Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
6
/
16
Prohlédnout znovu
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu
|
acz
Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě
|
acz
Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily Pias 4X4 50C17
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty
|
acz
Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti
|
acz
Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75
|
acz
Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší