Diskuse

International Engine of the Year 2010: Kompletní výsledky

24.6.2010

Motorem roku 2010 se stal maloobjemový motor VW 1,4 TSI Twincharger. Jediným neevropským motorem, který zasáhl do celkového absolutního pořadí, byl malý tříválec 1,0 VVT-i od Toyoty.

 

  • 00 Reagovat !

    foto jossalito

    jossalito 24.06.2010  14:19

    Konečně ta správná tabulka!

    Tak jsme se přecejenom dočkali. >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto karlitto00

      karlitto00 24.06.2010  15:04

      « Re: Konečně ta správná tabulka!

      a zabomysi spory muzou znovu naplno vypuknout ;-)

      osobne gratuluju hlavne BMW - polovina absolutnich vitezu, klobouk dolu :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 24.06.2010  15:40

        « Re: Re: Konečně ta správná tabulka!

        BMW má v této anketě výsledky už pár let konzistentní. Je to motorářská špička. ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto pocitac

        pocitac 24.06.2010  15:43

        « Re: Re: Konečně ta správná tabulka!

        Myslím, že tady není oč se přít >:D
        • 00 Reagovat !

          foto 100oktanu

          100oktanu 24.06.2010  15:53

          « Re: Re: Re: Konečně ta správná tabulka!

          Je, Se šéfem o výplatu. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto chrudos

            chrudoš 24.06.2010  16:08

            « Re: Re: Re: Re: Konečně ta správná tabulka!

            A sef ti rekl: "Chces pridat? Tak pridej, no..." :-)
            • 00 Reagovat !

              foto 100oktanu

              100oktanu 24.06.2010  16:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně ta správná tabulka!

              >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto karlitto00

          karlitto00 24.06.2010  16:04

          « Re: Re: Konečně ta správná tabulka!

          nechtel sem se ucastnit toho pekelnyho flejmu jak na uvodmin clanku >:D
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 24.06.2010  18:41

      « Re: Konečně ta správná tabulka!

      :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto chrudos

    chrudoš 24.06.2010  15:28

    Ajajaj

    tohle wolfik neda :-)

    Krasne pocteni, je hezke, ze je z ceho vybirat. Mit pod kapotou z jakekoliv kategorie i toho posledniho z tabulky, clovek si musi vejskat :-) Jsem zvedavy, jake motory budou za 5 let, qadraturbo? Oktaturbo? Oktavkaturbo? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 24.06.2010  15:38

      « Re: Ajajaj

      Dual electric. >:D >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto 100oktanu

        100oktanu 24.06.2010  15:52

        « Re: Re: Ajajaj

        Ne, ne, ne! To bude "Asynchronní motor s permanentními magnety a vinutím do dvojité hvězdy." ;-) :-! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 24.06.2010  15:53

          « Re: Re: Re: Ajajaj

          Už vidím, jak se tady dohadujeme o vinutí. >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto 100oktanu

            100oktanu 24.06.2010  15:55

            « Re: Re: Re: Re: Ajajaj

            A o to, jestli patří do sporťáku pemanentní magnety...
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 24.06.2010  15:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ajajaj

              Jednou větou - Slibná to budoucnost! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto chrudos

          chrudoš 24.06.2010  15:53

          « Re: Re: Re: Ajajaj

          No hele ale nevim, co se ekologum nelibi na motorech, ktere zerou i travu okolo cesty! Odpadne problem se sekanim a trava, zelene palivo, nic ekologictejsiho uz podle barvy prece neexistuje :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Johnnn

            Johnnn 25.06.2010  03:52

            « Re: Re: Re: Re: Ajajaj

            A co když pojedou dvě za sebou? >:D To se pak bude předjíždět...
    • 00 Reagovat !

      foto pocitac

      pocitac 24.06.2010  15:40

      « Re: Ajajaj

      Snad jen kromě té 1,0 VVT-i od Toyoty ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto 100oktanu

        100oktanu 24.06.2010  15:50

        « Re: Re: Ajajaj

        Která to má zcela oprávněně. Ve své kategorii se fakt povedl. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 24.06.2010  15:51

          « Re: Re: Re: Ajajaj

          Pocitac zase myslel, že mu ten japonskej motůrek "kazí" fancouzský auta. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto pocitac

          pocitac 24.06.2010  18:09

          « Re: Re: Re: Ajajaj

          To určitě má, ale mít 1,0 VVT-i pod kapotou, tak si teda rozhodně "nevejskám" jak tu psal nahoře Chrudoš ;-) >:D
      • 00 Reagovat !

        foto chrudos

        chrudoš 24.06.2010  15:52

        « Re: Re: Ajajaj

        A tak do maleho auta, proc ne? Nejake spatne zkusenosti? Ja moc tech motoru nejel, jen odtusuji z clanku...a hlavne z diskuzi, samozrejme >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 24.06.2010  15:52

          « Re: Re: Re: Ajajaj

          V Yarisu ten motor jede moc pěkně. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto chrudos

            chrudoš 24.06.2010  15:56

            « Re: Re: Re: Re: Ajajaj

            Verim, jaryn je male auto, podle me mu sedne. A navic, dneska uz podle me jede opravdu kazdy moderni motor, clovek dnes nema moznost slapnout u NOVYCH motoru vedle, maximalne muze honit decky na spotrebe anebo koniky v papirech, jinak moc velke rozdily nebudou. Nebo vi tu nekdo o vylozene spatnem novem motoru? O vybehovkach 1,6 atd se nebavim
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 24.06.2010  16:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ajajaj

              No viac sa mýlit nemozes, ako pri tvrdení, ze "dnes kazdý moderný motor jede". Precítaj si, alebo najlepsie osobne skús, ako sa prejavujú prísne emisné limity na rovnakých alebo porovnatelných motoroch. Ten istý motor prisposobený na Euro V pojde subjektívne horsie, ako motor robený na Euro IV. Proste pri plnom plyne ta moderný ekologický motor odignoruje a dá si tolko paliva, kolko ekologické predpisy dovolujú. Más to v mnozstve testov i na tejto stránke, elektronika a motormanazment je casto naladený tak, aby to najlepsie reagovalo pri pozvolnom, ergo ekologickom stlácaní plynu a to, co si mozes pamatat zo starsích motorov bez ekologických obmedzení, skrtiacou klapkou a mechanickým plynom pri moderných motoroch s porovnatelným výkonom, ale s Euro V a elektronickým plynom nezazijes. Práve preto sa nahána výkon, aby sa kompenzovali tieto vplyvy, lebo napr. dnesný dvojliter so 110 kW je subjektívne ovela slabsí ako rovnako výkonný motor trebárs z r. 1995.
              • 00 Reagovat !

                foto chrudos

                chrudoš 24.06.2010  16:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ajajaj

                Aha, zajimave, nejsem az takovy odbornik, to jsou zajimave veci, co pises. Honba za emisemi mi vadi, za lepsi spotrebou, to asi nikomu. Ale ze by motory jezdily hur, to si nemyslim. Auta jsou tezsi a tezsi, proto je logicke, ze stejny vykon uz nemuze stacit. Spis mi jde o ten vyvoj s turbama a vsema cingrlatama, kdy z totozneho objemu dostanu nesrovnatelne vyssi vykon a lepsi charakteristiku vseho (napr 1,8 vs 1,8 turbo nebo 1,9 tdi vs 1,9 btdi - zkratky nehodnotte :-) Nehlede na to, ze i ve vyssich tridach se V8 nahrazuji turbem a V6 pri snizeni emisi, spotreby, ale ne vykonu, o to mi slo. A hlavne, je nejaky moderni motor nepovedeny, ptam se ja? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pocitac

            pocitac 24.06.2010  18:10

            « Re: Re: Re: Ajajaj

            je fakt, že jede pěkně, ale určitě bych si z toho nevejskal za volantem blahem >:D
    • 00 Reagovat !

      foto wolff

      wolff 24.06.2010  18:16

      « Re: Ajajaj

      Chudroš, je vidět, že se neorientuješ. Wolffík je naprosto spokojený. Má motor umístěný v tabulce. A podle Wolffíka umístěného ne vůbec špatně. imho, Wolffík už o tom psal v předchozím článku, takže je jen a jen problém čtenářů, že neumějí psrávně číst a nebo psaný text chápou špatně... >:-[] ;-)

      P.S. Ano já sem se svým autem nadímru spokojen, jestli přímo vejskám nevím, ale motor mi sedl jak * na hrnec... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto chrudos

        chrudoš 24.06.2010  18:33

        « Re: Re: Ajajaj

        Jestli jsi spokojeny, to je dobre, ale je to tvoje vec. Ja jen narazim na tve neumeni cist, kdy jsi diskuzi zacal vetou: "fiat je motorarska jednicka", coz se samozrejme ukazalo jako liche. Fiat ma vyborny novy motor, celkove bezvadne, ale mototrarska jednicku je treba hledat jinde.
        A ja si taky vejskam, mam obyc 1,8 a cloveku to v danem aute staci
        • 00 Reagovat !

          foto kdojekdo

          kdojekdo 25.06.2010  10:32

          « Re: Re: Re: Ajajaj

          To, že je Fiat špička v motorech je naprosto známá věc -on jich totiž vyrábí pětkrát víc a větší a výkonnější - víc než to zmiňované BMW. Iveco, Irisbus, SOR, Case, New Holland, Kobelco, lodní motory, motory elektrocentál.Postuduj na www.ivecomotors.com
          • 00 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 25.06.2010  11:23

            « Re: Re: Re: Re: Ajajaj

            Žil jsem v domění, že tato anketa je vztažena k osobním vozům.
  • 00 Reagovat !

    foto figurka

    figurka 24.06.2010  15:43

    Zajímavé, nekompletní (?)

    Tady už lze získat lépe celkový přehled nicméně mne napadá několik otázek.
    2.0 - 2.5L Subaru, jedná se o motor z WRX265/Legacy GT či STI. A dále u vysokovýkonostních motorů, či ve vyšších kategoriích postrádám zmínku o motorech z LF-A, Super Veloce, nebo Superleggery. Jsou ty motory tak špatné a nebo je to tím, že jen velmi málo novinářů se k těmto motorům (autům) dostane? Naopak ještě stále žhavá novinka v podobě 458 je již zastoupena a také si dovolím polemizovat, zdali měli všichni tu čest.
    U "běžných" kategorií vidím v anketě celkem reprezentativní výsledek. V "super" třídách jen okrajovou informaci.
    • 00 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 24.06.2010  21:49

      « Re: Zajímavé, nekompletní (?)

      K motoru Subaru o obsahu2,5 L. Ten byl poprvé představen v roce 2006 v tehdejší Impreze WRX a Forestrovi XT a s menšími či většími úpravami (pro STI) se používá dodnes. Je to asi největší stálice mezi oceňovanými motory vůbec. Pátým rokem se drží v top 3, některý rok (možná jich bylo víc) zvítězil v kategorii obsahu 2-2,5L.
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 25.06.2010  08:17

        « Re: Re: Zajímavé, nekompletní (?)

        Vyhrál tušim v roce 2006 kdy byl poprvé představen v novém STI (MY06-07), poslední sedan, poprvé s 2,5L. To výtězství bylo spojeno právě s verzí v STI. Nyní nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto 100oktanu

    100oktanu 24.06.2010  15:58

    Engine Of the Year 2011

    Mám takové tušení, že příští rok zasáhnou do této ankety 2 nové motory. Nová generace BiTDI od VW (150 a 162 kW) - ten už pro své palivo zcela jistě nebude v celkovém hodnocení na špici, ale bude zdatný konkurent pro 23d od BMW a hlavně zaútočí korejci se svým Theta 2.0 GDI Turbo. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto bubucci

    bubucci 24.06.2010  17:56

    2.5 audi

    Ten 2.5 turbo od audi je tipuju z TT RS a ne ten stařičký 2.5 TDI :-) Moc se o něm nemluví, ale 340 koníků mluví samo za sebe. Divím se, že ho nedávají do A3 atd...
    Jak tu bylo vzpomenuto, u konkrétních motorů nejsou uváděny jejich výkonové verze, např. u forestera ma tuším 169kW a u STi 221kW a to je docela rozdíl. To samé např. BWM PSA 1.6
    Celkově se žádné velké překvapení nekonalo...
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 24.06.2010  18:40

    MOTOVW VWOKU

    Je mi jasný, že je to všechno opět uplacený, neb vyhrát měl tvůj strvačník ze tří áček, ale... upřímně, podle horních tabulek bys měl vybírat. Mě do toho netahej, já jsem rád že jedu rovně, ale ty tu věčně pěješ ódy, že ti jde o světový motory a tak podobně. No, tak nahoře to máš černý na bílým.

    Tedy, nevím jak psaným slovem ocenit úspěch Volkswagenu, ale napíšu jedno - Volkswagen získal absolutní cenu za motor určenej pro nejširší vrstvy, za lidový motor, a to doslova. Za to zřetelné a upřímné - BRAVWO :yes:

    To ale musí být pocit, co, objednat si jednohgo golfíka s tímhle motorem. No dobře, a... proč to tedy neuděláš?
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 24.06.2010  18:43

      « Re: MOTOVW VWOKU

      Nechci se pouštět do většich akci ale tento motor ma z TSIček největši problemy ale spolehlivost se zde asi neřeši.
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 24.06.2010  18:48

        « Re: Re: MOTOVW VWOKU

        A co tvůj Golf Miroslave? Už jezdí? Bude recenze?
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 24.06.2010  19:01

          « Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

          Už jezdi ale jen kratce zatim ušmudlanych 1200 kilaku. To viš raketa to neni ale 1.2TSI je opravdu hodně povedeny moturek. Když ho srovnam s předchozi 1.8 85kw z Focusu tak bych ho neměnil. Jinak auto jako takove mě nadchlo vic než jsem čekal zatim nemam vyhrad. No recenze uvidime podle času navic konkurence je tu vysoka a ja bohužel nemam spisovatelske vlohy. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 24.06.2010  19:07

            « Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

            Pravdu máš, že bys na recenzi potřeboval korekturu, ale za sebe se musím přimluvit, že bys něco sesmolit měl. Určitě by stálo zato napsat, takové ty drobné výhody, které dělají auto příjemnější na užívání a které třeba konkurece neměla, případně co tě mile překvapilo.
            To jsou dle mého právě ty drobnosti, proč je Golf brán jako etalon a zákazníci jej cení a vracejí se k němu.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 24.06.2010  19:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

              Už jsem ti to jednou psal Golf je opravdu jedine auto ktere mě ve sve třidě ničim nezklamalo a nic opravdu nic mi na něm nevadilo což se o konkurenci nedalo řict vždy tam bylo vice věci ne jen jedna ktera mi prostě nesedla. O ktere auta konkurence se jedna raději zde psat nebudu. Golf si prostě podle mě AUTO roku zaslouži a ať si piše kdo chce co chce ale asi už dost OT jinak mě tu synci zniči. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 24.06.2010  19:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                Tak se rozepiš o 1.2 TSI, ne? ;-)
                Je na třetím místě ve své kategorii. ;-) :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 24.06.2010  20:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                  Až 3....... :-O buď prvni anebo nic. >:D Hele ja nějakou recenzi spichnu ale až ten šici stroj taky potrapim přecejen je to zatim sejrovka takže to přes 4 000 ot netočim.Ikdyž pro většinu ani neni třeba. Takže až ten motor zažije všelijake jizdni režimy včetně stylu PILA v me režii tak to hodim na MACZ.
                  • 00 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 24.06.2010  20:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                    Oká, hlavně pamatuj, jak si ho zajedeš, tak ti pak bude sloužit. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 24.06.2010  20:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                      Tak ono je to me prvni nove auto a teorii ohledně zajižděni zmaklou mam tak uvidime jak ji přenesu do praxe.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 28.06.2010  21:00

                    « Re: MOTOVW VWOKU

                    Miromen - občas by si ten motor měl točit i nad 4000 otáček, ale samozřejmě až po řádném zahřátí všech kapalin, což znamená tak 15 minut jízdy :-) Jak si ho zajedeš, takový ho pak budeš mít. Takže aby nebyl zase lenoch.. Stejně tak nechat samozřejmě turbomotor posledních pár minut před dojetím v klidnějším režimu, nechat ho trochu vydechnout a postupně vychladnout, pak ještě po dojetí nechat několik desítek vteřin běžet naprázdno pro zchladnutí turba (=prodloužení životnosti Turba).

                    Jinak posledních pár let jsou opravdu motory BMW a VW Group na špici :yes: Osobně jsem se rozhodoval mezi atmosférickým hořčíkovým třílitrem od BMW v 330i a 2.0 Turbo v Golfu GTI :-) A ještě byl ve hře pětiválec 2.5 Turbo ve Focusu ST pro jeho skvělý zvuk ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 24.06.2010  19:13

            « Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

            Pokud s tím motorem jezdíš, určitě tu vypiš poznatky, nejde o vlohy, popiš jak to na tebe působí a piš jak ti narost´zobák, určitě to zde oceníme.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 24.06.2010  20:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

              U jossalita hledej odpověď. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 24.06.2010  18:49

        « Re: Re: MOTOVW VWOKU

        Souhlasím s tebou, Míro, do větších akcí se tu nepouštěj, byl bys tu jenom pro smích. Příště to nazapomeň ale napsat porotě, budou z tebe dost na větvi... 8-s >:D
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 24.06.2010  18:55

          « Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

          Hele ten tvuj ton ktery použivaš na teměř všechny jako robot zkus trochu zmirnit. Napsal jsem to z toho duvodu jestli nahodou ty nemaš o tom nějake informace(o ktere by jses asi stejně nepodělil) protože na DE forech je tento motor dost diskutovany a to ne zrovna v prospěch tohoto motoru. 90kw verze ktera je určitě rozšiřenějši měla jen par svolavaček a navic to byli mušky.
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 24.06.2010  19:12

            « Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

            Rád s tebou budu diskutovat, pokud jsem byl nadmíru arogantní, nebylo to mým záměrem...

            Ne, nemám informace, že by se objevily nějaké atypické poruchy, či poruchy v nějaké znamenatelné četnosti u tohoto výkonnějšího motoru. Pokud se o tom někde diskutuje, je to stará známá psnička - o statisících motorech, které fungují se nediskutuje a o tom jednom, který kiksnul se holt diskutuje. Rozhodně nemusíme mít obavu, jestli něco VW umí, jsou to právě motory. I horní článek je toho důkazem.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 24.06.2010  19:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

              Dopředu napišu že jsem tento motor neštudoval a navštěvoval DE fora hlavně kvuli 1.2 TSI. Ale nešlo si nevšimnout kolik lidi a že jich tam je řešili pravě 118kw verzy. Takže ani nevim o jake konkretni problemy se jednalo ani procentuelně ale nebyli to uplne drobnosti. Jen vim že to samozřejmě řešili na zaruku ale bohužel ne vždy zdarně. Naopak 90kw verze je asi velice spolehliva.
              • 00 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 24.06.2010  19:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                Když je takový malý motor vyšroubovaný na 132kW, žádá si svou pozornost a pečlivý servis. Nedělám si iluze, že je si toho každý vědom. Pak může dojít k jistým "informačním šumům".
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 24.06.2010  19:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                  Sice detail ale jedna se o 118kw verzy a ne o Fabiacke RS >:D. Ten šum svistu muže byt ale kdybych vybiral auto s timto motorem asi bych bedlivěji nastudoval DE fora možna opravdu zbytečně čeřim vodu a tim padem škodim BABYGTIčku.
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 25.06.2010  07:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                    Napyš sy své přýspěvki ve Wordu a dej automatyckou korekcy pravopysu, to se nedá čýst. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 25.06.2010  12:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                      slyšel jsi už o pojmu "plug in" na poli software-u nikoliv u hybridních pohonů?
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 24.06.2010  23:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOVW VWOKU

                  Jo, nejvýkonnější varianty mají často problémy... Servis s tím nic neudělá, spíš je nutností kvalitní palivo a mazivo... a ani to nemusí stačit.
  • 00 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 24.06.2010  20:02

    Shrnutí

    Německá trojka udává krok, který se snaží v některých třídách držet Fiat. Ostatní jen z velké dálky přihlíží. Kde je konec motorům Fordu, Oplu, Renaultu, japonců, korejců, amíků?
    • 00 Reagovat !

      foto pocitac

      pocitac 24.06.2010  20:33

      « Re: Shrnutí

      No, s tou velkou dálkou bych to nepřeháněl Sousede ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 25.06.2010  00:01

      « Re: Shrnutí

      Kde jsou špičkové motory amíků se zeptej třeba našeho "Barika"...
      :-O :*) >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 25.06.2010  00:08

      « Re: Shrnutí

      Toyota má nejlepší litr a nejlepší hybrid... stále je v celkovém pořadí na druhém až třetím místě (spolu s Hondou, za BMW). U Hondy je ústup ze slávy patrnější...

      Roli může hrát i to, že Korea a Japonsko mají v soutěži po jednom porotci, zatímco z Evropy jich je 19... nechci nikoho obviňovat ze zaujatosti, ale je to prostě evropská anketa s evropskými vítězi.
      • 00 Reagovat !

        foto Falco

        Falco 25.06.2010  01:11

        « Re: Re: Shrnutí

        Japonsko má dva porotce, Asie celkově osm.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 26.06.2010  11:45

          « Re: Re: Re: Shrnutí

          Podle informací z webu má Japonsko jednoho... ale to je nakonec jedno.
  • 00 Reagovat !

    foto Falco

    Falco 25.06.2010  01:09

    Best of the Best

    Nejlepší motoráři dvanáctileté historie ankety

    BMW 50 awards
    Honda 22
    Toyota 22
    VW 19
    Mercedes 9
    Peugeot 6
    Mazda 4
    Audi 3
    Porsche 3

    Opravdu to není "evropská anketa s evropskými vítězi" Jsou to prostě a jednoduše ti nejlepší!
    • 00 Reagovat !

      foto pocitac

      pocitac 25.06.2010  08:23

      « Re: Best of the Best

      Tak tahle tabulka už má docela slušnou vypovídající hodnotu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto figurka

      figurka 25.06.2010  08:25

      « Re: Best of the Best

      +1 pro Subaru
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 25.06.2010  08:59

      « Re: Best of the Best

      Když připočteme k VW jeho koncernové bratříčky Audi a ještě i Porsche >:-[] , tak nám vychází pěkné druhé místo. >:D >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto karlitto00

        karlitto00 25.06.2010  09:58

        « Re: Re: Best of the Best

        Tak to by sme taky mohli poscitat PSA + BMW ;-) >:D
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 25.06.2010  10:41

          « Re: Re: Re: Best of the Best

          BMW už nic nepomůže, furt bude beznadějně první. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto pocitac

          pocitac 25.06.2010  19:20

          « Re: Re: Re: Best of the Best

          a nebo můžeme rovnou připočítat k PSA to BMW >:D :yes: ... a máme jasnou jedničku ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto 100oktanu

            100oktanu 26.06.2010  01:09

            « Re: Re: Re: Re: Best of the Best

            Však taky jo. Ostatně, zákazníci BMW jsou ochotní to zaplatit, tak se není čemu divit. :yes: I když mám strach, že klasické atmo R6 budou na ústupu... :-(
      • 00 Reagovat !

        foto Falco

        Falco 26.06.2010  20:14

        « Re: Re: Best of the Best

        :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto ronick

    ronick 26.06.2010  21:22

    Dotaz

    Měl bych takový dotaz. Ví někdo, dle jakých kritérií se motory vybírají? Přijde mi to dost smíchaný. Benzínový, naftový i hybridy v jedný tabulce. Vždyť přeci každýmu sedne něco jinýho, ne? Dík za odpověď
  • 00 Reagovat !

    foto hard-to-kill

    hard to kill 28.06.2010  14:38

    TOYOTA LAND CRUISER 105 GX

    fiat a vw to je dobrej vtip,takovy nespolehlivy smejdy!!BMW ,MB , TOYOTa,honda sou top.kdo tady pise ,jak Fiat vyrabi hodne motoru by si mel zjistit kolik motoru vyrabi MB a nejvic na svete jich vyrabi Honda!!pravej motor je stejne ale DIESEL!!
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 30.06.2010  13:02

      « Re: TOYOTA LAND CRUISER 105 GX

      Honda sice vyrobí možná nejvíc motorů, ale půlka jich je v sekačkách na trávu. >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!









Blesk.cz

Bendigův přítel podrobil BLESK peněženku testu: Jak obstála při nákupech?

Bendigův přítel podrobil BLESK peněženku testu: Jak…

BLESK peněženka způsobila v Česku velký poprask. O anonymní platební kartu se zajímají i známé tváře a přítel…

Exšéf JZD Slušovice: Čuba netuší, proč ho lidi volili do Senátu

Exšéf JZD Slušovice: Čuba netuší, proč ho lidi…

V 78 letech je nejstarším nově zvoleným senátorem. František Čuba má bohatý životopis. Vyjímá se v něm především…

 

iSport.cz

Slavia zkouší mladého Gruzínce, který hrával za Schalke 04

Slavia zkouší mladého Gruzínce, který hrával za Schalke 04

Fotbalová Slavia testuje gruzínského reprezentanta Levana Keniju. Čtyřiadvacetiletý ofenzivní středopolař, který…

Havlát o krvavých šrámech: Aspoň už mám masku pro Halloween!

Havlát o krvavých šrámech: Aspoň už mám masku pro Halloween!

PŘÍMO Z USA | Špatně se mu mluví nebo jí. Ale i tak mu humor neschází. „Aspoň už mám pořízenou masku na…

 

Reflex.cz

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Povinné volby jsou nesmysl, hlasujme přes internet!

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Povinné volby jsou nesmysl,…

Rekordní neúčast v druhém kole senátních voleb vyvolala v hlavách politiků bouři nápadů. Jeden hloupější než…

Se zavražděným studentem se dnes ve Žďáru loučí stovky lidí

Se zavražděným studentem se dnes ve Žďáru loučí stovky lidí

Několik stovek lidí se dnes ve Žďáru nad Sázavou přišlo rozloučit se zabitým šestnáctiletým studentem Petrem…