... ale o tom přece nebylo pochyb, Audi, BMW a některé další značky - sliby-chyby. V koncernu VW smekám před Škodovkou. To jak si podala Audi a VW - to je opravdu něco.
Škodovka si vyloženě podala VW (které má mimochodem stejný počet bodů jako BMW), asi proto má Škoda o jeden bod méně, než VW a skončila až těsně za VW. >:D
A Audi je zase hned těsně za Škodou a má jen o dva body méně (stejně jako Volvo), než Škoda.
Výsledky jsou logicky ovlivněny očekávanou kvalitou té které značky. Kdo měl např. v nedávné minulosti problémy s kvalitou, má tady výhodu v očekávání nižší kvality u zákazníků...
Tá škodovka ma neprestáva prekvapovať... :-) . K nám do podniku boli nedávno kúpené Octavia a Fabia - behom 20 tis.km bola Octavia v servise už 3 krát, závada doteraz neodstránená, pritom sa jedná o poruchu na motore (1,6 TDI) a zrejme to bude musieť byť riešené jeho kompletnou výmenou (už je v tom zainteresovaný aj výrobca), Fabia (1,2 TSI) kompletne spadnutá elektronika (odťah vozidla)... Vo svojom okolí nepoznám človeka, ktorý by si kupoval škodovku a ľudia, čo sa tomu trochu rozumejú, na túto "značku" nepovedia dobré slovo... Tieto výsledky rôznych "ankiet" ma preto opakovane nechávajú v nemom úžase >:D .
:-) Tak každé druhé zrovna nie, ale je toho požehnane, to je pravda. Na druhej strane, to o tom okolí je tiež pravda, z videnia poznám aj ľudí, čo majú škodovky, ale tým okolím myslím skôr ľudí patriacich do okruhu známych, blízkych, proste ľudí, s ktorými aj tráviš nejaký čas a tam by som po škodovke pátral zbytočne...
Zřejmě patříš taky k těm lidem. "čo sa tomu rozumejú" málo... a pokud opravdu "vo svojom okolí nepoznáš človeka, ktorý by si kupoval škodovku, je čas vrátit se z Koreje zpátky na Slovensko. :-O:*) >:D
Určitě nepatřím k zarytým fanouškům škodovky, jedno jí ale upřít nelze, našla si své místo na trhu a marketink v našich zeměpisných šířkách bravurně zvládá. Ale velmi by mě potěšilo, kdybych měl možnost dozvědět se, kdo jsou ti lidé, "ktorí tomu trochu rozumejů ". :-)
Samozrejme, bohaté skúsenosti s konštrukciou moderných automobilov a hlavne know-how tejto značky dávajú k tomu jasné predpoklady >:-[] ... Nič v zlom, je mi jasné, že v ČR a SR je to prakticky domáca značka a nebudem sa tu s nikým "prekrikovať" o jej "kvalitách", je to zbytočné, podľa štatistík ZAP SR, ktoré pravidelne preberám, jej predaje drtia konkurenciu, ale kvalitu by som za tým hľadal až v nejakom 3.-4. slede...
Aby bylo jasno, já tady vůbec neobhajuju Škodu, jako takovou. To pozitivní, co jsem o ní napsal bylo pouze vyjádřením respektu k tomu co dokázala, bez koncernu by to samozřejmě neexistovalo. A bez urážky, tu úvodní větu z tvého posledního příspěvku beru jako totální bezobsažný plk. Můžeš uvést konkrétní fakta, v čem jsou ostatní lepší, či horší ? Jinak to beru jako běžné plky hospodských garážmistrů. :-)
O.K., nemám s tým žiadny problém, či to budeš alebo nebudeš brať ako plky :-), každý si je svojho názoru pánom a ja som dosť starý na to, aby som vedel, že aj keby som tu uviedol neviemaké konkrétne fakty, tvoj názor zostane rovnaký... Ale máš pravdu, v tom know-how som to prestrelil, zabudol som na Twindoor... a nič >:-[] .
:-) Zas až také zlé to nie je (myslím s tou spätosťou s Kóreou), kórejca som ešte nikdy nemal, na druhej strane, ak by som mal dnes voliť medzi Yetim a Sportage, tak nie je o čom a to isté platí aj o i30/cee´d vs. Octavia. Viem, že porovnávam autá, ktoré sú v inej časti svojho produkčného cyklu, ale tie predaje škodovky sú tiež aktuálne...
