Šéf divize Special Vehicle Operations Jaguar Land Roveru, John Edwards, potvrdil, že extrémní model SVR má vzniknout, a to s výkonem více než 447 kW (600 koní).
Presne tak, nabetón to bude štvorkolka. Ostatne si ani neviem predstaviť, ako by takáto pretáčavá beštia zvládla 600k len na zadok, to by už bolo o život. >:D
No neviem, v rámci prípravy na Slovakiaring som pozeral onboard videá odtiaľ a ak nejaké auto nečakane odstrelilo a skončilo v štrku, bola to silná zadokolka, takže ten rešpekt je namieste.
Jestli teď nedáš toho patnáctého, tak se můžem domluvit a my pak sebehneme k tobě dolů, mě Slovakiaring láká, v podstatě jsem ho zatím jen zlehka štrejchnul. Dá se tam půjčit něco rozumného? Myslím nějaká silná zadokolka? >:D;-)
Tak niečo sa požičať dá, od Ceedu GT cez 911 GT3 až po Formulu Renault: [odkaz] Ja som jazdil na tom ich Civicu a Porsche.
Len ako som bol minulý týždeň meniť olej (chodím do servisu, kde servisujú aj autá zo Slovakiaringu), tak tam práve mali ich Ferrari Modena s motorom vonku, takže to asi nie je k dispozícii: [odkaz]
Tak keď plánuješ prísť, to aby som dovtedy potrénoval. :-)
...ty maníky, co jim standart nestačí, ono už 500 koní (necelých, vím, ale zní to dobře) z toho foukaného osmiraňáku může být velké sousto, kór když je někdy i 260 dieselových valachů z šestihrnku hodně >:D
Ale Jaguar jede, eFko je rajc a na legendu má zaděláno, asi jako od dob E-typu žádný jiný džééég :yes:
My, co se dle některých dokážeme ochomýtat kolem jednadvojek se k tomu moc vyjadřovat nemůžem, ale je to jako se vším.
Racionálně 500HP v zásadě nepotřebuješ, ale za pár dní si říkáš, že jsou občas situace, kdy 50HP navíc... A za pár dní... ;-) .
Není o čem, R by za SVR vyměnil kvůli vyššímu výkonu asi málokdo, nedá se to přece zdůvodnit, nebo...? ;-)
Sakra to je potřeba aspoň zkusit né? :-)
Jasne, v tom mas recht, driv, nebo pozdeji, kazdy zjisti, ze se obcas dostane do situace, kdy je vykonu malo a pokud bude tohle SVR ctyrkolka, tak to prijde podstatne drive, nez s petisetkonovou zadokolkou.
Zkusit? No tak to kazdopadne, kdyz je moznost, holt ja se taky motam jen kolem saloonu hjondeee a tam takovyhle rakety na dobry slovo nedavaj >:D
F-Type jedině ve verzi V6 S ;-) K celkovému charakteru auta se šestiválec hodí mnohem víc, auto je sofistikovanější a motor má nádherný zvuk. A jak střílí do výfuků :-)
F-Type jsem ještě nejel, ale pocitově si myslím, že V6 je do tohohle Jagu ta nejlepší volba. Zahraniční weby to vesměs potvrzují, V6 je daleko čistější a soustředěnější řidičské auto, verze s osmiválcem je přemotorovaný hotrod. F-Type by měl mít jako správný sporťák šestiválec, stejně jako E-Type. F-Type by měl být o jízdních vlastnostech a jemnějším motoru, ne o zápasení s krouťákem a trakcí v každé zatáčce. Tenhle řvoucí V8 se hodí do GTčka XKR-S a nejrychlejšího sedanu XFR-S.
GT u Jagu boli (a stále sú), ale evidentne dopyt je skôr po takýchto autách, viac zábavy než "veľkej turistiky". Btw. niektorí užívatelia F-type s ním išli z Ostravy do Košíc a vraj v pohode. ;-)
...totiz, ja mam v hlave taku kalkulacku, ktora mi bleskovo vsetko preratava koeficientom 1,3596 - to je pocet konskych sil 1 kilowattu ;-)
A pri cislach 447 kW a 600 koni mi to hadze error ! >:-[]
Takze bud hovoril o 447 kW-och, alebo o 600 bhp - teda tych anglickych konikoch ;-)