Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
13
/
16
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
|
acz
Isuzu nabízí řidiči aktuální informaci o zaplněnosti filtru pevných částic a posléze i probíhající regeneraci
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Výborně naladěná automatická převodovka dovolovala manuální režim či zamknutí převodového stupně například pro sjíždění klesání s těžkým přívěsem
|
acz
Kolečko volby převodů nabízelo také redukční pohon s velkým poměrem 2,48:1
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Dvakrát přeplňovaný čtyřválec podával příjemný výkon 120 kW
|
acz
Aerodynamické prodloužení horní části nástavby snižovalo spotřebu a zvyšovalo zájem kolemjdoucích
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Plynová vzpěra na výklopném čele se jen tak nevidí a pomáhala skvěle
|
acz
Černé kliky na bílém lakování úžasně vynikly
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků