Isuzu T-Next: Pohled do budoucnosti

Isuzu T-Next: Pohled do budoucnosti

 
 

Společnost Isuzu Motors prostřednictvím designové studie T-Next naznačuje, jak si představuje tahač budoucnosti.

Isuzu T-Next má být nahlédnutím do budoucnosti kamionů. Při návrhu a konstrukci studie se designéři a vývojoví inženýři zaměřili na zvýšení bezpečnosti, snížení provozních nákladů a dosažení vyšší ohleduplnosti k životnímu prostředí.

Exteriér tahače podle materiálů Isuzu Motors charakterizuje čistý, solidní a současně emotivní vzhled, který na první pohled prozrazuje příbuznost ke značce.

Kromě propracování aerodynamiky a designu exteriéru tahače se konstruktéři soustředili i na interiér. Multifunkční zařízení jsou soustředěna uprostřed přístrojového panelu a i sedadlo řidiče je situováno v podélné ose vozidla. Tato koncepce by měla přispět především k ideálnímu výhledu řidiče, jako i k lepší variabilitě a funkčnosti interiéru.

Navzdory inovativnímu pojetí interiéru je uspořádání odpočinkové části kabiny navrženo tak, aby bylo především praktické. Během zastávky může být volant z důvodu úspory prostoru zasunut do kruhové části palubní desky s kontrolními ukazateli. Ovládání všech zařízení je realizováno buďto prostřednictvím hlasových příkazů, nebo dotykové obrazovky ve středu volantu.

Susumu Hosoi, prezident Isuzu Motors, o studii T-Next řekl: Tento model představuje naší vizi tahače budoucnosti. Jedná se o koncept, který spojuje vysokou úroveň bezpečnosti a vynikající aerodynamické vlastnosti pro výkonnou logistiku budoucnosti.

Studie Isuzu T-Next se představila na prosincem autosalonu v Tokiu, kde japonská automobilka vystavovala také hybridní nákladní vůz Elf Plug-in Hybrid. Ten vychází z řady Elf, která je japonskou verzí u nás nabízeného Isuzu řady N. Hybridní pohonný systém tomuto modelu umožňuje v čistě elektrickém režimu ujet až 40 km. Vozidlo je vybaveno systémem rekuperace kinetické energie a k dobíjení baterií lze využít i standardní elektrickou síť.

Světovou premiéru měl v Tokiu i hybridní městský autobus Erga Hybrid. Ten využívá paralelní hybridní systém sestávající ze vznětového motoru, elektromotoru a lithium-iontových baterií. Tento hybridní systém byl navržen pro využití na pevně stanovených trasách, které jsou charakteristické častým rozjížděním a zastavováním.

Při rozjezdu, kdy se obvykle spotřebuje nadprůměrně množství paliva, vypomáhá elektromotor, který pro změnu právě v tomto režimu disponuje nejvyšším točivým momentem. Při zpomalování zase soustava využívá rekuperace energie.

Vedle studie tahače budoucnosti a nových modelů svých užitkových vozidel Isuzu v Tokiu vystavilo i zrestaurovaný autobus Sumida typ M. První model této řady byl vyroben už v roce 1929 a významně přispěl k modernizaci japonské veřejné dopravy.

Vystavený autobus byl vyroben v roce 1932 a velmi dlouho byl uložen v depozitáři Isuzu. Pro představení na autosalonu byl důkladně zrenovován. Podle zástupců Isuzu Motors je právě toto vozidlo nejstarším pojízdným autobusem v Japonsku.

Spolupracujeme s TipCars.com
Palestina hrozí přerušením vztahů se Spojenými státy, vadí jí nový zákon Palestina hrozí přerušením vztahů se Spojenými státy, vadí jí nový zákon

Palestinské vedení přeruší veškerou komunikaci se…

Česko má problém s extremismem, tvrdí německý Spiegel Česko má problém s extremismem, tvrdí německý Spiegel

Zatímco v 90. letech reagovalo Česko na rasismus a štvaní…

V Německu pokračují jednání o vládě. Pokud zkrachují, dojde k předčasným volbám V Německu pokračují jednání o vládě. Pokud zkrachují, dojde k předčasným volbám

V Berlíně dnes pokračuje dlouhá série jednání o nové…

 
Zdroj: Isuzu Trucks

Štítky Isuzu Profi Autobusy Design Nákladní Nové modely

 

Přidat názorDiskuse: Isuzu T-Next: Pohled do budoucnosti

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout

Automobilovému průmyslu v České i Slovenské republice se…

Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění! Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění!

Evropská komise se bude zabývat návrhy parlamentního…

 





 
Renault odhalil nový Duster. Od Dacie se neliší jen svým znakem!

Renault odhalil nový Duster. Od Dacie se neliší jen svým znakem!

Včera

Druhé generace se dočkal také bratr Dacie Duster se znaky mateřského Renaultu. Od rumunského sourozence se liší v několika ohledech.




Blesk.cz

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec krok za krokem

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec…

První svíčku na adventních věncích budeme zapalovat už v neděli 3. prosince. Je tedy ideální čas na to, vyrobit…

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá nabíječka iPhonu. Ve spánku!

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá…

Prasklý kabel není něco, co by se mělo podomácku opravovat. Příkladem budiž smutný příběh mladé dívky, která si…

 

iSport.cz

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu, jako by byl náš!

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu,…

PŘÍMO Z POLSKA | Jako by se loučil doma a před vlastními fanoušky. Jakub Janda se ve svém posledním závodě…

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala, Brno už není poslední

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala,…

Neuvěřitelná série fotbalistů Plzně nekončí. Lídr Het ligy si udržel stoprocentní bilanci i po 14. kole Het…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…