Některá auta jsou legendami, jiná komerčními propadáky. Isuzu VehiCross spadá do druhé kategorie. Japonci ho nechtěli a neprosadilo se ani za Atlantikem...
1) Vehicross mi z dnešního pohledu připadá zajímavý. Přitom v době jeho představení mi přišel jako příšera. Že by autoři a Isuzu předběhli dobu?
2) Kam vleze GM, tam tráva neroste nejméně 10 let. Saab zabili úplně, Isuzu skoro. Opel drželi zkrátka cestou poplatků matce za "předané technologie" tak dlouho, až skoro zkrachoval. Jak to, že je nic netrestá? Dnes se jim daří, pravděpodobně také na základě technických nápadů vycucaných z bývalých dcer. Ty boží mlýny melou vážně hodně pomalu...
JJ, jsou to destroyeři dceřinných firem.
Opel měl v devadesátkách docela našlápnuto, dneska je to sprostej low cost.
SAAB atd jsi popsal ty.
Dneska souhlas.
Snad bych dodal, že ničej i americký brandy. Z Buicka udělali trosku co prodává v Číně starý Mokky montovaný z komponentů z KLDR (v Kaesongu, pak se to tahalo dolů a dávalo VIN). Pověst Chevroletu v Evropě (kterou má každej spojenou s masivní V8, Corvettama atd) vyřídili anabází, kdy to byly přeznačkovaný Daewa. Crazy!
Zajímalo by mě, kolik je toho v tom mikrozrcátku nad předním světlem vidět, když se do něj kouká řidič napříč celou přídí a jeho smysl moc nechápu.
(Předpokládám, že jde pouze o variantu s volantem vpravo pro jízdu na pravé straně.) Jedině snad, že by to bylo zákonnou podmínkou provozu v nějaké zemi, státě.