Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Interiér nového Mercedes-Benzu S (W222) na prvních fotografiích

Kabina nové vlajkové lodi Mercedesu bude samozřejmě luxusní. Specialitou budou vyhřívané loketní opěrky nebo parfém osvěžující interiér.
Zpět na článek
19. 3. 2013 09:11
19. 3. 2013 09:42
19. 3. 2013 11:48
19. 3. 2013 11:55
19. 3. 2013 11:59
19. 3. 2013 09:22
19. 3. 2013 09:53
19. 3. 2013 10:45
19. 3. 2013 10:42
19. 3. 2013 11:12
19. 3. 2013 11:42
19. 3. 2013 11:47
19. 3. 2013 12:14
19. 3. 2013 15:17
19. 3. 2013 16:09
19. 3. 2013 19:52
19. 3. 2013 20:37
20. 3. 2013 23:37
19. 3. 2013 12:08
19. 3. 2013 15:18
19. 3. 2013 16:10
19. 3. 2013 19:59
20. 3. 2013 00:24
19. 3. 2013 22:34
20. 3. 2013 00:21
19. 3. 2013 10:55
19. 3. 2013 10:19
19. 3. 2013 10:28
19. 3. 2013 10:42
19. 3. 2013 14:02
19. 3. 2013 15:00
19. 3. 2013 11:27
19. 3. 2013 11:48
19. 3. 2013 12:14
19. 3. 2013 14:10
19. 3. 2013 18:46
19. 3. 2013 14:15
19. 3. 2013 16:06
19. 3. 2013 16:54
19. 3. 2013 16:53
19. 3. 2013 23:48
19. 3. 2013 20:13
19. 3. 2013 21:10
19. 3. 2013 21:17
19. 3. 2013 21:13
19. 3. 2013 23:46
19. 3. 2013 23:30
19. 3. 2013 23:45
19. 3. 2013 23:52
20. 3. 2013 00:17
20. 3. 2013 00:23
20. 3. 2013 01:01
20. 3. 2013 01:06
20. 3. 2013 18:59
20. 3. 2013 20:31
20. 3. 2013 23:07
20. 3. 2013 23:21
20. 3. 2013 00:52
20. 3. 2013 04:08
20. 3. 2013 08:57
23. 3. 2013 15:21
23. 3. 2013 15:21
11. 4. 2013 22:49
Avatar - Inferius
19. 3. 2013 09:11
Interiér
Interiér je trochu jako Lexus LS s německým nádechem.
Rozbalit vlákno
5
19. 3. 2013 09:20
Re: Interiér
to se nesmí říkat ;-)
Avatar - Inferius
19. 3. 2013 09:42
Re: Interiér
Ale může. Otázka je kterým směrem chce mercedes jít dále... ;-)
Avatar - salamoon
19. 3. 2013 11:48
Re: Interiér
LSko ma daleko lepsi a vyvazenejsi interier....
19. 3. 2013 11:55
Re: Interiér
me se to celkem libi,ale asi jen proto,ze interier vypada jako z jaguaru a bentley dohromady :-)
Avatar - Inferius
19. 3. 2013 11:59
Re: Interiér
S jaguárem jsi to celkem trefil, ale srovnání s bentley vůbec nesedí. ;-)
19. 3. 2013 09:22
S-klamání
Bohužel mercedesu se nepovedlo to co s minulou generací ( už jsou i fotky exteriéru ) a nové S - ko vypadá jako prodloužené E s trošku kolotočářským interiérem doplněným o všelijaké cinkrlátka, že to vypadá jako kdyby si to udělal čečenský kápo na zakázku. Vsadím se, že hlavní trhy budou Asie / Rusko. Já osobně bych volil buďto konzervativnější BMW 7, ale spíše Lexus LS. Je neuvěřitelné jak ještě nedávno vypadal Lexus jen jako trapná kopie D3 a teď to vypadá, že jsou to japonci, kteří skostnatělé německé trojce budou diktovat směr.
Rozbalit vlákno
58
19. 3. 2013 09:53
Re: S-klamání
Souhlasím s první půlkou příspěvku... Pocity mám rozporuplné. Na druhou stranu o MB bych si netroufnul pochybovat :-)
19. 3. 2013 10:45
Re: S-klamání
No mě to překvapuje, po odvážných změnách v dizajnu ( A, CLS SB, CLA ) teď ukáží toto [odkaz] . Prostě podle mě je stále krásnější aktuální generace.
Avatar - white label
19. 3. 2013 09:58
Re: S-klamání
Jestli někdo v této třídě aktuálně udává směr designu/architektury/zpracování... interiéru, pak je to Audi, nikoli Lexus.
Tady je nejhorší ta kýčovitá pevná "megakaplička" přístrojovky, jinak to zas taková tragédie není, ale exterier jsem zatím neviděl, ovšem tvé přehnané nadšení z exterieru Lexuxsu LS nesdílím.
19. 3. 2013 10:42
Re: S-klamání
Ani bych neřekl. Audi má společně s XJ nejlepší interiér, ale jak ukazují prodeje tak uniformní dizajn exteriéru moc chvály nezískal. Vede BMW, které vsadilo na usedlejší, ale přesto vybočující vzhled. Minulá generace S třídy je jako druhá, ta byla podle mě jedna z nejpovedenějších a nebýt jejího stáří tak je stále na vrcholu. A třetí je Lexus. Tedy alespoň co se USA týče. Tam se této třídy prodá nejvíce .... Audi je až hluboko za domácím kadilakem, . Nemáš nějakou tabulku s prodeji v evropě ?

P.S. : Nový lexus je třeba vidět na živo ... je to fakt pecka. Na obrázcích působí divně, ale vzhledově je to fakt auto s koulema. Nicméně stejně je pro mě momentální favorit Jaguar XJ, alespoň co se dizajnu týče. Čekal jsem, že se to s příchodem S-ka změní, ale ne.
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 10:50
Re: S-klamání
Se mi líbí jak to nikdo ještě neviděl na živo a dokonce v tom ještě nejel a už má hned hotovo :-)) (já sem to už měl možnost vidět při cestě na hory do Francie, stálo to vedle mě na benzínce u Karlsruhe a je to takové "oteklé CLS). Uvidíme, každopádně zpracování interiéru je liga úrovně Bentley a RR, což je při absenci Maybachu nutnost. Na benzboostu je už i brožura kombinace čalounění atd a ty sedadla to je fantazie, jestli vychází z SL tak to snad ukradnu a dám si to do kanclu k PC.

