Diskuse

Jaguar Land Rover představuje nový automat. Má dvě zpátečky

13.9.2016

Jaguar Land Rover představuje novou techniku. Benzinové dvoulitry rodiny Ingenium doplňuje unikátní dvouspojková převodovka.

 

  • 12 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 13.09.2016  15:13

    Redakci

    Převodovka je pro podélně uložené motory s pohonem předních nebo všech kol?
    • 12 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 13.09.2016  15:44

      « Re: Redakci

      Tak jsi mě předběhl, taky jsem se nad tím pozastavil. Modely s pohonem předních kol (Discovery Sport, Evoque) mají motor uložený napříč...
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.09.2016  17:07

        « Re: Re: Redakci

        Zoufalci s palečky už úřadovali, aniž by si přečetli co negují >:D
    • 31 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 13.09.2016  15:56

      « Re: Redakci

      Omlouvám se za chybu. Převodovka je určena pro vozy s podélně uloženým motorem, s pohonem zadních, nebo všech kol... Tisková zpráva jmenovitě píše: TRANSCEND could be used in longitudinal rear-wheel drive and all-wheel drive vehicles.
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.09.2016  16:07

        « Re: Re: Redakci

        ;-) :yes:

        Na přesný technický popis převodovky jsem zvědav. Vzhledem k různým současným popisům nevím, zda jde o dvouspojku nebo jakousi kombinaci dual clutch s automatem.
  • 12 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 13.09.2016  15:51

    2,0 turbo

    jsem zvědav, jestli se zařadí charakterem do dlouhé řady nevýrazných motorů od jiných automobilek.
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 13.09.2016  16:04

      « Re: 2,0 turbo

      ja verim ze jag bude vdaka tomuto motoru motoricky tam kde ma byt.... teda jasna jednicka vo svojom segmente .. nic ine sa ani neocakava :yes: lebo jag je ta ozaj dnes este skutocna premia :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.09.2016  16:09

        « Re: Re: 2,0 turbo

        JLR by mělo hlavně zapracovat nad tím, co plánuje nad R4. Tohle může být rozumný základ, ale prémie se odehrává výš.
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 13.09.2016  16:16

          « Re: Re: Re: 2,0 turbo

          tych 218kw je viac ako slusnych ale uznavam ze chcelo by to aj nejake nove V6 a V8 motory... snad nove XJ by mozno uz mohlo mat nieco nove vacsie pod kapotou tak uvidime... jag to ma momentalne moc dobre rozbehnute .... na F-pace je radost pozerat... monumentalne auto.. z ktoreho citit aj nejake to umenie a charizmu ... na rodiel od povedzme X5...... a aj bordove XE nema chybu... momentalne jasny kral segmentu ... jag je oapt na vyslni... ale uz bolo aj na case :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.09.2016  16:19

            « Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

            V6 nebudou, místo nich právě Ingenium R6 a V8 budou kupovat od BMW. XE ke králi segmentu chybí víc kompromisů, které nabízí D3. Zřejmě i proto ale jízdně vyznívá nejlíp.
            • 01 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 13.09.2016  16:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

              no ja som zvedavy na nove XJ..... ale uz teraz niet pochyb ze obludna 7 to ma spocitane ... bez ohladu na jej firemne uspechy .. lebo premiovy kral tu bude opat jag ;-)

              obcas uz stretnem novy F-pace... ziadne bawo ani medved sa mu vizazou nevyrovna a charizmou a noblesou to sa neda s nudnymi kravatakmi od D3 ani porovnat... jag je uplne ina dimenzia... jag :yes:
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 13.09.2016  16:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                Obludná 7er jezdí jak víno! Ano, potřebuje M-Paket a velká kola, ale nijak to nesnižuje její komfort a perfektní obratnost.
                XJ by si mělo zachovat svojí jedinečnost (jako to (ne)udělalo Mase s QPorte) a nesnažit se přímo konkurovat D3, pak má šanci na úspěch i když v podstatně menším prodejním množství.
                Navíc by u ní měl být konečně důstojný interiér. JLR by se po investicích do podvozku a motorů mělo věnovat minimálně vyrovnání konkurence z hlediska vnitřků aut.
                • 01 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 13.09.2016  16:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                  jedinecnost presne..... tu snad XJ opat zaboduje.... aj C5 jazdi ako vino.. ale v premii ide aj o ine veci ... zrovna ta charizma a elegancia a noblesa... to mi na bawach dnes uz hodne chyba... pridu mi ajk vizazou tak zameranim uz docela masove tuctove a napriklad mna vobec nechytia za srdce .... pritom taky jag alebo lexus to dokazu a ozaj su tou premiou ktoru povazujem za skutocnu charizmaticku a noblesnu premiu ako sa patri :yes:
                  • 01 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 13.09.2016  16:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                    C5 jezdí jako víno...rozlité na cihle a posazené na vodě ;-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 13.09.2016  16:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                      jasne ok... ale ked uz kupovat premiovku tak za mna radsej lexus alebo jag ako nejaku firemnu skladacku od D3... a este nedajboze dizlovu

                      a mohol by sa aj cadillac modelovo kusok uz prebrat... hodne mi dnes na poli skutocnej premie v eu chyba ;-\
                      • 01 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 13.09.2016  16:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                        Všechno jsou dnes skládačky. U Lexu se obvykle nepřenesu přes vnější tvary a Jag se snaží fungovat stejně jako D3. Je to podle všeho velmi efektivní způsob.
                        Každý preferuje něco jiného a mix univerzality má D3 nejvypracovanější. To je náskok budovaný dlouhou dobu a dalo se cítit, jak se automobilky v D charakterově přiblížily. Teď vidím opět snahu o diferenciaci a vytvoření si opět vlastních hodnot. BMW odlehčuje, M-B pase vzduch a Audi stojí mezi.
                        Jag nainvestoval spoustu peněz do hliníku a podvozku. Tuhle fázi má za sebou a bude se snažit přibližovat v ostatních aspektech D3.
                  • 11 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 13.09.2016  17:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2,0 turbo

                    Keby si videl bawo 5x do roka tak by sa ti zdalo tiež charizmaticke a noblesné. Vidíš ho ale 10x za deň tak uz je tuctové ,a to iste by bolo s Jagom,či Maserati
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.09.2016  16:07

      « Re: 2,0 turbo

      To nečekej...krouťák je plochý jako čínský gymnastky a výkonová špička v 5,5krpm. Omezovač podle mě na 6k a jediné s čím by si mohli pohrát je gradace v poslední čtvrtině otáčkového spektra.
      • 01 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 13.09.2016  20:45

        « Re: Re: 2,0 turbo

        Krouťák ať plochej je, výkonný bude určitě taky, ................... jen s tím zvukem by si mohli pohrát. ;-\ (i když nevím jak, repráky neuznávám >:-[] )
  • 11 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 13.09.2016  16:26

    Dvouspojka do terénu (???)

    Do terénu se kvůli odolnosti a tím pádem i spolehlivosti zatím výhradně používá HDM měnič. I VW, který má užitkovou verzi DSG pro Transporter do Amaroku raději dává 8st.ZF (pozn.: VW Tiguan nebo Škoda Yeti off-roady skutečně nejsou).

    Takže Jaguar Land Rover buď vymyslel nějaké geniální řešení, které snese i zvláštní namáhání, což si nemyslím zase já, a nebo u svých luxusních aut, která v terénu používá stále méně zákazníků, upraví techniku podle prostředí, v němž se převážně pohybují. Základní motorizace Range Roveru Sport už nemají např. redukční převodovku, Discovery Sport a Evoque jsou v základu dokonce jen předokolky, takže teď už chybí jen, aby se nové Discovery 5 představilo v základu se čtyřválcem a FWD - kam ten svět spěje...
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.09.2016  16:30

      « Re: Dvouspojka do terénu (???)

      Kam všude a jak budou převodovku dávat nevím, ale píší, že bude mít jakousi redukci...tudíž se s ní počítá i do off-road verzí.
      Disco bude mít R4 zcela jistě, s FWD verzí si nejsem jistý. Každopádně V6 zůstává v nabídce.
    • 02 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 13.09.2016  17:23

      « Re: Dvouspojka do terénu (???)

      Nějaký Range Rover Sport má redukční převodovku? :-O
      • 01 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 13.09.2016  21:17

        « Re: Dvouspojka do terénu (???)

        Většina motorů zatím ano ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 14.09.2016  08:04

          « Re: Re: Dvouspojka do terénu (???)

          Podíval jsem se na základní dvoulitr a já tam tedy Twin-speed vidím. Ne v základu, ale za příplatek. V Německu ji v základu nemá ani ten silnější třílitr, jen osmiválce (a snad i hybrid).
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 14.09.2016  11:09

          « Re: Re: Dvouspojka do terénu (???)

          Myslím, že ji nemá žádný, je třeba ji přikoupit v terénním paketu. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 14.09.2016  15:08

            « Re: Re: Re: Dvouspojka do terénu (???)

            V Německu i UK ji (a celý ten balíček) mají minimálně osmiválce, snad i hybrid a myslím i zážehový šestiválec (na něj jsem předtím zapomněl), který ale zrovna v Německu v nabídce není.

            Asi bylo jednodušší napsat, že ji nemají v základu jen dvoulitrové a třílitrové diesely. :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 13.09.2016  23:37

    30 + 10

    Dokud to nebude mít 30 rychlostí vpřed a 10 vzad tak to nechci :-! >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Sanitka skončila na boku: Nehoda na Opatovské blokuje dopravu

Sanitka skončila na boku: Nehoda na Opatovské…

Sanitka na boku, nabouraný osobák. Řidiči, kteří projíždějí Opatovskou, musí počítat se zdržením. Stala se tam…

Rus pašoval z Finska potraviny: Nedostatkové máslo a sýr ukryl v zákoutích auta

Rus pašoval z Finska potraviny: Nedostatkové máslo a…

Skoro 150 kilogramů sýra a másla, umně skrytých v různých zákoutích osobního automobilu, našli ruští celníci na…

 

iSport.cz

Tenista Dimitrov je po triumfu na Turnaji mistrů třetí na světě

Tenista Dimitrov je po triumfu na Turnaji mistrů…

Grigor Dimitrov po triumfu na Turnaji mistrů zakončí sezonu jako třetí tenista pořadí ATP. Pro…

Christov trefil Michálka loktem! Bek byl otřesený, Sparta chce trest

Christov trefil Michálka loktem! Bek byl otřesený,…

Nedělní utkání 23. kola hokejové Tipsport extraligy mezi Spartou a Třincem (2:1) přineslo Pražanům první…

 

Reflex.cz

Rozhovory o nové německé vládě ztroskotaly, schyluje se k předčasným volbám

Rozhovory o nové německé vládě ztroskotaly, schyluje…

Rozhovory o nové německé vládě v noci na dnešek ztroskotaly. Více než čtyřtýdenní vyjednávání s konzervativní…

Zemřel vícenásobný vrah Charles Manson

Zemřel vícenásobný vrah Charles Manson

Vícenásobný vrah Charles Manson odpykávající si doživotní trest vězení v neděli večer zemřel. Podle agentury AP…