Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar I-Pace: Elektrické SUV má dva motory a 400 koní

Jaguar představil prototyp svého elektrického crossoveru. Tesla Model X bude mít velký problém. Ale až za dva roky...
Zpět na článek
15. 11. 2016 09:28
15. 11. 2016 09:45
15. 11. 2016 10:01
15. 11. 2016 09:52
15. 11. 2016 10:08
15. 11. 2016 10:11
15. 11. 2016 10:21
15. 11. 2016 10:41
15. 11. 2016 10:43
15. 11. 2016 12:13
15. 11. 2016 10:58
15. 11. 2016 11:04
15. 11. 2016 11:11
15. 11. 2016 10:04
15. 11. 2016 10:31
15. 11. 2016 10:37
15. 11. 2016 12:14
15. 11. 2016 10:57
15. 11. 2016 11:33
15. 11. 2016 12:16
15. 11. 2016 09:28
Jag
Auto pekne, chyba mu len jedna drobnost - benzinovy sestvalec pod kapotou :-)
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 09:45
povedené
Cd=0,29 je dost bída, na dálnici se to vymstí vyšší spotřebou, ale jinak vypadá parádně.
Každopádně Tesla by měla s modelem 3 hnout zadkem, jestli nechce aby ji tradiční automobilky vlezli do zelí a dosud trpěliví investoři od ní neutekli.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 10:01
Re: povedené
tych 0,29 ma aj cross niro ( vyskou nieco podobne ako tento jag ) ... tu jag nedominuje ( prius alebo tesla su aerom lepsie ale na druhej strane su aj kasnou nizsie ) .... mne celkovo pride z fotiek uz zvlastny.. nepaci sa mi ani ten jeho kratky vlnity predok ani zboku ani zpredu .... a stlpik kdesi uz pomaly nad kolesom a koleso defakto uz nalepene na prednych dverach ... cele to vyzera hodne skatulkovito ale nie jaguarovito ani sportovo ani moc vyvazene... od B stlpka po zadok dokonale .... ale ta predna polka kasne je za mna proste nevydarena .... ale je to zatial len studia.. tak snad ju trosku natiahnu a dostane to normalny predok a aj zlepsia aero aj ked aero je podla mna vlastne ok vzhladom na vysku kasne .. kola sa ale urcite zmensia... tieto velke vyzeraju ozaj nepekne
Avatar - Emel
15. 11. 2016 09:52
Super
Hezké to mají, hlavně čumák a nová světla. Co mě trošku irituje jsou nízko položené kliky, ale to je detail.

Proti modelu X úplně jiná liga... ale tak je to zatím prototyp.
Rozbalit vlákno
9
15. 11. 2016 10:08
Re: Super
V případě JLR jde vždy o finální tvary. Detaily se změní, jinak jde o konečné řešení.

Nelíbí se mi popření jaguarovské dlouhé přední kapoty, detaily ale sedí. Smíšený pocity...
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 10:11
Re: Super
suhlas.. ten kratky vlnity predok je aspon pre mna "nestravitelny" ... mozno by sedel nejakej honde alebo toyote ale nie jaguaru ... ale je to len studia... tak snad sa s tym este kusok pohraju ...
15. 11. 2016 10:21
Re: Super
Nepohraju, tohle je po designové stránce hotový produkt.
15. 11. 2016 10:41
Re: Super
Fakt iná liga! Tie Muskove autá sú oproti tomuto obyčajná konfekcia Made in USA!
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 10:43
Re: Super
tam zase dizajn uz prisne podlieha aerodynamike ... jaguar v tomto az taky prisny asi nebude... aj ked taky tatraplan bol krasny a zaroven aj hodne aero ( Cx tusim 0,21 )
15. 11. 2016 12:13
Re: Super
H/K_svet, aerodynamika bude určite to najdôležitejšie pre maníka, čo jazdí zo suburbu do officu na downtowne. ;-)
15. 11. 2016 10:58
Re: Super
Tesla bohužel nemá xicht a s novým modelovým rokem jakousi masku vypustila i u modelu S.
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 11:04
Re: Super
a zase je to asi len kvoli aero... mna tesla S nazivo dizajnovo neocarila ... dovolim si tvrdit ze prave tu vidim velke moznosti na zlepsenie.. obzvlast zadne partie su kusok "okukane"

PS... zhodou okolnosti ta zadna chromovana linka zasahujuca az do svetiel u tesly S je tak kusok jaguarovska salka kavy .. aspon mne to pripomina riesenie ake ma povedzme XF ...
15. 11. 2016 11:11
Re: Super
Obecne zadek Tesla S má inspiraci v XF jasnou.
15. 11. 2016 10:04
Krasa!
nahderny desing, neskutocna elegancia interieru :yes: Kabanovci sa tam dostanu najskor v roku 2146 >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 10:31
Re: Krasa!
on taky Jaguar není nejlowcostovatější značka svého koncernu...
15. 11. 2016 10:37
Re: Krasa!
V roku 2146 už káry ani nebudú. Leda tak oldtimery. ;-)
15. 11. 2016 12:14
Re: Krasa!
Ale to nám už asi vadit nebude. Že? :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 10:57
Re: Krasa!
ved taky kodiaq je podorysom vlastne hodne podobny ... uz len ten zbytok zmenit >:D
Avatar - vabis
15. 11. 2016 10:39
svezi vitr je potreba
Ja v te Tesle X byl svezen v ramci predvadecky a nemelo to vyraznejsi chybu (zadni dvere ale psycho, to zlate SLS). Jen bych to nenazyval SUV, ale spis nejaky cross over stylu Vel Satis. Navic Tesla vazne uvazuje o postaveni druhe tovarny, tentokrate v Nemecku. Tak se nedivim ze je pro ostatni inspiraci. JLR ted celkem jede, napady nemaji spatrne, design F-pace zakazniky chytl, tak proc ne. Aspon bude z ceho vybirat.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
15. 11. 2016 10:57
Re: svezi vitr je potreba
Není důvod, aby to Xko mělo nějakou výraznější chybu, resp. má-li ji/je, nejsou vzhledem k zatímní unikátnosti auta na trhu tolik do očí bijící (nesmyslné řešení dveří, nijaký interiér, okoukaný tesla design). A to bude platit, dokud se do elektromobilní hry naplno nevloží klasické automobilky. Pak začne hvězda Tesly velmi rychle zapadat. Tento koncept Jaguaru je první vlaštovkou, příkladem, prostě nevidím důvod, dát před ním přednost Tesle, to auto vypadá dokonale, má oproti Tesle krásný interier, a v neposlední řadě má i hodnotnější znáček na kapotě. A přijdou další, D3, Volvo, Mase... ;-)
15. 11. 2016 11:00
Re: svezi vitr je potreba
Pravda je, že s cenou kolem 1,7mio s daní to není nijak drahých 400HP. Trochu se peru s hmotovým vyvážením, moc se mi líbí zadek.
Callumovi se podařilo sjednotit tvář koček, na tomhle už se dá stavět.
15. 11. 2016 11:56
Re: svezi vitr je potreba
1.7 mio s dani je myslim nerealne, podobne vykonnej F-Pace (380 koni) zacina na 2 milionech, takze u elektricke i-Pace bych ocekaval cenovku spise 3-3.5 milionu jako zaklad, ostatne Tesla X s 90kWh baterkou v Nemecku zacina na nejakych 113000€, tedy zaklad na cca 3 milionech korun, ze by Jaguar byl levnejsi? no neverim tomu

trochu se ale obavam toho ze tyhle elektromobily ostatnich znacek dojedou na nabijeni, pokud dnes uvadi cisla nabijeni na 50kW nabijecnach, tak je nekde neco spatne, 2 hodky na "rychlonabijecce" je proste spatne, pritom i blbej Ioniq ma ve "standardu" moznost rychlonabijeni 100kW a dany standard se jiz v EU zacina pomalu rozjizdet s vyhledem ze do 2 let zacnou testovat 350kW nabijeni (v provozu, ne v laborce, tam to jiz VW testuje dnes), aby to nektere automobilky nezazdili podobne jako si to zazdil treba Mercedes s elektrickym Bckem kam rychlonabijeni projistotu nedal zpocatku vubec
15. 11. 2016 12:03
Re: svezi vitr je potreba
Cena 55.000liber.
15. 11. 2016 12:53
Re: svezi vitr je potreba
jako byla by to zajimava cena a vyznamne snizeny ceny EV v dane kategorii, ale moc tomu neverim, aby to nedopadlo nejak jako ohlasena cena je za zakladni verzi s 50kWh baterkou a tady vam ukazujeme verzi vrcholnou s 90kWh baterkou, vpodstate presne to co se deje v TV reklamach, "cena jiz od a bez DPH" a za ni je nalestenav rcholna verze

dnes jen samotna baterka 90kWh vychazi automobilku cenove na cca 18 tisic liber, a jestli do te doby klesne rekneme o +-20% diky masove vyrobe tak jsem porad na 14-15 tisicich librach jen za baterku
15. 11. 2016 13:00
Re: svezi vitr je potreba
Autoexpress "Price-wise Jaguar hinted the car will cost around 10-15% more than an equivalent version of it’s F-Pace sister SUV, so with the power and performance on offer, we’d expect a starting price for the new I-Pace of around Ł55,000."
15. 11. 2016 11:16
Re: svezi vitr je potreba
Tesla X na mě naživo působí přespříliš bionicky, jako celkem nažraná ryba. S se mi líbí, ale interiér, minimálně před FL žádná sláva.
15. 11. 2016 11:33
jen houst
bude to dle me mnohem lepsi auto nez Tesla X tak jako vetsina premii, Tesla ma auta proste "sita horkou jehlou", ovsem zustava tam otazka pro jake oblasti bude vhodna prave tahle konkurence, Tesla proste ma dnes vyhodu hlavne v siti SC a ikdyby byli zpoplatnene porad ma nektere oblasti pokryte tak ze majitel Tesly proste muze danou oblasti "bezstarostne" cestovat, krom aut je tedy potreba aby se automobilky dohodli a zacali take neco delat ohledne prave dobijeci infrastruntury na hlavnich tazich, dobudoucna to pro ne muze bejt velice zajimavej dil prijmu, je tedy dost zarazejici ze se o to jako Tesla nesnazej, vpodstate Tesla ikdyby prestala vyrabet auta, porad muze dost slusne vydelavat prave na siti nabijecek, stacilo by jim proste jen prehodit na jiny dobijeci standard a zavest nejakou formu creditu na dobijeni kterou chystaji i pro budouci Tesly

ja osobne asi nejvice cekam na pristiho e-Golfa, pokud bude v kombiku bude to zrejme hlavni kandidat na me prvni e-auto
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2016 12:16
Re: jen houst
A na čo ti je svinsky predražený e-Golf kombi? To fakt nemáš iné čo na práci, len riešiť baterky a nabíjanie?
Avatar - nezvykle tichý pozorovatel
Sem s ním!
radost veliká!
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 14:03
výfuk dělá auto
..a tady nevidím žádný :-!
Jinak je to dokonalé umělěcké dílo. Jaguar design prostě umí :yes:
Rozbalit vlákno
6
15. 11. 2016 15:59
Re: výfuk dělá auto
Výfuk? Leda na odvod páry z chlazení elektropohonu ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2016 16:00
Re: výfuk dělá auto
Případně na odvod střevních plynů přímo z odvětrávaných sedaček... >:-[]
P.S. Jinak to vypadá velmi nadějně, tady už si řidič určitě nebude připadat jako na kozlíku (viz F-Pace). ;-)
15. 11. 2016 17:50
Re: výfuk dělá auto
Ano máš pravdu. Můj 3 letý synovec taky rozlišuje auta na obyčejné a super podle počtu výfuků. >:D
15. 11. 2016 19:49
Re: výfuk dělá auto
obycejne [odkaz]
lepsi nez obycejne [odkaz]
jeste o neco lepsi nez obycejne [odkaz]
dobre az neobycejne [odkaz]
super [odkaz]
lepsi nez super [odkaz]
excelentni >:D [odkaz]
15. 11. 2016 21:20
Re: výfuk dělá auto
Dobrý....... :yes: U synovce vede nějaký Mcqueen. Teď mu sháním na vánoce sáňky v jeho dizajnu.
15. 11. 2016 21:41
Re: výfuk dělá auto
Dobrý....... :yes: U synovce vede nějaký Mcqueen. Teď mu sháním na vánoce sáňky v jeho dizajnu.