jsem četl, ze srovnání redaktorům vyplynulo očekávatelné, tato auta nejsou přímými soupeři, je to roadster, ultimativnější, proti sportovnímu cabriu, které sice umí pilu stejně dobře, ale navíc je vhodné k cestování. Jinými slovy, k F-type pasuje od Porsche mnohem více boxster než carrera, i když záměr pro F-type je nejspíš zapadnout do mezery mezi tato auta, rozměry a jízdním projevem k boxsteru, výkony a cenou ke carreře. Každopádně moc povedené auto, tak jen Good Luck, Jag! ;-)
Viděl jsem F-ko na autosalonu v Brně (všiml si vůbec někdo, že byl v Brně autosalon?) a musím říct, že je to opravdu žádoucí auto.
K tomu srovnání - jak k F-ku, tak k Boxsteru mi karosérie "nahoře bez" sedí podstatně víc, než k 911, ta bez střechy vypadá tak nějak...ořezaně.
Zrovna včera jsem měl možnost se s F-type asi 30 km projet no a.... ...a minulý týden jsem jel s Maserati GranCabrio a musím říct (i když porovnávám roadster s cabriem), že z Maserati jsem byl teda mnohem víc "odvařenej" :-)
Veskrze pozitivní. Výbornej posez, oproti Maserati (i když mnohem dražšímu) podstatně lepší dojem z interiéru (zpracování i některé materiály). Celkově interiér na mě v Jaguaru působil mnohem sportovněji. Převodovka řadila naprosto bez připomínek ( i když jsem ortodoxním zastáncem manuálu:) ), brzdy ostré a do zatáček se nechal vodit s chutí... V8 v Maserati má ale zvuk o dvě třídy lepší, v F Type S šestiválec na můj vkus moc vysoký tón (když to přeženu, připomínalo mi to vytočenou Suzuki GSX-R 1000 :-) ). I nový Boxtrem S má pro mé uši líbivější tóny... Jinak ale pro Jaguar nový F-type velkým skokem vpře!
Četl jsem test z UK F-typu a pak následnou srovnávačku s 911 cabrio S a R8 V8. V testu bylo jasně řečeno, že F-type jsou vlastně 2 možná auta a to dle volby motorizace. Silnější V6 je výborně ovladatelná (byť je cítit vyšší hmotnost), výkonu tak akorát na přenesení na silnici a akorát aby auto působilo rychle. Emočně byl testér absolutně nadšen ze zvuku V6. V8 byla hodnocena jako absurdně rychlá, ale s častým problémem trakce a v porovnání s V6 ne tak strhujícím zvukem (výborný, ale neoriginální).
V porovnávačce byl F-type V8. 911 poslední, ale s výbornou trakcí a stabilitou, která je v jiném světě, než jak 911 byly (a někdy ještě jsou) vnímány. R8 zvýtězila, byť byla prakticky nejdražší. Stabilita, jistota, ovladatelnost, charakter motoru. V porovnání s dřívějšími hodnoceními pomohl S-tronic. F-type jako novinka druhý a nejvíce mu uškodily opět zmiňované problémy s trakcí. Záleželo ale na úhlu pohledu. Pokud by se nekoukalo na finanční stránku věci 1. R8, 2. F, 3. 911 ale z pohledu financí 1. 911 i jako daily driver, víkendovka na zábavu F ale se silnější V6.
@mariachi: Otevřená 911 se mi od 996 líbí víc se střechou nahoře než dole. :-) Se střechou nahoře si zachovává tu nádhernou linii kupé, se střechou dole má na můj vkus příliš těžký (opticky) zadek.
Co používáte za prohlížeč, že můžete normálně reagovat?
Když mi to nefungovalo na Exploreru, Chromu,Firefoxu a Opeře , tak jsem zkusil jako poslední možnost android 4.0 a ejhle ,najednou to šlo bez obtíží , teda před 10min jsem měl výpadek asi 3minuty ,tak jsem si říkal ,že se to zhroutilo úplně ,ale teď to zase jde ;-) . No jo no, vyplatí se mít v případě nouze víc různých přístrojů u sebe >:D .
Mne to nakonec přestalo bavit, tak jsem si spíchl opravu. :-) Mobilní techniku jsem nezkoušel vůbec. Do diskuzí na ní nechodím, zabírá mi to pak příliš mnoho času.