Cd=0,29 je dost bída, na dálnici se to vymstí vyšší spotřebou, ale jinak vypadá parádně.
Každopádně Tesla by měla s modelem 3 hnout zadkem, jestli nechce aby ji tradiční automobilky vlezli do zelí a dosud trpěliví investoři od ní neutekli.
tych 0,29 ma aj cross niro ( vyskou nieco podobne ako tento jag ) ... tu jag nedominuje ( prius alebo tesla su aerom lepsie ale na druhej strane su aj kasnou nizsie ) .... mne celkovo pride z fotiek uz zvlastny.. nepaci sa mi ani ten jeho kratky vlnity predok ani zboku ani zpredu .... a stlpik kdesi uz pomaly nad kolesom a koleso defakto uz nalepene na prednych dverach ... cele to vyzera hodne skatulkovito ale nie jaguarovito ani sportovo ani moc vyvazene... od B stlpka po zadok dokonale .... ale ta predna polka kasne je za mna proste nevydarena .... ale je to zatial len studia.. tak snad ju trosku natiahnu a dostane to normalny predok a aj zlepsia aero aj ked aero je podla mna vlastne ok vzhladom na vysku kasne .. kola sa ale urcite zmensia... tieto velke vyzeraju ozaj nepekne
suhlas.. ten kratky vlnity predok je aspon pre mna "nestravitelny" ... mozno by sedel nejakej honde alebo toyote ale nie jaguaru ... ale je to len studia... tak snad sa s tym este kusok pohraju ...
tam zase dizajn uz prisne podlieha aerodynamike ... jaguar v tomto az taky prisny asi nebude... aj ked taky tatraplan bol krasny a zaroven aj hodne aero ( Cx tusim 0,21 )
a zase je to asi len kvoli aero... mna tesla S nazivo dizajnovo neocarila ... dovolim si tvrdit ze prave tu vidim velke moznosti na zlepsenie.. obzvlast zadne partie su kusok "okukane"
PS... zhodou okolnosti ta zadna chromovana linka zasahujuca az do svetiel u tesly S je tak kusok jaguarovska salka kavy .. aspon mne to pripomina riesenie ake ma povedzme XF ...
Ja v te Tesle X byl svezen v ramci predvadecky a nemelo to vyraznejsi chybu (zadni dvere ale psycho, to zlate SLS). Jen bych to nenazyval SUV, ale spis nejaky cross over stylu Vel Satis. Navic Tesla vazne uvazuje o postaveni druhe tovarny, tentokrate v Nemecku. Tak se nedivim ze je pro ostatni inspiraci. JLR ted celkem jede, napady nemaji spatrne, design F-pace zakazniky chytl, tak proc ne. Aspon bude z ceho vybirat.
Není důvod, aby to Xko mělo nějakou výraznější chybu, resp. má-li ji/je, nejsou vzhledem k zatímní unikátnosti auta na trhu tolik do očí bijící (nesmyslné řešení dveří, nijaký interiér, okoukaný tesla design). A to bude platit, dokud se do elektromobilní hry naplno nevloží klasické automobilky. Pak začne hvězda Tesly velmi rychle zapadat. Tento koncept Jaguaru je první vlaštovkou, příkladem, prostě nevidím důvod, dát před ním přednost Tesle, to auto vypadá dokonale, má oproti Tesle krásný interier, a v neposlední řadě má i hodnotnější znáček na kapotě. A přijdou další, D3, Volvo, Mase... ;-)
Pravda je, že s cenou kolem 1,7mio s daní to není nijak drahých 400HP. Trochu se peru s hmotovým vyvážením, moc se mi líbí zadek.
Callumovi se podařilo sjednotit tvář koček, na tomhle už se dá stavět.
1.7 mio s dani je myslim nerealne, podobne vykonnej F-Pace (380 koni) zacina na 2 milionech, takze u elektricke i-Pace bych ocekaval cenovku spise 3-3.5 milionu jako zaklad, ostatne Tesla X s 90kWh baterkou v Nemecku zacina na nejakych 113000€, tedy zaklad na cca 3 milionech korun, ze by Jaguar byl levnejsi? no neverim tomu
trochu se ale obavam toho ze tyhle elektromobily ostatnich znacek dojedou na nabijeni, pokud dnes uvadi cisla nabijeni na 50kW nabijecnach, tak je nekde neco spatne, 2 hodky na "rychlonabijecce" je proste spatne, pritom i blbej Ioniq ma ve "standardu" moznost rychlonabijeni 100kW a dany standard se jiz v EU zacina pomalu rozjizdet s vyhledem ze do 2 let zacnou testovat 350kW nabijeni (v provozu, ne v laborce, tam to jiz VW testuje dnes), aby to nektere automobilky nezazdili podobne jako si to zazdil treba Mercedes s elektrickym Bckem kam rychlonabijeni projistotu nedal zpocatku vubec
jako byla by to zajimava cena a vyznamne snizeny ceny EV v dane kategorii, ale moc tomu neverim, aby to nedopadlo nejak jako ohlasena cena je za zakladni verzi s 50kWh baterkou a tady vam ukazujeme verzi vrcholnou s 90kWh baterkou, vpodstate presne to co se deje v TV reklamach, "cena jiz od a bez DPH" a za ni je nalestenav rcholna verze
dnes jen samotna baterka 90kWh vychazi automobilku cenove na cca 18 tisic liber, a jestli do te doby klesne rekneme o +-20% diky masove vyrobe tak jsem porad na 14-15 tisicich librach jen za baterku
Autoexpress "Price-wise Jaguar hinted the car will cost around 10-15% more than an equivalent version of it’s F-Pace sister SUV, so with the power and performance on offer, we’d expect a starting price for the new I-Pace of around Ł55,000."
bude to dle me mnohem lepsi auto nez Tesla X tak jako vetsina premii, Tesla ma auta proste "sita horkou jehlou", ovsem zustava tam otazka pro jake oblasti bude vhodna prave tahle konkurence, Tesla proste ma dnes vyhodu hlavne v siti SC a ikdyby byli zpoplatnene porad ma nektere oblasti pokryte tak ze majitel Tesly proste muze danou oblasti "bezstarostne" cestovat, krom aut je tedy potreba aby se automobilky dohodli a zacali take neco delat ohledne prave dobijeci infrastruntury na hlavnich tazich, dobudoucna to pro ne muze bejt velice zajimavej dil prijmu, je tedy dost zarazejici ze se o to jako Tesla nesnazej, vpodstate Tesla ikdyby prestala vyrabet auta, porad muze dost slusne vydelavat prave na siti nabijecek, stacilo by jim proste jen prehodit na jiny dobijeci standard a zavest nejakou formu creditu na dobijeni kterou chystaji i pro budouci Tesly
ja osobne asi nejvice cekam na pristiho e-Golfa, pokud bude v kombiku bude to zrejme hlavni kandidat na me prvni e-auto
Případně na odvod střevních plynů přímo z odvětrávaných sedaček... >:-[]
P.S. Jinak to vypadá velmi nadějně, tady už si řidič určitě nebude připadat jako na kozlíku (viz F-Pace). ;-)
obycejne [odkaz]
lepsi nez obycejne [odkaz]
jeste o neco lepsi nez obycejne [odkaz]
dobre az neobycejne [odkaz]
super [odkaz]
lepsi nez super [odkaz]
excelentni >:D [odkaz]