Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar F-Pace: Kočka míří oficiálně do terénu

Jaguar ve světové premiéře ve Frankfurtu představuje už dříve avizovaný model F-Pace, první SUV značky. Vychází z konceptu C-X17.
Zpět na článek
15. 9. 2015 08:18
15. 9. 2015 08:22
15. 9. 2015 08:25
15. 9. 2015 08:27
15. 9. 2015 08:41
15. 9. 2015 08:59
15. 9. 2015 09:06
15. 9. 2015 08:29
15. 9. 2015 09:39
15. 9. 2015 08:33
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 08:09
konkurent pre RR-sport
RR sport razvor: 2923mm
F-pace razvor: 2874mm

napriek dlzkovemu deficitu celkovej dlzky som kde bude RR sport o nejakych 14cm dlhsim autom od jagu su razvory ( ako som uz skor predpokladal ) velmi podobne... F-pace ma minimalne previsy a jeho razvor uz na mna hned na studii posobil obrovsky ....

rovnako svetlost 213mm je vyborna.. rovnako aj naslapane motory vyzeraju famozne.... takze nie je to ziadny radoby-krossik ako tu par ludi pisalo.... ale seriozne SUV.... presne ako som predpokladal ide o uplne vazneho a dostojneho konkurenta pre RR sport .... :yes:
Rozbalit vlákno
10
15. 9. 2015 08:14
Re: konkurent pre RR-sport
Vím, že nimrat se v tabulkových rozměrech je pro někoho přímo nirvánou, ale o konkurenci RRS se nezdálo ani konstruktérům Jagu. Začneme tím základním a to cenovým posazením, kde bude rozdíl cca 15-20kEUR. Dále pak tím, že F-P začíná na R4 a končí na V6. Vůbec nebudu zmiňovat vzduchový podvozek RRS.
U Jagu se jedná o crossover, u RRS o plnotučný evropský SUV.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 08:16
Re: konkurent pre RR-sport
obe auta si budu konkurovat... viac ako si myslis.... uz teraz sam neviem ktore z nich by som si vybral a to ani nie som potencialny zakaznik tychto znaciek....

cross je v tomto pripade len dalsi novy pojem ako pomenovat nieco aby sme to odlisili ... lenze s 213mm svetlou vyskou polozi do kolien nejedno paradne SUV ... zober si tu brodivost a svetlost.... tu nejde o ziadny velky captur v podani jagu.... toto je proste paradne SUVecko
15. 9. 2015 08:20
Re: konkurent pre RR-sport
Jsou to natolik jiný auta, že nebudou. Beru to optikou reálnýho zákazníka.

Jinak světlá výška je fajn, ale nebude naprosto rozhodovat. Kdyby jí mělo o 3cm níž, lidi to budou kupovat stejně ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 08:27
Re: konkurent pre RR-sport
v tomto ano... svetlost aj mna prijemne prekvapila... tiez som cakal maximalne nejakych 17-18 centi ... hlavne ked jag ma uz v genoch akusi sportovost a ono to nakoniec nie je nalepene na zemi.... super.. ta svetlost je perfektna .... zvlast napriklad v porovnani so 165mm hondy CR-V ktora sa vydava za SUV schopne aj nejakeho toho terenu... a pritom mimo cesty je nepouzitelna......

ale aj ten razvor jaga je ozaj obrovsky .. takmer 2,9m na nejakych 4,7m dlzky ( pre porovnanie octavia ma 4659mm ) .... tak to je pecka :yes: skratka je to selma :yes:
15. 9. 2015 09:44
Re: konkurent pre RR-sport
Obecně bude F-Pace brán jako cesťák se zvýšeným posezem a možností vyjet mimo komunikaci, ale hlavní bude, jestli se bude řídit jako Jag. Pokud se ve třídě podaří to samý co s XE, nemám obavy...
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 10:09
Re: konkurent pre RR-sport
prave pozeram na macan.... ktory svojim cestnym zameranim, sportovym dizajnom aj dlzkou 4,7m bude asi najblizsi konkurent prave pre F-pace....
Avatar - Ondore
15. 9. 2015 08:28
Re: konkurent pre RR-sport
Nepovedal by som, že F-P by bolo konkurentom RRS, to ani náhodou. Čo je ale možné je, že Jaguar bude kanibalizovať zákazníkov sesterskej automobilky. Môj odhad je, že snahou bolo postaviť auto ktoré kombinuje a berie to najlepšie z tried X4 a X3, resp. GLA a GLC.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 08:51
Re: konkurent pre RR-sport
je dost mozne ze najblizsie bude mat f-pace prave ku GLC ... je to mozne ... a to nielen rozmermi ale aj svojou filozofiou... ano asi je to tak.... napriek tomu sa vsadim ze existuju zakaznici ktori poskulovali po RR sport a napriek tomu si radsej kupia F-pace nakolko bude pre nich sikovnejsi dostupnejsi a navonok sportovejsi... a to vsetko pri zachovani rovnako vysokej prestize, stylu imidzu a elegancie.... neriamo tu konkurenciu medzi jagom a RR proste stale a nadalej vidim

PS: ono GLC udajne nie je crossover... ale SUV.... ale to je len pojem...... a v tych pojmoch sa uz aj tak nik nevyzna a znamenaju v praxi asi velke kulove .... podstatna je ale realita kto komu bude navzajom konkurovat v praxi a nie papierove prognozy....

GLC vs F-pace ... to by slo :yes:
15. 9. 2015 09:49
Re: konkurent pre RR-sport
souhlas. myslim si, ze v CR nikdo realne nevyuzije schopnosti RR, pujde o vnitrni prostor, zpracovani... kdyz se divam na palubni systemy, ma uz ted RR docela velkej problem...
15. 9. 2015 10:54
Re: konkurent pre RR-sport
Taky mě překvapuje, že čekají až na FL. Ten by měl být 2016...tipuju to na leden v US.
15. 9. 2015 08:18
terén
To jako vážně tohle do terénu?? >:D
Rozbalit vlákno
2
15. 9. 2015 08:22
Re: terén
Jak psal Topper, světlou výšku má větší než mnohý plnohodnotný SUV. Ale jet s tím jinam než max na louku, lesní cestu nebo začátek stavby bych neřešil. Nebude tam křižitelnost náprav, chybí možnost zvednout, uzávěrky atd...
Avatar - KANKUNEN
15. 9. 2015 08:25
Re: terén
Není, copak je SUV offroad.
15. 9. 2015 08:27
Tak je tady...
...a dokáže bořit finanční plány. Správná garážová kombinace bude totiž F&F. Daily car v podobě vyššího a pohodlnějšího podvozku, weekend car s řádnou porcí výkonu na zadní nápravě a jen dvoumístný uspořádání.
Aktuální jazyk Jagu k němu sedí naprosto perfektně a nebojím se napsat, že líp než u sedanů. Jak mě naživo překvapilo XF, který dokáže vypadat snad ještě o kousek líp než XE, tak F-P je zatím na obrázcích strká oba do kapsy. Čekal jsem co Callum oproti studii schválně potlačí a nechá si prostor na FL, ale verze S je snad dokonalou kopií. Spousta místa, motorová a technologická dotaženost od počátku...těžko mu něco zásadního vytknout. :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Bubáq
15. 9. 2015 08:37
Re: Tak je tady...
... a jak je krásný!
Jen mě u sportovní značky Jaguar moc mrzí "trendy" dotykáče pro ovládání klima a rádia. Tolik "progrese" si fakt mohli odpustit....
P.S. to jméno mi, ehm, tak nějak nesedí, hm....
Avatar - fOE
15. 9. 2015 08:41
Re: Tak je tady...
No ve svetle F-Pace lze co to vytknout XE. Chapu ze si dieslovy 6 hrnek nechavali k premiere SUV kam sedne jak * na hrnec, ale i nektere veci v infotainmentu bych cekal ze bude mit XE hned od zacatku a ne jen F-Pace (vetsi display, 60gb disk), dale LED svetla, 4 zonova klima... Nejak nam nemecti konkurenti vedi dat podobne veci i do sve stredni tridy, trochu skoda ze jag svuj "startovaci model" o toto ochudil.

Jinak F-Pace samotny = nadhera. V tomto bych si svou drahou polovicku predstavit umel . :yes:
15. 9. 2015 08:48
Re: Tak je tady...
Souhlas, snaha nevystřílet si náboje u prvního auta modelový ofenzívy právě XE škodí. Na druhou stranu 4-zonovou klimu nemá minimálně F30, Jag má navíc větraný sedačky, infotainment je u XF a F-P zcela jiný kafe, stejně tak LED headlights. Tyhle věci se zřejmě u nejmenšího modelu brzo objeví, ale ztratí se ten prvotní WOW efekt.
Z druhý stránky, ale může udržet startovací prodejní peak po delší dobu.

U F-P mě naopak mrzí na interiéru nijak pěkný výpně dveří, naštěstí výrazná hrana přecházející v oblouk palubní desky oproti XE zmizela a nízko umístěný výdech klimy bude schopen ofukovat loket bez problémů, zase se mi nelíbí "rangeovsky" umístěný ovladače oken na samotném vršku dveřního panelu. A měl tam být volič á la RRS! ;-)
Avatar - fOE
15. 9. 2015 08:59
Re: Tak je tady...
Jasne, neco si nechali pro FL u XE, ale je to trochu skoda no, u BMW dostanes stejne kvalitni iDrive v 1er i 5er. Na druhou stranu pravda, ze vetrane sedadla BMW ve stredni neumi do dnes.

Vyplne dveri si podle me zaslouzili lepsi praci s dekorem (na tech fotkach v bile kuzi navic s lepe zvolenym dekorem), to bez debat, ale ze by me to urazelo asi ne.

A jeste jedna vytka k ergonomii. Nikdy jsem nepochopil ovladani teploty cez tlacitka, zvlast kdyz u XE i budiky odkazuji F-type, tak proc nepouzili i podobne/stejne ovladani klimy z F-Type je mi zahadou, a u F-Pace stejny preslap. Nejak si nedovedu predstavit ze by ty tlacitka poslouzila stejne dobre nebo lepe nez otocny ovladac. ;-\
15. 9. 2015 09:03
Re: Tak je tady...
Ty otočný ovladače má i Disco Sport, fungují báječně, ale ohledně těchto tlačítek nemůžu říct ani píp. Nastavíš auto klimu jednou a dál stejně neřešíš. Co mě naopak těší, je paměť na klimatizaci sedaček, ať je vyhříváš nebo odvětráváš už ti to po každým startu nepadá na OFF, ale drží to, co jsi měl nastaveno předtím ;-)
Avatar - fOE
15. 9. 2015 09:06
Re: Tak je tady...
Oprav me jestli se pletu, ale tlacitko na vyhrev/vetrani sedacek te jen hodi do menu na display kde si pak nasledne nastavis co chces (vyhrev / odvetrani)? Pokud je tomu tak tak mi to taky neprijde uplne nejstastnejsi reseni. Zvlast pri pro mne beznem pouziti kde poustim vyhrev jen kdyz sedam do auta a po par minutach jej zase stiskem tlacitka vypinam. U jaguaru to znamena 2x vlezt do infotainmentu?
15. 9. 2015 09:12
Re: Tak je tady...
Ale ano to máš pravdu, nicméně u mýho musíš jakoukoliv operaci spojenou s klimatizací sedadel vyvolat po každým nastartování znovu, od XE už si pamatuje poslední akci (výhřev, odvětrání). Navíc obojí je nastaveno celkem příjemně, takže výhřev na prvním stupni nechávám v klidu po celou cestu, odvětrání pak u mě na druhý dtto. Ale pokud chceš rušit, samosebou musíš...
15. 9. 2015 11:45
Re: Tak je tady...
Je to krasavec krasavec. Jen jsem zvědavej, co udělá s prodeji RR.
Avatar - Pekelná Micinka
15. 9. 2015 12:12
Re: Tak je tady...
Ano, lépe než u sedanů. To trochu zamrzí, ale i já mám ten pocit, byť zatím jen z fotek. Už jsem nad obrázky slintal včera v noci a musím říct, že ani základní provedení bočních otvorů (bílý exemplář) mi nepřijde nijak zvlášť nevzhledné.
15. 9. 2015 08:29
České ceny
Rozkliknout jednotlivé výbavy:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
15. 9. 2015 09:05
Re: České ceny
Základní ceny fajn, ale optimal verze je za 2,5mio... ;-)
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 09:19
Re: České ceny
Auto se mi líbí moc, ale v těchto vodách nejsem kovaný, čí je to konkurent? Když jsem se díval na konfigurátor, tak Q5 i X3 se dá v nejsilnější verzi koupit do 2mio s plnou výbavou. Tohle je větší? Protože výkonem jsou ty silné Q5 a X3 podobné.
15. 9. 2015 09:25
Re: České ceny
Cenově je to nastavený na Macan.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 09:34
Re: České ceny
No vidiš, na ten sem pozapoměl >:D
Avatar - fOE
15. 9. 2015 09:39
Re: České ceny
Pak otazka kolik zvykne Jaguar pustet zilou. V Nemecku jsem u skladovek XE videl i -20% ceny. Pokud by to byla sleva bezna tak jsme najednou cenove zase u D3.
Precijen mirit na Macan, to uz si Jaguar musi byt sakra jistej v kramflecich. Designove na to podle me ma a vzhled prodava, tak mozna genialni tah? :-)
15. 9. 2015 09:42
Re: České ceny
Ze začátku to půjde. Jinak 20% se na určitý auta dá. Ano a pak to štymuje s D3 ;-) . Poptávka ukáže nakolik bude muset JLR sundat poměrně ambiciozní cenu.
Avatar - Ondore
15. 9. 2015 08:33
V plnej paráde
Jaguar uviedol F-Pace efektne, loop novým terénnym autom, čo mohli viac chcieť. Škoda, že acz nebolo pozvané, ale internet iste čoskoro zaplnia videá z tejto akcie.

Za mňa - aj keď sa JAG profiluje viac ako športová značka, toto je krok správnym smerom a jednoznačne cesta ako získať nových zákazníkov. Napokon aj pre F-Pace si môžete vybrať S-kovú verziu ;-) Teším sa na prvú jazdu! :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 08:37
Re: V plnej paráde
navyse tento elegantno-sportovy dizajn F-pace-u neskutocne sekne.... krajsie to spravit uz asi ani neslo.... jaguar sa nasiel.... tento styl mu neskutocne sedi... a ani si nic krajsie pod pojmom jaguar ako to co dnes produkuje moc neviem predstavit.. :yes: f-pace je ukazka dokonalosti v praxi :yes:
Avatar - Ondore
15. 9. 2015 08:42
Re: V plnej paráde
Teraz som našiel video, ktoré daj JAG na svoj kanál: [odkaz]
Akcia pre pozvaných bola dtto, tak si to užite :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 08:45
Re: V plnej paráde
vdaka

bielu zrovna na SUVeckach nepovazujem za krasnu farbu ale u jaga je aj biela nadherna [odkaz] ... aj ked najkrajsi za mna bude asi v tej syto modrej
15. 9. 2015 08:52
Re: V plnej paráde
Naprosto famózní! Říkal jsem si s čím přijde JLR u F-P, ale tohle mi vyrazilo dech! :yes:
Avatar - Ondore
15. 9. 2015 09:14
Re: V plnej paráde
1.000x lepšia akcia ako na Temžou, Terry Grant je frajer! ;-)
K akcii - loop bol vysoký 19 metrov, takže taký 6-7 poschodový panelák, auto do rampy vchádzalo v rýchlosti 90 km/h, preťaženie na kaskadéra bolo 6.5 G a v hornej časti šlo auto rýchlosťou len okolo 25 km/h, že nepadol je malý zázrak :-)
15. 9. 2015 09:16
Re: V plnej paráde
Fantastický! Opravdu povedený Entrée! >:D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 09:09
Re: V plnej paráde
Teda... klobouk dolu co udělali s SUVčkem... výborné video, F-Pace bude vítanou změnou mezi dnes již tuctovými X3 a Q5.
15. 9. 2015 09:19
Re: V plnej paráde
Něco je asi špatně...vyjma R-Klasse jsem nikdy žádný SUV, MPV nebo tak něco neměl a zatím se mi z IAA nejvíc líbí studie Audi Q6 a F-Pace :-)
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 09:22
Re: V plnej paráde
No, časy se mění >:D Q6 je zajímavé, ale je to další klon X6tky :-) Mne se líbí F-P, což je pro mne auto z kategorie říše snů a pak se těším na nové Renaulty a celkem jsem zvědav, jak dopadne to Fordí Vignale... bude to stát za to? Titanium Mondeo už je ve své podstatě na dnešní mainstream skoro dokonalé (s nadsázkou), co Vignale ještě zlepší?
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 09:24
Re: V plnej paráde
ono sa to uz prelina s premiou podla mna.... jak top vybavene touaregy R line aj novy tiguan .... tak aj tie top fordy... proste nastava uz akasi difuzia kde modely jednej znacky prenikaju samovolne do vod ( prostredia ) inej znacky... a bla bla.. .. tak nejako znie poucka...

