Jo, jo, i když módu suv jsem dodnes nepochopil, tak je nutno jag pochválit, že s něčím takovým přišel a určitě se na této "vlně" také dobře sveze. Dokonce to lahodí oku a jeví se to, že ještě zítra ty tvary nebudou zastaralé, tak jako u jednoho koncernu, který se bez skrpulí tlačí kam může.
A jejda ;-) Tohle má tolik tvarovejch genů Jagu, že je úplně jedno jak se to bude chovat v pseudoterénu. Je to překrásný auto a jestli bude jen zadokolka nebo čtyřkolka je putna ;-)
Hezký, úhledný SUV, ale za mě je to málo. V sérii by to paradoxně mohlo vypadat lépe, pokud to dostane nějakou výplň těch otvorů bez těch světelných rámečků.
Vydrž do pěti, pak se ovšem přivaž k židli. Protože až to uvidíš, budou z tebe lítat střeva. Jaguar tě roztrhá na cucky. Za necelou hodinu přijede budoucnost. Tvoje budoucnost. Kéž by...
Tohle není žádná garážová kombucha, co by si chtěla poměřovat svojí pupeční kýlu s velmistry svého oboru, tohle je klasicky destilovaná, ostře řezaná, na všechny světové strany jiskřící jaguáří bestie. Tohle není produkt, vznášející se na vlnách designového rauše, vhodný leda do divadla černé komedie. Ano ano, toto je dokonalá životná, silniční, garážová studie, prototyp, zhmotněný šoférský sen.
Dominantní, avšak nepřefouklá příď, jisté tahy v bocích, skla z rodu křišťálu, a záď? Tra-dič-ní odkaz zadních lamp, reflektující ikonickou minulost automobilky (bravo Dinar) a podtrhující styl současnosti jakož i styl budoucnosti.
Lapen než do pastí garážového stylu, čtvrcen co potrava vetřelce s kódem C-X17, sežehnut sluncem, jako garážový stín, a vykastrován touhou při hledání absolutna, nezbývá ti, než se pravdě světa podívat zpříma do vočí. Neboť teprve potom, ve vichrech přiznání svých lačně ordinovaných silničních hrůz, nalezneš pravdu. Pravdu o světě a pravdu o sobě.
Ne-sku-teč-né dělo.
Žádný quasimodo ála Q7, žádná zdrcnutá čubka ála Q3, ale proporčně perfekně vyvážená a křivkami doladěná kastle... Těmi proporcemi mi připomíná X1, ale vším ostatním je to jinej vesmír.
no napsané to máš dobře. Bylo nutné si před napsaním tohoto díla něco dát? Např. skleničku? Nebo jsi jen talent od přírody?
;-):yes:
Je fakt, že Jaguar se jen tak neokouká a i za několik let to bude pořád více než šmrncovní auto. Dokážu si Jag představit i jako bazarovou záležitost, která nadělá pořád spoustu muziky. Dobrá práce Jaguare. :yes:
1* za exterier,ale za ten interier...ten je u mna za 4...vsetko dotykove ovladanie na sklenenych lesklych povrchoch...ako koncept fajn,ale dufam,ze do serioveho auta sa to nedostane... 8-s:no:
Za mne prostě dech beroucí exteriér a interiér. :yes: Pokud tohle Jag dovede do prodeje bez velkých změn a ve stejné kvalitě, jako F-ko, tak budu slintat již měsíce předem jen, abych byl mezi prvními v pořadníku... ;-):-!
Není to úplně moje krevní skupina, ale bejt k dispozici do Vánoc, neváhám ani chvilku! Přísně čelního pohledu jsem se napoprvý zalekl, celková kompozice je ale úplně o něčem jiným. Kombinace ostřejších tvarů s náznaky oblouků je fantasticky sladěná, dá se mu máloco vytknout. Vypadá to, že i v nový generaci si Jag ponechá čistej interiér, jak jsem si zvykl...prostě paráda! :-)
no krom toho, že auto vypadá k světu (vlastně je docela pěkný :-) ) tak největší přínos vidím v nové hliníkové platformě - teď už Jagu nebrání nic v tom "chrlit" jeden model za druhým :yes: