Diskuse

Jaguar Land Rover představuje nový automat. Má dvě zpátečky

13.9.2016

Jaguar Land Rover představuje novou techniku. Benzinové dvoulitry rodiny Ingenium doplňuje unikátní dvouspojková převodovka.

 

  • 12 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 13.09.2016  15:13

    Redakci

    Převodovka je pro podélně uložené motory s pohonem předních nebo všech kol?
    • 12 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 13.09.2016  15:44

      « Re: Redakci

      Tak jsi mě předběhl, taky jsem se nad tím pozastavil. Modely s pohonem předních kol (Discovery Sport, Evoque) mají motor uložený napříč...
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.09.2016  17:07

        « Re: Re: Redakci

        Zoufalci s palečky už úřadovali, aniž by si přečetli co negují >:D
    • 31 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 13.09.2016  15:56

      « Re: Redakci

      Omlouvám se za chybu. Převodovka je určena pro vozy s podélně uloženým motorem, s pohonem zadních, nebo všech kol... Tisková zpráva jmenovitě píše: TRANSCEND could be used in longitudinal rear-wheel drive and all-wheel drive vehicles.
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.09.2016  16:07

        « Re: Re: Redakci

        ;-) :yes:

        Na přesný technický popis převodovky jsem zvědav. Vzhledem k různým současným popisům nevím, zda jde o dvouspojku nebo jakousi kombinaci dual clutch s automatem.
  • 12 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 13.09.2016  15:51

    2,0 turbo

    jsem zvědav, jestli se zařadí charakterem do dlouhé řady nevýrazných motorů od jiných automobilek.
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 13.09.2016  16:04

      « Re: 2,0 turbo

      ja verim ze jag bude vdaka tomuto motoru motoricky tam kde ma byt.... teda jasna jednicka vo svojom segmente .. nic ine sa ani neocakava :yes: lebo jag je ta ozaj dnes este skutocna premia :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.09.2016  16:09

        « Re: Re: 2,0 turbo

        JLR by mělo hlavně zapracovat nad tím, co plánuje nad R4. Tohle může být rozumný základ, ale prémie se odehrává výš.
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 13.09.2016  16:16

          « Re: Re: Re: 2,0 turbo

          tych 218kw je viac ako slusnych ale uznavam ze chcelo by to aj nejake nove V6 a V8 motory... snad nove XJ by mozno uz mohlo mat nieco nove vacsie pod kapotou tak uvidime... jag to ma momentalne moc dobre rozbehnute .... na F-pace je radost pozerat... monumentalne auto.. z ktoreho citit aj nejake to umenie a charizmu ... na rodiel od povedzme X5...... a aj bordove XE nema chybu... momentalne jasny kral segmentu ... jag je oapt na vyslni... ale uz bolo aj na case :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.09.2016  16:19

            « Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

            V6 nebudou, místo nich právě Ingenium R6 a V8 budou kupovat od BMW. XE ke králi segmentu chybí víc kompromisů, které nabízí D3. Zřejmě i proto ale jízdně vyznívá nejlíp.
            • 01 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 13.09.2016  16:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

              no ja som zvedavy na nove XJ..... ale uz teraz niet pochyb ze obludna 7 to ma spocitane ... bez ohladu na jej firemne uspechy .. lebo premiovy kral tu bude opat jag ;-)

              obcas uz stretnem novy F-pace... ziadne bawo ani medved sa mu vizazou nevyrovna a charizmou a noblesou to sa neda s nudnymi kravatakmi od D3 ani porovnat... jag je uplne ina dimenzia... jag :yes:
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 13.09.2016  16:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                Obludná 7er jezdí jak víno! Ano, potřebuje M-Paket a velká kola, ale nijak to nesnižuje její komfort a perfektní obratnost.
                XJ by si mělo zachovat svojí jedinečnost (jako to (ne)udělalo Mase s QPorte) a nesnažit se přímo konkurovat D3, pak má šanci na úspěch i když v podstatně menším prodejním množství.
                Navíc by u ní měl být konečně důstojný interiér. JLR by se po investicích do podvozku a motorů mělo věnovat minimálně vyrovnání konkurence z hlediska vnitřků aut.
                • 01 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 13.09.2016  16:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                  jedinecnost presne..... tu snad XJ opat zaboduje.... aj C5 jazdi ako vino.. ale v premii ide aj o ine veci ... zrovna ta charizma a elegancia a noblesa... to mi na bawach dnes uz hodne chyba... pridu mi ajk vizazou tak zameranim uz docela masove tuctove a napriklad mna vobec nechytia za srdce .... pritom taky jag alebo lexus to dokazu a ozaj su tou premiou ktoru povazujem za skutocnu charizmaticku a noblesnu premiu ako sa patri :yes:
                  • 01 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 13.09.2016  16:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                    C5 jezdí jako víno...rozlité na cihle a posazené na vodě ;-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 13.09.2016  16:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                      jasne ok... ale ked uz kupovat premiovku tak za mna radsej lexus alebo jag ako nejaku firemnu skladacku od D3... a este nedajboze dizlovu

                      a mohol by sa aj cadillac modelovo kusok uz prebrat... hodne mi dnes na poli skutocnej premie v eu chyba ;-\
                      • 01 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 13.09.2016  16:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                        Všechno jsou dnes skládačky. U Lexu se obvykle nepřenesu přes vnější tvary a Jag se snaží fungovat stejně jako D3. Je to podle všeho velmi efektivní způsob.
                        Každý preferuje něco jiného a mix univerzality má D3 nejvypracovanější. To je náskok budovaný dlouhou dobu a dalo se cítit, jak se automobilky v D charakterově přiblížily. Teď vidím opět snahu o diferenciaci a vytvoření si opět vlastních hodnot. BMW odlehčuje, M-B pase vzduch a Audi stojí mezi.
                        Jag nainvestoval spoustu peněz do hliníku a podvozku. Tuhle fázi má za sebou a bude se snažit přibližovat v ostatních aspektech D3.
                  • 11 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 13.09.2016  17:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                    Keby si videl bawo 5x do roka tak by sa ti zdalo tiež charizmaticke a noblesné. Vidíš ho ale 10x za deň tak uz je tuctové ,a to iste by bolo s Jagom,či Maserati
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.09.2016  16:07

