Isuzu VehiCross (1997-2001): Sotva šest tisíc. Proč byl komerčním propadákem?
28
/
36
Prohlédnout znovu
Isuzu VehiCross (1997-2001): Sotva šest tisíc. Proč byl komerčním propadákem?
Isuzu VehiCross (1997-2001): Sotva šest tisíc. Proč byl komerčním propadákem?
|
acz
Isuzu VehiCross Concept (1993)
|
acz
Isuzu VehiCross Concept (1993)
|
acz
Isuzu VehiCross Concept (1993)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross (1997)
|
acz
Isuzu VehiCross Ironman (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross Ironman (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross USA (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross VX02 (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross VX02 (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross VX02 (1999)
|
acz
Isuzu VehiCross VX4 (2004)
|
acz
Isuzu VehiCross VX4 (2004)
|
acz
Isuzu VehiCross VX4 (2004)
|
acz
Isuzu VehiCross VX4 (2004)
|
acz
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela