Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
2
/
17
Prohlédnout znovu
Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
|
acz
Okamžitá spotřeba plynu na rovném úseku při rychlosti 50 km/h činila pouhých 12,4 kg CNG/100 km
|
acz
Ovladače dveří, převodovky a kneelingu se nacházely klasicky pěkně po pravé ruce
|
acz
Pohodové řízení umožňovala kromě jiného stavitelná přístrojová deska s volantem
|
acz
Oddělená klimatizace pro cestující a řidiče fungovala příjemně
|
acz
Tempomat jsme zapínali během průjezdu obcemi, abychom nemuseli hlídat maximální rychlost
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
|
acz
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
|
acz
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?