Nemusíte tleskat, já vím, že jsem nejlepší Spíš bych to ohodnotil, že přání bylo otcem myšlenky(nebo tak nějak) Prostě jsem to tvrdil tak dlouho, až jsem konečně jednou měl pravdu
Minimálně tři z těchhle čtyř inovací koncern VW ani nevynalezl, ani nezavedl do sériové výroby. A na jiné z poslední doby si tak nějak ne a ne vzpomenout. Takže on ten technologický náskok bude nejspíš jen výplodem koncernových propagandistů podle známé Goebbelsovy poučky, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou.
Jakákoliv automobilka, které by se podařilo zlanařit vymývače mozků z propagačního oddělení VW, by za pár měsíců zamíchala světovým trhem Jinými slovy, v poslední době mám pocit, že prodejní úspěchy Pišnsrýdrovy armády stojí na něčem jiném, než špičkové technice.
..ale to už je jiná debata a to máme vyjasněný... To už jsem před nimi několikrát smekl... teda před marketingem celé VW grupy... Nebo že bych sebou sekl...?!? ne..ne.. smekl jsem.. i když jsem sebou málem sekl..
dovolil bych si s tebou nesouhlasit. To že Audi požívá Quattro ví každej, netvrdím že ho vymysleli oni, ale to řešení pohonu všech kol (diferencál Torsen) jako oni používá ještě jenom Alfa sice tenhle systém patří k tomu nejlepšímu ale taky je nejdražší. TDI mají taky ve výrobě a docela úspěšně i když vývoj těchto motorů navázal na to co vyvinul Fiat a oni to od něj koupili. Celohliníkovou (např. Audi A2) a calopozinkovanou karosérii mají ve výrobě taky.
Slogan Audi je opravdu jen marketingová záležitost a realita je zcela jiná.Máte někdo doma Audi a BMW?Já ano a srovnání je hodně zajímavé a to nejen jízdní vlastnosti,ale také spolehlivost a servis.Audi to je tragédie...
..to jsi mluvil o Audi..?? náskok díky technice..??? Třeba si to dali jako cíl a motivaci... žádnej tam není..!! Jo a marketingový oddělení muselo vymyslet nějakej slogan...
Klid, klid Ta prvenství, to není jako rozdíl mezi tretrou od Puma a holinkou od Baťa. Rozdíly bys vážil na lékárnické váze.... rozdíl pírka... rozdíl vánku na tvých víčkách, když sníš o Passatu... rozdíl kapky Chivas Regall, co ti na rtech ulpí jako důkaz nevěry coca-cole...
..jo, je tam jen jeden problem... nikdy jsem o Passatu nesnil, takže nemůžu soudit... před týdnem jsem měl Chivas s Bertoňákem..-znáte ho.. tak jsme to sjeli.. teda jsme se sjeli.. tou Chivaskou.. ..tak nesoudím.... ten rozdíl.. rozdíl pírka myslím... A rozdíl Chivas - Cola jsem poznal... tam byl ten vánek silnej.. taky tam seděl jaden maník.. asi dělá v ZOO.. má rád zvířata.. teda některý.. prej je taky zvíře.. teda někdy.. hlavně jak s kým.. a s kolika.. teda vlastně po kolika.. Chivasech.. tak ten chtěl na Bertoňáka vytáhnout kladivo.. jako to železný.. žeprej ho předělá.. tak jsme to zapili... to už se Bertoňák začal modlit nebo co.. no znáte ho.. zavál slabý passat.. raději jsme to zase zapili.. Bertoňák prej chtěl zbouchnout nějakou ameriku.. jako tím kladivem.. seděl tam s náma taky jeden amík.. citil byznys.. nevěděl na koho narazil.. ale ve státech se vyznal.. moc nepil.. jenže toho passata musel taky zapít.. ..raději.. moc se mu nedivím... raději jsme to zalili ještě jednou.. prej amerika se zadkem jako z evropy a tam GeTeI nebo TeDeI.. hmmm.. raději jsme tam kopli další... ten amík musel být asi na kaši nebo co.. prej že přebouchaj Passata na Cadillac... ať to má grády.. a mělo.. teda ta Chivas.. jo a ta Coca-Cola.. tak ta mezi tím zvětrala... A tam já právě cítím ten rozdíl... rozdíl mezi zvětralou Colou a Chivasem... Cola zvětrá.. a Chivas tě dostane na kolena.. teda pod stůl.. jakože má grády..!!
