Diskuse

Jaguar oživí další legendární model. Řada přišla na ikonický D-Type

7.2.2018

Britská značka pokračuje v oživování svých legendárních modelů. Po E-Typu Lightweight a XKSS se vrací na scénu nádherný D-Type.

 

  • 00 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 07.02.  19:59

    Nieco

    viac alebo foto tych rychloupina ich brzdovych strmenoch by sa nenaslo?
    • 00 Reagovat !

      foto maxi-

      maxi! 07.02.  20:29

      « Re: Nieco

      Ak ta to vazne zaujima, je to zfilmovane - celkom rad to sledujem a myslim, ze to bolo na Viasat Explore, zaujimavy a podrobny report o obnoveni vyroby spominanych starych Jaguarov.
      Klasicky to do nemoty vkuse reprizovali, ale je to uz cca mesiac dozadu a teraz to uz nedavaju. To by ta urcite uspokojilo, super program, vela informacii.
      Nazov bol nejako takto: Jaguar, ktery si za penize nekoupite ( no asi priblizne... heheh...)
      :-!
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 07.02.  21:11

        « Re: Re: Nieco

        Pozri. Mozno som jediny, ale fakt som doteraz nikdy nic nepocul o rychloupinacich brzdovych strmenoch a tuho rozmyslam preco by sa mali casto menit. Takze cakal by som od autora nejake dovysvetlenie. Mam vsak pocit ze ani sam autor o tom nema ani tusenia. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto gil54

          gil54 07.02.  22:29

          « Re: Re: Re: Nieco

          On takový výraz "širokoúhlá hlava válců" je asi stejně běžný jako ty "rychloupínací brzdové třmeny".

          Ta hlava vypadá takhle: [odkaz] možná úhlová, ale širokoúhlá snad jen v automatickém překladači (wide-angle cylinder head).
          Brzdy označované "quick-change brake caliper" však existují, např. [odkaz] [odkaz] , možná lepší nazvat je snadno (rychle) vyměnitelné....

          A tady tento článek ACZ dokonce zkopírovali i Angláni [odkaz] ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 08.02.  06:50

            « Re: Re: Re: Re: Nieco

            Dik. :-) zase som o cosi mudrejsí

            Edit : čo som tak pozeral na popis a obrázky toho riešenia, nevidím tak nejak žiadny zásadný rozdiel oproti iným riešeniam brzdových strmeňov. Akurát to má viac brzdových piestikov a možno (to som neobjavil len dedukujem) nejaký iný systém pripojenia brzdových hadičiek a možno odvzdušnenia.
            • 00 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 09.02.  13:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nieco

              Nikdy jsem se s tím osobně nesetkal. Chápu jako řešení zvětšení výkonu brzdy bez jakýchkoliv jiných nutných úprav, pouze výměna třmenu event. i kotouče. Ostatní díly nápravy zůstávají původní (těhlice, ramena a tak). Výhody řešení asi zejména pro nasazení techniky v závodech, kde je třeba laborovat s brzdným účinkem.
  • 00 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 07.02.  20:12

    Jaguar

    Dlhsie sledujem tieto navraty k historii Jaguaru a mna by zaujimalo, ze kto vlastne navrhuje a rozhoduje o tychto napadoch vo firme - tie uzasne akcie, ako znovu vyrabaju stare kusky.... ked si uvedomim, ze vlastne pan Tata je sice velky obchodnik, ale tieto akcie vyzaduju vyborny vztah k legendarnym casom a hlavne cit a ochotu riskovat - v kazdom pripade zaujimave myslienky dokazu priviest do vitazneho konca - klobuk dole!!! :-!
  • 01 Reagovat !

    foto pradek

    pradek 09.02.  07:10

    nesrovnalosti

    Ve článku je mnoho nesrovnalostí. Jaguár má vyrobit pouze 9ks, ne 25. V Grand Tour jezdil Hammond v XKSS v barvě british green. Zde je šedý kousek a píšete, že dokončili první exemplář. Píšete, že cena nebyla stanovena, Hammond mluvil o milionu liber.

    Tento článek rozhodně není dobře odvedená práce!
    • 10 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 09.02.  12:07

      « Re: nesrovnalosti

      Nesrovnalosti jsou nejvíc na tvojí straně, vždyť už v záhlaví článku se uvádí ....Po E-Typu Lightweight a XKSS se vrací na scénu nádherný D-Type. Poslední dvě věty článku jsou také výmluvné.

      E-Type Lightweight - 6 ks vyrobeno

      XKSS - 9 ks vyrobeno

      D-Type - 25 ks se vyrábí, aktuálně vyroben první kus - šedý, vystavený právě nyní na Salon Retromobile v Paříži, předběžná cena nad milion liber.

      Mám takový pocit, že pleteš dohromady dvě, sice podobná, nicméně odlišná auta. XKSS a D-Type a článek jsi četl levou zadní. Hlavně, že končíš slovy ....Tento článek rozhodně není dobře odvedená práce! :no: 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

To v Česku ještě nebylo: Sporťáky a veteráni za stovky milionů voní benzinem a uvidíte je v Plzni

To v Česku ještě nebylo: Sporťáky a veteráni za…

Unikátní přehlídka historických i současných automobilů nazvaná Skvosty s vůní benzinu začíná v Plzni. Lahůdkou…

Zamilované hrdličky Gregorová s Koptíkem: Svatba?!

Zamilované hrdličky Gregorová s Koptíkem: Svatba?!

Vztah Hany Gregorové (65) a Ondřeje Koptíka (34) byl v minulosti jako jízda na horské dráze. Žádost o ruku, pak…

 

iSport.cz

Tour de France ONLINE: Extrémní stoupání na Alpe d'Huez prověří favority

Tour de France ONLINE: Extrémní stoupání na Alpe…

Jedna z klíčových etap pro konečné pořadí dnes čeká na cyklisty na Tour de France. Peloton musí během 175…

Slavia s novým majitelem? Vztahy v Číně posilují, na scéně je další obr

Slavia s novým majitelem? Vztahy v Číně posilují, na…

Slávistické vedení posiluje v Číně vztahy se spřízněným klubem Kuoanem Peking. A mluví se dokonce o tom, že by…

 

Reflex.cz

Režisér Sedmilhářek přichází s dalším seriálem: Ostré předměty nás budou řezat až do konce prázdnin

Režisér Sedmilhářek přichází s dalším seriálem:…

Vzpomínáte, čím nás loni přikovaly do křesel Sedmilhářky Jeana-Marka Valléeho? Namátkou – silný příběh se…

Politika, alkohol a pokrytectví aneb Jen si tak trochu líznout

Politika, alkohol a pokrytectví aneb Jen si tak…

Nechtěl bych být mluvčím Jeana-Clauda Junckera. Vysvětlovat médiím záběry, během nichž se šéf Evropské komise…