No jestli udává směr AUDI tak to teda potěš pánbůh.... Oteklá A4 alá A8, plastový vnitřky od A4 po A7, architektura OK bez debat ale auto za 2 mega a plastovej vnitřek??, Bez možnosti koženýho čalounění kabiny?? To i to blbé E-klasse umí... Holt každýmu se líbí něco jiného, já osobně považuju v současný době dávám přednost BMW/MB v designu ikdyž se mi A7 v určitém směru líbí.
19. 3. 2013 11:12
Re: S-klamání
Prostě mi tam chybí to na zadek posazující WOOOOW. Je pravda, že minulou generací mercedes nasadil laťku vysoko, ale tohle mi přijde prostě takové nemastné neslané a v interiéru přímo děsné.
Avatar - sargis
19. 3. 2013 11:42
Re: S-klamání
WOW efekt v tejto triede nie je treba. Zakaznici platiaci za taketo auta su dost konzervy. Tato trieda je trendsetter, o par rokov budeme mat LCD namiesto ruciciek aj v kompaktoch.
19. 3. 2013 11:47
Re: S-klamání
Nemyslím tím wooow nějaké měřítko. Myslím tím, že na to kouknu a řeknu si wooow to je krása. A to může být napříč jakoukoliv třídou. Aktuální S a nebo XJ toto mají.
19. 3. 2013 12:14
Re: S-klamání
Divím se, že tomu tak není už dnes. LCD jsou mnohem levnější než klasické přístrojovky.
19. 3. 2013 15:17
Re: S-klamání
Myslím si, že se bojí náročných provozních podmínek a špatné čitelnosti. Přece jen ty budíky musí perfektně fungovat od -40 po +50, musí být dobře vidět a hlavně musí sloužit třeba těch 12 let.
Když vidím, jak pomalu se mi překresluje v mrazech displej BC a navi, nechtěl bych z toho mít budíky.
19. 3. 2013 16:09
Re: S-klamání
To je pravda.
20. 3. 2013 01:35
Re: S-klamání
To riesi technologia OLED (AMOLED). Necaka sa na ziadne priepustne krystaly, ktore v mraze tuhnu; zobrazovaci bod ma odozvu v ns.
Problem je aktualne len s cenou.
19. 3. 2013 15:48
Re: S-klamání
Si přihřeju polívčičku ;-) To umí i toyota auris (palubku v kůži) >:-[]
Avatar - white label
19. 3. 2013 16:21
Re: S-klamání
Asi jsi právě spadl z višně, když tu chceš u S-klády argumentovat A4kou (navíc generace těsně před "důchodem"). >:D
Jediné s čím můžeš interiér eSka srovnávat je logicky A8 a tam určitě kůži na palubku dostaněš a nejen to. Navíc A8ička nemá přístrojovku jako luxusní autobus, ale to bude možná tím, že Audi (na rozdíl od MB) autobusy nedělá, takže tímto způsobem náklady šetřit nemůže (neboj, BRABUSI, to byl jen marný pokus o vtip)... >:-[] ;-)

P.S. Ale když už pod eSkem diskutuješ o jiných třídách, tak k tomu interiéru Ečka jen dodám, že ve srovnání se současnou A6 je to taková "tragédie", že by Ečku v duelu s A6 nepomohla ani palubka potažená kůží z předkožek krokodýlů... ;-)
A že nejde objednat kůže na palubku A7 je sice chyba, ale v principu to na tom, o čem jsem psal, nemůže nic změnit.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:18
Re: S-klamání
Chraň bůh, protože kdyby v Audi chtěli udělat palubku jako u autobusu, dostali by k použítí obrazovky od VW Trucks.
Avatar - white label
19. 3. 2013 17:24
Re: S-klamání
Ono je problém, že se ty přístrojovky Busu a Trukcu zas tak moc nelíší, viz MB. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:49
Re: S-klamání
No právě, takže by si v Audi měl desku z náklaďáku VW. A co teprve, jestli Lambo udělá to svý SUV.
Avatar - white label
19. 3. 2013 17:55
Re: S-klamání
Na to co bych měl v A8 se podívej třeba tady:

[odkaz]

Já tam teda žádnou desku z náklaďáku, ani palubku z Busu, nevdím, ty snad ano? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:58
Re: S-klamání
To byla taková odbočka k tomu, že Audi nedělá autobusy.... jenže VW dělá náklaďáky, což myslím vše vysvětluje. ;-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 18:11
Re: S-klamání
Hlavně mi k tomu odkazu napiš, kdo má dneska (v této třídě) celkově zcela srovnatelný interiér?
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 22:53
Re: S-klamání
Bylo to na mě nebo ne? Já žádný odkaz v tomhle vlákně totiž nedával ani jsem nerozporoval tu A8.
Avatar - white label
19. 3. 2013 22:56
Re: S-klamání
Ale já ho dával v příspěvku na který jsi tou reakcí reagoval.
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 23:03
Re: S-klamání
Já vím, ale nevím, proč si mi napsal, abych ti napsal kdo má celkově srovnatelný interér, podle mě je to hodně o osobních prioritách. Mě se na pohled A8 líbí a hodí se k celkem strohému exteriéru.
Avatar - white label
19. 3. 2013 23:29
Re: S-klamání
Jasně, ale já nemyslel, který by se ti "srovnatelně" líbil, klidně ti může připadat třeba strohý, jde mi o celkovou technickou propracovanost, nikoli o subjektivní líbivost.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 23:32
Re: S-klamání
Technická propracovanost je ale co? Ve finále je nejdůležitější ergonomie.
Avatar - white label
19. 3. 2013 23:50
Re: S-klamání
Ani ergonomii přímo nemyslím, ta je ideálně až důsledkem určité dokonalosti, kterou vnímáš prakticky už na první pohled... Ta dokonalost nemusí být žádoucí pro každého (pro někoho může být třeba příliš chladná/jednoduchá/málo zdobená, nebo naopak), ale přesto ji z toho cítí taky.
19. 3. 2013 19:52
Re: S-klamání
Hmm, balao. Jo, tenhle interiér se mi líbí. Jen stojí jak auto nižší střední (tedy pokud nekupuješ S8, nebo W12). >:D

Co se mi na interiéru A8 nelíbí, jsou ty černé lesklé plochy na středovém tunelu, do kterých jsou zasazené ovládací prvky. Tohle prostě Mercedes zvládá lépe. To je asi moje největší výhrada. :-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 20:16
Re: S-klamání
Je nádherný, tohle je zrovna A8 Hybrid. Ty nepraktické černé lesklé plochy nemusím nikde, zvlášť v místech, kde se jich (aspoň občas) musíš i dotýkat. Kdysi jsem si koupil kompakt od Canonu (S80), který byl celý v podobném provedení, strašné... 8-s
19. 3. 2013 20:37
Re: S-klamání
Nejde jen o praktičnost. Ono to ani nevypadá tak dobře.

Balao mi učaroval. Opravdu dobře zvolený. V době uvedení určitě můj favorit. A ten druhý design selection, messing, který přidali později, vypadá také dobře.
Avatar - white label
19. 3. 2013 21:57
Re: S-klamání
Ano, je to nepraktické a jako bonus to ani nevypadá dobře... ;-)
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 17:53
Re: S-klamání
Psal jsi obecně o tom že Audi udává krok (design, interiér,exteriér...), tak já jsem ti obecně odvětil, že na unifikaci (od které chce mimochodem nyní odstoupit) v podobě toho, že valná část veřejnosti nepozná A8 od A4ky a že A6 A7 maj naprosto stejnej interiér mimochodem plastovej, tak já na tom nic alá "udává trend" nevidím, ostatně konkurence v podobě BMW a MB, kteří krom LED diod od Audi nic neberou tak možná tak korejci.....

K těm autobusům.... ale on koncern VW autobusy dělá panáčku, stejně jako koncern Daimler vlastní MB a pod ním dělá autobusy tak koncern VW vlastnící Audi také dělá autobusy a kamiony....
Avatar - white label
19. 3. 2013 18:02
Re: S-klamání
Už si někdy viděl autobus s logem Audi? A už si někdy viděl autobus s logem MB? Argumentovat koncernem je v tomto ohledu mimo, protože pak by ti mělo "vadit", že MB nemá ve svém "koncernu" např. ekvivalent k Bugatti, nebo Lambu... ;-)
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 19:03
Re: S-klamání
Hele tohle jsou kraviny, prostě VW koncern jakožto vlastník busy a náklaďáky vyrábí, Daimler jako koncern pod MB holt vyrábí to samé, ikdyž jezdí i autobusy od nich bez hvězdy na předku. Daimler vyrábí i Vlaky, Tanky, Vrtulníky .... a vadí mi to?? Naopak já jsem rád, že například nejlepší tanky druhé světové vyráběl Daimler = Mercedes.

TO že nemá odpověď na Buggati?? Ještě aby měla protože Veyron je jen zhmotněnej komplex a ego Ferdinanda Piecha, kterej obětoval x miliard Euro(tenkrát i Marek) na to aby vyvinul auto, který se nikdy nezaplatí. Bůh žehnej VW, že má kapitál na to si takovýto luxus dovolit. Alá Lambo?? Mě stačí, že má kapitálovou účast v Pagani a v budoucnu se stane vlastníkem Astonu talže cajk >:D

Ale vedeme tu teda teďka úplně jinou a zcela nesmyslnou debatu. Uzavřel bych to takhle, ty si esko nekoupíš protože má obrazovku z autobusu a já si zase nekoupim A8 protože nechci mít nafouklou bezpohlavní A4 a jeto >:D >:D
Avatar - white label
19. 3. 2013 19:21
Re: S-klamání
Nesmyslnou debatu si tu začal vést ty (a stále v tom pokračuješ), mě vadí pouze přístrojovka v novém eSku, která vypadá jako z autobusu, nikoliv to, že MB vyrábí i busy, vlaky, tanky, nebo třeba lodě...
Komplex z Bugatti a Lamba máš úplně zbytečně, takže tos mohl taky zkrátit a pokud nepoznáš rozdíl mezi tím, když si sedneš do A4, nebo do A8, tak to už chce odbornou lékařskou pomoc, s tím ti zřejmě nikdo jiný neporadí... ;-)
Ale když je podle tebe nové eSko jen oteklé CLS, proč podle tebe nemohla být A8 oteklá A4. >:-[]
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 20:16
Re: S-klamání
Já komplex z Lamba či Buggati fakt nemám, ikdybych na ně měl, tak bych dal přednost jinde.

Dále nikde neříkám, že JÁ nepoznám rozdíl mezi A4 a A8, jasně jsem napsal, že valná většina laické populace má problém poznat zvenku rozdíl mezi A4,A6,A8.

Sklasse jako oteklé CLS.... auto jsem viděl tudíž mohu říci, že je tam podobný styl jako u CLS, tzn není barokní jako W220, ale je spíše do sportovna, výrazná optika plně LED, exteriér maskuje rozměry atd.... rozhodně to nepůsobí přifoukle, nebo svalnatě.
Avatar - white label
19. 3. 2013 20:25
Re: S-klamání
Nemyslel jsem tvůj (osobní) komplex z toho, že nemáš Bugatti/Lambo, nýbrž "komplex" z toho, že něco srovnatelného zatím nemá MB, Brabusi... ;-) :-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 17:44
Re: S-klamání
Přečti si mou reakci znovu. Nikde jsem nesrovnával exterier A8 s čímkoli, protože exterier nového eSka jsem zatím neviděl ani na fotkách. Psal jsem pouze o interiéru A8, který považuji za současný etalon této třídy. Mně interiér XJ (ve srovnání s A8) nijka zvlášť neoslovil, ale někoho samozřejmě může, je svým způsobem docela osobitý...
Až v poslední větě jsem se vyjádřil ke tvému názoru na exterier Lexu LS.
20. 3. 2013 23:37
Re: S-klamání
Lexus proda v teto tride ze svojim ls celosvetove asi tolik kusu co neuspesny a vysmyvany phaeton, neni zadny konkurent sklasse nebo 7er ten byl jen z druhou a treti generaci kdy 1:1 zkopiroval mercedes. V roce 2012 se prodalo jen 8tisic kusu LS co je min jak phaeton. V americe je luxus evropske auto podobne jak moda chanel atd...
19. 3. 2013 12:08
Re: S-klamání
Právě ta kaple s dvěma televizemi mne moc nepotěšila. A ta tlačítka mezi nimi. 8-s Tenhle koncept se mi vůbec nelíbí, ale když už, tak to měli udělat jako jeden panel. Tohle vypadá lacině. Navíc to není OLED, září to jak čínský tablet. Jinak zbytek interiéru vypadá slibně a zdá se, že z Maybachu převzali ty věci, které jsem na něm měl rád.
19. 3. 2013 15:18
Re: S-klamání
Tady už to vypadá líp:
[odkaz]
19. 3. 2013 16:10
Re: S-klamání
Uvidím naživo. Zatím se mi ta jeskyně v palubce nelíbí.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:52
Re: S-klamání
No když vidím, jakej z těch s-klasse občas vystoupí hmotnej pračlověk v teplákách, tak bych řekl, že jeskyně bude zásah na tržní komoru.
Avatar - white label
19. 3. 2013 17:57
Re: S-klamání
>:-[] Teda ty seš ale vůůůl... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 18:00
Re: S-klamání
Takže mám pravdu. >:-[]
Avatar - white label
19. 3. 2013 18:06
Re: S-klamání
Ale jen občas... ;-) :-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:23
Re: S-klamání
Sice nevím, proč tam jsou ta tlačítka (asi nic důležitého), ale to dělení je tam podle mě aby to nerušilo při čtení údajů z budíků, zejména jestli spolujezdec bude (moci) zasahovat do dění na panelu vedle. Také je otázka, jestli pravý displej bude s oddělným zobrazením pro řidiče a spolujezdce. Jas bude určitě nastavitelný, je možné že pro účely prezentace je to vyobrazeno jasněji.
19. 3. 2013 19:59
Re: S-klamání
Rozdělení můžeš udělat softwarově. Nebo můžeš zamaskovat, že jsou tam ve skutečnosti dva displaye. Jen mi uniká pointa dvou displayů, když už úplně odstranili klasické přístroje. Pokud je ten druhý pro spolujezdce, tak určitě šlo udělat nějaký schovávací přímo před ním. Navíc S-klasse přichází s HUD. Takže máš dvě televize a navíc ještě promítací plátno, k čemu?

Tady nejde tak o jas jako o svítící černou.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 23:09
Re: S-klamání
Tohle bych nechal k zhodnocení až po reálných zkušenostech.
20. 3. 2013 00:24
Re: S-klamání
To určitě. Jen první dojem. Ostatně viz 16:10.
Avatar - white label
19. 3. 2013 17:29
Re: S-klamání
Souhlas, vidím to v podstatě stejně. :-)
19. 3. 2013 22:34
Re: S-klamání
Na druhou stranu, pokud si k tomu autu pořídíš i řidiče, tak ti nějaké televize a jeskyně mohou být ukradené. :-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 22:50
Re: S-klamání
Ale proč se za podobné peníze nedívat raději a dobrovolně třeba na to Balao? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 23:23
Re: S-klamání
Třeba proto, že ten interiér nového S vypadá na těch snímcích Glamorous&Majestic, zatímco ta A8 z tvého odkazu jako moderní a účelový obývák s kvalitní hifi soustavou (myšleno na pohled). Mě je tedy S bližší.
Avatar - white label
20. 3. 2013 00:27
Re: S-klamání
Jen podle těchto snímků s tím zatím nemůžu souhlasit. Hlavně, aby to v reálu nebyl tak trochu "rádoby Rolls", viz ta přístrojovka.
20. 3. 2013 00:21
Re: S-klamání
Protože až na tu jeskyni vypadá interiér slibně. Mám takové tušení, že vzadu A8 porazí. U Maybachu jsem také zrovna nemusel pracovní místo řidiče, ale pořád jsem ho měl rád. Ještě bych se mohl modlit, aby Coupé (nástupce CL) dostalo jinou palubní desku, ale to se asi nestane.

Když jsem se na ty fotky díval, tak jsem si představoval, jak by vypadal "po francouzsku" - tedy bez jeskyně, bez přístrojů, jen s hladkou palubní deskou a HUD. Přiznávám, že to nebyla tak hrozná představa.
19. 3. 2013 10:49
Re: S-klamání
Když se dnes posadíš do starší S klase, je to pořád parádní a nadčasové, nedělají krátkodobé pozlátko a taky cílová skupina to určitě ocení. Interiér vypadá úžasně, prostě nadčasová elegance.
19. 3. 2013 10:55
Re: S-klamání
Proto se bojím, že s novou generací to tak nebude :-( Stará byl pro mě vždy top. V době představení to bylo jako zjevení z jiného světa, proto jsem možná tak překvapen.
Avatar - kari.laz
19. 3. 2013 09:55
Smíšené pocity
Při prvotním pohledu jsem měl takový smíšené pocity. Nakonec při bližším pohledu mi to začínalo docela sedět. Z fotky to působí jakoby v "retro" stylu.Co se mi tam ale hodně nelíbí jsou ty digitální přístroje. To je prostě "odporné". Ještě jsem nenašel auto s digitálním přístrojem, co by se mi to u něj líbilo. Škoda, že elegance dokonalých ručičkových přístrojů se vytrácí. Srovnal by jsem to asi tak, jako když si koupím dokonalé ručičkové analogové hodinky, co vypadají neskutečně luxusně a pohledně a nebo Digitálky. I když budou sebelepší s mnohem více funkcemi, pořád to bude vypadat jak "vietnamský" digitálky. Klasika je klasika.
Rozbalit vlákno
5
19. 3. 2013 10:23
Re: Smíšené pocity
Teda chlape, ty jsi mi vzal slova. Zrovna jsem to chtěl napsat. Chápu snahu mít přístrojový štít projekční, můžeš pak na něm promítat co se ti zlíbí a upravovat si ho dle libosti. Ale jak sám píšeš, digitální zobrazení je prostě levnější řešení. Chápal bych ho u malých a levných vozů. Kdo někdy rozebíral klasický přístrojový štít, ví kolik je tam hejblátek. To u displeje odpadá, ve výsledku je sekají jako baťa cvičky. Ale u špičkové limuzíny, která se má navíc stát vrcholem a nahradit Maybach mi to nesedí. Kde je smysl pro detail, jako u klasických švýcarských mechanických hodinek, kdy si s každou ručičkou, ukazatelem, s každým číslem na rychloměru můžeš vyhrát, promítnout do toho ruční práci. Už jen představa, že ten přístrojový panel ručně skádají...to je důvod, proč je zákazník ochoten si připlatit, protože ví za co...Za přístrojový panel má u mě M-B mínus. Navíc pokud není auto nastartované a displeje aktivní, jsou to jen dvě "černé plochy přes půl interiéru, to také není nic moc

Pár detailů
[odkaz]
Avatar - iudex
19. 3. 2013 11:02
Re: Smíšené pocity
Vidím to podobne. 8-s
Avatar - peter_ko
19. 3. 2013 11:21
Re: Smíšené pocity
mne tá prístrojovka hned pripomenula nejaky vlakový simulátor [odkaz] >:D
a tá príšerná hudba 8-s
Avatar - guze
19. 3. 2013 15:44
Re: Smíšené pocity
Tak to máš asi hodně bujnou fantazii...
Avatar - Ham.
19. 3. 2013 10:19
Super
všechno je jak má být, jen doufám, že tu zoufalou imitaci kapličky přístrojů bleskem předělají, tak krásné dílo přece nemohou zprznit takovým kolotočem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radolaco
19. 3. 2013 10:28
Autobus
To je prve co ma napadlo ked som uvidel tu pristrojovku >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
19. 3. 2013 10:46
Re: Autobus
Neboj, nejsi sám a myslím si, že to nenapadlo, jen nás dva.
19. 3. 2013 10:29
Nabídka která se neodmítá...
Mám na stole nabídku na stávající "výběhový" model, opravdu luxusní podmínky, výprodej... Leasing, pojištění, vše skoro zadarmo. Když ale vidím nový model, počkám si na něj. To co vidíte jako rusko -čínské, to bude při rozměrech vozu jako třešnička na dortu. V realu přichází konkurence Ghostu (v maxi verzi) a asi nejzábavnější a zároveň nejpoužitelnější sedan v této třídě. Přestaňte srovnávat s Lexusem, Jděte si to auto zkusit, nemá ani na A8, ale neplácejte teoretická moudra...
Rozbalit vlákno
13
19. 3. 2013 10:51
Re: Nabídka která se neodmítá...
Většinou když přijdu poprvé jako neznámý člověk do společnosti, snažím se nevyblít ten největší žvást co mi přistane na jazyku. Bohužel jsou lidé jako ty, kterým to je jedno. :no:
19. 3. 2013 11:07
Re: Nabídka která se neodmítá...
Většinou jako čtenář diskuze nereaguji, a myslím že se k tomu zase vrátím... teoretické znalosti vyčtené z testů a osobní preference rozhodně nevypovídají nic o skutečné hodnotě vozu, stejně tak jako příspěvek esenbe... Rozdíl je v tom, že já mám na výběr, stávající S za cenu E, nebo si počkat. Ty zřejmě jako známý člověk si ale už budeš muset jen počkat, třeba 10 let, na slušnou ojetinu.... Místo abys chtěl získat informace, urážíš bez rozmyslu, nevážíš si názoru druhých, pouze sám sebe konzervuješ v kategorii looser. Bez urážky, Tvůj názor je přesně důvod proč nedávat svá auta na "moje auto", proč nekomentovat dennodenně diskuzi. Čas by byl, ale proč vlastně....
19. 3. 2013 11:16
Re: Nabídka která se neodmítá...
Jistě jistě každý nově příchozí čte a neraguje, každý nedává svoje auta na moje.auto.cz, protože to dělají jen lůzři. Nevím kdo začal urážet ostatní jako první a ve svém první příspěvku vůbec. A jistě tak jako každý nově příchozí kupuješ nějaké nové auto - většinou drahé a máš potřebu to tady rozmáznout. Já se narozdíl od tebe, za své názory a osobu nestydím a proto si můžu s klidným svědomím zveřejnit co chci.

Jdu čekat ... deset let je dlouhá doba. ;-\
Avatar - Stefič
19. 3. 2013 11:23
Re: Nabídka která se neodmítá...
jo kamaráde, urážet jsi začal ty, což je ale u tebe dosti běžné. Je pro tebe vážně tak složité překousnout fakt, že někdo prostě ať už soukromě nebo jako firemní zákazník si může dovolit S-klasse: Ty na něj zjevně nemáš. Já také ne. To ale neznamená, že neexistuje nikdo další, kdo si ho dovolit může. Tak proč vlastně nesklapneš patky a neposloucháš člověka s vlastními, nikoliv vyčtenými a vydedukovanými zkušenostmi :no:

A ještě detail. Kde jsi přišel na to, že každý nově příchozí diskutér má deset let šoupat nohama, než dostane morální právo přispět do téhle superkvalitní diskuze
19. 3. 2013 11:33
Re: Nabídka která se neodmítá...
uvědom si, že jsem nereagoval na to, že si něco ,,kupuje,, . Reagoval jsem na toto :

,,To co vidíte jako rusko -čínské, to bude při rozměrech vozu jako třešnička na dortu. V realu přichází konkurence Ghostu (v maxi verzi) a asi nejzábavnější a zároveň nejpoužitelnější sedan v této třídě. Přestaňte srovnávat s Lexusem, Jděte si to auto zkusit, nemá ani na A8, ale neplácejte teoretická moudra...,,

První napíše, že to BUDE! třešinička na dortu a pak píše, že se to nedá srovnávat s lexusem, protože on to narozdíl od nás asi zkoušel ((Přestaňte srovnávat s Lexusem, Jděte si to auto zkusit, nemá ani na A8, ale neplácejte teoretická moudra...,,)) .... Prostě si tam nechutně protiřečí. Ačkoliv má stejně informací jako my, tak my jsme prostě plácalové.

P.S.: Na S kládu nemám ... nejsem fotbalista a tatínek řekl jasné NE >:D
19. 3. 2013 12:10
Re: Nabídka která se neodmítá...
Tak to zkusím z jiného konce. Stávající model je k mání za cenu E třídy. Logické vyprodávání skladů..Dva roky splátek a zákazníku rozhodni se, zda jdeš do nového. Jako konkurenta Ghostu např. motorizaci S 65 AMG vidím, protože vlastnictví RR v dnešním světě je spíše cejch lumpa než znamení kreditu, úspěchu... Omlouvám se za svůj názor, ale new S je a bude nejlepší volbou.
19. 3. 2013 12:56
Re: Nabídka která se neodmítá...
No nový model bude mít jistě co nabídnout. To nepochybně. Teď už je to otázka preferencí a taky je dobré zhodnotit konkurenci. Myslím, že takový XJ / 7 er ve vrcholné motorizaci si kromě image a množství přidané výbavy s Ghostem taky nezadají. To stejné Lexus. U RR se prostě cena promítne hlavně díky image a zpracování/kvalitě materiálů. Nehledě na obrovskou možnost idividualizace. Aktuální S třídu vidím jako něco co udávalo ve své době tempo. Z té první to tak nějak dle obrázků necítím. Uvidíme co osobní setkání.

P.S.: Omlouvám se nikoliv za názor, ale za možnou urážku.
19. 3. 2013 13:06
Re: Nabídka která se neodmítá...
Sám říkáš ať si to každej projede a pak novou S-Klasse postavíš na pedestal. To je tak trochu o víně a vodě... Nepochybuju, že S-Klasse bude třídní lídr, ale nebudu to dávat do kontextu se slovem "vyzkoušet".
19. 3. 2013 12:29
Re: Nabídka která se neodmítá...
pro Stan01: [odkaz]
19. 3. 2013 12:16
Re: Nabídka která se neodmítá...
:-) :yes:
Avatar - white label
19. 3. 2013 10:52
Re: Nabídka která se neodmítá...
Uvidíme naživo. S Lexem souhlas, ovsem prima konkurence RR tohle nikdy nebude.
19. 3. 2013 12:16
Re: Nabídka která se neodmítá...
Tak Pullman by trošku mohl. ;-)
19. 3. 2013 13:07
Re: Nabídka která se neodmítá...
Přesně :-)
19. 3. 2013 10:42
Fuj
No tedy, to není moc hezký, když to porovnám s konkurencí, tak je to přímo hnusný. Je to kýčovitý, přeplácaný, jako vánoční stromeček, jako pro cirkusáky, bez úrovně a trochu to vypadá že to je od Číňanů. Kde je noblesa a elegance?
Rozbalit vlákno
2
19. 3. 2013 14:02
Re: Fuj
Pozor, neni to od Cinanu, ale pro Cinany, v tom je rozdil ;-)
Avatar - flyboyeda
19. 3. 2013 11:04
Není konzervativní a není to plus
Interiér vypadá děsně,nechali se inspirovat interiérem bentley,nebo možná i Rollse ,nebo tak nějak od každého trochu palubovka vypadá jak u starších audin s tou asi na pevno uloženou navigací,ale jako celek to vypadá hrozně,je mi to ale stejně fuk protože bych dal stejně přednost audi A8 a interiér A8 je jeden z nejlepších co znám a exteriér je taky super,Exteriér S ještě neznám tak nevím,nebudu soudit,ale interiér je vážně sklamání
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2013 11:27
Ty bláho.
Ta kaplička, to je jak ze staré Liazky. Nebo z Ify:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
19. 3. 2013 11:48
ale nie...
co to domace kino pred vodicom? co ta diskoteka v celom interiery? 8-s
hore pravitkom nakresleny silt budikov,a pod tym vyrazna vlna...WTF?
ano,je tam jasne badatelny luxus,ale sucasny interier je daleko lepsi.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2013 12:14
MB S
Niet pochyb ze opat to bude kral luxusneho segmentu.... jak kvalitativne luxusom a imidzom tak aj predajne ... avsak musim povedat aj ked foto interieru este nemame v potrebnej prezentacnej kvalite.... ze tento interier co vidim je pre mna miernym sklamanim
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
19. 3. 2013 13:30
Pochvala autorům
Nový vůz je jak zvenku, tak zevnitř velmi kultivovaný. Jaká to změna po předchozích hranatých - a levně působících - kreacích! MB šéfové prokazují značnou dávku pudu sebezáchovy a novému esku proto přeju co největší úspěch. Takhle se totiž chová opravdový lídr segmentu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
19. 3. 2013 14:10
Jen kratce
:no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aladeen
19. 3. 2013 18:46
Re: Jen kratce
Nezavoláme Bielu sanitku ? ;-)
Avatar - Ghostyx
19. 3. 2013 14:15
New S-Klasse
Interiér je přímo božskej :yes: a zdá se, že konečně nezku.vili i ten exteriér, narozdíl od podle mě dost nepovedeného exteriéru (hlavně zadních partií) nového ML, ale bohužel i CL. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
19. 3. 2013 14:42
Diskreditace
M-B se v očích svých potenciálních zákazníků zcela zdiskreditoval spoluprací s rendlíkovci. Bude za to pykat nejméně 10 dalších let. :no:
Rozbalit vlákno
5
19. 3. 2013 15:12
Re: Diskreditace
Nekoupíš si ho, viď? To je ztrestá.
Úplně teď vidím ten krizový meeting ve Stuttgartu jak tam chudáci malujou fixkou na flipchart.
Avatar - Ada je zase tady
19. 3. 2013 16:04
Re: Diskreditace
Ne nekoupím. Uvazoval jsem nad GLK, ale nenabizi ho ve verzi 4x4 s manualni skrini. Zkousel jsem XC70, ale zvednuty stredni tunel mne tlaci do prave nohy. Takze pristi rok potesim jineho vyrobce. ;-)
Avatar - Aladeen
19. 3. 2013 18:45
Re: Diskreditace
Keď je niečo dobré napríklad Motor Renaultu , tak prečo by si ho nemohol MB dať do svojich modelov , to nie je hriech , v dnešnej dobe Automobilky spolupracujú aby prežili .
Ber to z tej lepšej stránky , MB nemusel vyvíjať nejaký motor , takže ušetril a môže si dovoliť hýbať s cenou , pridať niečo do výbavy , alebo sa zameriať na vývoj niečoho iného . ;-)
19. 3. 2013 19:50
Re: Diskreditace
Tak mě je uplně ukradené jaké motory používá. Mě jde o to, aby všechno jako celek fungovalo. A jsem pravidelným zákazníkem MB.
Avatar - vabis
19. 3. 2013 14:50
už aby bylo doma :-)))
Mírné zklamání prožívají leda majitelé Kofol (= auta do 2000 ccm z PET materiálu) :-) Samozřejmě že nové S je fajn :-! Auto se nekupuje podle pocitů co vyvolá 10 cm obrázek u tlupy teplákových bund, ale podle toho, jaké je v reálu. Kdo zná a každý den usedá, ten ví. Na silnici Sondere klasse (a v terénu Landcruiser V8). Jinak to už nejde pánové :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 17:56
Re: už aby bylo doma :-)))
:yes: :yes: :yes: Za ty kofoly >:D >:D
Avatar - white label
19. 3. 2013 18:17
Re: už aby bylo doma :-)))
Jistě, na silnici Sondere klasse, v terénu LC V8 a u nicku RR, to vypadá naprosto zásadově, pánové... :-)
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 19:17
Re: už aby bylo doma :-)))
Závidíš? :-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 19:23
Re: už aby bylo doma :-)))
Jasně, že jo, a nejvíc tu fotku u nicku, ty snad ne...? :*) ;-)
Avatar - MarTin1
20. 3. 2013 10:57
Re: už aby bylo doma :-)))
Ale jo, jenjinou barevnou kombinaci tohle je moc "Mansory styl". Tak pro svetsky nebo excentriky...
Avatar - white label
20. 3. 2013 13:13
Re: už aby bylo doma :-)))
To byla ironie, bavíme se o fotce u nicku... ;-)
Jo, ta modrofialová je dost hrozná...
Avatar - vabis
20. 3. 2013 08:22
Re: už aby bylo doma :-)))
Esko mám já, Cruisera paní . ...na Rolls chybí nějaké to euro, navíc by to stejně vyžadovalo další auto, protože tahat to do soli nebo být pokaždé vyfocen před supermarketem není ončo.
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 19:19
Re: už aby bylo doma :-)))
Dal bych přednost novému RR do terénu :-))) Měl jsem možnost se projet v únoru ve Val Gardeně, kde ve Wolkensteinu byla prezentace Land Roveru a musím říct, ikdyž sem tomu špageťákovi vůbec nerozuměl, tak ta jízda fantazie!!!
Avatar - VL4D
19. 3. 2013 22:04
Re: už aby bylo doma :-)))
Co je mezi auty podle tebe kofola? Mercedes E 250 CGI (například)?

Nové S-ko je určitě fajn, protože dovolit si vyrábět něco nefajn se v nejvyšší třídě u žádné automobilky nenosí, Mercedes-Benz nevyjímaje.

„Sondere klasse“ není zdaleka jediným automobilem v nejvyšší třídě, a už vůbec se nedá říct, že kvůli „image“ jenom Mercedes a nic jiného...

V této třídě záleží na osobních preferencích a divím se, že ty jako člověk jezdící ve vozech cenové kategorie Mercedes třídy S/Toyota Land Cruiser V8 to nemůžeš nebo nechceš pochopit.
Avatar - white label
19. 3. 2013 22:55
Re: už aby bylo doma :-)))
Souhlas. :yes: ;-)
Avatar - vabis
20. 3. 2013 08:11
Re: už aby bylo doma :-)))
VLD4: ano, přesně. Jsou pravdy které jsi nevymyslel Ty ani já, ale jednoduše je prověřil čas. Na běžnou jízdu je ideál Éčko s šestivácem, S-ko s osmiválcem ;-)

MarTin1: ano Range je luxus, nejvíc mě baví s ním chytit velkou díru, to vypružení je úžasné! Jen Range je kavaťácký offorad na nízkoprofilových kolech (trošku jak Escalade). Do terénu lepší pořádné goretexové kanady a mechaniku bez drátků a čidélek.
Avatar - VL4D
21. 3. 2013 17:56
Re: už aby bylo doma :-)))
To byla odpověď na můj příspěvek? Přinejmenším zajímavé :-)

Ty si stojíš za svým, to beru. E-čko se šestiválcem, S-ko s osmiválcem, mezi Mercedesy asi ano, i když menší C-čko podle mně není o nic horší.

Vyšší střední se šesti, luxusní s osmiválcem, to je přesně to, co je dobré a optimální pro dané třídy.

V každém případě jsem ale měl namysli to, že Mercedes mi nesedí svým charakterem a myslet si, že nic kromě Mercedesu snad neexistuje je holý nesmysl.
19. 3. 2013 16:06
SUPER-KLASSE
Je dobře, že nám to dávkují po částech, neboť zažít ten blesk opravdu a doslova z jednoho garážového nebe, nejeden z nás by to neustál na mozkomíšním tlaku. Proskočené vizuální informace jednoznačně potvrzují již dávno potvrzené - není v luxusní třídě nic lepšího, než S-KLASSE :yes:

Někde vedle dal kolega dokonce odkaz na snímky celého vozu. To tě přizemní. Samozřejmě jsme všichni čekali velké CLA. A ono to skutečně velké CLA je, resp. bude. Co více si přát? Snad jen tu garáž...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 16:45
Re: SUPER-KLASSE
A digitální budíky - budeš gentleman?
Avatar - white label
19. 3. 2013 16:51
Re: SUPER-KLASSE
Souhlas, u takového Jagu by to sepsul, ale pro hvězdu má osobní slabost, tak raději přehlíží přístrojovku ve stylu Enterprise. >:-[] :-)
19. 3. 2013 16:54
Re: SUPER-KLASSE
Hele hele hele hele... >:D ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:01
Re: SUPER-KLASSE
A to je ten důvod proč se mi to líbí, zejména na tom úvodním snímku to vypadá úchvatně. Akorát že to chce jezdit v noci, aby si to člověk užil. >:D Zajímala by mě dostupnost těch tlačítek vedle, asi na nich ale nebude nic důležitého. Jas displejů půjde určitě nastavit, takže toho bych se nebál.
19. 3. 2013 16:53
Re: SUPER-KLASSE
Já je přijal už tady - [odkaz] Od té chvíle nemám připomínek. U eS bude to přijímání veskrze platonické :-) takže bez problému.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:04
Re: SUPER-KLASSE
Nezapomeň, že Volvo je jiná klasse... u XJ se ti nelíbily. Čekal jsem, že u konzervativní značky jako MB, a ještě u vrcholné řady, takovou technologii, bez ohledu na provedení, nepřijmeš. Ale, ok. :-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 17:20
Re: SUPER-KLASSE
Mně se to zatím nelíbí u žádné značky. Naopak nemám problém s kombinací - klasické analogy + větší displej.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:26
Re: SUPER-KLASSE
Ale tobě... >:-[] Mě by byly sympatičtější klasické budíky, ale celkově z tohoto interiéru mám velmi dobrý dojem a docela mi k němu ta palubka "z autobusu" sedí. Zejména to podsvícení linky kolem dokola tím příjemně zbarveným odstínem je fajn.
Avatar - white label
19. 3. 2013 17:49
Re: SUPER-KLASSE
Až na tu autobusovou přístrojovku (nikolu celou palubku) to taky nevidím vůbec špatně, ale o to víc zamrzí.
Viz MT 12:08 v reakci na mě.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 17:55
Re: SUPER-KLASSE
Ach jo, ještě že bez ohledu na značku je tu tlačítko na přepnutí do chronologického módu. >:D
19. 3. 2013 17:03
Re: SUPER-KLASSE
Nevím, co všichni máte s tím, že bude mít digitální budíky. V S-classe to není nic nového, ta je má už v současné generaci. A jsou perfektní.

[odkaz]

Zajímavější bude, jak zákazníci přijmou jen dvojramenný volant.
Avatar - MarTin1
19. 3. 2013 17:58
Re: SUPER-KLASSE
Omyl, měla je už i generace W220.... BMW a Lexus mají také digitály i s těma různejma barevnejma chujovinama alá Dynamic takže co, za 10 let si na to nikdo ani nevzpomene.
Avatar - white label
19. 3. 2013 18:04
Re: SUPER-KLASSE
A je škoda, že je má už i "aristokratické" XJ.
Věřím, že už za deset let budou vypadat jinak, tedy mnohem lépe.
19. 3. 2013 20:13
Re: SUPER-KLASSE
Většinou mi vadí použité displaye, na trhu jsou lepší (i když to chce posoudit osobně). A pak mi připadá úchylné kreslit analogové přístroje na digitální panel. Dělá se to běžně, třeba i u obslužných terminálů strojů, ale i tam mi to připadá úchylné. Když digitální, tak digitální, ne nějaké náhražky.
Avatar - Aladeen
19. 3. 2013 18:39
Jediná Výhrada z mojej strany !
Interiér vyzerá až Superluxsusne , veľmi pekné . Mne osobne sa ale trošku nepáči Ten Displej čo je namiesto tubusov s normálnymi budíkmi , viem že je to teraz "IN" ale uvidíme keď vám vypadnú Pixely a za nový zaplatíte tisíce ;-\

Aj keď to vyzerá celkom pekne , určite to nebude také revolučné ako Niekedy eSko bolo (W140 ,W126)

;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - anti99
19. 3. 2013 21:10
interier
Mne fotky interieru pripomenuli Buicka alebo Lincolna, samozrejme nehovorim o kvalite spracovania ale o dizajne. Buick pouziva podobny barokovo-bublinovy prejav ako MB a Lincoln mal v Towncar z 90 rokov podobnu jaskynu ako MB dnes, ale na celu sirku interieru. Z toho my vychadza ze mozno to bude auto hlavne pre US... dizajn je velmi luxusny.... som za to, aby sa vratil dizajn 70 a 80 rokov v kvalitnejsom spracovani a s novou technologiou. Osobne interier spominaneho audi mi pride iba funkcny.

odkaz na clasicke buicky
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
19. 3. 2013 21:17
Re: interier
buick tuším používal i digitální ukazatele už v 90. letech :-)
[odkaz]

Ale toto řešení má alespoň koule...
Avatar - white label
19. 3. 2013 21:55
Re: interier
Na 1. odkazu je podobná "jeskyně", jako tady u eSka, ale ten 2. odkaz, tak ten má celkovým pojetím blíž spíš právě k té A8. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 23:26
Re: interier
Ten má nejblíže k C6. >:D
Avatar - white label
19. 3. 2013 23:31
Re: interier
To taky, ale sklidni hormon, nebo je tu Kylie než řekneš švec i se svým hydraulickým "podvozkem"... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 23:33
Re: interier
Tak do toho na tvou přátelskou radu nejdu. >:-[]
Avatar - white label
19. 3. 2013 23:40
Re: interier
Tak to se ti fakt divím... >:-[]
19. 3. 2013 21:13
S-uper hnus
Něco tak odpornýho jsem v autě už dlouho neviděl.. Nebo vlastně jo, před víc jak 20 lety ve Favoritu... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
19. 3. 2013 23:46
Re: S-uper hnus
A co zrcadlo? >:D ;-)
Avatar - white label
19. 3. 2013 23:57
Re: S-uper hnus
A jeje, tak už toho svýho Fanouše konečně vyměň, horší to snad nebude... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2013 00:21
Re: S-uper hnus
Mylíš papeže Františka?
Avatar - white label
20. 3. 2013 00:25
Re: S-uper hnus
Ne ne, toho má těžko (jako papeže) už přes dvacet let. ;-)
19. 3. 2013 23:13
Tohle bude lepší: nový CLA 45 AMG
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - HitmanPB
19. 3. 2013 23:30
Nové S
Priznám sa, že ma fotky aj keď zatiaľ iba interieru potešili, lebo v tejto triede ide o významnú udalosť.

Myslím že tú prvú pseudopanoramatickú fotografiu, ktorá vyvolala asi najviac reakcií, urobil mercedes naschvál a pod jej podarenosť sa podpísala práve prílišné zvýraznenie jasu na displejoch a to hlavne na displeji prístrojov. V reále takto nastavený displej nikto nikdy nebude používať, lebo to by po pár dňoch znamenalo návštevu očného lekára.
Skôr tu išlo o zvýraznenie faktu, že sú použité displeje. Škoda, že nezverejnili ešte jednu fotografiu prístrojovky, ale to bol zámer - vyvolať diskusiu :)

Auto má vyvolávať emócie - či už kladné alebo záporné a myslím, že sa to podarilo.
Z môjho pohľadu, aj keď nie som mercedesár na mňa interier pôsobí celkom fajn.
Niektoré veci majú typicky mercedesovské poňatie ale aj drobné detaily robia tú ktorú značku výnimočnú a odlišnú od iných - pozor nezamieňať to so slovom najlepšiu.
Bolo načase zbaviť sa nálepky auto pre páprdov. V tomto smere malo zatiaľ Audi a BMW navrch.

Snaha o luxusné spracovanie je zvýraznená aj tým, že vlastne iba Mercedes defacto nemá vozidlo superlux triedy (BMW - R&R, VW - Bentley) a preto sa snaží tlačiť týmto smerom S-klasse. Otázne je, ako to príjmu zákazníci v superlux, ale každom prípade pôjde o výnimočný automobil lux triedy. Zostáva veriť, že nový smer potvrdí aj dizajnom exterieru.

Teším sa na fotky z exterieru, tá od esenbe vypadala sľubne :)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
19. 3. 2013 23:45
.
Auto web měl fotky mnohem dříve...

Ale k autu...je, myslím, přesně takové, jaké si ho kupci přeji. Dálniční křížnik, luxusní jachta....je třeba se dívat na to, v jakém prostředí se kupci pohybují. ?..tepláky s pruhama nechme stranou. Tohle vezme jak S kupec tak i těch 5 zájemců o Maybach.

Tohle ale ukáže záda jak bmw tak a8. Solární baroni se uz jistě těší....
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
19. 3. 2013 23:52
Re: .
Tak určitěěě..., bude to žhavá třídní novinka a eSkláda k tomu, nikomu nemusíš dokazovat, že je to zaručeně funglovka a značku pozná i soused s popelníkama na nose... ;-)
Avatar - white label
20. 3. 2013 00:23
Re: .
A když se mu z toho kruhu (ve kterém je ta třícípá hvězda) udělají mžitky před očima, tak si to maximálně splete s "vrtulí"... a v případě, že před tím dostatečně požil, tak to může brát jako logo Audi...
Avatar - white label
20. 3. 2013 01:06
Re: .
Vidím, že máš nejvyšší čas jít spát... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2013 18:59
Re: .
Chtel jzem ti napzat neco, ale vypadla mi cazt klaveznice, konkretne "s", e s háčkem, dvojité v a ikz. Muzím ji vyčiztit včera jzem do ni rozlil čaj. (to není vtip, vážne mi tyhle pízmena nejedou, možná je zlomená dezka v tom mízte, nebo jzou propojene v ramci jednoho okruhu.
Avatar - white label
20. 3. 2013 20:31
Re: .
Dobře ti tak, to máš za ty nevhodné vtipy na Hanáky, ještě jednou a půjdou ti ze samohlásek jen "o" a "e". >:D
Co máš za klávesnici? Tak ji hoď do koše a kup za kilo, dvě..., novou, nebo investuj víc do vodě odolné... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2013 23:07
Re: .
Ona vode odolna je, ale uz je prozte azi v pr. zejtra zi pro nejakou zajedu, takze ted zatim bez pizmenek.
Avatar - white label
20. 3. 2013 23:21
Re: .
Píšeš, jako kdybys dneska celý den proseděl u zubaře... >:-[] :-)

Když se už po několikáté dívám na tu megaširokou a hranatou "kapli" přístrojovky nového eSka, mám dojem, že by tam snad vešlo i menší "palubní" aquarium. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2013 00:25
Gute nacht
Tak a když už o interiéru víme vše, tak něco pro zasmání:
Přijde Hanák do restaurace a ptá se: "Máte kolo?"
"Ne, kolo fakt nemáme."
"Tak fanto."
Rozbalit vlákno
2
20. 3. 2013 07:56
Re: Gute nacht
jeden starší:

přijde pedofil k dveřím domů a zazvoní, otevřou se dveře a následuje otázka, můžu u vás na malou?
Avatar - VDC
20. 3. 2013 00:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2013 01:00
Re: :)
Voe Miloši, to je hifi... >:D
Avatar - anti99
20. 3. 2013 04:08
Re: :)
:yes: pekny odkaz

este myslienka na good noc; audina je ako zenska bez velkeho poprsia, ale maximalne funkcna; no a MB to je slecinka Mercedes so 4-kami >:-[]
20. 3. 2013 08:57
Re: :)
:yes: krásná to doba :-)
Avatar - jozephko
20. 3. 2013 20:14
Tie budíky sú monštrózne
Ak konštruktéri chceli z Mercedesu urobiť domáce kino, tak sa im to podarilo. >:D . Ale ak chceli urobiť "len" kokpit pilota, tak to trochu preplácali.
Suverénne najkrajšie majú multifunkčnú "kapličku" umiestnené bavoráky - hlavne tie päťkové a X5-kové. Tie v Mercedesoch pôsobia ako päsť na oko. Stačí si spomenúť na prílepok v Éčku alebo vystrčený displej v Áčku.
Rozbalit vlákno
1
11. 4. 2013 22:50
Re: Tie budíky sú monštrózne
Přeplácaný je max. palubka a ovladání Audi, než MB, je vidět, že jsi nikdy nejezdil z MB
23. 3. 2013 15:21
FUJ
proste fuj...toto im moc nevyslo ta pristrojovka je ako zly sen....
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2013 15:21
FUJ
proste fuj...toto im moc nevyslo ta pristrojovka je ako zly sen...
Rozbalit vlákno
1
11. 4. 2013 22:49
Re: FUJ
Pánové, kritizujete zde něco, co znáte pouze z obrázku, je to normální?? Já s ní jezdil a mohu vám v klidu zdělit, že takový komfort a luxus nenabídne ani Audi ani BMW. To musíte zažít a ne kritizovat fotografie, když jste neměli možnost usednout do vozu. A co se týká grafiky obou panelů, nikdo nenabízí na trhu lepší rozlišení než právě MB, tak přemýšlejte, než začnete plodit nesmysli své fantazie..