Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Italský trh v říjnu 2012: Fiat Panda má 10% podíl na trhu

Fiat v Itálii během října prodal dvakrát více exemplářů Pandy než Punta.
Zpět na článek
4. 11. 2012 11:32
4. 11. 2012 13:43
4. 11. 2012 14:15
4. 11. 2012 14:31
4. 11. 2012 16:06
4. 11. 2012 15:27
4. 11. 2012 16:08
4. 11. 2012 16:14
4. 11. 2012 12:40
4. 11. 2012 17:37
5. 11. 2012 08:24
5. 11. 2012 08:29
5. 11. 2012 08:43
4. 11. 2012 11:32
mimo
Ten "propad" F 500 l bych spíše viděl ve výpadku dodávek s oheldem na otevření dalších prodejních trhů než, že se jich prodalo méně. Prostě došly skladovky a objednané dojdou v dalších měsících. Na taková hodnocení s použitím slov propad je brzy. Je to takové trochu nefér, nebo´t mě to s ohledem na tento fakt nepřijde ani zajímavé.
Rozbalit vlákno
7
4. 11. 2012 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 11. 2012 14:15
Re: mimo
Marně jsem čekal na odpověď u diskuze o pomoci PSA a odporu Renaultu a Fordu, docela mně zajímal váš názor na moji odpověď. Nebylo by to lepší, než se tady dohadovat s člověkem, který tady prokázal svoji hloupost a fanatismus tak, že jeho nick je toho až synonymem (přes "kvalitní" konkurenci, co tady má....)?
4. 11. 2012 14:31
Re: mimo
fantastická analýza, má to akorát jeden malý háček, F500L se v Tychách N-E-V-Y-R-Á-B-Í ;-)
4. 11. 2012 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
4. 11. 2012 15:27
Re: mimo
A co mají problémy s vytížeností továrny v Tychách společného s Fiatem 500L, který se vyrábí v Kragujevaci? :-O
4. 11. 2012 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 11. 2012 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 11. 2012 12:06
Nádherná luxusní Ypsilonka
celoročně na 3 místě. :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 11. 2012 12:40
Domácí trh
Je vidět, že domácí automobilky mají ve vlastní zemi největší prodeje, takže mě zveřejněná statistika moc nepřekvapila. Co mě trochu udivuje, je fakt, že do tabulky se vůbec nedostaly další "domácí" auta. Namátkou musím vzpomenout na Bravo a MiTo a Lancie (ať italské nebo americké) tam taky moc není!
Rozbalit vlákno
2
4. 11. 2012 13:16
Re: Domácí trh
Podle toho co píšete je spíš vidět, že domácí automobilky ve vlastní zemi největší prodeje mají i nemají.
4. 11. 2012 14:26
Re: Domácí trh
Proč by si v dnešní situaci někdo třeba kupoval Bravo? A k čemu v dnešní Itálii přeznačkovaný Journey nebo 300C, když se notabene vyrábí za mořem? A německou prémii / ve skutečnosti italští boháči nic jeného neberou, nedej bože se zahodit třeba v donedávny vyráběné AR 159)? Situace v dnešní Itálii je dnes navíc taková, že koupit si větší auto, než Pandu nebo ještě tak maximálně Giulettu "smrdí" nebezpečím kontroly finanční policie.