No na ten slogan přišli když vyhrávali závody jako bylo 24h LeMans. Jinak sériově vyráběný motory nebyly snad skoro nikdy na světový špičce. Mě tam pořád něco chybí, hlavně když se podívám na vnější charakteristiku motoru, úplné chatrakteristiky motoru se shánějí špatně, ale když už jsou tak u koncernových motorů taky podle mého názoru nevypadají nejlépe.
Teda - normální motor. Známe to sami, stačí sednout a nastartovat. Jenomže, pak je pár výrobců. kteří to umí o trochu lépe. O trochu hodně lépe. Koukám, koukám, samá známa značka - BMW, jojo, jistě, to jsou ti z Německa, a také MERCEDES-BENZ, také Německo? A pozor - nějaký VW, toho neznám nějaká neznámá značka Bože, ještě, že se podle motorů neučí ve škole zeměpis. Evropa - totální světová válcovačka. Prý se v Japonsku vyrábí auta, věříte tomu někdo. Já tedy ne. Vlastně jo, ty dvě, co lze akceptovat.... Tak BMW - BRAVO
Jistě, ale to budu muset hodně rolovat. Ti první - tedy nejlepší - jsou z Evropy. A to mě těší... Japonsko je dobré na zubní vrtačky - otáčky kolem 100.000 Motory do aut uměla a umí Evropa. Teda do dobrejch aut. Japanošunka jezdí i na sekačku na trávu, to je známa věc.
Proč bys musel hodně rolovat? Minimálně v kategorii 1.8-2.0l mají vítězství jisté! A i v dalších třídách do 2.5l se objeví do třetího místa nějaký japonec.
Počkej, počkej. Já myslym že japonci dělaj i dělaly dost dobrý motory, který vydrží. A ktěm vysokejm otáčkám, vydrží ja a že by BMW točilo max 4000. Jinak fandim BMW, jsou to držáky.
o necem to svedci. BMW proste valcuje ostatni znacky... A maji nejen motory na vysoke urovni, jejich design je skvely. Odpurci noveho designu se mnou nesouhlasi, ale co dodate k prodejnim cislum treba jen u rady 7? To, ze se "skaredeho" auta, co stoji od 2 do X milionu prodalo za necele 3 roky pres 60 000, snad dokazuje to, ze se musi libit. Ja bych osobne nedal ani milion za neco, co se mi nelibi. No odpurci, ale ted je rec o motorech, tak je hezky chvalte, protoze ty jsou spickove!!!!!
Ano, BMW patří dozajista uznání, ale tak jsem se podíval kdo vyhrál velmi rozšířenou kategorii od 1,8 do 2,0 a co tam nevidím. No ono se to dalo vlastně čekat. Jo hold, Němci jsou prostě nej... V každém boji získat věnec, to dokáže jenom Němec
Nejlepší motor od 1.8 do 2.0
1. Volkswagen/Audi 2-litre Turbo (A3, A4, Golf GTi)
Kapačky dávaj v přízemí... Jistě, kdo ten motor projede, ví co v něm vězí. Prej půjde do OCTAVIA RS, tak to Škodovce přeju. To bude lítačka.
Je to *, číst si ty příspěvky.Pánové ,mám 2 AUDI A6 - 2,8 Multitronic a 4,2 Quattro.Vž dy jsem tvrdil, že BMW jsou nejlepší auta.Ale já potřebuji 4x4.Jenom ta poznámka o OCTAVIA RS 200PS, proboha, opravdová RS mají 45O koní. Já osobně když potkám někoho s tou českou náhražkou RS, sjedu ze silnice, apočkám až je pryč.Jsou to ti ješitové, co nemají na silné auto, a chtějí všem ukázat, cojejich stroj dokáže.
Neexistuje žádný úsek ani kopec na dálnici, kde není moje Audi schopno jet 250.Přesto pokud vidím vola sjedu pryč.Rád bych se dočkal ještě několika generací nových aut.A ještě jednou- BMW jsou jednoznačně nejlepší auta. Někdy je rozdíl malý, ale je.A to jsem měl několik škodovek,Seat, Toyotu, několik Hond, Passata atd.
250 a proč jen 250, když to tvoje auto má 335 koní? Já myslím, že ten omezovač je tam proto, že ty auta nemaj tak dobrý podvozky jako pořádný sporťáky, nebo čím myslíš,že to je Seš chytrej až to bolí.... Octavii stačí 200 koní... to bude mít v papírech maximálku 235 a bude to stačit. Nebo ji necháš čipnout na cca 240 koní a máš to. Hlavně nevím, jakej jinej motor bys tam chtěl nacpat?
Dovedeš si představit jezdit mezi českýma tupounama 250. Po dálnici jezdím zásadně v noci mezi 01 - 04. Přes den máš pořád někoho v kufru. Stalo se mi, že mě už párkrát při brzdění vzali do kufru.Dále bych chtěl podotknout, že moje auto sice má 335 koní, ale je to málo.To je podle mne akorát tak na běžnou svižnou jízdu.Rychlé auto , to je 500 koní.Octavie a podobné, proboha, vždyť to jsou koloběžky. Neblbni.Kdo se chce ukázat, musí sedět v M5.Ale my už jsme takový národ.Ale pohled jiných je jiný. Vždyť ani v té Evropě nás nechtějí. Patříme na balkán.Jsme ucamraní blbci.
Já bych teda spíš M6 když je 120kilo lehčí než M5
Čecháčkům octavia RS stačí, co bys taky vod Škodovky chtěl?
Těch lidí, co si tuní RS je nespočet, stačí otevřít ňákej časák s tuningem.
Myslím, že 1.8T je *dobrej o vobčas dost neuznávanej motor.
Viděls třeba RRS od Reichert Racing? Ta má 250 Kw (1,8T)
Je jasný, že RS od škodovky a audi nemůžeme srovnávat, ale jen proto, že audi objemnější motory
A hlavně proč do octavie cpat větší motory?
Škodovka v autosportu velkou tradici- např 130 RS, tak proč jim to brát?
Maximalka 250, je udelana takova dohoda co vim. Pro vetsi bezpecnost. Nema to nic spolecnyho s jizdnima vlastnostma. Proc ma treba M5 taky maximalku 250, kdyz muze jet 300? Myslis, ze to je podvozkem??? Jo Octavia, muze mit maximalku 235, ale kdyz touhle rychlosti pojedes placnu 100km, tam si myslim, ze ji asi uvaris, zatimco kazdy auto co ma omezovac pojede v klidu touhle rychlosti. Protoze Ty jedes na maximum, zatimco on tak na 60-80%. Ja to nezkousel, ale kamos ji malem uvaril (1,8T), kdyz zkousel jet za 740.
U M5 a M6 asi těžko, ale vo nich sem nemluvil
Tahle dohoda je pěkně debilní pro M5 a spol, AMGčka a RSsa od audi, to je jasný, ale jinak pro ty "nesportovní" je čistě o bezpečnosti a taky vo zkurvenej politice těhle značek, ktery to chce mít pěkně v lajně.
Z Kolína nad Rýnem až do Prahy (krom vesnic před Rozvadovem a Plzně) jsem jel Octavií furt 200 - 220 a žádný uvaření nehrozilo. Asi ten tvůj kámoš neumí možná jezdit ...
Tak do tuningu 1,9 TDI bych asi nešel, sem zvědavej, kolik s tím ještě najezdíš? Když sem viděl, jak se hulí z fabie RS když jí někdo dává, tak sem docela čuměl. A to se ta fabie (RS) dá za 18500Kč vytunit na 170koní (cimbu.cz) Já když to vydím, tak si říkám, co ten motor může vydržet?1,9 TDI má v základu tuším 90 koní. No nevím, je to jen můj názor, tak mi prosím nenadávej (protože s tím určitě nesouhlasíš).
Lonesi Lonesi, ty to vidíš. Když čtu tuhle diskuzi, začínají mi vstávat vlasy hrůzou na hlavě a jsem o něco blíž pochopit Tvůj proamerikanismus. Jak se člověk potom nemá bát jezdit, nedejbože třeba s dítětem???
Kup si Hummer H1. To ani neucítíš, že do tebe někdo ťukne. Problém ale nastává, protože to lze kvalifikovat jako ujetí z místa nehody. Pomalá jízda je pro vyrovnané sebevědomé jedince a těch v ČR moc není.
Neboj se, sám mám dvě děti, takže max rychlost jsem zkusil jen v Německu. Jinak jezdím právě kvůli dětem relativně podle předpisů (přiznávám, že na okreskách nejedu vždy 90 a na dálnici 130, ale překročení je mírné s ohledem na provozní podmínky). To, že trochu přitvrdím podvozek a dám si jen pár koníčků navrch, neznamená, že jezdím bez hlavy. Nemám jako ti uhrovatí usmrkanci v bílým těsným tričku a džínách od mouky a tretrách od Lewise Herkulesem přilepený plastíčky na světlech, nemám křídla ze Čmeláka, nemám roury od kamen naroubovaný do zadního nárazníku, nemám samolepku přes celé zadní okno a nemám zatmavená skla, aby jim na ty uhry nebylo vidět. Mám vlasy a krk, nemám řetěz, neřídím v teplákách. Zkrátka jezdím často po Německu a chtěl jsem ve vyšších rychlostech jistotu. Nemusíš hned odsuzovat, když víš prd.
Nikoho neodsuzuju, ani Tebe ne, když už jsi to na sebe vztáhl. Jen se v poslední době začínám vážně na českých silnicích bát a když čtu něčí vzájemné trumfování, o kolik dál za výrobcem stanovené limity dotáhl možnosti svého vozu chiptuningem, otevřeným sáním, vymláceným katalyzátorem, ztvrzenými pružinami a dalšími zásadními vesměs negativními zásahy do jeho konstrukce, tak se bojím, že nezůstane u slov, dotyční se vydají zaválčit si i do běžného provozu a některá z namáhaných součástí (ať už na voze nebo na řidiči) povolí během vrcholného výkonu právě v okamžiku, kdy budu na dostřel. Pro Tvou informaci, není mi ještě třicet, nemám rodinu a jezdím několika zánovními vozy různých značek, často rychlými (z výroby, nikoliv "rychlými" po tuningu), takže mě nemusíš zařazovat mezi rejpaly nad hrobem, kloboukáře, ani závistivce ve stodvacítkách.
Nikam tě nazařazuju, neboj. Moje úpravy jsou jen mírné a už vůbec bych je nenazval tunningem - tvrdší podvozek jsem vyměnil za škodováckou měkotu a je dán kvalitními použitými a hlavně schválenými součastkami (tlumiče, pružiny, stabilizátory) od renomované značky. S tím souvisí i brzdy (kotouče a desky z RS). Chip byl dán opět v Německu a je jeden z těch základních. Nechtěl jsem žádné níčení motoru, zlepšila se křivka točivého momentu a přibylo přesně 14 koní. Tím to skončilo. Jenom jsem ten vůz v mezích zákona a technických možností doladil. Ano, ty uhříkovaté mládence a rádoby Schumechery, by bylo velice vhodné ze silnic vykázat, ale copak to jde, když většina nových policistů jsou jejich kamarádi a ještě k tomu ty prohlídky neprohlídky na STK. Pro dnešek končím a věř, že vidím-li ty jejich přízraky a řízení jednou rukou a druhou pouštět CD, bojím se tak trochu také. Asi jsem to s tím max speedem nenapsal nejlépe ...
Taky jsem před lety jezdil s Passatem 1,8t.Byl jsem spokojenej.Je fakt, že jsem mu dával zabrat, a po 30tisicích odešlo turbo.Jinak jsem ale na něj nedal dopustit.Pánové.Všichni tady jsme víceméně střelení do aut.Kdybych nebyl, tak nebudu mít 2 Audiny.Věřte, že i stěmi 335 koníky se chovám nadmíru slušně, na nikoho neblikám a netroubím, nechám ho v klidu předjet.I když je to někdy o nervy.Totéž ale očekávám od jiných.Irituje mne situace, kdy já nechám předjíždět favorita, a za mnou v Octavii RS někdo bliká a klepe si na hlavu.To je vlastně důvod, proč jsem v předešlém článku nazval čechy blbama.Němci jezdí super rychle, dovedou to, ale zachovávají slušnost. Máme se co učit.Jinak zkoušel jsem Audi se zmiňovaným motorem 2TFSI, který asi bude v Octavii RS.Je fakt dobrej, proto asi taky dostal ocenění. Ale nikdy to nebude jako osmiválec. A jak správně jeden z nás napsal, BMW těch 240 pojede úplně v klidu a lehce, ale Octavia už bude na kolenou.Ahoj.
Tak doufám, že při těch svejch 250km/h až to někde roztleskáš, tak že s sebou nevezmeš ty chudáčky co jezděj po dálnici 130+- km/h. Takovýhle vomastky co si něco dokazujou před ostatníma fakt zbožnuju. Neboj, nejsem zakomplexovanej chudáček. Zadek si vozím v kloktávii 1,9TDi, což byl odjakživa můj sen
No, GTI, na tu kapačku jsem byl zralej, když jsem si to přečetl . Jistě, ten motor jsem projel a vím, co v něm vězí. Ujde. Tys ho taky projel, to všichni vědí, a taky víš co v něm vězí. Já projel i motor HONDA 2.0 VTEC v S2000 a vím, co v něm vězí. Tys ho neprojel a tak nevíš, co v něm vězí, což tě omlouvá. Moc ti to přeju, až se ti to někdy povede, budeš hlavou kroutit stejně nechápavě jak oteď já, a to i přesto, že jsi GTI
Turbo je perfektní tuning, kterej ti zvedne výkon a sníží spotřebu,co bys jestě nechtěl? Viz třeba VW 1,8 vs. 1,8T nebo 2,0 FSI vs. 2,0 TFSI . Ještě nechápeš k čemu ty turba sou? Víš, do octavie bys asi větší motor než 2,0 nenacpal, tak tam dáš turbo, aby to mělo výkon jako ňíkej 2,5 litr bez turba. Jasně, já nepopírám, že 2,0 VTEC z S200 je super motor, ale VW a ostatní ho nemají, tak to řeší turbem, a můžu ti říct, že mi nijak nevadí, že mám auto s turbem (octavia 1,8 T). Ty asi auto s turbem nemáš, co? Když si trochu stočíš okýnka, šlápně na plyn a hltáš to krásný pískání turba, tak bys to za nic nevyměnil ..... To se zeptej koho chceš. Turbo forever
Zajímalo by mě na základě čeho se rozhoduje kolik odborníků bude mít daný stát v této komisi? Některé státy mají po jednom zástupci, jiní po čtyřech a jiný dokonce deset.
To je sice pekny jak se tu dohadujete, ale myslim ze by mi bylo stejne jedno jestli budu mit v aute motor ktery byl na prvnim miste nebo motor ktery byl na patem miste v dane kategorii!!
Vite nejvice mi vadi jak se nekdo porad dohaduje ze tohle je nejlepsi a to ze zas stoji za nic....a pritom se kolikrat hadaj o detailu ktery pri jizde stejne vubec nepoznaji !!! To samy jak si kazdej hraje na to jak jeho auto musi mit nejlepsi podvozek,motor,nejlepe sedet atd, pritom se nikdy vzivote nedostanou do takovy situace aby se mohlo to auto projevit naplno. Hlavne ze proste maji to BMW protoze oni to potrebuji mit nejlepsi, a ten co ma treba Hondu Accord uz ma podle nej sracku.....ale to je na dlouhy psani a na to ted nemam cas
Napsal jsi to moc hezky a ve všem máš pravdu. Člověk má mít především na auto které vlastní. Má mít na něho ruce a nohy a - pozor - hlavu. Až to poslední jsou peníze...Na to se často zapomíná. Přitom blbec ve Fabii není to samé co blbec v empět. Ale tak už to na světě chodí. Kdyby se porovnalo procentuální zastoupení blbců ve Fabii a pětkovém BMW, jak myslíš že by to dopadlo?
No... v něčem souhlasím, ale... nesouhlasím s : "To samy jak si kazdej hraje na to jak jeho auto musi mit nejlepsi podvozek,motor,nejlepe sedet atd, pritom se nikdy vzivote nedostanou do takovy situace aby se mohlo to auto projevit naplno" - to je holý nesmysl, mám BMW a do situace kdy pískají všechny kola v zatáčce se dostávám poměrně často, možná to je tím ,že jsem "střelec", ale ty limity rozhodně nejsou daleko, jak si někteří lidé myslí. A o Hondě Accord nikdo nemůže říci nic špatného, pokud o autech něco ví. Například mě jednou nový Accord pěkně vyškolil - jelo plné auto a já jim skoro neujel.....
Jde o to jak tu vetu pochopis! To co popisujes vypovida asi o tom ze jezdis ostre, ale takovych vas je hodne malo!! Ja to bral predevsim jako to ze se dohaduji jestli je lepsi treba Audi ci BMW ale ve vysledku je to uplne jedno protoze to je cca stejny a aby poznali rozdil tak nikdy tak s autem nepojedou !!
No vybral sis zrovna špatný příklad - Audi a BMW jsou poměrně dost odlišná (koncepce pohonu) a každé se chová jinak. Ale myslím, že jsem to pochopil dobře, a že jsem napsal, že je to holý nesmysl nebylo myšleno jako nějaký útok na tvou osobu Jde asi o to, že si já jakožto "rychlík" nedokážu představit, že někdo se svému autu nepodívá "na zoubek" a tím rozhodně nemyslím zkusit maximální rychlost No a to "hádání" co je lepší a co je *- myslím, že o tom ta diskuse je, ne? Samozřejmě jsou tu tací, co něco odsoudí hned jen třeba kvůli odkazu minulosti značky atp., což se mi taky nelíbí (a to jsi měl také nejspíš namysli).
Nejlepší motor od 2.5 do 3.0 1.misto BMW Diesel 3-litre Twin-Turbo (535d). Je to opravdu z 535d? nemel by byt v 535d motor o objemu 3,5l??? Takto se snad znaci bavoraky, ne? Prvni cislo oznacuje radu a zbyle 2 objem....
koukam zem se v BMW asi moc nevyznas vid? Je sice pravda ze 1. cislo oznacuje radu a 2. dve objem motoru, ale jsou i vyjimky - motory se stejnym obsahem ale jinym vykonem, nebo dokonce technikou... viz. dieslovy 2,0 litr v rade 1 a 3 oznaceny 118d, 318d a i 120d, 320d, rozdil jen ve vykonu (snizen pro amatery.. ), a prave ona 535d, coz je klasicky 3,0 litr upraveny pro vyssi vykon technologii twin turbo...
No videl som tam zopar amerik. TO dokazuje ze sice nie su v tomto smere najlepsi ale maju na japoncov a aj na velku cast europy(ROZHODNE TEDA NA vw). lEN TOTO NECHAPEM- 6.0 v8 400K JE TAM, zatial co 44 konovy Northstar V8 tam nie je. Mozno to bude tym ze sa nepredava. A este jedna vec,viem ze si myslite ze extremen fandim Cadillac-u, ale nad 4l by tma mal byt Northstar V8 4,6. ROzhodne je teda lepsi nez 5.7 Hemi(vykon aj spotreba) To je teda odo mna vsetko. Inak berem ze v sucastnosti BMW je presvedcivo lepsie nez japonci, ale mercedes a audi ako to uz bolo spomenute zrovna neboduju. CO myslite cim to bude?
Northstar Supercharged V8 4,4l (440koní) se zatím pravda neprodává. Ale až bude k dispozici se šestistupňovým automatem v XLR-V a STS-V, tak by ho mohli nechat něco vyhrát. Důvod proč je tam HEMI a Northstar ne bude možná v tom, že HEMI má technologii vypínání nepotřebných válců, kterou sice Cadillac prezentoval jako studii už dávno, ale co se týče uvedení do série, tak Chrysler zabodoval dřív. Ale tuto soutěž stejně beru s přivřenýma oběma očima. Kdo má vlastní názor, tak ho brblání pár "expertů" nerozhodí. Bylo by to jako nechat si partnerku vybírat od komise Miss.
Super. Malej, tichej, vykonnej, ekonomickej agregat. I v Italii se umi delat motory a ne ve stylu vykuchnem jeden valec, zacistime blok a sup s tim do POLO-aut, Fabii apod. At si chrochta jako cunik, hlavne ze pro VW je to unik jak udelat malej diesel.
Jen bych si dovolil oponovat, že páté vítězství pro jediný motor je v této anketě bezprecedentní. Již vloni ho dosáhl motor 2.0 VTEC z Hondy S2000 (to že ho letos porazil směšný turbomotor od VW ponechávám bez komentáře, důvod znají všichni, kdo měli možnost 2.0 VTEC a 2.0 TFSI vyzkoušet, zřejmě už se porotcům a organizátorům zdála dominance této jednotky moc dlouhá). A skutečně bezprecedentní je letošní již šesté vítězství jednotky 1.0 IMA z Hondy Insight. To jen ak na okraj, možná by stálo za to článek v tomto smyslu modifikovat.
Máte pravdu, výsledky z minulých let jsem prolétl jen zběžně a zmátlo mě, že se Vámi zmíněná litrová jednotka z Hondy Insight ve výsledcích vyskytovala pod dvěma různými názvy. Hondu S2000 jsem přehlédl. V textu opraveno, omlouvám se.