proste totalna nadhera, na rozdiel od nudneho porsche ma toto auto skutocne dusu aj charizmu a velku davku noblesy, aristokrat ako sa patri :yes:
totalna bomba a podla mna prekvapko roka :yes:
takto si predstavujem sportiak, spolu s mclarenom MP4-12C najkrajsi a najcharizmatickejsi sportiacik
proporcne aj velkostou a trosku aj zadnymi partiami mi pripomina staru dnes uz legendarnu Z8-micku od BMW: [odkaz] to by bolo pekne porovnanie, skoda ze sa uz nevyraba
jak říkává Bobík ze čtyřlístku. Tohle je velká paráda, jsem moc zvědav, jak se popasuje F-type s boxsterem, každopádně je tu konečně plnotučná alternativa. :yes:
P.S. Jaguare, díky za normální tvar fofrklacku, resp. voliče automatu, to kolečko od sporáku by v autě typu F-type působilo jako pěst na oko. ;-)
Jistě, F-type nestojí naprosto přesně proti boxsteru, je záměrně rozkročen do prostoru mezi boxster a 911, ale jeho mnohem přirozenějším soupeřem bude boxster/cayman, jednak proto, že jsou to primárně dvoumístná auta, ve verzi bez střechy roadstery, jednak proto, že gró prodejů F-type bude stát na šestiválcích. Na druhou stranu je mi jasné, že vysvětlovat postavení jednotlivých modelů diletantovi tvého typu je zbytečné.
jéžišmarjá. já vím, že jsi jenom TROLL ale stejně se nikdy neubráním a musím reagovat. jak může člověk, který jezdí ve Felicii nebo v Kii nebo v čem vlastně říct "směšný boxster?" ten směšný boxster je pro tebe něco naprosto nedosažitelného, v čem se pravděpobně ani nesvezeš, natož pak aby ti někdy říkal pane...
Pasovat se dle me bude jen na papire. Ikdyz F-type pristal hned na 2. miste meho imaginarniho listu tak na Boxster to dle me stacit nebude. Zadne jine auto neukazuje prave tak jako Boxster ze vykon neni vse. 1320kg a 315k staci na to aby byl boxster rychlejsi nez predesla generace GT3. Jestli tomuto dokaze F-type konkurovat tak pred nim smeknu.
Pred designem F-type ale smekam uz ted, ani Z4, ani SLK a uz vubec ne Audi TT... F-type je u me vsechny zadupal. :yes:
Pasováním mám na mysli hlavně cílovou skupinu, tu bych viděl s boxsterem/caymanem velmi podobnou. Co se jízdy týká, jo, o novém boxsteru se dočteš v podstatě jen "básnění", tady to bude mít ftype těžké, ale XK ukazuje, že postavit svou carreru jaguar zvládl, jakkoliv je teď nová 911 tak brilantní auto, že XK potřebuje nástupce. Jinými slovy, já celkem podvozku ftype věřím, navíc, jestli si do toho troufnou nacpat přeplňovanou V8, musí ten podvozek něco zvládnout. Jsem velmi zvědav, pro mě osobně začíná být segment ostrých roadsterů velmi zajímavý až přitahující... holt, krize středního věku vyžaduje nějakou tu meducínu. :-);-)
Myslím, že i plánovaná V6 bude prima poježdění, pokud ti nejde o max. výkon a rychlost po dálnici. Navíc, což je dle osobních preferencí, bude tu možnost manuální převodovky. ;-)
nic více k tomu není co dodávat :yes::yes::yes:
čistý dizajn, velmi zajímavě řešená záď, opět vychytávky v podobě výklopných otvorů ventilace a pro milovníky klasiky opět "řadička". SUPER!!
Přesně. Žádná sterilita, ale ten dizajn je strašně živý, komunikaivní. Přitom čisté linie, nic přeplácaného a jako celek to neskutečně ladí. Tohle se tedy Jagu náramně povedlo . :yes::yes::yes:
Nedávno jsi tady psal něco o tom, že sporťáky jsou překonané a nikdo je nebude kupovat a že je to dobře. Že nejsou vůbec praktické. A teď se tady rozplýváš nad roadsterem? Nemáš to chlapče nějaké domotané?
Chvilku jsem uvažoval, jestli to nemám domotané, že si nepamatuji co jsem psal. Chci si jen ujistit, že na tom ještě nejsem tak špatně >:D a ty jsi směřoval o link výše?
Re: A JÁ MYSLEL, ŽE SPOLUJEZDCI JSOU TAKY LIDI....
Ber to trochu jinak. Výrobce myslí trochu dál a je mu jasné, že pomalu se s tím autem jezdit nebude. A pro větší bezpečnost tam dal "madlo", aby zabránit řidiči ve vysokých rychlostech šahat krásné spolujezdkyni na kolínka >:D >:D >:D. Budeš se mnou souhlasit, že do auta s takovým charisma patří na místo spolujezdce především naše krásné polovičky? Nebo budeš vedle sebe vozit svého šéfa? ;-\ >:D
Re: A JÁ MYSLEL, ŽE SPOLUJEZDCI JSOU TAKY LIDI....
Ber to s nadhledem, taky jsem to madlo nepochopil a tak jsem si na tom našel něco positivního. >:D Možná na jednu stranu to opticky odděluje operační prostor řidiče, na druhou stranu možná snaha při změnách směru ve vyšších rychlostech pomoci spolujezdci se "ukotvit" oběma rukama?
Odsud to Jag určitě je, jen ty jednobarevné kryty světel to trochu kazí, chtělo by to víc detailů, třeba něajakou linku s čirého materiálu. Hodně tomu ale pomůže nějaká jiná barva. [odkaz]
To je věc názoru, podle mě, ten zadek bude naživo naprosto ok. Vpředu mám problém jen s těmi chladícími otvory. Nové XK také bude víc podobné tomuhle. Tohle je také menší auto, já to stavím proti Z4, ale reálně to asi bude stát výš. Pokud nové XK bude, je možné, že bude o něco větší a bude ještě "víc GT" než to současné.
Co bys taky na té ploše (velikost auta) chtěl vymyslet?! Pokud to nemá vyloženě vypadat, jako zmenšený XK, moc prostoru není. Podle mě právě ten zadek tomu dává osobitost, každý jaguar je zezadu jiný, momentálně, a to je dobře, naopak bych řekl, že styl zadku F type by se mohl ujmout pro značku plošně. Já rozhodně tleskám, to auto vypadá stylově, našlapaně a to přesto, že se (pro mě zaplaťpámbu) vyhnulo nějakým designovým odkazům třeba na E type apod.
To není vtip, to je tragedie, pokud si někdo olepí oktávku plastovým chromem od milotecu, může se člověk pousmát, ano, když s tím pojede u nich po návsi, možná si to někdo s audi splete, jinými slovy k cílové skupině těchto tuzítek je třeba být shovívavý, ovšem když se někdo tváří jako automobilový nadšenec se smyslem pro styl, proto si pořídí klasický jaguar, kterého ale následně dorazí kusem gumy imitující hliník, shovívavosti se dočkat nemůže a nesmí. Měli by tu tvou fotku vzít, nalepit ti ji na čelo a takto tě přivázat před prodejnu Jaguaru s tím, že každý, kdo půjde dovnitř si může do zoufalce praštit. :no:
Není to 2uettottanta od Pininfariny? Pocta k 80. výročí? To není koncept Alfy, to je představa Pininfariny, jak by podle nich měl příští Spider vypadat.
Ten čumák mi připomíná některé kousky od Ferrari (možná to dělá ta barva), zadek je nádhernej, tam bych viděl lehkou podobnost s Alfami... ale kdybych se měl rozhodovat mezi Z8 a F-Type, tak by byla volba jasná. Někdy bych se chtěl takhle rozhodovat...
Ten zadek částečně vážně evokuje některé Alfy a profil mi zase přípomněl BMW Z8, ale mně se to auto přesto líbí, jako by si vzalo to lepší ze všech.
[odkaz]
[odkaz]
No, to záleží, jak moc dobře tvoje babička vyšívá, ale moc bych na to nespoléhal. Zadek a zvláštní Jaguar? Zadek je tuplem Jag 2012, ten tvar, dokonce i nějaká reminiscence tam jsou.