Itálie chudne a upadá (nakonec, právě ve vztahu k Itálii tady může být většina lidí ráda, že žije alespoň v Česku...) a řeči o životním stylu či úzkých uličkách, kterými nás zde možná někteří nekritičtí milovníci téhle země nakrmí, jsou skutečně jenom šidítka - realita je někde jinde a i tenhle dílčí a marginální ukazatel (mám na mysli ty prodeje) to víc než výmluvně ukazuje.
Avatar - euro89
4. 11. 2012 15:23
Lancia vs. Alfa Romeo
Překvapuje mě ten rozdíl mezi segmentem B a C. V malých autech je Ypsilonka dlouhodobě třetí nejprodávanější auto a MiTo v žebříčku vůbec nevidim, naopak o třídu výš se daří Giuliettě a naopak Delta chybí. Zvláštní, jaký rozdíl je mezi Ypsilonkou a MiTem, resp. mezi Giuliettou a Deltou...
Rozbalit vlákno
1
4. 11. 2012 20:45
Re: Lancia vs. Alfa Romeo
tak Giulietta vs. Delta a "Y" vs. Mito jevlastně nový model vs. starší, což ty výsledky určitě ovlivňuje....
Avatar - pelikoš
4. 11. 2012 17:37
no
zajímavý úkaz-nissan juke před tiguánem....bravo nissan ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ladzape
4. 11. 2012 18:50
jde to i bez asie
Je vidět, že není potřeba si domácí trh zaneřádit asijskými vozy. Snad se jednou lidé vzpamatují i u nás a přestanou ty korejce tak obdivovat...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dave 11
5. 11. 2012 08:47
Re: jde to i bez asie
:yes: :yes: :yes:
5. 11. 2012 09:39
Re: jde to i bez asie
V to pevně doufám. Italský žebříček je plný legendárních zvučných jmen (500, 500 L, Punto, Panda, Giulietta, Ypsilon...), ale z českých prodejních hitparád se mi chce pravidelně zvracet (bezejmenné odpadky s kódy jako i20, ix35, i30...).
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2012 21:17
Buď rád Čechem
Zatímco ital se drncá za nudlemi v Pandě, ty si frčíš Octávkou na gulášek.
Zajimavé sportovněsrdcovní tvdé y.
Rozbalit vlákno
3
4. 11. 2012 21:44
Re: Buď rád Čechem
>:D >:D >:D víc není co dodat...
PS: v Itáli se v září prodalo 116.000 aut (země v totální krizi). Z toho vychází, že při počtu 58 mio obyvatel to jedno nové auto vychází na 500 lidí. V ČR se v září prodalo 12.500 aut (a to ekonomika jakžtakž funguje) a při počtu obyvatel 10,5 mio to vychází na 1 nové auto na 840 lidí. Čili možná Oktávka místo Pandy, ale stočená.... z áček.... ;-) A suroviny na ten tvůj gulášek jsou zlevněné šlichty z Lídlu.... Ale klidně se plácej po zádech, tvoje věc.... :yes:
4. 11. 2012 22:14
Re: Buď rád Čechem
:yes: a přes kňourání místních obdivovatelů této poněkud obskurní země na pomezí Evropy a Afriky, která má své lepší časy dávno za sebou lze konstatovat, bude ještě hůř. JinakItálie má 60,1 miliónu obyvatel a ne 58, jak píše Mr. Murphy. Důležité ovšem je, že zatímco italské ministerstvo dopravy uvedlo, že v Itálii prodej nových aut klesl meziročně (ke konci října) o 25,7 %, v České republice stoupl o 2,3%. A ještě zajímavější je skladba těch nových aut, kdy v první desítce je jediné italské auto větší než třída mini - Giulietta, kterou na tamějším trhu poráží nicméně stejně poráží - VW Golf.

A kdepak je trhák jménem FIAT Freemont? A kde se nachází takřka zázračné MiTo, o kterém tady ještě loni wolffové, sportovní srdcata či páni Murphyové prohlašovali, jaký je to hit a jak bude vítězně kráčet Evropou?

Stačí si porovnat skladbu nových aut v Česku a v Itálii a je to taky krapátek jinak, než tady pan Murphy píše.

Nicméně, soudě podle těch rozhořčených smajlíků jsi se trefil na komoru, jen co je pravda....
4. 11. 2012 23:30
Re: Buď rád Čechem
nevymýšlej si prosím hovadiny, že jsem tady minulý rok psal, že Mito bude kdovíjaký hit.... Já si docela pamatuju co tady píšu, takže prosímtě buduj svoji argumentaci na něčem jiném.....

Jinak jen pro tvé info je Freemont druhým nejprodávanějším autem ve své třídě (těsně za Tiguanem) a s velkým náskokem před odstatními..... čeho víc by měl dosáhnout? prodávat se líp než Punto?

Tvůj problém je v tom, že o italských autech a italském trhu nevíš absolutně nic a zároveň máš furt potřebu se k tomu vyjadřovat.... Vskutku zajímavé.... :*)
Avatar - Dave 11
5. 11. 2012 08:24
Duster
Nechápu, jak se v zemi nejlepších designérů může prodat víc než 1000 za měs. tak odporných aut, jako je Duster...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 08:29
Re: Duster
vidis... ja to iste nechapem ked ide o vw.... ako mozu tie ludove kraksne v europe tak fachcit.... zivot je svina >:D

duster je paradne prakticke a poctive auto... nie ziadna ludova poruchova kraksna tak bacha na to :yes:
Avatar - Dave 11
5. 11. 2012 08:43
Re: Duster
Mluvím teď o designu. Můj názor je, že auto, který je nehezký si nekoupím jen proto že je levný. Nehezký ale praktický bych pochopil u auta pro např. řemeslníky. Auto si kupuju aby mě bavilo, aby se mi líbilo. Nepochybně jsou lidi, kterým je jedno čím jezdí. Ale jak jsem napsal, v zemi aut s podle mě nejlepším designem to nechápu. Styděl bych se to zaparkovat, mezi Giulietty, Delty a Brery na parkovišti >:-[]