>:-[] Každoročne obmieňa svoj vozový park iba dement, nie zodpovedný automobilista, takže aspoň z tohto rebríčka boli dementi správne (hoci nie úmyselne) vynechaní.
stale sa tu bavime o autach ktore su tak ci tak robene "ludmi" cize pokazit sa to moze pokazit sa moze aj maybach a rolls to ale neznamena ze automobilka BMW automaticky patri medzi CHEVROLET CITRON a dalsie s*acky na spodku priecky len koly tomu ze stala X6 na krizovatke to svedci iba o tvojej skodoradosti a z casti zavisti ze tak mu treba lebo ma X6
Ale zas je tu dosť komických diskusií o tom, že každý problém napr. korejcov (ktorého mám i ja - Chevrolet je u mňa "Amerika") je "jasným" dôkazom, že ide o šrot, ale porucha prémiovej značky je "pochopiteľná" ....
A SUV určite nikomu nezávidím a je jedno aké drahé je a akú značku má na kapote ....
Tak se nám to začíná pěkně rozmotávat, tos mohl napsat hned, že hlavní problém máš s tím, že ty máš "jen" korejce a on novou X6 a potřebuješ si to vykompenzovat/okecat alespoň při podobných diskusích..., jen aby se z té X6 nakonec nevyklubala třeba Sportage, nebo ix55. :*);-)
Jedine, co tym chce povedat je asi to, ze ten rebricek si mozu strcit do ... a je asi tak platny ako hodnotenie statov AAA+, B+ C+ BC BCC..... pofidernymi samozvanymi firmami.
Uz sa posledne 3roky ukazalo, ze je to nezmysel, lebo si to nevedia tie firmy osetrit a nevypoveda to o tom, o com by chcelo.
Ale v TOP1 jednotlivých kategorií je MB lepší a i proto má celkově o celých 16! bodů víc (což je mimochodem největší bodový rozdíl dvou po sobě jdoucích pozic v tabulce, s výjimkou posledního Chevroletu), než celkově druhá Toyota.
Tak Mercedes je asi nejlepší a nejkvalitnější značka. A pokud započteme kola, náklaďáky, tahače, dodávky, autobusy, diesel agregáty i do vojenské techniky, tak asi i největší.
Tak nějak to nechápu... když jsou ty Mercedesy podle českejch rádobymajitelů takový *** tak jak ta značka může být první.
Mám na to vysvětlení, kvalita, ochota a zručnost českejch servisů MB je totiž přímo katastrofální!!!!!!! Já už jezdím do Dresden, dojedu tam, dám tam auto, oni mi dají nové B a večer si pro auto přijedu.
Pro pobavení: Klient s ML400cdi, diagnostika = nesrovnalost tlaků mezi 1 a 2 turbem vyjádření servisu nutná výměna turb. Cena cca 80 000 + práce MB CHODOV. Jel k Žižákovi, diagnostika = váha vzduchu 1800 + práce, TURBA OK, M3000 diagnostika = špatně běžící Sahara, senzor a následné špatné hlášení = nová sahara s chladičem 38 000 + práce a smazání chyb.
Zkrátím to, zaplatil cca 9000.- aby mu každej servis řekl něco jiného, nakonec to dopadlo tak, že se v hospodě domluvil s kamarádama, auto zvedl a kompletně předek rozebral aby se dostal pořádně k motoru a zdroj problému byl nějakej potenciometr za 2000.- a k tomu ta váha vzduchu za 1800.- Auto nyní nic nehlásí a jede jak má.
Už několik let jsem u Moravia Sever a nikde jsem takový servis a služby nezažil. Nemůžu si je vynachválit. Je to hodně velký rozdíl proti Jaguaru. Takže zkušenost je asi různá. Jediné, co neuměli opravit je škrábnutý AMG disk.
..zaujimave !
.. zakaznici tried C,E,S,SL od MB su casto verny a vedia preco MB. To trieda A je nieco ako vstupny model do sveta MB a v minulosti to bola taka trieda sama pre seba a otvorene neposkytovala celkom to co sa na hviezdu vo znaku patri, teda aspon s mojeho pohladu ..no o to viac mam radost a zdviham palec :yes: Ked sedi A ..co potom vyssie triedy ;-) .