Irisbus Magelys Pro - Pro všechny
18
/
21
Prohlédnout znovu
Irisbus Magelys Pro - Pro všechny
Abarth
|
acz
Pohodlná sedadla obdržela sklopný stoleček a pod ním elegantní kapsu na drobnosti
|
acz
Cestu turistickým irisbusem si každý užije
|
acz
Klimatizace je vkusně integrovaná do stropu
|
acz
Nad každým dvousedadlem se nacházela dvojice diodových světýlek a tlačítka zvonku i přivolání průvodce
|
acz
Pohoda a pohodlí jsou pro cestující nejdůležitější
|
acz
Pracoviště řidiče převzaté z Magelysu HD se nijak nezměnilo
|
acz
Tlačítka automatizované převodovky AS-Tronic dovolují aktivaci plíživého pohybu vpřed i vzad
|
acz
Ergonomické sedadlo a příjemná poloha za volantem nám přinášely radost z řízení
|
acz
Ovládání audiosoustavy na volantu patří k standardním prvkům všech turistických irisbusů
|
acz
Vnější zrcátka v barvě karoserie odlišují verzi Pro od ostatních provedení řady Magelys
|
acz
Elegance a varianta Pro patří nerozlučně k sobě
|
acz
Dvojice předních sedadel obdržela tříbodové bezpečnostní pásy
|
acz
Sklopitelné opěrky nohou dostaly odděleně stavitelný sklon pravé a levé části
|
acz
Jízdy na speciálním testovacím okruhu měly díky prudkému slunci a přírodě v plné síle velké kouzlo
|
acz
Madlo v horní části opěradla padlo dobře do ruky a zároveň neomezovalo průchodnost uličkou
|
acz
Loketní opěrka byla sklopitelná, pod ní se nacházelo madlo příplatkového nastavení sklonu opěradla
|
acz
Otvírání vík zavazadlových prostorů příkře vzhůru tvoří součást opčních prvků
|
acz
Zadní panel motorového prostoru se vyznačuje použitím hliníkových dveří
|
acz
Umístění registrační značky je pro verzi Pro originální
|
acz
Abarth
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?