      « Re: 2,0 turbo

      To nečekej...krouťák je plochý jako čínský gymnastky a výkonová špička v 5,5krpm. Omezovač podle mě na 6k a jediné s čím by si mohli pohrát je gradace v poslední čtvrtině otáčkového spektra.
      • 01 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 13.09.2016  20:45

        « Re: Re: 2,0 turbo

        Krouťák ať plochej je, výkonný bude určitě taky, ................... jen s tím zvukem by si mohli pohrát. ;-\ (i když nevím jak, repráky neuznávám >:-[] )
  • 11 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 13.09.2016  16:26

    Dvouspojka do terénu (???)

    Do terénu se kvůli odolnosti a tím pádem i spolehlivosti zatím výhradně používá HDM měnič. I VW, který má užitkovou verzi DSG pro Transporter do Amaroku raději dává 8st.ZF (pozn.: VW Tiguan nebo Škoda Yeti off-roady skutečně nejsou).

    Takže Jaguar Land Rover buď vymyslel nějaké geniální řešení, které snese i zvláštní namáhání, což si nemyslím zase já, a nebo u svých luxusních aut, která v terénu používá stále méně zákazníků, upraví techniku podle prostředí, v němž se převážně pohybují. Základní motorizace Range Roveru Sport už nemají např. redukční převodovku, Discovery Sport a Evoque jsou v základu dokonce jen předokolky, takže teď už chybí jen, aby se nové Discovery 5 představilo v základu se čtyřválcem a FWD - kam ten svět spěje...
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.09.2016  16:30

      « Re: Dvouspojka do terénu (???)

      Kam všude a jak budou převodovku dávat nevím, ale píší, že bude mít jakousi redukci...tudíž se s ní počítá i do off-road verzí.
      Disco bude mít R4 zcela jistě, s FWD verzí si nejsem jistý. Každopádně V6 zůstává v nabídce.
    • 02 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 13.09.2016  17:23

      « Re: Dvouspojka do terénu (???)

      Nějaký Range Rover Sport má redukční převodovku? :-O
      • 01 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 13.09.2016  21:17

        « Re: Dvouspojka do terénu (???)

        Většina motorů zatím ano ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 14.09.2016  08:04

          « Re: Re: Dvouspojka do terénu (???)

          Podíval jsem se na základní dvoulitr a já tam tedy Twin-speed vidím. Ne v základu, ale za příplatek. V Německu ji v základu nemá ani ten silnější třílitr, jen osmiválce (a snad i hybrid).
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 14.09.2016  11:09

          « Re: Re: Dvouspojka do terénu (???)

          Myslím, že ji nemá žádný, je třeba ji přikoupit v terénním paketu. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 14.09.2016  15:08

            « Re: Re: Re: Dvouspojka do terénu (???)

            V Německu i UK ji (a celý ten balíček) mají minimálně osmiválce, snad i hybrid a myslím i zážehový šestiválec (na něj jsem předtím zapomněl), který ale zrovna v Německu v nabídce není.

            Asi bylo jednodušší napsat, že ji nemají v základu jen dvoulitrové a třílitrové diesely. :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 13.09.2016  23:37

    30 + 10

    Dokud to nebude mít 30 rychlostí vpřed a 10 vzad tak to nechci :-! >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zadlužený Marek Taclík: Dostal stopku a další naději!

Zadlužený Marek Taclík: Dostal stopku a další naději!

Má, co chtěl. Po uši zadlužený Marek Taclík (44) už má v rukou rozhodnutí úřadů ohledně svého osobního bankrotu.…

Muž, kterému Míša říkala „tati“, promluvil o policii: Proč dívku nenašli?

Muž, kterému Míša říkala „tati“, promluvil o…

Tři čtvrtě roku pátrání po Míše Muzikářové nepřineslo žádné výsledky. Třináctiletá dívenka zmizela začátkem…

 

iSport.cz

ZLATÁ PÍŠŤALKA: Chyby v derby, ale slabší známku dostali sudí jinde

ZLATÁ PÍŠŤALKA: Chyby v derby, ale slabší známku…

V 7. kole HET ligy poutalo největší pozornost derby Slavie se Spartou a prestižní zápas se bez kontroverzí…

Derby očima fanouška: Jak ultras Sparty v kotli  mlátili vlastní příznivce

Derby očima fanouška: Jak ultras Sparty v kotli…

Nejednota Sparty je patrná nejen na hřišti, ale i v hledišti. Do redakce deníku Sport a serveru iSport.cz…

 

Reflex.cz

V Babišových drůbežárnách jsem nevydržela ani tři týdny, politici selhali, říká novinářka Uhlová

V Babišových drůbežárnách jsem nevydržela ani tři…

Novinářka Saša Uhlová půl roku pracovala v pěti různých zaměstnáních. Spojovalo je jedno: náročné podmínky a…

Výbuch rakety desetkrát jinak. Elon Musk zveřejnil video plné neúspěchů svého vesmírného programu

Výbuch rakety desetkrát jinak. Elon Musk zveřejnil…

I když je vesmírný projekt SpaceX vizionářského miliardáře Elona Muska známý pro svou nekompromisní přesnost,…