEM se vyjádřila, že kritickou situaci na MD je připravena vyřešit výměnou postů (sdělili že když vidí že ŤikTakŤuk nehodlá svůj post opustit, jsou připraveni situaci řešit) :-)
Jo Ďulínek je ten správnej kádr, v Praze se opravdu osvědčil...
Kdyby to zároveň napojili na běžné mobilní aplikace a navigace, na navigační cedule a další podobné infosystémy, dalo by se přesně tomuhle bordelu zabránit rozmělněním dopravy do okolí. Jenže na to nestačí propojit jen ty dálnice.
Zaplácat celou republiku asfaltem a betonem není řešení.
Chce to prostě jezdit autem, jenom když je to bezpodmínečně nutný. Vzhledem k tomu, jak relativně dobře fungujou pražský příměstský vlaky a mhd vůbec, autem do práce jezděj, pokud fakt nemusej, jenom joudové. A pak nadávaj, hehe.
Což nemyslim na tebe, ale obecně.
Hele budu nadávat = opravovat tak zásadní komunikaci jako je výjezd z Prahy po D1 kde je vytížená i když funguje 6 pruhu [odkaz] úmyslně pomalu přes celý léto = místo aby tam makali 24hodin denně jak je to běžný třeba vedle v Německu = je prostě Ťokovina
Což myslim zcela konkrétně = je naprosto na místě nadávat = a hodně ;-)
Kdyby veskere penize za tyto nesmysly radsi investovali do stavby dalsich pruhu tak by udelali jedine spravne ropzhodnuti! Kdyby prazsky okruh mel 4 + 4 pruhy tak bude bezpecnejsi, pohodlnejsi atd a casem by vic pruhu melo byt vsude vcetne vnitrniho okruhu. je nehorazne ze ho postavili pouze se dvema + dvema pruhy..