Manuál si rád vyzkouším, o tom žádná...byť na plnou palbu si myslím jsou pádla lepší, ale AWD? Skoro metrák navíc se chca nechca musí podepsat na jízdních vlastnostech auta. Věřím, že nadopoloviční většina aut bude mít tuto vymoženost, já v ní osobně přínos nevidím. ;-)
Jede Turbo hůř než základní 911? Když se to vykompenzuje výkonem, může to být fajn.
Nezapomeň, že i pro zubaře musí mít Jaguar alternativu ke sportovnímu vozu:)
Presne 911Turbo napadla aj mne. Slabšie verzie nech sú čisté zadohraby, ale 550k už dostáva len jednu nápravu pravidelne na limit. Naviac je to len možnosť, kto nechce, bude mať zadokolku aj pri V8 (taká 911ka Turbo túto voľbu neumožňuje).
V8S i R přenáší výkon přesně tak, jak se dá očekávat od takový nálože koní a newtonmetrů. Je potřeba to mít v patrnosti a zároveň obětovat nějakou tu korunu na řádnej trénink od profíků. Pořád se bavíme o výkonech, který byly ještě před pár lety vlastní supersportům. To, že se chuligánství už nenosí je vlastně u F-T právě tím add on factorem. ;-)
Když srovnám s SL 63 AMG, tak je to rozdíl. S F-Typem R se člověk musí více prát. Stejný problém měl kdysi prý i XKR, tam jich pár šlo dokonce na střecu. F-Type je lepší, ale u R ta AWD verze se šikne. Trénink u profíků myslím zákazníka nepřinutíš.
Nastavit SL tak jako F-T evidentně nebyla priorita a naopak. Nikdo nepsal o nucení, to si každej musí zvážit sám, jestli chce auto poznat v limitech a současně jestli ho na jejich hranici chce umět ovládat.
Ta šance tu je.
Neslyšel jsem o fatálních problémech s ovladatelností XKR. Jezdil jsem ho před pár lety a přišlo mi přesně takový jaký jsem očekával. Pohodlný a výkonný GT. Úplně jinej rank než jeho mladší sourozenec.
Navíc jak říkám, chápu, že AWD někdo bude preferovat, ale apriori odmítám tvrzení, že je F-T neřiditelná bestie. To by byla naprostá lež.
No to ne, ale ten přenos je tam lepší. XKR se při kickdownu roztancoval na rovince zadek. Jel jsem jako spolujezdec. Jinak ano. Pokud Jag to 4x4 vyladí tak, aby to pomáhalo a neměnilo charakter, tak to bude fajn.
To je robené presne pre amatérov ako ja. Po tom, ako som zistil, aká je verzia V8 pretáčavá beštia, by som si tú štvorkolku k 550k osemvalcu rád priplatil. Btw. pri 911ke Turbo nikto neprotestuje, že je len ako 4x4, skrátka ten výkon dokážu na zadných kolesách zvládnuť len borci ako Ty či Dinar, my amatéri, ktorí sa nechceme na mokrej ceste rozbiť, by sme štvorkolku len privítali. Auto bude trochu pokojnejšie, ovládateľnejšie a lepšie dokáže ten brutálny výkon preniesť na cestu (ostatne viď lepšie zrýchlenie štvorkolky oproti zadohrabu).
Naopak vítaný je aj manuál pre slabšie verzie. 8-st ZF je skvelá a pre V8 nevyhnutná (neviem si predstaviť, ako by som stíhal ručne radiť a udržať volant jednou rukou), ale pri 250 kW automat netreba, manuál súčasne ušetrí pár kíl a tiež zníži cenovku.
Skrátka kvitujem všetky zmeny, Jag ide správnym smerom a ladí už tak perfektné auto k dokonalosti. :yes:
Všechno je o zvyku a za pár dní si zvykne většina a bude brblat, že to klidně ještě snese něco málo navíc. Nicméně souhlasím, většina 911 co se prodá je ve verzi 4. Tudíž to smysl představit má.
U V6S bude manuál zajímavej >:-[]
AWD only je řekl bych zvláštní rozhodnutí. Ftype jsem nejel, ty víš o čem mluvíš, ale právě se mi na V8 líbilo to chuliganstvi. Kor roadster není auto do sněhu a mrazu.
Holt je potřeba mít ty koně na zadku ochočené. :-)
Na netu je fotka brožury k 6MT F-Type; jejich hashtag #LongLiveTheManual se mi líbí. ;)
Vtip je v tom, že do příchodu zimy se dá používat v zásadě jako daily car a to chuligánství přináší na podnosu až na žádost řidiče. ;-)
Ale ano, dá se očekávat, že prodeje AWD zásadně navýší počty.
Asi Ťa sklamem, ale awd plus manuál nedostaneš, manuál bude len so zadokolkou a štvorkolka bude len s automatom, treba čítať poriadne: "Provedení AWD budou standardně spolupracovat s osmistupňovou automatickou převodovkou."