v podstate novy tiguan je premiant.... nevidim moc rozdiel voci nejakemu zkladnemu Q3
15. 9. 2015 09:26
Re: V plnej paráde
Touareg je naprostá vyjímka, nabízí v zásadě to co prémie, včetně motorizací. To u Mondea nebo Tigiho neplatí.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 09:28
Re: V plnej paráde
o co je mondeo vignale mensi premiant ako 3 valcove bawo 3? ... naopak.. ford ma v tomto pripade uz navrch... ;-) .. zrovnava sa to .... a tento jav tato automobilova difuzia je coraz castejsie uz badatelna napriec vsetkymi znacami... od mazdy cez vw az po ford ... premianta najdes uz takmer vsade u kazdej znacky
15. 9. 2015 09:40
Re: V plnej paráde
Už mě tyhle neustálý demagogický debatou s tebou přestávají bavit... Mondeo je oproti 3er zcela jiná liga. Základní koncepce RWD vs. FWD, u BMW mnohem větší konfigurovatelnost motorů, pohonů a převodovek. Již v základu lepší sedačky i materiály než Mondeo v aktuálním standartním topu (Titanium), naprosto kvalitativně jinej infotainment. Nejlepší automat na trhu, šestiválcový varianty, odvozený kupé a kabrio, vysokovýkonný verze...
A k R3 u 318i? Ten motor jsem zkoušel jen v i8, kde se projevuje výtečně. Kdyby byl u 3er poloviční, pak bude stále velmi dobrej jako základní varianta, kterou tě notabene nikdo! nenutí kupovat. První testy ukazují na lehkost pohybu a příjemný jízdní vlastnosti, stejně jako dobrou dynamiku. Mimochodem, ta je u zatím měřených hodnot téměř na úrovni vrcholnýho motoru Mondea. Co tam máš dál?
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 09:44
Re: V plnej paráde
ja ti nekazem so mnou debatovat.. je to tvoja slobodna volba ;-) :yes:

dik za nazor inak ... mam tiez svoj ... kazdopadne vdaka :yes:
15. 9. 2015 09:47
Re: V plnej paráde
Ta debata je stále stejná a stále platí argumenty, který jsem vypsal. Ještě jsi mi je ani jednou neznegoval, ale pokaždý vytáhneš story o prolínání MS s prémií. Neplatilo to ani před 10-ti lety a neplatí to ani dnes.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 10:02
Re: V plnej paráde
Člověče, já bych skoro řekl, že před 10ti, nebo spíš 20ti lety to mohlo platit víc. Podívej se jen na ty motorizace, nebyl problém ve střední třídě nabízet šestiválce (Ford, Mazda, VW...), materiály byly měkčené, třeba takové VW. Jistě že tam ten rozdíl byl, ale když už tu Topper vzpomíná ty Mazdy, tak třeba taková 626 své doby uměla nabídnout dost, spíše komfortněji zaměřená, ale vesměs to bylo lepší a trvanlivější, než dnešní auta na 200 tisíc km.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 09:54
Re: V plnej paráde
No.... tak nějak.... Já už sem na to přestal reagovat. On to z obrazku proste tak vidí. .. tak co nadelame. Jen bych si dovolil rozporovat top Mondeo vs základní holatko od BMW. Do trojky je ten interiér nic moc. Právě ty vyplne dveri a sedacky u základu. Ale palubka je ok, infotainment a vůbec tyhle veci hned na první pohled a ovladani dají znát vyšší ligu. O motorech a jizdnich vlastnostech nemluve. Já jel tu r3 v AT a motor jako základ jede velmi dobře az na to ze v nejnižších otackach slyšíš trochu toho HTPcka;) mit na výběr třeba Topperem toliko vzpominanou atmo 1,6 gdi a nebo r3turbo od BMW... odpověď je jasna a to maj mit podobny výkon.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 09:57
Re: V plnej paráde
ono sa to uz vyrovnava .... postupne sa to zrovna.... este to trosku potrva ale rozdiely sa zmensuju.... mazda nebola nikdy tak blizko bmw ako dnes... rovnako dalsie znacky....
15. 9. 2015 10:52
Re: V plnej paráde
A pořád dokola...nic se nesrovnává. Spíš naopak, mainstream má takový problémy ve střední třídě jako nikdy předtím.
Avatar - fOE
15. 9. 2015 09:46
Re: V plnej paráde
Porovnat nejvyssi moznou specifikaci jednoho auta s nejnizsi specifikaci druheho je takove topperovske. :-)
Avatar - Ondore
15. 9. 2015 13:37
Re: V plnej paráde
Topper zďaleka nie je jediný, pred časom mi tu jeden argumentoval US trhom, ako tam Passat NMS 2.5l, 170hp (vtedy vrcholná konfigurácia) konkuruje IS-ku ;-)

Edit: Ja Toppera na jednu stranu chápem, posudzuje čo dostane za dané peniaze, ale je to rovnako mylné uvažovanie ako u ľudí, ktorí si dajú plnú výbavu do Octavie v domnení, že auto sa tým priblíži prémii...
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 09:37
Re: V plnej paráde
Touareg je opravdu taková růže mezi trním, ještě by se za to dal označit Phaeton a nebo se o to snaží Citroen s řadou DS. I když, tam to asi taková sláva není, ale interiéry maj povedené, to jim musím uznat.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 09:42
Re: V plnej paráde
a takychto aut bude pribudat .. za premianta som uz videl oznacenu mazdu 6 aj mazdu 3 aj genesis ci sorento.... o premii sa uz hovori aj pri subaru ci alfe.... a najdes premiove chutky aj v pripade PSA alebo nova astra tusim si "uz brusi zuby" na premiu... kdesi o tom pisu ...
15. 9. 2015 09:56
Re: V plnej paráde
Pisálci jsou pisálci... Skutečnost je naprosto odlišná od polopravd založených na vytržení z kontextu a pokřiveným pohledu. Co je třeba na Sorentu prémiovýho? Lepší plasty než u minulý generace? Není to špatný auto, ale... ;-)
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 09:57
Re: V plnej paráde
Mazdy jsem zkousel obě co pises a ze by byly nějak lepší než vw nebo Ford... to ne. Takže premie to není. Genesis je na poměry K/H solidni, ale D3 to umi ještě lépe. Sorento neznám. Ale když už strilis s Korejci mezi premii.... Já to říkám porad. Zkus třeba jít do salonu Audi nebo BMW...
15. 9. 2015 10:56
Re: V plnej paráde
Genesis je unikum, musí nabídnout na domácím a US trhu to co nabízí D3, Caddy, Lex a Infi nebo Jag. Ostatní se můžou srovnávat s prémií jen na úvodních předváděcích akcích, kdy slovo prémiový interiér a jízdní vlastnosti patří do základního slovníku PR managerů.
15. 9. 2015 14:13
Re: V plnej paráde
Přání otcem myšlenky. Chápu, že by se ti líbilo, že auto na které našetříš za patnáct let bude prémiové, ale nebude. To, že budou mít Primky safírové sklíčko z nich Omegy neudělá...
Avatar - Barry Lyndon
15. 9. 2015 12:47
když už SUV, tak RR Sport
nevidím důvod kupovat místo RR Sport toto. Je to prostě příliš zženštilé jako všechna ostatní SUV kromě RR (samozřejmě ne Evoque, ten je naopak prototypem zženštilosti). Ale v Číně se to bude líbit, to jo...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - donPedro
15. 9. 2015 16:21
Re: když už SUV, tak RR Sport
Tož bať, LR/RR jsou mířeny krapet na jinou cílovku. Nicméně u JAGu šli asi jedinou možnou cestou, tedy aby to nebylo tak "metro" jako Evoque, větší jak nový Disco Sport, krapet menší nežli RR Sport, a hlavně na první pohled jiný než ty koně ze stáje LR/RR. A toto zadání bylo (bylo-li ovšem takové) dodrženo na výbornu, nebál bych se říci že přímo majstrštykově. Tedy zbývá než si posečkati, jak tato nová čičina pojede, zvědavost a očekávání jsou veliké ....... zatím tedy za vzhled F-Pace :yes: :yes: :yes: